SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mapsquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:51 schreef Karzai het volgende:
gebruiken jullie een navigatie app op je telefoon voor de auto, zoja welke?
Google Mapsquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:51 schreef Karzai het volgende:
gebruiken jullie een navigatie app op je telefoon voor de auto, zoja welke?
Ik heb wat het dan ook is dat Ford in z'n auto's heeft zitten en over het algemeen is die braaf, ook qua verkeer en werkzaamheden enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ingebouwde Android auto, en die weigert te werken met maps en werkt prima met waze..
mijn vorige auto's hadden ook ingebouwde navigatie, ik vond op zich waze fijner werken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wat het dan ook is dat Ford in z'n auto's heeft zitten en over het algemeen is die braaf, ook qua verkeer en werkzaamheden enzo.
*boem*quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Het weerbericht heeft het steeds over noord en zuid maar wat als je in het midden zit
Leguaan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:56 schreef Karzai het volgende:
Ik zat even in mijn Surinaamse kookboekje te bladeren
[ afbeelding ]
Kan je vast wel ergens in Amsterdam krijgen :pquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
leguaan en kaaiman, die smaken ook naar kip
Valt wel mee hoor, alleen een beetje prijzig om op te gaan vreten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:02 schreef JJH het volgende:
Waterkip.
Ik denk dat leguanen lastig te verkrijgen zijn in Nederland.
K zie je al jagenquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:21 schreef Karzai het volgende:
denk dat het ook niet goedkoop is, maar ben ze ook nog nooit tegengekomen.
er zijn ook geen leguaan boerderijen, dus je moet ze in het wild vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |