Ik heb ook wat cultureels gedaan vandaag: in het dorp waar ik de eerste 18 jaar van mijn leven heb gewoond staat een toren van een oude ridderhofstad,
Het zag er van buiten oud en vervallen uit, gelegen in het groen op een eilandje. Je zag er nooit iemand, ik kende ook niemand die er wel eens binnen was geweest.
Een aantal jaar geleden is de toren gekocht door een van de leden van Blof, en die jongen heeft de toren helemaal laten renoveren en het tot een bewoonbaar pand gemaakt, compleet met vloerverwarming.
En vandaag stelde hij zijn 'huis' open voor een beperkt aantal mensen om binnen te kijken. Dus ik was voor het eerst binnen, en bovenop (met hoogtevrees) de toren.
Hij had met de historische vereniging in de verschillende ruimtes nog wat dingen met muziek gedaan. Er is heel veel werk in die renovatie gaan zitten, maar wat is het mooi! Zoveel mogelijk de oude details laten zitten, en sommige verdwenen dingen terug laten bouwen.
En er zat natuurlijk een studioruimte in waar hij op piano een zanger begeleide. Zoals hij zei: zo begonnen Pascal en ik ook als duo in de tijd dat we met Blof nog geen geld verdienden, maar als duo in kroegen en bij feesten konden we nog wel wat bij elkaar harken

Hun uitvoering van 'Niemand weet hoe laat het is' kwam wel keihard bij mij binnen, toen heb ik een potje zitten janken,
Ja, het was mooi
[b]Op
maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P