Moeten "we" het nog over hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat leuk! Niet dat hij is overleden natuurlijk. Kan zijn uitgeverij niet alsnog je columns uitgeven? Ik neem aan dat anderen daar ook wisten van zijn plannen mbt je schrijfsels?
Gaat steeds beter. Gisteren zelfs naar opening tentoonstelling geweest waar ik met teksten onder schilderijen hang. Dat is lang niet zo geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Moest even aan je denken vandaag, Tong,. Ik had op werk iemand uit Zaltbommel aan de lijn - nou niet echt een plaats die vaak naar bovenkomt.
Hopelijk gaat het nog een beetje ok,
Die vent met die konijnentanden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens onderschat mijn stadje niet hoor. Ik woon honderd meter van het geboortehuis van Philips.
Wat fijn!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Gisteren zelfs naar opening tentoonstelling geweest waar ik met teksten onder schilderijen hang. Dat is lang niet zo geweest.Ben wel benieuwd wie je waarvoor aan de foon had. Trouwens onderschat mijn stadje niet hoor. Ik woon honderd meter van het geboortehuis van Philips.
Zeg hou je bek eens even over FF, lilke hond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die vent met die konijnentanden?
Nee, de oprichter veel langer geleden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die vent met die konijnentanden?
Ah, die leek gelukkig niet op Nosferatu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, de oprichter veel langer geleden.
Hermannnn!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:50 schreef tong80 het volgende:
Mezelf een kadootje gegeven.......
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit.quote:Op zondag 1 september 2024 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
U riep ?
Kennis van me geschilderd. Deze had ik al van hem.....
[ afbeelding ]
Leuk weetje.....De hond van Herman Brood heette Iggy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
Vergis je niet, want bestralingen kunnen nog tot 1 jaar na afloop invloed hebben op de conditie en nog lang vermoeidheidsverschijnselen opleveren.
Laat je ook eens per 3 maanden jouw PSA prikken?Weet ik. Maar zoveel medicatie kan nooit goed zijn. Komt ik loop bij neuroloog, cardioloog en uroloog. Die allemaal hun medicatie hebben voorgeschreven. Ik heb alles op papier op een rijtje gezet. Sommige medicatie overlapt elkaar (denk ik) dus straks overleggen met huisarts. En PSA was laatst ook goed. Dus over paar maanden weer checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Misschien komt zoiets idd in een later stadium nog, als het in eerste instantie o.k. lijkt.quote:Op maandag 23 september 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
Vergis je niet, want bestralingen kunnen nog tot 1 jaar na afloop invloed hebben op de conditie en nog lang vermoeidheidsverschijnselen opleveren.
Ik heb weinig klachten gehad bij de bestralingen. Althans de klachten die ik had/heb waren daar niet aan gerelateerd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 07:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien komt zoiets idd in een later stadium nog, als het in eerste instantie o.k. lijkt.
Zeker. Merk het met wandelen enzo. Of 's avonds. Ga niet vaak meer vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Goed nieuws! Hopelijk voel je je ook een stuk beter tegenwoordig.
Ass usualquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef Seven. het volgende:
Fijn nieuws tong! Lukt het je ook om een beetje te genieten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |