ik heb er wel eens een meegemaakt op een dating app, die deed alles in voice berichtenquote:
Ik snap voiceberichten niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er wel eens een meegemaakt op een dating app, die deed alles in voice berichten
Is op zich ook een manier van niet-matches uitfilteren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er wel eens een meegemaakt op een dating app, die deed alles in voice berichten
misschien is dat de reden dat ie beltquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niks mee. Stuur maar een 'appje dan reageer ik wanneer ik zin heb.
Hmm, dat kan welquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of er beetje een gesprek mee te voeren is. En ze niet klinken zoals Nel Veerkamp.
het is chill voor de verzender vooral chill, voor de ontvanger echt nietquote:
Dat lijkt me echt irritant.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wat ijs zegt, weet je meteen dat het geen match isquote:
Wel op straat gaan wandelen met je telefoon op de speaker want zo hoort dat tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit niet bedacht
De vorige (rebound)date wilde ook al bellen. Hoezo willen mensen tegenwoordig bellen
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie?!
[..]
wat is party cannon? Oh een band zie ik?
Een verjaardag en twee play partiesquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drie nachten lang 1 feestje?
na 3 berichten terug te typen kwam de hint niet over dus lekker geghostquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
Voice messages![]()
![]()
Heb een bumble match gehad die dat de hele tijd deed, we hebben niet afgesproken![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
na 3 berichten terug te typen kwam de hint niet over dus lekker geghost
Ja samequote:Op woensdag 15 mei 2024 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
na 3 berichten terug te typen kwam de hint niet over dus lekker geghost
ik doe hier niet aan meequote:Op woensdag 15 mei 2024 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel op straat gaan wandelen met je telefoon op de speaker want zo hoort dat tegenwoordig.
oehhh, geniet er van!quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Een verjaardag en twee play parties
is dat die sexy man?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Oke, gebeld. We gaan zo afspreken ipv zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |