Verbinding.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
De eerstvolgende die het woord 'verbinding' gebruikt zou die op de SEH moeten gaan zoeken.
Dan gaat ie maar bij de KPN solliciteren.quote:"Voor mij staat het
zoeken van de verbinding altijd voorop
Wat bedoel je hier eigenlijk exact mee?quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
De eerstvolgende die het woord 'verbinding' gebruikt zou die op de SEH moeten gaan zoeken.
Het is bizar dat je het zelfs al overweegt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:55 schreef mvdejong het volgende:
Hij had wel toestemming om geisoleerde ramen achter de eeuwenoude ramen te installeren, zodat het uiterlijk van dit rijksmonument niet bedorven werd, maar hij heeft die historische kozijnen er willens en wetens uit laten slopen. Tja, dan heb je als burgemeester niet veel respect meer over.
Het is zo'n ontzettend modewoordje om eigenlijk niks te zeggen terwijl het ofwel zegt dat je de integratie hebt opgegeven van al die mensen die verkeerd verbonden zijn, dan wel dat alle politieke tegenstellingen gesust en onder het tapijt geveegd moeten worden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier eigenlijk exact mee?
Aangaande Zaltbommel vind ik dat zowel de Hupkesbrug als de Martinus Nijhoffbrug prima voor verbinding zorgen. En spoedeisende hulp, geen nood, daar heb ik vorige maand nog gelegen. Intussen redelijk aan de beterende hand.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is zo'n ontzettend modewoordje om eigenlijk niks te zeggen terwijl het ofwel zegt dat je de integratie hebt opgegeven van al die mensen die verkeerd verbonden zijn, dan wel dat alle politieke tegenstellingen gesust en onder het tapijt geveegd moeten worden.
Daar word ik agressief van.
Helemaal mee eens. Zeker als je beseft dat de desbetreffende burgermeester ook eerdere aanvragen van Gemeentelijke monumenten en de zorg ervan had afgewezen op grond van 'onvoldoende onderbouwing voor ingrijpende verduurzamingsmaatregelen'.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:18 schreef Toine51 het volgende:
Tja, voor een rijksmonument gelden strenge regels, en terecht ook.
Eeuwenoude monumentale gebouwen moet je origineel laten.
Hieruit blijkt dat deze burgemeester incompetent is voor de functie, dus terecht opgebokt...
Voorzetramen is een standaard maar soms kostbare inleg: deze burgermeester nog een termijn van waarschijnlijk 3 jaar en had geen zin in een inkorting van zijn toelage, vermoed ik zo...quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:55 schreef mvdejong het volgende:
Hij had wel toestemming om geisoleerde ramen achter de eeuwenoude ramen te installeren, zodat het uiterlijk van dit rijksmonument niet bedorven werd, maar hij heeft die historische kozijnen er willens en wetens uit laten slopen. Tja, dan heb je als burgemeester niet veel respect meer over.
Je denkt dat voorzetramen (achterzetramen in dit geval) duurder zijn dan het volledig vervangen van de kozijnen en ramen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:15 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Voorzetramen is een standaard maar soms kostbare inleg: deze burgermeester nog een termijn van waarschijnlijk 3 jaar en had geen zin in een inkorting van zijn toelage, vermoed ik zo...
Dat denk ik niet, dat weet ik.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat voorzetramen (achterzetramen in dit geval) duurder zijn dan het volledig vervangen van de kozijnen en ramen?
En ik mag hopen dat het niet de ambtswoning betrof, dat zou helemaal bizar zijn.
En ik vraag me af waar de oude kozijnen terechtgekomen zijn. Op de dump, of heeft iemand daar nog grof geld voor kunnen vangen ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:15 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Voorzetramen is een standaard maar soms kostbare inleg: deze burgermeester nog een termijn van waarschijnlijk 3 jaar en had geen zin in een inkorting van zijn toelage, vermoed ik zo...
Ik ken het niet zo, hoe is de internetverbinding daar?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Aangaande Zaltbommel vind ik dat zowel de Hupkesbrug als de Martinus Nijhoffbrug prima voor verbinding zorgen. En spoedeisende hulp, geen nood, daar heb ik vorige maand nog gelegen. Intussen redelijk aan de beterende hand.
Het is bewezen dat FOK! goed bereikbaar is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken het niet zo, hoe is de internetverbinding daar?
Nou, helaas vooral op de afvalverwerking. Ik heb het gezien bij een object waar dus voor 450.000+/- eigen investering in ging voor 'erfgoedbehoud' (door staatsgefinancierde belangen) en waar uiteindelijk 127.000 +/- subsidie op rustte (door de jaren heen)quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:37 schreef mvdejong het volgende:
[..]
En ik vraag me af waar de oude kozijnen terechtgekomen zijn. Op de dump, of heeft iemand daar nog grof geld voor kunnen vangen ?
Dit jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:55 schreef mvdejong het volgende:
Paar jaar geleden lag alles er uit in heel de Bommelerwaard. Ik was met m'n PC aan het kloten en iedereen zat drie dagen zonder stroom. Volgend jaar krijgen we trouwens stromend water.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken het niet zo, hoe is de internetverbinding daar?
Zijn de Beatles bij jullie al doorgebroken?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden lag alles er uit in heel de Bommelerwaard. Ik was met m'n PC aan het kloten en iedereen zat drie dagen zonder stroom. Volgend jaar krijgen we trouwens stromend water.
Die gaven in 1995 een concert aan de Waal. Toen braken de dijken door en moesten we evacueren. Er bleef één dijk achter. Die is toen een bandje begonnen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn de Beatles bij jullie al doorgebroken?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gaven in 1995 een concert aan de Waal. Toen braken de dijken door en moesten we evacueren. Er bleef één dijk achter. Die is toen een bandje begonnen.
Zoiets idd. Iig was het niet één incident.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
@:tong80, was er ook niet iets met ¤ 20.000 bijdrage van de gemeente voor die ramen?
Als je van een woordje al agressief wordt zou ik er even lekker tussenuit gaan. Waarom de SEH trouwens? Klinkt best dreigend.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is zo'n ontzettend modewoordje om eigenlijk niks te zeggen terwijl het ofwel zegt dat je de integratie hebt opgegeven van al die mensen die verkeerd verbonden zijn, dan wel dat alle politieke tegenstellingen gesust en onder het tapijt geveegd moeten worden.
Daar word ik agressief van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |