Hadden ze het daar maar bij gehouden.quote:
Ik ben er al nachtburgemester.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mag solliciteren
Weltschmerz in NWS / Burgemeester Zaltbommel stapt op
Hele dag op radioquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mag solliciteren
[X modus] is hij links? [/X modus]quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mag solliciteren
Wat bedoel je ?quote:
CDA.quote:
Mooi op tijd tong.quote:
Jazeker. Wel "vroeg" naar bed gegaan hoor. Maar toch voel ik me langzamerhand opknappen.quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef tong80 het volgende:
Maar toch voel ik me langzamerhand opknappen.
Niet dus. Maar volgens de w***** wel waarschuwingquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Niet dus. Maar volgens de w***** wel waarschuwing
Dat zijn de betere tijden op de zaterdagmorgen tong.quote:
Lag er om 18:00 uur al in. Moe enzo. Heb bestralingen gehad en loop ook bij cardioloog na hartaanvallen plus hartoperatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat zijn de betere tijden op de zaterdagmorgen tong.
Tele2?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:38 schreef borisz het volgende:
Hele dag de mail eruit... Gisteren ook. Ik word niet zo blij van onze ict-boer sinds ze wat overnames hebben gedaan...
Downtime is flink gestegen.
Enjoy!quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:07 schreef golfer het volgende:
Op Schiphol. Met @:Blues onderweg naar Napels en de Amalfikust.
Word laatste tijd veel benaderd. Maar er is geen glasvezel hier! Echtquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Deze. Ze hebben een hoop overnames gedaan, waaronder die waar we zaten. Het is er daarna niet beter op geworden.
Bleek een update te zijn die de boel plat legde. En het verwijderen/herstellen duurde langer dan gehoopt. Om 15.30 was alles weer online.
Thuis heb ik Ziggy. Met nog ouderwetsch coax ipv nepglasvezel van hun. (Ziggy heeft wel glasvezel van het kast naar de muur, maar dat laatste stukje nog niet en daar gaat het net om).quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Word laatste tijd veel benaderd. Maar er is geen glasvezel hier! Echt
ik ben maar eens in de wereld van iptv gedoken en heb een goed abonnement gevonden dat past bij wat ik wil zien.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Thuis heb ik Ziggy. Met nog ouderwetsch coax ipv nepglasvezel van hun. (Ziggy heeft wel glasvezel van het kast naar de muur, maar dat laatste stukje nog niet en daar gaat het net om).
Heb inmiddels wel twee kastjes van KPN en Open Dutch Fiber
Dus ik kan kiezen, maar dan ga ik wel voor een alles in 1.
Maar ja Ziggy geeft me weer een jaar gratis ESPN. Daar kijk ik wel eens naar.
Dus ik moet eens een sommetje maken incluis extra zenders, mobiel ende streamingsdiensten.
Ja Ziggy is aan de dure kant, maar doet het altijd en voor wat ik nu heb is het voldoende. Hooguit drie apparaten tegelijkertijd gebruiken de verbinding.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |