Sterkte, en als je ff wil leeglopen dag mag dat natuurlijk altijd.quote:
Je Windows is beetje ziek volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
23 en raam staat open. Buiten volgens Windows weer 14 graden.
Ja, dat denk ik ook. Maar hier heeft het wel vanmorgen geregend en nu bewolkt. Nog geen zon gezien vandaag.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte, en als je ff wil leeglopen dag mag dat natuurlijk altijd.
De lucht is aardig verzadigd, maar de wind is frisser.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier 22 graden, maar onwijs benauwd. En toch voelt het koud. Raar
Wasda?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt steeds lastiger om boeken binnen te halen op Anna's Archive
Het voelt idd koud buiten. Blij dat ik vanochtend mijn jas had ingepakt want het was best koud op de fiets zojuist.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier 22 graden, maar onwijs benauwd. En toch voelt het koud. Raar
ik heb de ochtend gewandeld en me helemaal kapot gezweetquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt idd koud buiten. Blij dat ik vanochtend mijn jas had ingepakt want het was best koud op de fiets zojuist.
Het is koud en benauwd tegelijk. Dus ik herken dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb de ochtend gewandeld en me helemaal kapot gezweet
Lekker de hele middag en avond niks doen of nou ja waar ik zelf zin in heb.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb een familieverjaardag, familie etentje, en een bezoekje aan mijn vader
wie biedt leuker?
Ik heb Party Cannon, uitslapen en gamen op de planning staan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
wie biedt leuker?
drie?!quote:
wat is party cannon? Oh een band zie ik?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Party Cannon, uitslapen en gamen op de planning staan.
Ik ga magic spelen met een maat en er komen ook nog twee anderen op bezoek waar ik nooit tegen heb gespeeld. Dus dat kan wel leuk worden. Daarnaast F1 kijken en tweede pinkster waarschijnlijk meedoen aan een budget Commander toernooi.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
wie biedt leuker?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drie?!
[..]
wat is party cannon? Oh een band zie ik?
maar wel leuk, even eruit. En misschien ben je aangenaam verrast door de dingen die je niet kentquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er overigens weinig van, kerel wilde even gaan kijken.
oh ja 2e pinksterdag wil ik gaan wandelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga magic spelen met een maat en er komen ook nog twee anderen op bezoek waar ik nooit tegen heb gespeeld. Dus dat kan wel leuk worden. Daarnaast F1 kijken en tweede pinkster waarschijnlijk meedoen aan een budget Commander toernooi.
Het is sowieso wel een geinig tentje waar ze staan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wel leuk, even eruit. En misschien ben je aangenaam verrast door de dingen die je niet kent
Ik heb daar ook niks mee. Stuur maar een 'appje dan reageer ik wanneer ik zin heb.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit niet bedacht
De vorige (rebound)date wilde ook al bellen. Hoezo willen mensen tegenwoordig bellen
Ew, bellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit niet bedacht
De vorige (rebound)date wilde ook al bellen. Hoezo willen mensen tegenwoordig bellen
Even kijken of er beetje een gesprek mee te voeren is. En ze niet klinken zoals Nel Veerkamp.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dit niet bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |