abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 14:32:41 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_213765231
Terug uit Den Bosch. Jeroen Boschziekenhuis. Huisartsenpost Brabant-oost heet het gebouw naast het ziekenhuis. Gelukkig zeggen we hier ook 'houdoe war' en 'ons moeke,' anders kunde oe eige as Gelderlander nie ins verstaanbaar make. Er wordt al lange tijd bezuinigd op de gezondheidszorg. Dus in Bommel geen huisartsenpost in het weekend meer. Participatie samenleving noemen ze dat. De mantelzorgers (Buurman, wat doet u nu?) kunnen, mogen of weten niet alles. Zelfs de mantel der liefde is dan niet toereikend.

Heb een pijnlijk, dikke en paarse voet/enkel. Blijkt een ontsteking te zijn. Bacteriën toegeslagen door verminderde weerstand. Kuurtje van 10 dagen en been omhoog. Was goed dat ik niet heb gewacht tot maandag zei dokter Klaver, die ook een dag in Bommel werkt bij Dr. Titto. De gruwelijke, genadeloze, amper te trotseren pijn zal ik nog even moeten verdragen.

Tongtsteking.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 juni 2024 @ 14:39:38 #204
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213765272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee, 4 keer wel wat. ;) Ik kom net van de cardioloog vandaan. Jeroen Bosch ziekenhuis, WA is er al lang niet meer. "Wij" zijn aangewezen op Den Bosch of Tiel, qua ziekenhuis. Eventueel Utrecht.

Als je gewoonlijk eigenlijk bij Bernhoven (Uden) komt, sturen ze je ook weleens naar Tilburg of Den Bosch. Want in Bernhoven kunnen ze niet alles. De afspraken kunnen op het eerste gezicht best wat weg hebben van dingen die ze in Bernhoven wél doen, maar nee - toch niet.

Een redelijke tot flinke reis voor een afspraak die hooguit een half uur duurt.
  Moderator / Miss SHO zondag 2 juni 2024 @ 17:05:17 #205
22592 crew  Ole
pi_213766365
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:32 schreef tong80 het volgende:
Terug uit Den Bosch. Jeroen Boschziekenhuis. Huisartsenpost Brabant-oost heet het gebouw naast het ziekenhuis. Gelukkig zeggen we hier ook 'houdoe war' en 'ons moeke,' anders kunde oe eige as Gelderlander nie ins verstaanbaar make. Er wordt al lange tijd bezuinigd op de gezondheidszorg. Dus in Bommel geen huisartsenpost in het weekend meer. Participatie samenleving noemen ze dat. De mantelzorgers (Buurman, wat doet u nu?) kunnen, mogen of weten niet alles. Zelfs de mantel der liefde is dan niet toereikend.

Heb een pijnlijk, dikke en paarse voet/enkel. Blijkt een ontsteking te zijn. Bacteriën toegeslagen door verminderde weerstand. Kuurtje van 10 dagen en been omhoog. Was goed dat ik niet heb gewacht tot maandag zei dokter Klaver, die ook een dag in Bommel werkt bij Dr. Titto. De gruwelijke, genadeloze, amper te trotseren pijn zal ik nog even moeten verdragen.

Tongtsteking.

oei sterkte! :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 17:06:10 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_213766376
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:05 schreef Ole het volgende:

[..]
oei sterkte! :*
TNX :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213766546
quote:

Tongtsteking.

Oh jee, heftig, gelukkig was je er op tijd bij. Beterschap!
pi_213772581
quote:

Tongtsteking.

-O- De tering zeg, sterkte man!
  Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 08:16:25 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_213772684
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:24 schreef Shii het volgende:

[..]
Oh jee, heftig, gelukkig was je er op tijd bij. Beterschap!
Zei zij ook. En dank je.

Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 08:16:48 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_213772685
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 07:51 schreef ToT het volgende:

[..]
-O- De tering zeg, sterkte man!
Dank je.

pi_213775789
Hoop dat de kuur snel aanslaat. Sterkte tong80!
  Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 13:46:40 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_213776070
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 13:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hoop dat de kuur snel aanslaat. Sterkte tong80!
Dank je. Doet echt pijn. Maar binnen 3-4 dagen moet dat al een beetje minderen. Gelukkig heb ik hulp van verschillende kanten. Heb wel een emmer naast me. Ben niet voor niets een echte zeikerd. :)

pi_213776335
quote:

Tongtsteking.

Kut

De grootste ter aarde gemist :'(

Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 14:39:30 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_213776526
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 14:15 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Kut

De grootste ter aarde gemist :'(

[ link | afbeelding ]
Ha ha. Scheelde twee uurtjes. :{

Trouwste user 2022 dinsdag 4 juni 2024 @ 21:59:11 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_213791323
Ik baal een bietje. Zondag en maandag zat na lange tijd er echt vooruitgang in. Heel de dag uit bed. bijna geen hoofdpijn en weer energie. Laat gaan slapen, weer lekker lezen voor de ogen dicht gingen. Vrijwel geen pijn op plekken waar ik eerst last had. Geen hartfibrilaties . Voet/enkel deed minder zeer. Nu al weer een paar uur plat. Half uur eruit omdat ik een half uur niet mag liggen na slikken medicijn. Droge mond, misselijk en weer meer hoofdpijn.

Ook weer moe. En hartkloppingen. Hopen dat dit tijdelijk is en morgen of donderdag weer wat beter. Zeg maar op en neer qua herstel. Even aankijken of het "niet goed" voelen synchroon loopt met m'n hartkloppingen. Dat ik wijlen Jules Deelder teleur moet stellen. Mijn Ajax-hart niet gekookt op m'n rug hangt, maar zoals het hoort achter de ellebogen.

pi_213791653
Herstel van zo'n flinke klap gaat volgens mij vrijwel altijd met wat horten en stoten, en zelden zonder (kleine) terugvallen. Hopelijk morgen weer een betere dag!
  Admin woensdag 5 juni 2024 @ 11:15:29 #217
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213795293
Dag goed, dag slecht, 2 dagen goed, 1 dag slecht. Je kunt er geen peil op trekken.En het frustreert. Althans bij mij, nog steeds. Maar ik wil het niet over mij hebben , maar over jou. :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 woensdag 5 juni 2024 @ 13:53:23 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_213796835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 22:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Herstel van zo'n flinke klap gaat volgens mij vrijwel altijd met wat horten en stoten, en zelden zonder (kleine) terugvallen. Hopelijk morgen weer een betere dag!
Voel me nog kut. In overleg besloten om met nieuwe medicatie te stoppen. Kijken of ik "opknap" en zien of het daar aan lag. Het minder voelen viel ongeveer samen met het beginnen van die medicijnen. Ik slik al een zooi, dus de kans dat het verkeerd op elkaar werkt is er.

Trouwste user 2022 woensdag 5 juni 2024 @ 13:58:50 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_213796891
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2024 11:15 schreef yvonne het volgende:
Dag goed, dag slecht, 2 dagen goed, 1 dag slecht. Je kunt er geen peil op trekken.En het frustreert. Althans bij mij, nog steeds. Maar ik wil het niet over mij hebben , maar over jou. :)
Ik voel me al tijden niet lekker of goed. Idd met ups en downs. Maar de ups zijn zeer sporadisch omdat ik naast hartpatient natuurlijk een andere ziekte er overheen kreeg. Met 35 bestralingen en nog meer medicijnen. Maar deze down was/is net iets heftiger dan eerdere. Dus afwachten hoe het nu gaat werken. De K is verdwenen en dat is momenteel het belangrijkste. Alles sal reg kom. :)

Admin woensdag 5 juni 2024 @ 22:50:36 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213804459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 13:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik voel me al tijden niet lekker of goed. Idd met ups en downs. Maar de ups zijn zeer sporadisch omdat ik naast hartpatient natuurlijk een andere ziekte er overheen kreeg. Met 35 bestralingen en nog meer medicijnen. Maar deze down was/is net iets heftiger dan eerdere. Dus afwachten hoe het nu gaat werken. De K is verdwenen en dat is momenteel het belangrijkste. Alles sal reg kom. :)

It ain't over till the fat lady sings O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 woensdag 5 juni 2024 @ 22:53:52 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_213804505
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2024 22:50 schreef yvonne het volgende:

[..]
It ain't over till the fat lady sings O+
Precies. :)

donderdag 6 juni 2024 @ 04:20:45 #222
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213805654
Een half uur niet mogen liggen na het slikken van een medicijn.

Nog niet eerder gehoord (als iemand waarbij er ook het een en ander aan medicijntroep doorheen gaat).
  Trouwste user 2022 donderdag 6 juni 2024 @ 13:11:04 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_213809722
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 04:20 schreef Eightyone het volgende:

Nog niet eerder gehoord (als iemand waarbij er ook het een en ander aan medicijntroep doorheen gaat).
En een uur voor-en twee uur na inname niks eten. Ik heb ook nog een baxter met 16 pillen per dag. :)

donderdag 6 juni 2024 @ 13:34:28 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213809942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 13:11 schreef tong80 het volgende:

En een uur voor-en twee uur na inname niks eten. Ik heb ook nog een baxter met 16 pillen per dag. :)

Jij wint. Ik kom niet verder dan 12 pillen per dag. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 6 juni 2024 @ 13:38:11 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_213809980
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 13:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Jij wint. Ik kom niet verder dan 12 pillen per dag. :+
Amateur. :) Het klinkt misschien absurd. Maar waarschijnlijk ook weer blaasontsteking. Gisteren bijgehouden. In 24 uur 20 keer moeten plassen. Terwijl ik al plastabletten slik om de aandrang te verminderen. Morgen urine inleveren bij arts.

pi_213810229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 04:20 schreef Eightyone het volgende:

Was bij mijn laatste antibiotica kuur ook. Al kwam ik daar pas achter toen ik thuis het doosje zag. In het ziekenhuis kreeg ik hem gewoon bij het ontbijt, liggend in bed. Dus zo’n vaart loopt het blijkbaar niet altijd ?! Zou het ermee te maken hebben dat de medicatie zo snel mogelijk vanuit je maag opgenomen moet worden?
pi_213810848
Het advies is om flucloxacilline capsule met 250 milliliter water in te nemen. Hierdoor is er minder kans op het achterblijven van resten van de capsule in de slokdarm. Daarnaast is het belangrijk om de capsule staand of zittend in te nemen en na inname een half uur niet te gaan liggen.

ff opgezocht omdat ik ook wilde weten waarom. ;)

Sterkte met alles Tong :{
  Trouwste user 2022 donderdag 6 juni 2024 @ 16:02:22 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_213811473
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 15:00 schreef Blues het volgende:
Het advies is om flucloxacilline capsule met 250 milliliter water in te nemen. Hierdoor is er minder kans op het achterblijven van resten van de capsule in de slokdarm. Daarnaast is het belangrijk om de capsule staand of zittend in te nemen en na inname een half uur niet te gaan liggen.

ff opgezocht omdat ik ook wilde weten waarom. ;)

Sterkte met alles Tong :{
Dank je. :)

Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 16:57:57 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_214263592
Voor het eerst in een jaar of twee dat ik denk: 'Dit gaat redelijk de goede kant op.' Al een paar dagen opgestaan en denk (ja ik denk wat af) 'Ik voel me niet moe, kijken hoelang ik dit vandaag volhou.' Omdat het denken me dan bevalt, denk ik steeds vaker aan het begin van de avond: 'Dit kan wel eens sluitingstijd worden.' Dan zo rond een uur of elf bedenk ik me, en mag van mezelf nog een uurtje opblijven. Denk dat ik dit als positief kan aanvaarden. Wel kut dat ik dan naar m'n nest moet en het boek nog niet uit is. Dan denk ik maar zo, dat de grote filosoof Hans van Zetten schreef: 'Ik denk, dus ik besta weer.' Dacht het wel. :)

Herman. Van horen zeggen.

pi_214263679
Fijn dat het beter gaat! ^O^
Zie je wel, onkruid vergaat niet! :D
pi_214265243
Wat een fijn bericht, Tong.

:J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 20:21:22 #232
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214265938
Gaat door. Gaat door.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 20:29:38 #233
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214266068
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 16:57 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst in een jaar of twee dat ik denk: 'Dit gaat redelijk de goede kant op.' Al een paar dagen opgestaan en denk (ja ik denk wat af) 'Ik voel me niet moe, kijken hoelang ik dit vandaag volhou.' Omdat het denken me dan bevalt, denk ik steeds vaker aan het begin van de avond: 'Dit kan wel eens sluitingstijd worden.' Dan zo rond een uur of elf bedenk ik me, en mag van mezelf nog een uurtje opblijven. Denk dat ik dit als positief kan aanvaarden. Wel kut dat ik dan naar m'n nest moet en het boek nog niet uit is. Dan denk ik maar zo, dat de grote filosoof Hans van Zetten schreef: 'Ik denk, dus ik besta weer.' Dacht het wel. :)

Goed bezig Herman.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214266404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 16:57 schreef tong80 het volgende:

Dus net als je weer energie hebt om wat voetbal te kijken ligt Nederland eruit? Goeie timing :')
Maar mooi dat het de goede kant opgaat!
  Trouwste user 2022 maandag 22 juli 2024 @ 23:29:18 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_214379444
Lag er effe uit. Een baxter is gemakkelijk als je 20 pillen per dag slikt. Iets minder als er bij veranderen van medicatie slecht gecommuniceerd wordt. De roze pilletjes die geel werden toen ze in de baxter kwamen had ik moeten laten liggen. Normaal word je high van verhoging dosering, nu werd het een downer. Scheelt nogal 2 x 25 milligram, of in één keer 100. Nog iets gebeurd het afgelopen weekend ? :)

Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2024 @ 16:00:08 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_214492762
Klote dat je door ziekte vrijwel niks van de Olympische spelen hebt gezien de afgelopen dagen. Het voordeel is dat ik tussentijds vier kilo ben afgevallen. Dat mag ook in de recordboeken.

Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 16:01:26 #237
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214492786
Veel beterschap @tong80
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2024 @ 18:00:26 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_214494437
Moet vanwege veel te lage bloedruk veel zout tot me nemen volgens de apotheker. Dus nu iets wat ik normaal niet mag doen. Zoute drop en pistache noten. Zo heb ieder nadeel z'n voordeel.

pi_214494544
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:00 schreef tong80 het volgende:
Moet vanwege veel te lage bloedruk veel zout tot me nemen volgens de apotheker. Dus nu iets wat ik normaal niet mag doen. Zoute drop en pistache noten. Zo heb ieder nadeel z'n voordeel.

Dan zal je veel moeten drinken ervan?
En jouw apotheker is nu je gezondheidsadviseur? :P
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2024 @ 18:12:14 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_214494553
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:10 schreef stokj het volgende:

[..]
Dan zal je veel moeten drinken ervan?
En jouw apotheker is nu je gezondheidsadviseur? :P
Moet sowieso al veel drinken. En doktor is op vakantie. Vervanger ben ik maandag al geweest. En dit was gewoon een advies. Maandag weer naar eigen huisarts.

pi_214494569
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:12 schreef tong80 het volgende:

[..]
Moet sowieso al veel drinken. En doktor is op vakantie. Vervanger ben ik maandag al geweest. En dit was gewoon een advies. Maandag weer naar eigen huisarts.

Gelukkig maar. Tegenwoordig probeert men, als je niet oppast, je zo af te wimpelen.
Trek je het wel een beetje met de hitte of valt dat nu wel mee?
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2024 @ 18:14:54 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_214494584
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:13 schreef stokj het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Tegenwoordig probeert men, als je niet oppast, je zo af te wimpelen.
Trek je het wel een beetje met de hitte of valt dat nu wel mee?
Kan goed tegen warmte. Halve Italiaan hè ?

woensdag 31 juli 2024 @ 18:19:35 #243
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214494640
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:00 schreef tong80 het volgende:

Die vier kilo zitten er zo weer aan. :P
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2024 @ 18:22:14 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_214494668
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:19 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Die vier kilo zitten er zo weer aan. :P
Ach, ik ben in 2 jaar tijd al 15 kilo afgevallen.

Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 20:10:08 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_214739734
Ik was vergeten dat ik niet te lang in de zon mag als "hartpatiënt." Na twee uur op balkon lezen in Contactspray van Jan Schouten, waarin ik als stadsdichter en chroniqueur voorkom, is m'n bloeddruk 165-95. *Oeps* :o

Herman-iets te gortig.

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 18 augustus 2024 @ 12:27:19 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214743872
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik was vergeten dat ik niet te lang in de zon mag als "hartpatiënt." Na twee uur op balkon lezen in Contactspray van Jan Schouten, waarin ik als stadsdichter en chroniqueur voorkom, is m'n bloeddruk 165-95. *Oeps* :o

Herman-iets te gortig.

[ afbeelding ]

Een keertje zal wel loslopen, toch? ;)
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 zondag 18 augustus 2024 @ 12:27:54 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_214743875
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Een keertje zal wel loslopen, toch? ;)
Tuurlijk. Maar niet herhalen vandaag :)

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 18 augustus 2024 @ 12:29:53 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214743884
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:27 schreef tong80 het volgende:

[..]
Tuurlijk. Maar niet herhalen vandaag :)

Uiteraard. Toch per ongeluk gisteren even lekker stiekem genoten, :) ;). Hoe was het boek?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 zondag 18 augustus 2024 @ 12:32:40 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_214743903
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Uiteraard. Toch per ongeluk gisteren even lekker stiekem genoten, :) ;). Hoe was het boek?
Erg goed. Ik word opgevoerd als Chroniqueur en stadsdichter. :) Jan Schouten is vorig jaar overleden. :{ Hij heeft zelf ook een uitgeverij en zou m'n columns uit gaan geven. :{ In de jaren 80 had ie een tv programma over assertiviteit bij Teleac en in de jaren 90 was ie voorzitter van FC Den Bosch. :) Na het voetballen verder lezen.....

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 18 augustus 2024 @ 12:41:54 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214743987
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Erg goed. Ik word opgevoerd als Chroniqueur en stadsdichter. :) Jan Schouten is vorig jaar overleden. :{ Hij heeft zelf ook een uitgeverij en zou m'n columns uit gaan geven. :{ In de jaren 80 had ie een tv programma over assertiviteit bij Teleac en in de jaren 90 was ie voorzitter van FC Den Bosch. :) Na het voetballen verder lezen.....

Wat leuk! Niet dat hij is overleden natuurlijk. Kan zijn uitgeverij niet alsnog je columns uitgeven? Ik neem aan dat anderen daar ook wisten van zijn plannen mbt je schrijfsels?
  Trouwste user 2022 zondag 18 augustus 2024 @ 13:03:42 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_214744161
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat leuk! Niet dat hij is overleden natuurlijk. Kan zijn uitgeverij niet alsnog je columns uitgeven? Ik neem aan dat anderen daar ook wisten van zijn plannen mbt je schrijfsels?
Moeten "we" het nog over hebben.

Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2024 @ 07:50:41 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_214765758
Vierde dag oprij dat ik me redelijk tot goed voel. Gaat de goede kant op. :) *Afkloppen*.

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 augustus 2024 @ 22:52:35 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214846516
Moest even aan je denken vandaag, Tong, :P. Ik had op werk iemand uit Zaltbommel aan de lijn - nou niet echt een plaats die vaak naar bovenkomt.

Hopelijk gaat het nog een beetje ok, :*
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:31:59 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_214849027
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Moest even aan je denken vandaag, Tong, :P. Ik had op werk iemand uit Zaltbommel aan de lijn - nou niet echt een plaats die vaak naar bovenkomt.

Hopelijk gaat het nog een beetje ok, :*
Gaat steeds beter. Gisteren zelfs naar opening tentoonstelling geweest waar ik met teksten onder schilderijen hang. Dat is lang niet zo geweest. :) Ben wel benieuwd wie je waarvoor aan de foon had. Trouwens onderschat mijn stadje niet hoor. Ik woon honderd meter van het geboortehuis van Philips. ;)

zaterdag 31 augustus 2024 @ 13:35:05 #255
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214849919
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 11:31 schreef tong80 het volgende:

[..]
Trouwens onderschat mijn stadje niet hoor. Ik woon honderd meter van het geboortehuis van Philips. ;)

Die vent met die konijnentanden?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_214849933
Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat Tong! ^O^
pi_214850201
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 11:31 schreef tong80 het volgende:

[..]
Gaat steeds beter. Gisteren zelfs naar opening tentoonstelling geweest waar ik met teksten onder schilderijen hang. Dat is lang niet zo geweest. :) Ben wel benieuwd wie je waarvoor aan de foon had. Trouwens onderschat mijn stadje niet hoor. Ik woon honderd meter van het geboortehuis van Philips. ;)

Wat fijn! O+
pi_214850235
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zeg hou je bek eens even over FF, lilke hond.
U MAD?
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:49:14 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_214850705
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nee, de oprichter veel langer geleden.

Trouwste user 2022 zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:50:06 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_214850710
Mezelf een kadootje gegeven.......

zondag 1 september 2024 @ 10:44:42 #261
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214856074
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee, de oprichter veel langer geleden.

Ah, die leek gelukkig niet op Nosferatu. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 1 september 2024 @ 10:44:59 #262
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214856078
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef tong80 het volgende:
Mezelf een kadootje gegeven.......

[ afbeelding ]

Hermannnn! _O_
  Trouwste user 2022 zondag 1 september 2024 @ 11:02:12 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_214856258
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 10:44 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hermannnn! _O_
U riep ? ;)

Kennis van me geschilderd. Deze had ik al van hem.....

Leuk weetje.....De hond van Herman Brood heette Iggy. :)

zondag 1 september 2024 @ 11:03:53 #264
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214856278
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 11:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
U riep ? ;)

Kennis van me geschilderd. Deze had ik al van hem.....

[ afbeelding ]

Leuk weetje.....De hond van Herman Brood heette Iggy. :)

Ziet er tof uit. ^O^
  Trouwste user 2022 maandag 23 september 2024 @ 17:45:06 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_215074226
Vandaag mindere dag. Vanochtend geen energie en 11:30 uur pas opgestaan. Wandelen ging niet lekker. Flauw gevoel en beetje sterretjes. (Gelukkig met Echte Bommelaar Huubke op de mert op bankje voor Philipshuis bij geluld) Net bloeddruk gemeten en is veel te laag. 93 om 63. "Toevallig" morgen afspraak bij huisarts. Bespreken wat er uit de baxter eventueel af kan. Slik nu 20 soorten medicatie, waarvan sommigen elkaar overlappen met bijverschijnselen. Als er bij 4 of meer staat dat je extra vermoeid kunt zijn of raken, duf, slaperig gevoel kan hebben en veel vocht kunt vasthouden is het net iets te veel. Laatste maand is er ook geen vooruitgang in conditie e.d. Ik val ook niet meer af terwijl ik daar wel m'n best voor doe. Daarom nu ff wat lezen in bed en dan oogjes toe en snaveltjes dicht. Maar al bij al nog steeds veel beter dan pak hem beet half jaar geleden.

Gisteren zelfs de Ban-Tot-Banloop uitgelopen......

maandag 23 september 2024 @ 18:46:34 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215074717
Vergis je niet, want bestralingen kunnen nog tot 1 jaar na afloop invloed hebben op de conditie en nog lang vermoeidheidsverschijnselen opleveren.

Laat je ook eens per 3 maanden jouw PSA prikken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 04:24:36 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_215077521
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
Vergis je niet, want bestralingen kunnen nog tot 1 jaar na afloop invloed hebben op de conditie en nog lang vermoeidheidsverschijnselen opleveren.

Laat je ook eens per 3 maanden jouw PSA prikken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Weet ik. Maar zoveel medicatie kan nooit goed zijn. Komt ik loop bij neuroloog, cardioloog en uroloog. Die allemaal hun medicatie hebben voorgeschreven. Ik heb alles op papier op een rijtje gezet. Sommige medicatie overlapt elkaar (denk ik) dus straks overleggen met huisarts. En PSA was laatst ook goed. Dus over paar maanden weer checken.

dinsdag 24 september 2024 @ 07:42:38 #268
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215077987
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
Misschien komt zoiets idd in een later stadium nog, als het in eerste instantie o.k. lijkt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Eightyone op 24-09-2024 07:48:16 ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 08:56:52 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_215078378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 07:42 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Misschien komt zoiets idd in een later stadium nog, als het in eerste instantie o.k. lijkt.
Ik heb weinig klachten gehad bij de bestralingen. Althans de klachten die ik had/heb waren daar niet aan gerelateerd.

Trouwste user 2022 dinsdag 24 september 2024 @ 19:57:46 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_215083343
Donderdag Half uur bloeddruk meten bij huisarts. Verder twee medicijnen uit de baxter en over 2 maanden kijken wat het resultaat is. Ze zei dat ze de uitslagen binnen had van donderdag. Ze moest wel lachen toen ik zei als het maar niet over Ajax gaat.

Trouwste user 2022 zaterdag 30 november 2024 @ 13:08:51 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_215722672
Afgelopen week tweede PSA-uitslag na laatste bestraling in januari. Nog beter dan de eerste. Over half jaar nieuwe test. Hij had er zoveel vertrouwen in dat het dan telefonisch kan. Nu dit weekend nog goeie uitslagen voor NIVO, Den Bosch en Ajax. En ik ga aan Dr. Wijn vragen of ik een fles mag ontkurken.

pi_215725080
Goed nieuws! Hopelijk voel je je ook een stuk beter tegenwoordig.
  zaterdag 30 november 2024 @ 17:54:10 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215725208
Fijn nieuws tong! Lukt het je ook om een beetje te genieten?
Resistance is futile.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 november 2024 @ 18:23:47 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_215725489
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 17:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Goed nieuws! Hopelijk voel je je ook een stuk beter tegenwoordig.
Zeker. Merk het met wandelen enzo. Of 's avonds. Ga niet vaak meer vroeg naar bed.

Trouwste user 2022 zaterdag 30 november 2024 @ 18:24:00 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_215725492
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef Seven. het volgende:
Fijn nieuws tong! Lukt het je ook om een beetje te genieten?
Ass usual ;) Nou ja......Ik ben op weg. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door tong80 op 30-11-2024 18:41:37 ]
  Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 15:56:35 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_215777340
Ik wandel iedere dag en dat gaat steeds beter. Momenteel 2 X 30 minuten. Dat lijkt niet veel maar heb een tijd gehad dat ik met de Versis taxi naar de Albert Heijn moest of naar de fysiotherapeut. Dat is 5 of 10 minuten lopen. Verder krijg ik steeds meer complimenten dat ik er goed uitzie. Dat was ik heel m'n leven al gewend. Er nooit bij stilgestaan dat dat niet bij iedereen zo is. Het is dat mijn grootste deugt m'n bescheidenheid is, anders zou ik er melding van maken op internet. Daarom Betsie en Hennie nogmaals bedankt. En niks tegen Jan en Fred zeggen hè ? Ik weet hoe ze kunnen reageren. :)

donderdag 5 december 2024 @ 18:59:15 #277
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215778722
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ik wandel iedere dag en dat gaat steeds beter. Momenteel 2 X 30 minuten. Dat lijkt niet veel maar heb een tijd gehad dat ik met de Versis taxi naar de Albert Heijn moest of naar de fysiotherapeut. Dat is 5 of 10 minuten lopen.
Zenuwpijn in de benen/voeten, door medicatie?
  Trouwste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 19:02:44 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_215778750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:59 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Zenuwpijn in de benen/voeten, door medicatie?
Nee, doodop vlak voor de hartaanvallen en open hartoperatie en daarna gelijk prostaat kanker.

Trouwste user 2022 zaterdag 7 december 2024 @ 17:01:05 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_215798872
Net overbuurman die tevens Herman heet: 'Hoe gaat het Herman?' 'Steeds beter Herman.' 'Fijn voor je.' 'Het is ook te zien.' 'Hoe dan?' 'Je begint weer een dikke kop te krijgen.' :)

woensdag 25 december 2024 @ 20:35:26 #280
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216001486
Opvallend stilletjes opeens. Hopelijk niets ergs.
  woensdag 1 januari 2025 @ 01:22:13 #281
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216129973
-O-
Want het wetboek ken ik ook
pi_216129988
Op fb te vinden ;)
  woensdag 1 januari 2025 @ 02:03:43 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216130232
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2025 01:35 schreef Rozevla het volgende:

Hij is al een paar weken wormen voer :6
Nee hoor.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 1 januari 2025 @ 02:12:38 #284
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216130276
Tong we missen je maat
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 januari 2025 @ 06:02:46 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_216289397
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2025 02:12 schreef KingRoland het volgende:
Tong we missen je maat
Hé brother. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')