SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mapsquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:51 schreef Karzai het volgende:
gebruiken jullie een navigatie app op je telefoon voor de auto, zoja welke?
Google Mapsquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:51 schreef Karzai het volgende:
gebruiken jullie een navigatie app op je telefoon voor de auto, zoja welke?
Ik heb wat het dan ook is dat Ford in z'n auto's heeft zitten en over het algemeen is die braaf, ook qua verkeer en werkzaamheden enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ingebouwde Android auto, en die weigert te werken met maps en werkt prima met waze..
mijn vorige auto's hadden ook ingebouwde navigatie, ik vond op zich waze fijner werken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wat het dan ook is dat Ford in z'n auto's heeft zitten en over het algemeen is die braaf, ook qua verkeer en werkzaamheden enzo.
*boem*quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Het weerbericht heeft het steeds over noord en zuid maar wat als je in het midden zit
Leguaan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:56 schreef Karzai het volgende:
Ik zat even in mijn Surinaamse kookboekje te bladeren
[ afbeelding ]
Kan je vast wel ergens in Amsterdam krijgen :pquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
leguaan en kaaiman, die smaken ook naar kip
Valt wel mee hoor, alleen een beetje prijzig om op te gaan vreten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:02 schreef JJH het volgende:
Waterkip.
Ik denk dat leguanen lastig te verkrijgen zijn in Nederland.
K zie je al jagenquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:21 schreef Karzai het volgende:
denk dat het ook niet goedkoop is, maar ben ze ook nog nooit tegengekomen.
er zijn ook geen leguaan boerderijen, dus je moet ze in het wild vangen
Ik doelde op verkoop gericht op consumptie.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, alleen een beetje prijzig om op te gaan vreten.
Wat je er mee gaat doen hoeft die verkoper niet te weten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doelde op verkoop gericht op consumptie.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Moet je hem zelf ook nog de nek omdraaien
Van drama ga jij schoonmaken?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vandaag ook lekker huis schoonmaken. Het is een dramadag
Van mij ook?quote:
Klinkt logisch. Erge drama?quote:
Gewoon, als je er stevig de balen van hebt, emotioneel van bent oid. Leven gaat hoe dan ook door, maar dan is het nog steeds niet leuk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
mja, wat is erg, leven gaat hoe dan ook door
Oh, ja dan welquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon, als je er stevig de balen van hebt, emotioneel van bent oid. Leven gaat hoe dan ook door, maar dan is het nog steeds niet leuk.
Sterkte, en als je ff wil leeglopen dag mag dat natuurlijk altijd.quote:
Je Windows is beetje ziek volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
23 en raam staat open. Buiten volgens Windows weer 14 graden.
Ja, dat denk ik ook. Maar hier heeft het wel vanmorgen geregend en nu bewolkt. Nog geen zon gezien vandaag.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte, en als je ff wil leeglopen dag mag dat natuurlijk altijd.
De lucht is aardig verzadigd, maar de wind is frisser.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier 22 graden, maar onwijs benauwd. En toch voelt het koud. Raar
Wasda?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt steeds lastiger om boeken binnen te halen op Anna's Archive
Het voelt idd koud buiten. Blij dat ik vanochtend mijn jas had ingepakt want het was best koud op de fiets zojuist.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier 22 graden, maar onwijs benauwd. En toch voelt het koud. Raar
ik heb de ochtend gewandeld en me helemaal kapot gezweetquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt idd koud buiten. Blij dat ik vanochtend mijn jas had ingepakt want het was best koud op de fiets zojuist.
Het is koud en benauwd tegelijk. Dus ik herken dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb de ochtend gewandeld en me helemaal kapot gezweet
Lekker de hele middag en avond niks doen of nou ja waar ik zelf zin in heb.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb een familieverjaardag, familie etentje, en een bezoekje aan mijn vader
wie biedt leuker?
Ik heb Party Cannon, uitslapen en gamen op de planning staan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
wie biedt leuker?
drie?!quote:
wat is party cannon? Oh een band zie ik?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Party Cannon, uitslapen en gamen op de planning staan.
Ik ga magic spelen met een maat en er komen ook nog twee anderen op bezoek waar ik nooit tegen heb gespeeld. Dus dat kan wel leuk worden. Daarnaast F1 kijken en tweede pinkster waarschijnlijk meedoen aan een budget Commander toernooi.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
wie biedt leuker?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie?!
[..]
wat is party cannon? Oh een band zie ik?
maar wel leuk, even eruit. En misschien ben je aangenaam verrast door de dingen die je niet kentquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er overigens weinig van, kerel wilde even gaan kijken.
oh ja 2e pinksterdag wil ik gaan wandelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga magic spelen met een maat en er komen ook nog twee anderen op bezoek waar ik nooit tegen heb gespeeld. Dus dat kan wel leuk worden. Daarnaast F1 kijken en tweede pinkster waarschijnlijk meedoen aan een budget Commander toernooi.
Het is sowieso wel een geinig tentje waar ze staan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wel leuk, even eruit. En misschien ben je aangenaam verrast door de dingen die je niet kent
Ik heb daar ook niks mee. Stuur maar een 'appje dan reageer ik wanneer ik zin heb.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit niet bedacht
De vorige (rebound)date wilde ook al bellen. Hoezo willen mensen tegenwoordig bellen
Ew, bellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit niet bedacht
De vorige (rebound)date wilde ook al bellen. Hoezo willen mensen tegenwoordig bellen
Even kijken of er beetje een gesprek mee te voeren is. En ze niet klinken zoals Nel Veerkamp.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit niet bedacht
ik heb er wel eens een meegemaakt op een dating app, die deed alles in voice berichtenquote:
Ik snap voiceberichten niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er wel eens een meegemaakt op een dating app, die deed alles in voice berichten
Is op zich ook een manier van niet-matches uitfilteren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er wel eens een meegemaakt op een dating app, die deed alles in voice berichten
misschien is dat de reden dat ie beltquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niks mee. Stuur maar een 'appje dan reageer ik wanneer ik zin heb.
Hmm, dat kan welquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of er beetje een gesprek mee te voeren is. En ze niet klinken zoals Nel Veerkamp.
het is chill voor de verzender vooral chill, voor de ontvanger echt nietquote:
Dat lijkt me echt irritant.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wat ijs zegt, weet je meteen dat het geen match isquote:
Wel op straat gaan wandelen met je telefoon op de speaker want zo hoort dat tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit niet bedacht
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie?!
[..]
wat is party cannon? Oh een band zie ik?
Een verjaardag en twee play partiesquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drie nachten lang 1 feestje?
na 3 berichten terug te typen kwam de hint niet over dus lekker geghostquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Voice messages![]()
![]()
Heb een bumble match gehad die dat de hele tijd deed, we hebben niet afgesproken![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
na 3 berichten terug te typen kwam de hint niet over dus lekker geghost
Ja samequote:Op woensdag 15 mei 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
na 3 berichten terug te typen kwam de hint niet over dus lekker geghost
ik doe hier niet aan meequote:Op woensdag 15 mei 2024 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel op straat gaan wandelen met je telefoon op de speaker want zo hoort dat tegenwoordig.
oehhh, geniet er van!quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Een verjaardag en twee play parties
is dat die sexy man?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Oke, gebeld. We gaan zo afspreken ipv zondag
Dat wordt gewaardeerd.quote:
ik trek wel iets oké aan maar heb er iets op tegen om me op te dotten voor een eerste date, want ze moeten mij leuk vinden om wie ik ben, meer dan hoe leuk ik er uit zou zien ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:05 schreef Karzai het volgende:
nouja veel plezier crack en trek iets leuks aan
nouja op de eerste date wil je toch wel indruk makenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik trek wel iets oké aan maar heb er iets op tegen om me op te dotten voor een eerste date, want ze moeten mij leuk vinden om wie ik ben, meer dan hoe leuk ik er uit zou zien ofzo
ik vind het leuk om me mooi te maken voor mensen als ze mij al kennen en ik de anderdan is het een extraatje. Maar thanks!
Met mn innerlijk ja, niet met mn uiterlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja op de eerste date wil je toch wel indruk maken
is zo moppie, je lijkt me een lieve meid waar een man zich mag mee prijzenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met mn innerlijk ja, niet met mn uiterlijk.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
is zo moppie, je lijkt me een lieve meid waar een man zich mag mee prijzen
ik houd niet zo van dat geforceerde, denk iedereen nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ben jij aan het daten, of zou je dat willen?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Me opdutten doe ik eigenlijk vooral voor mezelf, kerel vindt sommige van m'n thuishangbroeken leuker dan een hoop van m'n jurkjes.
Hmm, een beetje geforceerd is het wel..Vooral het afsprekenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik houd niet zo van dat geforceerde, denk iedereen niet
maar gewoon een beetje los iets leuks doen ofzo
"Die yoga pants gaarne, wantquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]'doe maar niks, dat is het beste'
[..]
Hmm, een beetje geforceerd is het wel..Vooral het afspreken
Maar hoe zo'n afspraak vervolgens gaat ligt aan jezelf en de ander. Dat kan net zo goed beetje los iets leuks doen zijnmaar ja, als intentie daten is dan is het wel wat anders
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Die yoga pants gaarne, wantbillen
"
Ik ga mezelf niet lelijk maken oid, maar dat extra krijg je pas als je het waard bent. Nu ben ik gewoon crack, zoals ik dat voor iedereen ben. Met pogingen tot flirten maar ik ben daar niet goed inquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:22 schreef Karzai het volgende:
nouja je moet ergens beginnen je innerlijk laten kennen duurt wat langer dan je uiterlijk in ieder geval
het gaat straks mega hard regenenquote:
ik snap deze wel met jouw billenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"
Klinkt goed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"
Doe es een leuke ervaring van een mislukte poging tot flirten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga mezelf niet lelijk maken oid, maar dat extra krijg je pas als je het waard bent. Nu ben ik gewoon crack, zoals ik dat voor iedereen ben. Met pogingen tot flirten maar ik ben daar niet goed in
ach bij sommige mensen staan de spruitjes om 6 uur op tafelquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel beetje een basis als je met elkaar omgaat toch.
Niet haten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach bij sommige mensen staan de spruitjes om 6 uur op tafel
Lekker toch.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
Na het eten een after eight en dan naar bed toe.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oi. Vieslel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na het eten een after eight en dan naar bed toe.
Zo wil ik wel 100 worden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
After eightquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hahaha die heb ik niet, misschien de schreeuw-uitspraak 'IK WIL JE ECHT HEEL GRAAG ZOENEN' random door een gesprek ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe es een leuke ervaring van een mislukte poging tot flirten.
Meestal wordt daar geen probleem van gemaakt toch?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha die heb ik niet, misschien de schreeuw-uitspraak 'IK WIL JE ECHT HEEL GRAAG ZOENEN' random door een gesprek ofzo
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
hahaha die heb ik niet, misschien de schreeuw-uitspraak 'IK WIL JE ECHT HEEL GRAAG ZOENEN' random door een gesprek ofzo
nopequote:Op woensdag 15 mei 2024 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal wordt daar geen probleem van gemaakt toch?
Succesvolle flirt dan tochquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan sta ik om zeven uur een pizza te bestellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou niet zo negatief, ik heb je gezien, je mag er zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik me niet een beetje opdof rent iedereen gillend weg.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou niet zo negatief, ik heb je gezien, je mag er zijn
en bent makkelijk in de omgang, geweldige humor
Ik draag nooit make-up eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Okeequote:
6 uur pas. Ik eet altijd al om half 6.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou wel erg druk met van alles vandaag ja. Werk en ruis.quote:
Dat zal vast wel meevallen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Dat is toch bijna hetzelfde?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wel erg druk met van alles vandaag ja. Werk en ruis.
Dit of zelfs blote voetenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:54 schreef Ama het volgende:
Wel lekker om weer op slippers rond te lopen.
Vaste tijden ja? Ik eet de ene dag om 17:00 uur maar de andere om 21:00 uur ofzo. Echt heel wisselend.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur pas. Ik eet altijd al om half 6.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Na als ik boodschappen haal vind ik slippers wel fijn.
Zo vroeg alquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur pas. Ik eet altijd al om half 6.
IK WIL JE ECHT HEEL GRAAG ZOENEN [/Crack_]quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Jij wil crack graag zoenen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IK WIL JE ECHT HEEL GRAAG ZOENEN [/Crack_]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou niet zo negatief, ik heb je gezien, je mag er zijn
en bent makkelijk in de omgang, geweldige humor
quote:
Wel vaste tijden Ja. Of ik moet later thuis zijn van werk, dan eet ik wel later.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Vaste tijden ja? Ik eet de ene dag om 17:00 uur maar de andere om 21:00 uur ofzo. Echt heel wisselend.
Mascara, beetje kleur op m'n bakkes, beetje m'n wenkbrauwen bijkleuren. Anders ben ik albino.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag nooit make-up eigenlijk.
Voorheen alleen mascara, en de afgelopen 2 jaar dat ook niet meer
Geen ideequote:
Nu is de middag zo langquote:
Ik ken haar niet, dus nee.quote:
Kan je de schrijffouten eruit halen die niemand nog had gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:02 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik probeer een aantal uurtjes in de week wat te lezen van werk.
Had gevraagd om nieuwe stukken. Kwam net binnen met de post. Allemaal stukken waar ik zelf intensief aan heb meegeschreven
Ik heb sandaaltjes aanquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:54 schreef Ama het volgende:
Wel lekker om weer op slippers rond te lopen.
Dan heb je wel steeds een deel van de middag vrijquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben ik toch aan het werk.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je de schrijffouten eruit halen die niemand nog had gezien.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb je wel steeds een deel van de middag vrij
quote:
Begrijp je er nog iets van?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:02 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik probeer een aantal uurtjes in de week wat te lezen van werk.
Had gevraagd om nieuwe stukken. Kwam net binnen met de post. Allemaal stukken waar ik zelf intensief aan heb meegeschreven
Oh ja, ik moet nog vitamine D kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren m'n Teva's tevoorschijn gehaald
Het gaat nog wat moeizaamquote:
Ik heb sleehakken van skechersquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren m'n Teva's tevoorschijn gehaald
Mijn moeder pakte gister een doos, bleken nog gloednieuwe gabor laarsjes van mij in te zittenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Was vergeten dat ik deze had
https://www.schuhhaus-koc(...)-ladder-apricot.html
quote:
quote:
Ja als ik niet op slippers kan doe ik wel gewoon dunne sneakers aan.quote:
Ik heb gewoon simpele (rose gold) Havaianas.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
https://www.bever.nl/p/teva-olowahu-slipper-dames-IBABA72001.html
Daar kan ik echt niet op lopenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon simpele (rose gold) Havaianas.
Snel scherenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Oke, gebeld. We gaan zo afspreken ipv zondag
Nķg spannender dan het ESF-Joost gebeuren.quote:
Romantisch onder een paraplu. Kun je stiekem tegen hem aan drukkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet lelijk maken oid, maar dat extra krijg je pas als je het waard bent. Nu ben ik gewoon crack, zoals ik dat voor iedereen ben. Met pogingen tot flirten maar ik ben daar niet goed in
[..]
het gaat straks mega hard regenentiming hoor
De paraplu?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Romantisch onder een paraplu. Kun je stiekem tegen hem aan drukken
Daar kan ik ook niet op lopenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze aan nu
Lopen heerlijk
Daar kan je niet echt ver op lopen toch? Ze zijn wel mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze aan nu
Lopen heerlijk
Leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze aan nu
Lopen heerlijk
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kan je niet echt ver op lopen toch? Ze zijn wel mooi.
Het is de hele week al de Zuid/West kant van het land. Hier blijt het weer droog.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zeg, ksst
Ik zit nog lekker in de tuin
Hmmquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Hier werd het net ook heel donker, maar het trekt weer weg.
Tot nu toe heeft het hier alleen 's avonds geregend. Alles ging hier ook precies langsquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is de hele week al de Zuid/West kant van het land. Hier blijt het weer droog.
Zelfde hier.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het hier alleen 's avonds geregend. Alles ging hier ook precies langs
Wij hebben maandagavond 3 druppels gehad. Met dat ik naar buiten gerend was voor de tuinkussens was het ook al weer droog.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het hier alleen 's avonds geregend. Alles ging hier ook precies langs
Andersom een optie?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:52 schreef gianni61 het volgende:
ben weer toen aan een gekoeld drankje en een douche
Tragischquote:
Buienalarm en buienradarquote:
Die tweequote:
Doe ik met de standaard android app. Goed genoeg daarvoor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
En ik gebruik de standaard iphone weer app voor een algemeen beeld van de dag en zonne-index
Damnquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
https://9gag.com/gag/aE0Gxq9
Legofans
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Legofans
Dit gaat wel ver.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Legofans
Maar van een raket is het over het algemeen de bedoeling dat die wel ver gaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe raket van LEGO besteld. Dat gaat ook die kant op.
Hier niks nakkes nadaquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef essnhills het volgende:
Wel iets later dan ze zeiden. Maar het is inmiddels wel begonnen met regenen
Geen. ik wissel af qua sites, maar ik gebruik geen appquote:
Ja dat kan niet he. Je moet gewoon aannemen wat zo'n app zegt. Als die zegt dat het droog is gewoon buiten blijven zittenquote:
Pics?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe raket van LEGO besteld. Dat gaat ook die kant op.
quote:
Ja, maar dit is niet even een rondje om de aarde.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar van een raket is het over het algemeen de bedoeling dat die wel ver gaan
Ja, dat werkte gisteren ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he. Je moet gewoon aannemen wat zo'n app zegt. Als die zegt dat het droog is gewoon buiten blijven zitten
Klinkt best leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.dutchoutdooradventure.nl/outdoor-bowlen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |