Dat wordt gewaardeerd.quote:
ik trek wel iets oké aan maar heb er iets op tegen om me op te dotten voor een eerste date, want ze moeten mij leuk vinden om wie ik ben, meer dan hoe leuk ik er uit zou zien ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:05 schreef Karzai het volgende:
nouja veel plezier crack en trek iets leuks aan
nouja op de eerste date wil je toch wel indruk makenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik trek wel iets oké aan maar heb er iets op tegen om me op te dotten voor een eerste date, want ze moeten mij leuk vinden om wie ik ben, meer dan hoe leuk ik er uit zou zien ofzo
ik vind het leuk om me mooi te maken voor mensen als ze mij al kennen en ik de anderdan is het een extraatje. Maar thanks!
Met mn innerlijk ja, niet met mn uiterlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja op de eerste date wil je toch wel indruk maken
is zo moppie, je lijkt me een lieve meid waar een man zich mag mee prijzenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met mn innerlijk ja, niet met mn uiterlijk.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
is zo moppie, je lijkt me een lieve meid waar een man zich mag mee prijzen
ik houd niet zo van dat geforceerde, denk iedereen nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ben jij aan het daten, of zou je dat willen?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Me opdutten doe ik eigenlijk vooral voor mezelf, kerel vindt sommige van m'n thuishangbroeken leuker dan een hoop van m'n jurkjes.
Hmm, een beetje geforceerd is het wel..Vooral het afsprekenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik houd niet zo van dat geforceerde, denk iedereen niet
maar gewoon een beetje los iets leuks doen ofzo
"Die yoga pants gaarne, wantquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]'doe maar niks, dat is het beste'
[..]
Hmm, een beetje geforceerd is het wel..Vooral het afspreken
Maar hoe zo'n afspraak vervolgens gaat ligt aan jezelf en de ander. Dat kan net zo goed beetje los iets leuks doen zijnmaar ja, als intentie daten is dan is het wel wat anders
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Die yoga pants gaarne, wantbillen
"
Ik ga mezelf niet lelijk maken oid, maar dat extra krijg je pas als je het waard bent. Nu ben ik gewoon crack, zoals ik dat voor iedereen ben. Met pogingen tot flirten maar ik ben daar niet goed inquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:22 schreef Karzai het volgende:
nouja je moet ergens beginnen je innerlijk laten kennen duurt wat langer dan je uiterlijk in ieder geval
het gaat straks mega hard regenenquote:
ik snap deze wel met jouw billenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"
Klinkt goed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"
Doe es een leuke ervaring van een mislukte poging tot flirten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga mezelf niet lelijk maken oid, maar dat extra krijg je pas als je het waard bent. Nu ben ik gewoon crack, zoals ik dat voor iedereen ben. Met pogingen tot flirten maar ik ben daar niet goed in
ach bij sommige mensen staan de spruitjes om 6 uur op tafelquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel beetje een basis als je met elkaar omgaat toch.
Niet haten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach bij sommige mensen staan de spruitjes om 6 uur op tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |