Dit jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:55 schreef mvdejong het volgende:
Hij had wel toestemming om geisoleerde ramen achter de eeuwenoude ramen te installeren, zodat het uiterlijk van dit rijksmonument niet bedorven werd, maar hij heeft die historische kozijnen er willens en wetens uit laten slopen. Tja, dan heb je als burgemeester niet veel respect meer over.
Paar jaar geleden lag alles er uit in heel de Bommelerwaard. Ik was met m'n PC aan het kloten en iedereen zat drie dagen zonder stroom. Volgend jaar krijgen we trouwens stromend water.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken het niet zo, hoe is de internetverbinding daar?
Zijn de Beatles bij jullie al doorgebroken?quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden lag alles er uit in heel de Bommelerwaard. Ik was met m'n PC aan het kloten en iedereen zat drie dagen zonder stroom. Volgend jaar krijgen we trouwens stromend water.
Die gaven in 1995 een concert aan de Waal. Toen braken de dijken door en moesten we evacueren. Er bleef één dijk achter. Die is toen een bandje begonnen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn de Beatles bij jullie al doorgebroken?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gaven in 1995 een concert aan de Waal. Toen braken de dijken door en moesten we evacueren. Er bleef één dijk achter. Die is toen een bandje begonnen.
Zoiets idd. Iig was het niet één incident.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
@:tong80, was er ook niet iets met ¤ 20.000 bijdrage van de gemeente voor die ramen?
Als je van een woordje al agressief wordt zou ik er even lekker tussenuit gaan. Waarom de SEH trouwens? Klinkt best dreigend.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is zo'n ontzettend modewoordje om eigenlijk niks te zeggen terwijl het ofwel zegt dat je de integratie hebt opgegeven van al die mensen die verkeerd verbonden zijn, dan wel dat alle politieke tegenstellingen gesust en onder het tapijt geveegd moeten worden.
Daar word ik agressief van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |