Kan je de schrijffouten eruit halen die niemand nog had gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:02 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik probeer een aantal uurtjes in de week wat te lezen van werk.
Had gevraagd om nieuwe stukken. Kwam net binnen met de post. Allemaal stukken waar ik zelf intensief aan heb meegeschreven
Ik heb sandaaltjes aanquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:54 schreef Ama het volgende:
Wel lekker om weer op slippers rond te lopen.
Dan heb je wel steeds een deel van de middag vrijquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben ik toch aan het werk.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je de schrijffouten eruit halen die niemand nog had gezien.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb je wel steeds een deel van de middag vrij
quote:
Begrijp je er nog iets van?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:02 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik probeer een aantal uurtjes in de week wat te lezen van werk.
Had gevraagd om nieuwe stukken. Kwam net binnen met de post. Allemaal stukken waar ik zelf intensief aan heb meegeschreven
Oh ja, ik moet nog vitamine D kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren m'n Teva's tevoorschijn gehaald
Het gaat nog wat moeizaamquote:
Ik heb sleehakken van skechersquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren m'n Teva's tevoorschijn gehaald
Mijn moeder pakte gister een doos, bleken nog gloednieuwe gabor laarsjes van mij in te zittenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Was vergeten dat ik deze had
https://www.schuhhaus-koc(...)-ladder-apricot.html
quote:
quote:
Ja als ik niet op slippers kan doe ik wel gewoon dunne sneakers aan.quote:
Ik heb gewoon simpele (rose gold) Havaianas.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
https://www.bever.nl/p/teva-olowahu-slipper-dames-IBABA72001.html
Daar kan ik echt niet op lopenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon simpele (rose gold) Havaianas.
Snel scherenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Oke, gebeld. We gaan zo afspreken ipv zondag
Nķg spannender dan het ESF-Joost gebeuren.quote:
Romantisch onder een paraplu. Kun je stiekem tegen hem aan drukkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet lelijk maken oid, maar dat extra krijg je pas als je het waard bent. Nu ben ik gewoon crack, zoals ik dat voor iedereen ben. Met pogingen tot flirten maar ik ben daar niet goed in
[..]
het gaat straks mega hard regenentiming hoor
De paraplu?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Romantisch onder een paraplu. Kun je stiekem tegen hem aan drukken
Daar kan ik ook niet op lopenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze aan nu
Lopen heerlijk
Daar kan je niet echt ver op lopen toch? Ze zijn wel mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze aan nu
Lopen heerlijk
Leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze aan nu
Lopen heerlijk
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kan je niet echt ver op lopen toch? Ze zijn wel mooi.
Het is de hele week al de Zuid/West kant van het land. Hier blijt het weer droog.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zeg, ksst
Ik zit nog lekker in de tuin
Hmmquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Hier werd het net ook heel donker, maar het trekt weer weg.
Tot nu toe heeft het hier alleen 's avonds geregend. Alles ging hier ook precies langsquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is de hele week al de Zuid/West kant van het land. Hier blijt het weer droog.
Zelfde hier.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het hier alleen 's avonds geregend. Alles ging hier ook precies langs
Wij hebben maandagavond 3 druppels gehad. Met dat ik naar buiten gerend was voor de tuinkussens was het ook al weer droog.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft het hier alleen 's avonds geregend. Alles ging hier ook precies langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |