abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213564274

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213564567
*O* *G* :J
pi_213564997
+1 voor de OP
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_213565002
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 23:49 schreef Tele6 het volgende:
Bij mij achter staat een hele wadi vol "onkruid" nu in volle bloei, er zijn vast mensen die het vreselijk vinden met alle koekoeksbloem, stinkende gouwe, margrieten, klaprozen, boterbloemen, distels. Ik vind het fenomenaal _O_
Ik ben vandaag in de tuin al het onkruid met bloemen er in gaan fotograferen & determineren. 18 stuks. Fotos volgen nog *)
pi_213565122
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 23:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Ik ben vandaag in de tuin al het onkruid met bloemen er in gaan fotograferen & determineren. 18 stuks. Fotos volgen nog *)
Si *O*
pi_213565235
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 23:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Si *O*
Onderweg ook een blik geworpen op de fruitbomen. Peer, drie pruimenbomen, en een vijgenboom met honderden kilos vijgen er in :s)
pi_213565909
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil eigenlijk ook in Meesman stappen, maar steeds net onhandige timing
Afwachten is zo'n beetje de ongunstigste timing. Je kunt ook beginnen met 100 per maand. Automatisch, lekker makkelijk enzo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213566122
Goedemorgen :O
Vanmorgen eerst op visite bij mijn ouders en dan vanmiddag naar Utrecht voor de Dutch Beer Challenge.
We doen mee met onze Groundbock Day *O*
pi_213566554
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 05:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Afwachten is zo'n beetje de ongunstigste timing. Je kunt ook beginnen met 100 per maand. Automatisch, lekker makkelijk enzo.
Dit.
Spoilers!
pi_213566633
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit.
Ofwel “ middelen” 😇
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:57:14 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213566669
Ik had vorig jaar mijn inleg gepauzeerd. Moest even iets uitzoeken. Dat was mei vorig jaar zag ik gisteren :|W
Spoilers!
pi_213566721
Mogge

Zo eerst even een paar uur werken, de rommel van gisteren wegwerken en wil even het balkon op. In de middag is het er te warm (nu al). Vanavond eetclubje, eigenlijk was het mijn beurt maar met de schouder gaat dat niet handig.

Moeten we voor jullie duimen @Sarabi?

Is al dat fruit voor jullie om te gebruiken @LeeHarveyOswald? Heerlijk, vooral die vijgen
We have far more in common than that which devides us..
pi_213566799
Ik neem me al voor te beleggen sinds 2021 ^O^
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:15:45 #14
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213566832
We hebben hier een koekoek. Gisteren voor het eerst gehoord. Ik weet nog niet wat ik er van vind. Yay biodiversiteit. Nay irritant kutgeluid.
Spoilers!
pi_213566853
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had vorig jaar mijn inleg gepauzeerd. Moest even iets uitzoeken. Dat was mei vorig jaar zag ik gisteren :|W
Jammer -O- . Ik ben volgens mij rond die tijd vorig jaar begonnen bij Meesman en sta uit mijn hoofd op 15% in de plus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:44:49 #16
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213567084
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jammer -O- . Ik ben volgens mij rond die tijd vorig jaar begonnen bij Meesman en sta uit mijn hoofd op 15% in de plus.
Ik een paar jaar daarvoor en heb nu 25% plus. Toch leuk.

Ik heb ook indexbeleggen bij Centraal Beheer en dar haalt net een paar procent. Daar wordt nog wel maandelijks ingelegd. Echt heel dom.
Spoilers!
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:52:12 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213567161
Ik heb een pensioen en gewone beleggingsrekening bij brand New Day. Ook lekker passief beleggen zonder kennis *O*

Mijn vriend vind beleggen een leuke hobby dus die zit ook zelf met van alles te handelen, maar ik snap het echt niet genoeg dat ik dat durf _O-
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:54:54 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213567182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:52 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb een pensioen en gewone beleggingsrekening bij brand New Day. Ook lekker passief beleggen zonder kennis *O*

Mijn vriend vind beleggen een leuke hobby dus die zit ook zelf met van alles te handelen, maar ik snap het echt niet genoeg dat ik dat durf _O-
Oh dat is wel geinig om te doen.

Ik vind er helaas weinig aan. Net genoeg om meer te willen dan een beleggingsrekening maar lang niet zo veel om te gaan handelen.
Spoilers!
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:00:41 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213567228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh dat is wel geinig om te doen.

Ik vind er helaas weinig aan. Net genoeg om meer te willen dan een beleggingsrekening maar lang niet zo veel om te gaan handelen.
Ja denk dat dat het ook deels is. Niet genoeg interesse om echt in te verdiepen.

Heb wel met dogecoin toen lekker een etentje verdiend _O-
Met dank aan Elon :')
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:03:34 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213567247
quote:

Ik heb veel geld geīnvesteerd in mijn huis, afbetaald, isolatie, badkamer, keuken. Verder in verduurzaming, huis in nu CO2 negatief (bespaar meer uitstoot dan het produceert qua energie). Maandlasten zijn daardoor zeer laag en dalend. Dus in plaats te investeren voor op mijn ouwe dag een hoger inkomen te hebben, heb ik aan de uitgave kant de kosten omlaag gebracht. Zit daardoor nu al op vaste lasten van enkele honderden euro per maand, lokale lasten, verzekering, waterschap. GWL zijn een paar tientjes, zonder op luxe te besparen. Stroomrekening dit jaar is tot nu toe negatief 75 Euro, en dat nog voordat de zon echt aan het schijnen is gegaan.
Investering in de zonnepanelen haal ik in ca 8-9 jaar terug hoewel ik niet kan salderen, daarna nog een 15-20 jaar pure winst.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:06:40 #21
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213567281
In ander nieuws, heb de afgelopen maanden een aantal preventieve health checks laten doen, bloedonderzoek, cholesterol, diabetes, kanker eiwitten, bij de uroloog me laten vingeren etc etc en alle waardes ver in het groene bereik.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:15:32 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213567352
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja denk dat dat het ook deels is. Niet genoeg interesse om echt in te verdiepen.

Heb wel met dogecoin toen lekker een etentje verdiend _O-
Met dank aan Elon :')
Oh ja, dogecoin _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik heb veel geld geīnvesteerd in mijn huis, afbetaald, isolatie, badkamer, keuken. Verder in verduurzaming, huis in nu CO2 negatief (bespaar meer uitstoot dan het produceert qua energie). Maandlasten zijn daardoor zeer laag en dalend. Dus in plaats te investeren voor op mijn ouwe dag een hoger inkomen te hebben, heb ik aan de uitgave kant de kosten omlaag gebracht. Zit daardoor nu al op vaste lasten van enkele honderden euro per maand, lokale lasten, verzekering, waterschap. GWL zijn een paar tientjes, zonder op luxe te besparen. Stroomrekening dit jaar is tot nu toe negatief 75 Euro, en dat nog voordat de zon echt aan het schijnen is gegaan.
Investering in de zonnepanelen haal ik in ca 8-9 jaar terug hoewel ik niet kan salderen, daarna nog een 15-20 jaar pure winst.
Het een sluit het ander niet uit ;) Hier komt volgende maand de warmtepomp. Panelen, isolatie, etc hebben we al jaren. We betalen lineair af dus het huis is ruim afbetaald tegen de tijd dat we met pensioen gaan. Eerder afbetalen heeft nog weinig zin gezien de rentestanden, ook al vind ik dat wel een prettig idee.

Het probleem is alleen dat ik geen arbeidsverleden heb en dus geen pensioen. Dan moet je toch iets als je meer wilt dan alleen AOW. Als dat überhaupt nog bestaat tegen die tijd.

Fijn van je gezondheid!
Spoilers!
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:20:53 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213567386
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh ja, dogecoin _O-
[..]
Het een sluit het ander niet uit
Klopt, daar mijn lasten nu al laag zijn gaat er ook meer naar investering.
quote:
Het probleem is alleen dat ik geen arbeidsverleden heb en dus geen pensioen. Dan moet je toch iets als je meer wilt dan alleen AOW. Als dat überhaupt nog bestaat tegen die tijd.

Fijn van je gezondheid!
Ik heb sinds mijn 18e gewerkt, maar veel van baan gewisseld en als ik nu kijk wat ik aan pensioen ga krijgen naast mijn AOW dan was het prostaatonderzoek een lachertje
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:29:18 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213567445
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik neem me al voor te beleggen sinds 2021 ^O^
Ik beleg liever brood.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213567682
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:

Moeten we voor jullie duimen @:sarabi?

Dat mag altijd :)
De keuze is een paar weken al gemaakt maar vandaag wordt de uitslag bekend gemaakt.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:00:46 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213567751
Het AD....

quote:
Drama in horecazaak, stagiair Bram (16) overlijdt door elektrocutie: ‘We zijn enorm geschokt’
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213567900
Ik heb ook wel eens gehandeld met Shell en daar toen ook echt wel wat aan verdiend. Tegelijkertijd is de laatste keer proberen te handelen met Shell dus wat minder positief geëindigd want ipv weer dalen en terugkopen is ie nog ¤4 verder door gestegen :+ dus ja, onderaan de streep heeft het me niet per se geld opgeleverd ten opzichte van kopen en laten staan.

Het handmatige van DeGiro vind ik wel irritant, want dan heb ik meer last van gedachten als 'hij stond pas nog een stuk lager, nu op hoogst in tijden, zonde om dan nu bij te kopen'. Vervolgens wacht je een maand een staat ie alleen nog maar hoger :P . Dus ik ga maar weer een maandelijks agenda wekkertje zetten om gewoon die dag bij te kopen ongeacht de prijs. Rationeel gezien weet ik best dat je soms dan relatief laag en soms relatief hoog zal kopen en dat dat netjes uitmiddelt en beter werkt dan proberen de markt te timen, maar eenmalig automatisch instellen is dan toch anders dan elke maand handmatig die koop beslissing moeten maken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:26:25 #28
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213568009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Klopt, daar mijn lasten nu al laag zijn gaat er ook meer naar investering.
[..]
Ik heb sinds mijn 18e gewerkt, maar veel van baan gewisseld en als ik nu kijk wat ik aan pensioen ga krijgen naast mijn AOW dan was het prostaatonderzoek een lachertje
Je kunt natuurlijk heel lang discussiëren over of het slimmer is om eerst af te betalen of eerst te investeren. Er is voor beide iets te zeggen. Maar die discussie heeft hier geen in aangezien mijn vriend niet extra af wil lossen. Over 2 jaar loopt onze rentevaste periode af, ben benieuwd hoe hij er dan over denkt.

Vanaf 1 januari betaal ik rente over mijn studielening. Ik spaar nu ook extra om op 31 december gelijk een deel mee af te lossen. Nu trek ik nog rente, straks betaal ik minder rente.
Spoilers!
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:42:57 #29
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213568179
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je kunt natuurlijk heel lang discussiëren over of het slimmer is om eerst af te betalen of eerst te investeren. Er is voor beide iets te zeggen. Maar die discussie heeft hier geen in aangezien mijn vriend niet extra af wil lossen. Over 2 jaar loopt onze rentevaste periode af, ben benieuwd hoe hij er dan over denkt.
Er spelen meerdere zaken mee daarin. Risico, rentabiliteit, boniteit verkrijgen, zekerheid van inkomen/werk, etc etc
Keuzes.
Hoe langer de periode waarover je het hebt, hoe meer risico van fluctuatie je kan nemen. Er is geen voor iedereen gelijke beste keuze. Moet iedereen zelf weten.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:43:54 #30
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213568198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:00 schreef fietsie het volgende:
Het AD....
[..]

Als het niet zo triest was, was het grappig.
pi_213568495
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Zo eerst even een paar uur werken, de rommel van gisteren wegwerken en wil even het balkon op. In de middag is het er te warm (nu al). Vanavond eetclubje, eigenlijk was het mijn beurt maar met de schouder gaat dat niet handig.

Moeten we voor jullie duimen @:sarabi?

Is al dat fruit voor jullie om te gebruiken @:leeharveyoswald? Heerlijk, vooral die vijgen
Ja, onze tuin :)
pi_213568893
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ja, onze tuin :)
Hebben jullie echt zo'n grote tuin? Is het ook mogelijk om het huis te kopen of willen jullie verder weg van de bewoonde wereld?
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:51:46 #33
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213568947
***TRIGGERWARNING: ENGELSE WOORDEN***

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:45 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ah, benieuwd waarop je uit komt!

Ik stapte net voor corona in Shell. Dat halveerde toen bijna. Kocht vervolgens vrij laag Aegon, en ook paar keer Shell bij tijdens de daling, en begon toen ook met een ETF (VWRL). Aegon heb ik af en toe wat van bij gekocht. Shell heb ik tussendoor een keer verkocht en lager weer teruggekocht. Toen het vorig jaar september op ¤30 stond verkocht met als doel rond ¤26/27 met mooie winst terug te kopen (want hoogste stand in jaren en ook nooit echt veel hoger geweest), maar het is alleen maar verder gestegen :'( . Als ik dat had gehouden, had het me echt serieus geld opgeleverd. Ik weet natuurlijk dat Shell omstreden is (ook hier). Ik heb er zelf nooit zo'n probleem mee gehad, ze investeerden ook echt serieus geld in hernieuwbare energie - misschien minder dan zou kunnen, maar wel een stuk meer dan andere oliebedrijven die anders in het gat springen dat Shell achterlaat als zij nu al over gaan naar meer hernieuwbare energie. Ik moet daarbij wel zeggen dat de recentere strategie-wijzigingen sinds mijn verkoop, waarbij steeds meer afstand genomen wordt van (investeringen in) hernieuwbare energiebronnen en weer meer gefocust wordt op olie etc, wel maken dat ik nu niet weet of ik er weer in zou stappen als ze weer tot ¤26/27 zouden zakken. Ik denk het eigenlijk niet, ondanks hoog dividend etc, en dat ik het geld dat daarvoor apart stond (gespreid) in de ETF wil gaan stoppen.

Op dit moment dus alleen VWRL en Aegon. Aegon zit ik in met een lage gemiddelde aankoopprijs, mag halveren zo ongeveer voor hij lager staat. En krijg ik percentueel gezien vrij veel dividend op. Dus die hou ik voorlopig nog wel. Verhouding is ongeveer 20%/80% van portefeuille Aegon/ETF. Ik koop wel al een tijd alleen nog maar VWRL bij, geen Aegon meer. De bedoeling is eigenlijk maandelijks, maar dat vergeet ik vrij vaak. Dat vind ik enige onhandige van DeGiro, dat ik niet een automatische overboeking en automatische aankoop kan instellen.
Het is wat mij betreft wel een tegenvaller dat bedrijven als Shell en Unilver juist weer verder afwijken van duurzaamheid. Maar ik snap ook wel dat je daarin investeert. Het is een veilige investering natuurlijk.

Zeker onhandig dat DeGiro geen automatische inleg heeft. Ik snap het ook wel weer met de fluctuerende prijzen en de grote hoeveelheid producten. Het is natuurlijk geen indexfonds waarbij je een vast bedrag in een fonds kunt storten zonder dat je weet of dit een goed moment is e.d.

Ok, hier mijn lijstje ETF's. Het zijn er 5 geworden. Alles accumulerend en alles UCITS (antifraude). Gemiddelde rendementen over de afgelopen 3 jaar zijn tussen 9,44% en 20,49%. Ze krijgen allemaal een goede score op duurzaamheid van Morningstar. Alles via de AEX want geen gedoe met bronbelastingen.

- SPDR S&P 500 ESG Leaders UCITS ETF Acc
Leaders in de VS, ESG screened, mixed portfolio, euro

- SPDR S&P US Technology Select Sector UCITS ETF
VS, tech, euro

- iShares MSCI Global Semiconductors UCITS ETF USD Acc | SEMI
Worldwide, semiconductors, dollar

- iShares MSCI World Health Care Sector ESG UCITS ETF USD Inc | WHCS
Worldwide, health, dollar

- iShares MSCI Europe Paris-Aligned Climate UCITS ETF (Acc)
Europe, mixed, klimaatneutraal, euro

De eerste twee heb ik al een paar jaar, die doen het zeer goed. De andere drie zien er hoopvol uit. Ik voel me wel zeker genoeg om iets specifieker te gaan qua portfolio maar doe voorzichtig. Ik zal vooral de eerste twee blijven vullen komend jaar.

@Lonaa

Edit: misschien stap ik binnenkort nog in een crypto tracker maar daar weet ik nog niet genoeg van. Van de tracker dan, van crypto op zich wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 15-05-2024 13:07:37 ]
Spoilers!
pi_213568956
quote:

Afaik levert index beleggen 9 van de 10 keer ook meer op op lange termijn, dus doe je goed ^O^
pi_213569365
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

VS, tech, euro

Lucky,

Waarom niet in VWRL? Dat is een vrij populaire volgens mij? En bij welke broker zit je?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:52:39 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213569501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Lucky,

Waarom niet in VWRL? Dat is een vrij populaire volgens mij? En bij welke broker zit je?
Ik zit bij DeGiro.

VWRL heeft een zeer lage duurzaamheidsscore en doet het niet beter dan de all world trackers die ik uitgekozen heb. Amazon is daarin bijvoorbeeld het drie na grootste bedrijf.

Vanguard heeft (had?) een aantrekkelijke kickback voor bloggers. Dus dat is de ETF met de beste marketing. Maar dat zegt voor mij niet zo veel.
Spoilers!
pi_213569534
@Lucky_Strike bedankt voor de trigger warning :D
pi_213569551
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hebben jullie echt zo'n grote tuin? Is het ook mogelijk om het huis te kopen of willen jullie verder weg van de bewoonde wereld?
3500m2 :) verder van de bewoonde wereld. Sowieso is wat hier nu staat een vakantiewoning, de huidige eigenaars gaan er een eigen woning bij bouwen.
pi_213569729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
***TRIGGERWARNING: ENGELSE WOORDEN***
[..]
Het is wat mij betreft wel een tegenvaller dat bedrijven als Shell en Unilver juist weer verder afwijken van duurzaamheid. Maar ik snap ook wel dat je daarin investeert. Het is een veilige investering natuurlijk.

Zeker onhandig dat DeGiro geen automatische inleg heeft. Ik snap het ook wel weer met de fluctuerende prijzen en de grote hoeveelheid producten. Het is natuurlijk geen indexfonds waarbij je een vast bedrag in een fonds kunt storten zonder dat je weet of dit een goed moment is e.d.

Ok, hier mijn lijstje ETF's. Het zijn er 5 geworden. Alles accumulerend en alles UCITS (antifraude). Gemiddelde rendementen over de afgelopen 3 jaar zijn tussen 9,44% en 20,49%. Ze krijgen allemaal een goede score op duurzaamheid van Morningstar. Alles via de AEX want geen gedoe met bronbelastingen.

VS, tech, euro

De eerste twee heb ik al een paar jaar, die doen het zeer goed. De andere drie zien er hoopvol uit. Ik voel me wel zeker genoeg om iets specifieker te gaan qua portfolio maar doe voorzichtig. Ik zal vooral de eerste twee blijven vullen komend jaar.

@:lonaa

Edit: misschien stap ik binnenkort nog in een crypto tracker maar daar weet ik nog niet genoeg van. Van de tracker dan, van crypto op zich wel.
Moest lachen om de trigger warning :D

Ja, het valt mij ook echt tegen. Eerder vond ik Shell juist, in vergelijking met de rest van de fossiele industrie, best vooruitstrevend op dat gebied. Dat icm goede stabiele investering maakte het inderdaad voor mij interessant. Nu kom ik wel op het punt dat ik me afvraag wat zwaarder weegt, mn mening over hun koers hierin of geld verdienen.

Ja, ik had vooral graag gehad dat ik automatisch een bedrag kon overboeken elke maand en dat ik dan een maandelijkse kooporder in kon zetten voor bv elke 1e van de maand waarop voor bedrag X zoveel stuks gekocht worden als mogelijk. Bij sommige anderen is zoiets volgens mij wel mogelijk. Maaargoed, daar staat natuurlijk tegenover dat DeGiro geen lopende kosten heeft en een stuk lagere handelskosten. Dus dan maar mezelf herinneren.

Dank voor je ETF lijstje! Ik ga me er eens in verdiepen. Ik heb destijds VWRL gekozen omdat het meteen heel breed is gespreid over zowel de wereld als sectoren, en de goede marketing heeft ook zeker geholpen bij de vindbaarheid ervan :+ .
  woensdag 15 mei 2024 @ 14:37:31 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213569964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Moest lachen om de trigger warning :D

Ja, het valt mij ook echt tegen. Eerder vond ik Shell juist, in vergelijking met de rest van de fossiele industrie, best vooruitstrevend op dat gebied. Dat icm goede stabiele investering maakte het inderdaad voor mij interessant. Nu kom ik wel op het punt dat ik me afvraag wat zwaarder weegt, mn mening over hun koers hierin of geld verdienen.

Ja, ik had vooral graag gehad dat ik automatisch een bedrag kon overboeken elke maand en dat ik dan een maandelijkse kooporder in kon zetten voor bv elke 1e van de maand waarop voor bedrag X zoveel stuks gekocht worden als mogelijk. Bij sommige anderen is zoiets volgens mij wel mogelijk. Maaargoed, daar staat natuurlijk tegenover dat DeGiro geen lopende kosten heeft en een stuk lagere handelskosten. Dus dan maar mezelf herinneren.

Dank voor je ETF lijstje! Ik ga me er eens in verdiepen. Ik heb destijds VWRL gekozen omdat het meteen heel breed is gespreid over zowel de wereld als sectoren, en de goede marketing heeft ook zeker geholpen bij de vindbaarheid ervan :+ .
Disclaimer: ik heb zeer zeker de wijsheid niet in pacht hoor. Ik vind bepaalde dingen belangrijk. Spreiding over de wereld, sectoren en valuta en daarnaast duurzaamheid. Met de informatie die ik kan vinden in de beperkte tijd die ik mezelf daarvoor geef, ben ik hierbij uitgekomen, in de hoop dat het de juiste keuze is (moreel en financieel). Dit is iets waar je maanden over in kunt lezen en 1001 keer van plan kunt veranderen.

Er zijn honderden soortgelijke trackers als VWRL. Als je als bedrijf een tracker gaat samenstellen, is dat zo'n beetje je beginpunt. En bij mijn weten maakt het niet zo gek veel uit van welk bedrijf je een all world tracker aankoopt. Er is ook niets tegen Vanguard. Ze komen alleen niet uit mijn zoekopdrachten, daarom heb ik er geen van hen.

Praten over Vanguard doet met denken aan Mr Money Mustache. Ik zal weer eens kijken of hij nog wat heeft geschreven. Zijn mailinglist doet het niet bij mij ofzo.

Wat me weer doet denken aan The Garden Professors, daar krijg ik ook geen mail van. Jij wel @Vanyel?
Spoilers!
  woensdag 15 mei 2024 @ 15:19:13 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213570356
Mijn router crashed steeds.. Zie af en toe ook vage meldingen in de externe aanvallen sectie...
pi_213572214
Ik geef vooral geld uit :')

*cruise boeken gaat*
Mét business class want we vliegen waarschijnlijk met Condor (A330neo Airbus).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213572424
Ik weet niet of ik ze per se nu krijg, maar kreeg ze wel @Lucky_Strike :Y
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:08:40 #44
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213573921
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
we vliegen waarschijnlijk met Condor
Dat was mijn reden om Rhodos te cancellen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_213573985
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Haha, zie je dan te veel blije mensen die op vakantie mogen?
pi_213574119
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik lees geen slechte verhalen over ze :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213574175
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 05:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja maar ja, dan voor samen? Of individueel? Voor zowel samen als individueel bij dezelfde is misschien weer onverstandig. Maar is samen atm wel zo handig? En zo ben ik weer 3 maanden verder :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:34:31 #48
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213574213
Op 26 Sept komt het nieuwe boek van Stephen Fry uit

*O* *O* *O* *O*
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:44:29 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_213574331
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:19 schreef fietsie het volgende:
Mijn router crashed steeds.. Zie af en toe ook vage meldingen in de externe aanvallen sectie...
Hier kan je dus niets mee. Zelfde als mededelen mijn auto is stuk. Zonder verdere info.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:45:07 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213574339
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik lees geen slechte verhalen over ze :D
Je mag echt nauwelijks handbagage mee. Nu is dat misschien niet zo heel boeiend als je toch al een ruimkoffer hebt. En ze vlogen op kuttijden.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 20:48:32 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213574374
Even rondje van 27km gefietst, lekker weer. Gaat al iets makkelijker nu ik paar keer weer heb gefietst de afgelopen tijd
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:02:02 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213574547
Het is goedgekomen met het tuinhuis. Dat hadden we totaal niet verwacht want alle communicatie met de leverancier is tot nu toe heel bijzonder verlopen.

We zouden minimaal een week voor levering een factuur krijgen en na betaling konden we in overleg een datum afspreken. Die factuur hebben we nooit ontvangen of betaald en de leverdatum werd 2 dagen van te voren medegedeeld. Nooit een mail of sms gekregen met tijdvak ook. Om 17.30 was er vandaag nog geen levering dus ik ging er niet vanuit dat het nog ging gebeuren. En om 17.45 toch nog.

De bestelling is nog compleet ook. Zelfs inclusief de gratis onderdelen die ons beloofd waren door een medewerker die inmiddels een functie elders heeft.
Spoilers!
pi_213575035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja maar ja, dan voor samen? Of individueel? Voor zowel samen als individueel bij dezelfde is misschien weer onverstandig. Maar is samen atm wel zo handig? En zo ben ik weer 3 maanden verder :')
Gewoon individueel starten, je kunt maar een begin maken.
pi_213575227
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is goedgekomen met het tuinhuis. Dat hadden we totaal niet verwacht want alle communicatie met de leverancier is tot nu toe heel bijzonder verlopen.

We zouden minimaal een week voor levering een factuur krijgen en na betaling konden we in overleg een datum afspreken. Die factuur hebben we nooit ontvangen of betaald en de leverdatum werd 2 dagen van te voren medegedeeld. Nooit een mail of sms gekregen met tijdvak ook. Om 17.30 was er vandaag nog geen levering dus ik ging er niet vanuit dat het nog ging gebeuren. En om 17.45 toch nog.

De bestelling is nog compleet ook. Zelfs inclusief de gratis onderdelen die ons beloofd waren door een medewerker die inmiddels een functie elders heeft.
Betekent dat tijdstip ook dat je niet in je eentje hebt hoeven sjouwen? :)
Fijn wel dat het allemaal goed gekomen is!
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:50:57 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213575271
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gewoon individueel starten, je kunt maar een begin maken.
Dit inderdaad. Een gemaakte keuze is niet iets waar je nooit van mag afwijken.
Spoilers!
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:51:50 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213575284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Betekent dat tijdstip ook dat je niet in je eentje hebt hoeven sjouwen? :)
Fijn wel dat het allemaal goed gekomen is!
Yes! Sterker nog, ik had een afspraak dus ik hoefde niet heel veel te sjouwen.
Spoilers!
pi_213575311
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Yes! Sterker nog, ik had een afspraak dus ik hoefde niet heel veel te sjouwen.
*O* *O* *O*
pi_213576000
Een rondje voor de hele zaak; 20 jaar getrouwd vandaag O+
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 22:59:10 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213576013
Gefeliciteerd
pi_213576115
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je mag echt nauwelijks handbagage mee. Nu is dat misschien niet zo heel boeiend als je toch al een ruimkoffer hebt. En ze vlogen op kuttijden.
Ruimkoffer :Y

En Ddorf is een uurtje rijden dus dikke prima.
pi_213576118
quote:
17s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:57 schreef Queller het volgende:
Nog steeds met dezelfde? :P
  woensdag 15 mei 2024 @ 23:23:08 #62
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213576251
quote:
Cheers!
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 mei 2024 @ 23:39:43 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213576385
Leuk dat het hier eens over de financiële dingen gaat :P
Blijft interessant, ook al doe ik niets met dat gedeelte van mijn studie. Al beleg ik zelf niet. Terwijl het rationeel gezien gewoon verstandig is om te doen. Wel gespreid enz enz enz.

ALV vanavond en we hadden de nr 3 van onze EP-lijst op bezoek. We go way back :+ En de financiële afhandeling door de ALV gejast :). Ook altijd fijn, ook al is het altijd een formaliteit..

Morgen... Zo veel regen gepland... Dus museumbezoek. Stedelijk ende Marina Abramović.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213576430
Gezellig eetclub etentje gehad. Heerlijke linzensoep (recept van hello fresh) spinazie soufflé en een in elkaar gezakte mon chou taart die heerlijk was.
Bij het weggaan nog een slak vermoord…daarna goed uitgekeken want er zaten daar wel heel veel brrrr
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 mei 2024 @ 23:49:48 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213576462
En zoals verwacht tekenen NSC en VVD bij het kruisje. ;(.
Daar laten we het maar bij.
Kabinet Bruin-II.
pi_213576497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:49 schreef borisz het volgende:
En zoals verwacht tekenen NSC en VVD bij het kruisje. ;(.
Daar laten we het maar bij.
Kabinet Bruin-II.
Maar he..men mag weer 130 rijden (in nog meer files)
pi_213577078
https://www.ad.nl/politie(...)de-nullijn~a2ba7c3b/
Een paar dingen vind ik wél goed (bv meer compensatie voor pechgeneratie studenten dan de fooi die ze eerder zouden krijgen), maar van veruit de meeste dingen word ik toch wel verdrietig ;( twee jaar opschorten van behandeling asielaanvragen, ik mag toch hopen dat het dan iig om nieuwe gaat en dat niet ook alle lopende worden stilgelegd.. (los van dat ik ook nieuwe stilleggen heel erg vind). Natuurlijk niet onverwacht gezien de onderhandelende mensen, maar toch.. :{
pi_213577128
Ik lees de plannen nu ook. Best wel onrealistisch. Waar haal je de mensen vandaan voor de streekziekenhuizen, voor het onderwijs. Überhaupt waar haal je het geld vandaan. De natuur (dus de toekomstige generaties) gaat hier onder lijden
pi_213577175
Omg wat een verhaal om te huilen zeg :'(
pi_213577324
Je zou toch 20 jaar met Quelly getrouwd zijn O+
pi_213577356
Driewerf hoera nog voor @Queller voor 20 jaar en een dag *O* *O* *O*
pi_213577709
twitter
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 06:55 schreef Vanyel het volgende:
Omg wat een verhaal om te huilen zeg :'(
Nondedjuu.
Hoorde al vlak voor slapen gaan en schoot gelijk in een depressieve bui.
Vanmorgen lees ik alinea’s en wat staat daar?
pi_213577714
Een dag later: voor @Queller w/
pi_213577853
quote:
Nog gefeliciteerd *O*
pi_213577937
Oh wauw, wat een plannen :{

Wat een bijzondere mix ook. 130 km/u, stijgende accijnzen op brandstof maar juist verlaging voor de boeren _O-

Maar! Gelukkig voor alle PVV-stemmers staat er toch nog een klein anti-Moslimding in, 'strengere regels voor gebedsoproepen'. Daar zullen ze blij mee zijn. Heeft hun stem toch zin gehad.
Spoilers!
pi_213578013
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh wauw, wat een plannen :{

Wat een bijzondere mix ook. 130 km/u, stijgende accijnzen op brandstof maar juist verlaging voor de boeren _O-

Maar! Gelukkig voor alle PVV-stemmers staat er toch nog een klein anti-Moslimding in, 'strengere regels voor gebedsoproepen'. Daar zullen ze blij mee zijn. Heeft hun stem toch zin gehad.
Elektrische auto's kunnen ook 130 Lucky!
  donderdag 16 mei 2024 @ 08:43:58 #77
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213578016
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 06:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik lees de plannen nu ook. Best wel onrealistisch. Waar haal je de mensen vandaan voor de streekziekenhuizen, voor het onderwijs. Überhaupt waar haal je het geld vandaan. De natuur (dus de toekomstige generaties) gaat hier onder lijden
Alle ambtenaren ontslaan.
pi_213578038
Wel eens met de verhoging van de kansspelbelasting. Bij voorkeur wordt dat met koeienletters aangegeven op elke gokwebsite, zoals bijv. Kruidvat hier zijn aanbiedingsprijzen weergeeft.

Gokken }:|
Spoilers!
pi_213578042
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die kunnen dan in de kassen tomaten gaan plukken :P.

Leuk ook ER halveren…premies omhoog. Maar wanneer op een gegeven moment het ER weer omhoog moet gaan de premies vast niet omlaag
  donderdag 16 mei 2024 @ 08:50:11 #80
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213578068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die kunnen dan in de kassen tomaten gaan plukken :P.

Leuk ook ER halveren…premies omhoog. Maar wanneer op een gegeven moment het ER weer omhoog moet gaan de premies vast niet omlaag
Zo wordt de zorg meer en meer betaald door de mensen die het niet gebruiken 8)7
  donderdag 16 mei 2024 @ 08:52:26 #81
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_213578097
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De werkdruk is al gigantisch hoog, over 5 jaar begint de ongeveer de eerste leegloop van de collega's die met pensioen gaan en dan dit plan :+. Niet raar kijken als iemand over 8 jaar staat te huilen "hoe ons dit weer kon gebeuren". w/
  donderdag 16 mei 2024 @ 08:55:01 #82
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213578125
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
De werkdruk is al gigantisch hoog, over 5 jaar begint de ongeveer de eerste leegloop van de collega's die met pensioen gaan en dan dit plan :+. Niet raar kijken als iemand over 8 jaar staat te huilen "hoe ons dit weer kon gebeuren". w/
hejje wel kans van ja :{
pi_213578169
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Dat gesprek had ik gisteren met 2 mensen in het sociaal domein, daar is het nu al niet meer te doen.

En er moet ook meer gestraft worden, jeugdstraffen van 16 naar 14 jaar. En we hebben al een overschot aan medewerkers in de detentie tssss
pi_213578193
Ik vraag me af wie er zo dapper gaat zijn om landbouwminister en minister van asielzaken te worden. Ze zien ze aankomen in Brussel _O- En vervolgens weer bijkans achter een trekker gebonden worden natuurlijk.
Spoilers!
  donderdag 16 mei 2024 @ 09:02:22 #85
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_213578206
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat gesprek had ik gisteren met 2 mensen in het sociaal domein, daar is het nu al niet meer te doen.

En er moet ook meer gestraft worden, jeugdstraffen van 16 naar 14 jaar. En we hebben al een overschot aan medewerkers in de detentie tssss
Ik hoor het op verschillende plekken. Ook bij Anna, gebeurd precies hetzelfde. Bij ons worden inhuur contracten al niet meer verlengd, maar het werk moet nog steeds gebeuren.

Wel benieuwd hoe het zit met de asielaanvragen én of hij weer terug moet nu de spreidingswet weer aandacht heeft. Onze schoonmaker loopt in zo'n traject bij IND. Dat duurde nu al 1,5 jaar.
pi_213578296
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik hoor het op verschillende plekken. Ook bij Anna, gebeurd precies hetzelfde. Bij ons worden inhuur contracten al niet meer verlengd, maar het werk moet nog steeds gebeuren.

Wel benieuwd hoe het zit met de asielaanvragen én of hij weer terug moet nu de spreidingswet weer aandacht heeft. Onze schoonmaker loopt in zo'n traject bij IND. Dat duurde nu al 1,5 jaar.
Eergisteren was het nog zo, wanneer je toen binnenkwam je op z’n vroegst in augustus 2026 iets hoort.

Vrijwel gratis kinderopvang, daar staan de mensen ook in de rij om er te mogen werken :?
pi_213578385
Al die acadabra heeft men maanden overgedaan en deskundigen geraadpleegd aangehoord en niet geluisterd.
Om daarbij te zitten als formateurs 8)7
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 10:02:10 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213578964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:43 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Elektrische auto's kunnen ook 130 Lucky!
Hannover heeft de Umweltzonen al weer afgeschaft omdat emissies toch al zo ver zijn gedaald.
pi_213579172
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hannover heeft de Umweltzonen al weer afgeschaft omdat emissies toch al zo ver zijn gedaald.
Dit trekt mij over de streep om nog eens Hannover te bezoeken :P
pi_213579734
Helaas niets gewonnen gisteren bij de Dutch Beer Challenge. Bavaria pils is de overall winnaar geworden, wel grappig om online te lezen dat de beer geeks er niets van snappen.
pi_213579873
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Helaas niets gewonnen gisteren bij de Dutch Beer Challenge. Bavaria pils is de overall winnaar geworden, wel grappig om online te lezen dat de beer geeks er niets van snappen.
Ik heb het ook gelezen, wat een gedoe weer allemaal.
pi_213579965
Mensen, help mij even. Ik wil een tas kopen maar ik weet niet welke kleur. Beide tassen hebben twee losse tasjes die je afwisselend op de voorkant kunt bevestigen.

POLL
Spoilers!
  donderdag 16 mei 2024 @ 11:35:03 #93
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213579974
geen belangrijke dingen in dat voortasje doen. Bij ieder OV-poortje blijf je hangen en vliegt ie eraf.

Denk wel dat @Cat-astrophe het gemis van bijpassende packing cubes betreurt trouwens.
pi_213580004
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, help mij even. Ik wil een tas kopen maar ik weet niet welke kleur. Beide tassen hebben twee losse tasjes die je afwisselend op de voorkant kunt bevestigen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[poll=7232]
Groen sowieso.

Is het een rugzak ook?
pi_213580007
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
geen belangrijke dingen in dat voortasje doen. Bij ieder OV-poortje blijf je hangen en vliegt ie eraf.

Denk wel dat @:Cat-astrophe het gemis van bijpassende packing cubes betreurt trouwens.
Daar ga ik zeker rekening mee houden. Voortasje gaat in een stad, OV, drukte, etc in de tas. Ik denk ook niet dat ik er iets bijzonders in doe. Zakdoekjes, pen, snoepje, etc.
Spoilers!
pi_213580029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Groen sowieso.

Is het een rugzak ook?
Rugzak inderdaad. Met een handige en lichtgekleurde binnenkant.

Spoilers!
  donderdag 16 mei 2024 @ 11:40:45 #97
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213580038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Rugzak inderdaad. Met een handige en lichtgekleurde binnenkant.

[ afbeelding ]
Ziet er handig uit wel! Groot genoeg voor een weekendje weg zeg ik :Y
pi_213580136
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Deze is niet zo heel groot, 23*32*13cm. Een ideaal formaat voor dagelijks gebruik. Er is er ook een die net een maatje groter is.

Ik denk dat ik hier heel blij mee ga zijn. Ik heb ook nog nooit zo veel geld (¤79) uitgegeven aan een tas en had nooit gedacht dat ooit te zullen doen.
Spoilers!
  donderdag 16 mei 2024 @ 11:50:21 #99
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213580178
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
niet zo heel groot, 23*32*13cm.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:Y
pi_213580225
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[poll=7232]
Moeilijke keuze, zijn allebei mooi. Maar toch op groen gestemd :)
pi_213580236
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Deze is niet zo heel groot, 23*32*13cm. Een ideaal formaat voor dagelijks gebruik. Er is er ook een die net een maatje groter is.

Ik denk dat ik hier heel blij mee ga zijn. Ik heb ook nog nooit zo veel geld (¤79) uitgegeven aan een tas en had nooit gedacht dat ooit te zullen doen.
Ik moest ook een geld drempel over om deze te kopen. Maar ook heel blij mee O+ Heb geen andere tas of rugzak meer ik gebruik alleen nog maar deze *G*

donderdag 16 mei 2024 @ 11:55:40 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213580246
Groen besteld plus nog twee tasjes. Het wordt nog wat met mij.
Spoilers!
  donderdag 16 mei 2024 @ 11:57:43 #103
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213580268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik moest ook een geld drempel over om deze te kopen. Maar ook heel blij mee O+ Heb geen andere tas of rugzak meer ik gebruik alleen nog maar deze *G*

[ afbeelding ]
Daar heb ik ook naar gekeken. Mooie tassen. Maar ik wil toch net een pietsje netter.

Ik heb 90% van de tijd ook mijn rugzak bij me. Ik heb ook nog twee kleine andere tassen die ik incidenteel gebruik. Ik zit in het theater toch niet comfortabel met zo'n grote tas tussen mijn benen. Of in een net restaurant heb ik ook liever iets anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 16-05-2024 12:13:55 ]
Spoilers!
  donderdag 16 mei 2024 @ 11:59:15 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213580290
Ik ben echt een vrouw met tassen. Heb er zeker tien :D
  donderdag 16 mei 2024 @ 12:13:41 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213580479
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt een vrouw met tassen. Heb er zeker tien :D
Maar jij bent ook een eckte wereldreiziger dus dan heb je een excuus :Y
Spoilers!
  donderdag 16 mei 2024 @ 12:15:58 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213580502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Maar jij bent ook een eckte wereldreiziger dus dan heb je een excuus :Y
Valt heul mee hoor :@

Zijn hoofdzakelijk schoudertassen en die gebruik ik daar niet voor

Okee. Dank je :)
pi_213580614
Ik vind oudroze geen mooie kleur, knal roze weer wel O+

Wij zijn terug van Fuerteventura en ik ben bezig met het reīntegreren. De opbouwschema was wel heel rooskleurig ingevuld, dus in overleg veranderen.

Moederdag was leuk met met natuurlijk een mooie knutsel (en bloemen en chocolade)!
Met mijn verjaardag dinsdag hebben we ipv taart maar ijs gegeten, dat was een veel beter idee! En ik heb nu aardbeien plantjes en er staat een weekendje Zwolle op de planning.

Het is wel te merken dat mijn energieniveau/verwerken van prikkels/dagelijkse klusjes/reīntegratie niet in balans is. Op mijn vrije dagen moet ik mezelf echt aansporen om ook maar het minimale te doen...ook moe door hooikoorts, dus ik ben wel blij met de regen🙈

Verhelderende gesprekken met psycholoog over waarom ik sommige dingen doe en laat me denken hoe het anders kan...
Maar dat kost ook bakken energie...

Gisteren had ik met vriendinnen een lunch bij een VMBO voor examen horeca van studenten. Ach, ze waren zo nerveus! Onze ober was zo nerveus, dat er een vol flesje fris omviel. Helaas was dat van het dienblad over mijn rug..Brrrr, koud! Ik kreeg een shirt van school aan en heb de jongen verzekerd dat het echt niet erg was...Arme jongen was zo geschrokken! Hij deed echt zo zijn best en ik hoop dat hij geslaagd is!
We hadden groentesoep, kipschnitzel/puree met bosui/wortelen/salade en chocolademousse/ijs met hazelnoten/slagroom. Een heel driegangenmenu, dat was veel meer dan verwacht...

@vlindertje89
Mooie tuinset en fijn dat je weer een een hobbel heb overwonnen qua sociale leven!

@Cat-astrophe
Wow! Mooie reis in het vooruitzicht!

@Lucky_Strike
Fijn van nieuwe tuinhuis en dat het beter tussen de katten gaat!
(En weer een hoop geleerd over investeringen)

@borisz
Mooie wandelingen! En veel museumplezier!

@LeeHarveyOswald
Heel veel succes met het zoeken naar jullie droomhuis/project!

@Kaatje
Ik zou jou zo graag een dag zonder pijn gunnen...fijn dat de pijnstilling helpt

@Blues
Duim, duim, duim voor een verhuizing
En dat golfer minder pijn heeft en conditie kan opbouwen
Dikke knuffel voor jullie!

@Tele6
(Op boze toon) Zorg eens beter voor jezelf en eet genoeg! Eten is ZEKER geen beloning of straf, het is gewoon nodig om goed te functioneren!
(En een knuffel, omdat je je dat wel nodig heb na tijd doorbrengen met je moeder)

@Sarabi
Jammer van de wedstrijd! Ik wens jullie nog heel veel energie en plezier toe voor de komende weken met jullie bier!

Voor de rest:
Dikke knuffel voor iedereen die het gebruiken kan en anders een "Hoi!".
  donderdag 16 mei 2024 @ 12:32:26 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213580632
Hoi Yinny! :W
  donderdag 16 mei 2024 @ 12:43:50 #109
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213580755
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Valt heul mee hoor :@

Zijn hoofdzakelijk schoudertassen en die gebruik ik daar niet voor

Okee. Dank je :)
:D
Spoilers!
  donderdag 16 mei 2024 @ 12:46:30 #110
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213580774
@Yinny in the house *O*

Je klinkt wel heel anders dan een paar maanden geleden. Minder constant in paniek, overstuur en volledig uitgeput. Dat zal vast niet weg zijn en ik kan me voorstellen dat jij het zelf niet zo voelt. Maar volgens mij zet je wel mooie stappen en zorg je beter voor jezelf.
Spoilers!
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 13:08:41 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213581024
Tassen... Fotografie is ook wel een hobby waar je veel wordt gemiept over een tas en er altijd wel weer een ander exemplaar 'moet' komen.

Inmiddels twee rugtassen, grote schoudertas en twee kleinere schoudertassen. Grote schoudertas heeft al heel wat landen gezien. Maar als je die vol stopt wordt ie ook wel weer zwaar.

De twee kleinere schoudertassen heb ik op beurzen gekocht. ¤5-¤10 voor zgan Lowepro tassen.

Misschien nog eens op zoek naar een gecombineerde tas voor een camera en spullen. Afgelopen zaterdag was kleine v cameratas niet heel handig om wat eten in te stoppen of een jas.
pi_213581885
Kapot, weer een enorm druk spreekuur. Eerder begonnen uurtje uitgelopen. Paar moeilijke dingen moeten doorgeven. Gelukkig ook wel kunnen lachen.

Mijn rugtas, ok, van leer, was 180 euro. Maar die heb ik in 2019 gekocht. Gebruik ‘m bijna dagelijks (nu niet want schouder werkt niet mee)

Hoi @Yinny…alles wat @Lucky_Strike je klinkt wel druk maar ook blijer.
pi_213582536
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:08 schreef derLudolf het volgende:
Tassen... Fotografie is ook wel een hobby waar je veel wordt gemiept over een tas en er altijd wel weer een ander exemplaar 'moet' komen.

Inmiddels twee rugtassen, grote schoudertas en twee kleinere schoudertassen. Grote schoudertas heeft al heel wat landen gezien. Maar als je die vol stopt wordt ie ook wel weer zwaar.

De twee kleinere schoudertassen heb ik op beurzen gekocht. ¤5-¤10 voor zgan Lowepro tassen.

Misschien nog eens op zoek naar een gecombineerde tas voor een camera en spullen. Afgelopen zaterdag was kleine v cameratas niet heel handig om wat eten in te stoppen of een jas.
Ik heb een F-stop satori, met een inschuif koffertje voor de camera. Redelijk waterdicht, ook nu hij dik over de tien jaar oud is.
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 16:24:50 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213582884
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik heb een F-stop satori, met een inschuif koffertje voor de camera. Redelijk waterdicht, ook nu hij dik over de tien jaar oud is.
Ga ik es naar kijken, dank u.

Ik wacht nog even voordat ik naar de auto loop, wat een regen. Ik was van plan rondje te fietsen vanavond.
  donderdag 16 mei 2024 @ 16:25:37 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213582892
In Deventer hebben we vooralsnog een zonnetje :)
pi_213582930
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier lijkt het onweersbuitje (weer) precies langs ons te gaan.
  donderdag 16 mei 2024 @ 16:31:24 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213582951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 16:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hier lijkt het onweersbuitje (weer) precies langs ons te gaan.
ja later vanavond is het vast onvermijdelijk. We gaan het zien :) Zolang ik lekker buiten kan zitten doe ik het *O*
pi_213583000
Zonnetje hier dus ik ging wandelen.
1 wolk met buitjes liep met me mee :')
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 16:52:30 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213583138
quote:
Ga je m'n regen nou een beetje ontkennen?
pi_213583145
@Yinny in kleine stapjes op weg naar balans. 😘

En kilooooo’s lichter. Nou ja, 5 cm haar eraf. w/
#kaal nekkie. Dus ook smeren straks op de fiets!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 mei 2024 @ 17:01:59 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213583226
Yinny :W :)

Wilde morgen naar Brabant voor de Camino... Maar denk dat ik in de buurt blijf ivm de regenverwachting :P
Waterkeringpad Muiden - Huizen dan maar.

Wel bijzonder om al die werken van Maria Abramovic te zien. Daarna nog door naar World Press om depressief te worden van alle ellende op de wereld. :s)
Daarvoor nog wel geluncht bij Van Dobben :)
pi_213583330
quote:
Daar was ik maandag. Wat is dat een mooie stad O+ Ook al ben ik alleen in een straal van 500 meter rond Saxion geweest :+
Wel gelunched op vogeleiland O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 17:31:40 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213583522
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 16:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ga mezelf ontkennen, want aan het eind van de Rondweg (van Emmen, speciaal vernoemd voor Fles) was het wegdek droog.
Het gras ondertussen ook al gemaaid.
pi_213583807
Hier weer gedonder en regen. Was een mooie zonnige middag maar zo de deur maar dicht
  donderdag 16 mei 2024 @ 18:53:31 #126
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213584552
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 17:12 schreef Syrena het volgende:

[..]
Daar was ik maandag. Wat is dat een mooie stad O+ Ook al ben ik alleen in een straal van 500 meter rond Saxion geweest :+
Wel gelunched op vogeleiland O+
Doe je goed *O* had je wel even kunnen zwaaien :+
  donderdag 16 mei 2024 @ 18:53:55 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213584559
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 16:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee hier spoelt het nu ook. Kom je weer goed weg mannetje }:|
pi_213585283
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Doe je goed *O* had je wel even kunnen zwaaien :+
Heb wel aan je gedacht! *O*
In Weert aan Cat gedacht! *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_213585390

Ook genoeg beesten in de tuin :P
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:10:39 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213585802
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:42 schreef Syrena het volgende:

[..]
Heb wel aan je gedacht! *O*
In Weert aan Cat gedacht! *O*
Oh dat is ook liev O+ Allebei :D
pi_213586155

:D Kijk nou hoe klein! O+

Pink voor schaal
pi_213586304
@Yinny O+ wat Lucky ook al zei! En het klinkt alsof je ook beter doorhebt waar je grenzen liggen en beter in staat bent daar naar te luisteren. Fijn dat de psycholoog je ook aan het denken zet - en dat kost inderdaad bakken energie! Ik probeer het altijd na de lunch te plannen en hou dan rest vd middag leeg. Dan kan ik 's ochtends doen wat echt moet, en erna hoef ik dan niks meer.

Ik heb vandaag hele dag met mn neus in databestanden gezeten. Maar wel heel fijn, want ik hikte er al weken tegenaan en nu is het klaar *O* . Morgen weer een drukke dag, maar wel na werk nog even sporten en dan lekker rustige avond. En dan dit weekend nichtje (die vandaag 1 werd *O* ) weer hier O+
pi_213586329
En wat jammer @Sarabi dat jullie niet in de prijzen vielen!
@Lucky_Strike wanneer gaan jullie 't tuinhuis eigenlijk bouwen? Of is dat meer langere termijn project?
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 21:01:22 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213586697
De fotograaf hiero had een MP-E 65 liggen, heb jij die ook LHO. Mooi ding wel, maar niet voor mij, het is geen lens van 8 tientjes zeg maar :+
pi_213587449
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:01 schreef derLudolf het volgende:
De fotograaf hiero had een MP-E 65 liggen, heb jij die ook LHO. Mooi ding wel, maar niet voor mij, het is geen lens van 8 tientjes zeg maar :+
Lumix G Macro 30mm f/2.8 ASPH
pi_213588572
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:30 schreef Vanyel het volgende:
Driewerf hoera nog voor @:queller voor 20 jaar en een dag *O* *O* *O*
Op naar de 40 *O* *G*

quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

Nog steeds met dezelfde? :P
Ja, wie had dat gedacht! :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zou toch 20 jaar met Quelly getrouwd zijn O+
Ja, dan bof je maar O+

quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cheers!
Merci :*

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:11 schreef AnneX het volgende:
Een dag later: voor @:Queller w/
We keuren 'm nog goed hoor! ;)

We zijn naar een winkel gegaan die tweedehands ringen verkoopt en vonden onszelf hilarisch. Nu hebben we allebei een nieuwe 2e hands derde ring O+
pi_213588673
Wat leuk! Feli nog *O*
pi_213588677
@Yinny nog ff een dikke :*
pi_213588705

Eerste brood gebakken sinds vertrek :)
pi_213588853
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 23:35 schreef Blues het volgende:
Wat leuk! Feli nog *O*
Dank je wel. Lekker burgerlijk en zulks. Maar we zijn er nog steeds blij mee, dus vooruit!
pi_213589350
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 23:24 schreef Queller het volgende:

We zijn naar een winkel gegaan die tweedehands ringen verkoopt en vonden onszelf hilarisch. Nu hebben we allebei een nieuwe 2e hands derde ring O+
Derde? Met 10 jaar de tweede gedaan?
pi_213589413
Geverticuteerd nog @Queller!
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 07:19:40 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213589440
Goedemorgen @vlindertje89 :P wat heb je d'r gegeven? Een zakje kalk?
  vrijdag 17 mei 2024 @ 08:29:37 #144
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213589987
Mogge. Dagje de timmerman over de vloer voor voorbereidingen voor de warmtepomp. Geen zin in.
Spoilers!
pi_213590095
Môgge. Wachten op een pakje met iets waar ik oefeningen voor mijn schouder mee kan doen. Ik zou zeggen dat het door de brievenbus kan, maar het lijkt erop dat het in een grote doos zit.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 08:55:35 #146
217702 Lonaa
Honger!
pi_213590229
Hallo.

Paar uur zware lichamelijke arbeid. De inhoud voor een koelwagen ophalen, in de bus pakken en vervolgens in de koelwagen overpakken. Daarna 1 of 2 klussen bouwen. Het is weer mooi druk.
pi_213590278
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge. Wachten op een pakje met iets waar ik oefeningen voor mijn schouder mee kan doen. Ik zou zeggen dat het door de brievenbus kan, maar het lijkt erop dat het in een grote doos zit.
Ben heel benieuwd…

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.

Paar uur zware lichamelijke arbeid. De inhoud voor een koelwagen ophalen, in de bus pakken en vervolgens in de koelwagen overpakken. Daarna 1 of 2 klussen bouwen. Het is weer mooi druk.
Pinksterweekend en dan komen de zomerfestivals…blijft vast nog even druk!?

Wie had dat gedacht? You go, girl w/
  vrijdag 17 mei 2024 @ 09:39:58 #148
217702 Lonaa
Honger!
pi_213590650
Het gaat altijd met enorme pieken @AnneX
Tot 1 juni zijn er een paar soort van vrije dagen, daarna is het nog rustig, maar dat zal vast veranderen.
pi_213590730
Gisteren vanuit het werk op en neer naar Utrecht voor een paar bitterballen en twee glaasjes fris.
Aanwezigheid en gezelschap was het wel waard. En de baas betaalt dus ach.

Vandaag treinen naar Maastricht. Trein ivm mogelijk oogonderzoek waarna naar huis rijden geen goed plan is. Ik had mijn ouders gevraagd of ze evt mee wilden (= chauffeur terug). Pa kon niet, ma wilde wel maar dan leuk samen met de trein en er een dagje van maken. Prima.
Gisteren gepiep omdat het vandaag slecht weer is/wordt. Vanochtend spoedoverleg: geen zin om door de regen in de stad te sjouwen dus alleen met de trein op en neer.
‘Maar waarom ga je dan mee ma? De afspraak is niet spannend en ik kan -ook wazig- prima met de trein op en neer’.
O ja… dus nu ga ik alleen. En had kunnen uitslapen. Maja, de wekker was toch al gegaan.

Op station meteen maar eens de bühne checken. Dit hele weekend daar chaos want het stationsgebouw is achtergrond voor een musical. Ik heb kaartjes voor morgen.
pi_213591344
Er is in het zuiden echt wel heel slecht weer voorspeld. Vriend gaat met de oudste mee op kamp dit weekend en ze moeten rond 18 uur de tent opzetten in Weert :X. Veel van de kinderen die meegaan hebben nog nooit gekampeerd, ik vermoed zomaar dat ze na dit weekend ook nooit meer willen :').
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213591375
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:51 schreef Phaidra het volgende:
Er is in het zuiden echt wel heel slecht weer voorspeld. Vriend gaat met de oudste mee op kamp dit weekend en ze moeten rond 18 uur de tent opzetten in Weert :X. Veel van de kinderen die meegaan hebben nog nooit gekampeerd, ik vermoed zomaar dat ze na dit weekend ook nooit meer willen :').
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:58:33 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213591408
quote:
Oh nee, dat klinkt echt heel ellendig :X Ik hoop dat ze allemaal genoeg laarzen en droge kleren bij zich hebben.
Spoilers!
pi_213591421
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Veel succes in het ziekenhuis!

En wat voor musical wordt er opgevoerd?
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213591430
quote:
Oh wat sneu. Voor de leerkrachten ook. -O-

Groep 8 van de dorpsschool logeert in blokhutten, “met slaapzak mee” vertelde een zesde groeper. Klonk een beetje jaloers.

Vanmiddag wordt de heg - een heel karwei toch wel - gesnoeid. Tis ook broodnodig, want er is geen doorgang aan. Bijna.
Tenminste…dat werd om 6:25 gepost in de buurtapp. 😇
pi_213591435
Ja, succes natuurlijk @Cat-astrophe is het een controle?
pi_213591440
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh nee, dat klinkt echt heel ellendig :X Ik hoop dat ze allemaal genoeg laarzen en droge kleren bij zich hebben.
Laarzen is nog wel een goede! Hij heeft wel behoorlijke wandelschoenen die tegen wat water kunnen maar laarzen zijn nog wel handig als extra. Zelf was de oudste ervan overtuigd dat hij aan 2 truien genoeg zou hebben. Ik prop nog wel wat extra's bij vriend in zijn tas _O-.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213591451
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Laarzen is nog wel een goede! Hij heeft wel behoorlijke wandelschoenen die tegen wat water kunnen maar laarzen zijn nog wel handig als extra. Zelf was de oudste ervan overtuigd dat hij aan 2 truien genoeg zou hebben. Ik prop nog wel wat extra's bij vriend in zijn tas _O-.
Poncho’s ? ook voor vriend?
Vuilniszakken als poncho😇
pi_213591452
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh wat sneu. Voor de leerkrachten ook. -O-

Groep 8 van de dorpsschool logeert in blokhutten, “met slaapzak mee” vertelde een zesde groeper. Klonk een beetje jaloers.

Vanmiddag wordt de heg - een heel karwei toch wel - gesnoeid. Tis ook broodnodig, want er is geen doorgang aan. Bijna.
Tenminste…dat werd om 6:25 gepost in de buurtapp. 😇
Het is een turnkamp met een aantal verenigingen samen. Ze kamperen voor de deur van de turnhal, ik hoop maar dat ze daar bij nood ook terecht kunnen buiten de trainingstijden.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213591455
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:04 schreef AnneX het volgende:

[..]
Poncho’s ? ook voor vriend?
Vuilniszakken als poncho😇
Ze hebben allebei heel goede regenjassen. Wij kamperen wel vaker en houden van wandeltochten, dus voldoende goede spullen in huis. Maar leuk is natuurlijk anders.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213591459
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Het is een turnkamp met een aantal verenigingen samen. Ze kamperen voor de deur van de turnhal, ik hoop maar dat ze daar bij nood ook terecht kunnen buiten de trainingstijden.
Dat klinkt beter dan een bos! Dan blíjft het nat.
Hou je ons (ook) op de hoogte…?
pi_213591460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Veel succes in het ziekenhuis!

En wat voor musical wordt er opgevoerd?
Komt goed! Of niet, en dan moet ik zelf de beurs trekken /vergoeding wil.

Musical gaat over een lokale beroemdheid van zo’n 100 jaar geleden: Antje vanne Staatsie :+
pi_213591468
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Heeft Weert een turnhal? :o

Edit: o, pas een jaar of zes, zie ik :@ _O-
Hopelijk kunnen ze binnen ja! Zal vast wel geregeld worden als het met bakken eruit gaat vallen. Ik ben iig blij dat ik niet vanavond naar de openlucht voorstelling ga.
pi_213591473
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:01 schreef AnneX het volgende:
Ja, succes natuurlijk @:Cat-astrophe is het een controle?
Nee, indicatie (en dus vergoeding) krijgen voor ooglidcorrectie.
pi_213591540
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
vaak de wenkbrauwen optrekken en hoofd iets naar achter kantelen…alsof je onder de oogleden door moet kijken…
Hoofpijnklachten van dat alles. In adl naar beneden kijken bij lezen en /of benen cq. wonden verbinden is té lastig…

“Ooohhh, u ziet in het vak, in de gezondheidszorg…collega…”

#overdrijven is een vak.
pi_213591561
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
. Ik ben iig blij dat ik niet vanavond naar de openlucht voorstelling ga.
Ik snap nu waarom ik allemaal kaartjes aangeboden zie worden voor vandaag :')
pi_213591569
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat klinkt beter dan een bos! Dan blíjft het nat.
Hou je ons (ook) op de hoogte…?
Haha, zal ik doen!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213591570
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
vaak de wenkbrauwen optrekken en hoofd iets naar achter kantelen…alsof je onder de oogleden door moet kijken…
Hoofpijnklachten van dat alles. In adl naar beneden kijken bij lezen en /of benen cq. wonden verbinden is té lastig…

#overdrijven is een vak.
Yup :Y
pi_213591592
quote:
Oeh, niet fijn (of wel, lekker in de modder spelen)
pi_213591597
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Heeft Weert een turnhal? :o

Edit: o, pas een jaar of zes, zie ik :@ _O-
Hopelijk kunnen ze binnen ja! Zal vast wel geregeld worden als het met bakken eruit gaat vallen. Ik ben iig blij dat ik niet vanavond naar de openlucht voorstelling ga.
Ik wist het ook niet hoor. De meeste turnverenigingen uit onze regio (N-H, Z-H, Utrecht) ken ik wel, maar de rest van NL eigenlijk niet.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213591601
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Duimen voor je
  vrijdag 17 mei 2024 @ 11:24:48 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213591633
Oeps. Ik had de timmerman verkeerd voorgelicht. Of in elk geval niet goed genoeg uitgelegd wat ik bedoelde. Hij dacht aan de afwerking te kunnen beginnen maar helaas..
Spoilers!
pi_213591743
Ai, kan hij wel beginnen?
  vrijdag 17 mei 2024 @ 12:07:59 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213591960
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, kan hij wel beginnen?
Nu wel ja, hij heeft de basis nu zo gemaakt dat hij wel kan afwerken.

We hebben een heel scheve keukenvloer. De timmerman is daar een verhoging op aan het maken die wel waterpas is. Daar komen wasmachine, vriezer, warmtepomp en koelvriescombi op. Als de warmtepomp is aangesloten, laten we daarna een aanrechtblad op de wasmachine en vriezer maken met daarboven een kast en klimparadijsje voor Hans. Dat gaat dan weer het gat van de oude cv-ketel bedekken. Maar eerst maar eens zorgen dat die warmtepomp er kan komen volgende maand. Daarna zien we wel weer verder. Er loopt momenteel te veel door elkaar om ver vooruit te plannen.
Spoilers!
pi_213592000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nu wel ja, hij heeft de basis nu zo gemaakt dat hij wel kan afwerken.

We hebben een heel scheve keukenvloer. De timmerman is daar een verhoging op aan het maken die wel waterpas is. Daar komen wasmachine, vriezer, warmtepomp en koelvriescombi op. Als de warmtepomp is aangesloten, laten we daarna een aanrechtblad op de wasmachine en vriezer maken met daarboven een kast en klimparadijsje voor Hans. Dat gaat dan weer het gat van de oude cv-ketel bedekken. Maar eerst maar eens zorgen dat die warmtepomp er kan komen volgende maand. Daarna zien we wel weer verder. Er loopt momenteel te veel door elkaar om ver vooruit te plannen.
Ik dacht dat jullie dat een paar jaar geleden al waterpas hadden gemaakt?

Heerlijk zo’n klimparadijs
  vrijdag 17 mei 2024 @ 12:14:33 #175
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213592002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:42 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike wanneer gaan jullie 't tuinhuis eigenlijk bouwen? Of is dat meer langere termijn project?
Ik hoop dat de timmermannen in juni tijd hebben om te helpen. Maar eerst moet ik deze stapels hout nog in de olie zetten. Ga ik morgen mee beginnen.

Het moet dit worden, een kapschuur van 600*400. Niet met zwarte wanden overigens want lelijk.
Spoilers!
  vrijdag 17 mei 2024 @ 12:19:58 #176
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213592060
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik dacht dat jullie dat een paar jaar geleden al waterpas hadden gemaakt?

Heerlijk zo’n klimparadijs
Dat hadden we ook. Alleen dat plateau was niet diep genoeg en moest ook nog twee keer zo breed worden. Zo gaan dat soort dingen wel vaker hier, dat we net even niet lang genoeg nadenken over dingen of ze in de verkeerde volgorde doen 8)7

De vloer zelf hadden we overigens ook al een stuk rechter gemaakt. Alleen helemaal waterpas is bij ons niet mogelijk zonder deurkozijnen te moeten verhogen. Daarna had de timmerman dus een plateau voor 2 apparaten gemaakt en nu dus dat uitgebreid naar een plateau voor 4 apparaten.
Spoilers!
pi_213593017
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 06:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Derde? Met 10 jaar de tweede gedaan?
Ja, nee, nou... Kijk: met 6 maanden gingen we op één knie. Omdat we tegen alle wensen en verwachtingen in gingen, vonden we het nodig zelf voor flink stevige erkenning te zorgen. Dat was de eerste. De tweede schoven we er op onze trouwdag bij. En de derde dus nu, 20 jaar later.
pi_213593049
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

#overdrijven is een vak.
Ik wist niet dat ik het nodig had, maar nu ik dit lees, zou ik er ook eens voor moeten gaan geloof ik :o
pi_213593081
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Geverticuteerd nog @:Queller!
Ik heb hier de slappe lach van :D :D :D
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:02:06 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213593275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 13:44 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik heb hier de slappe lach van :D :D :D
Dit is wel een van de betere versprekingen :Y
Spoilers!
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 14:36:47 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213593727
Autocorrect wil van Interrail ook de hele tijd interracial maken :') Altijd oppassen als ik dat schrijf.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:41:50 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213593802
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 13:38 schreef Queller het volgende:

[..]
Ja, nee, nou... Kijk: met 6 maanden gingen we op één knie. Omdat we tegen alle wensen en verwachtingen in gingen, vonden we het nodig zelf voor flink stevige erkenning te zorgen. Dat was de eerste. De tweede schoven we er op onze trouwdag bij. En de derde dus nu, 20 jaar later.
Nog van harte! O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_213594042
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 13:38 schreef Queller het volgende:

[..]
En de verwachtingen waren dat jullie na 6 maanden echt nog niet konden wisten dat het voor zo altijd mogelijk was, of had het meer te maken met :o :o :o maar twee vrouwen nee hoor nee!?
pi_213594065
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:36 schreef derLudolf het volgende:
Autocorrect wil van Interrail ook de hele tijd interracial maken :') Altijd oppassen als ik dat schrijf.
Gek genoeg maakt mijn autocorrect van interrail interrail. Swype maakt integraal.

Hoe zou dat toch mogelijk zijn?? O-)
pi_213594297
Stiltecoupé O+
Een echtpaar is bladiblaklets hun vele bagage aan het wegstouwen. Omdat de trein vrijwel leeg is heb ik toch maar gezegd dat dit de stiltecoupé is. Voor ze helemaal geīnstalleerd zijn en alsnog moeten verhuizen.

Maar dat wisten ze. En praten mag.

Uhm... Nee?

Toen zei meneer dat het in je eentje vast een stuk makkelijker is om stil te zijn.
Ik heb maar niet gezegd dat er daarom nog 3/4e trein is waar je mag ouwehoeren.

Ze zitten. En zijn stil. /Treinleven
pi_213594329
Verder ben ik opgemeten en gefotografeerd.

Voldoe nog steeds niet aan de eis }:|
Maar met mijn verhaal dacht ze dat ik een kans had voor vergoeding. Flink }:| }:| gekeken op de foto. En dan wordt het zaakje opgestuurd.

Waarbij ze nog gaat overleggen met collega of een ooglidspiercorrectie, al dan niet in combi met ooglidcorrectie, het beste resultaat zou opleveren.

Afwachten dus.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 15:32:16 #187
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213594377
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stiltecoupé O+
Een echtpaar is bladiblaklets hun vele bagage aan het wegstouwen. Omdat de trein vrijwel leeg is heb ik toch maar gezegd dat dit de stiltecoupé is. Voor ze helemaal geīnstalleerd zijn en alsnog moeten verhuizen.

Maar dat wisten ze. En praten mag.

Uhm... Nee?

Toen zei meneer dat het in je eentje vast een stuk makkelijker is om stil te zijn.
Ik heb maar niet gezegd dat er daarom nog 3/4e trein is waar je mag ouwehoeren.

Ze zitten. En zijn stil. /Treinleven
Daarom ga ik ook nooit in stiltecoupés zitten. Krijg altijd plaatsvervangende cringe.
pi_213594403
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daarom ga ik ook nooit in stiltecoupés zitten. Krijg altijd plaatsvervangende cringe.
Ik ben zo'n trut die daar wat mee doet *O*

Nog even cringe toen er zes meiden binnen kwamen WE KUNNEN HIER VERSPREID WEL ZITTEN.
Dat gebeurde, eentje mompelde 'stiltecoupe' en ze zijn .. stil O+
pi_213594460
Mensen die niet weten wat stil zijn is o|O

Grrrr weer een akkefietje in de flat. Er komt binnenkort een nieuwe richtlijn over brandveiligheid. Brief hadden wij nog niet gehad, maar nou heeft een medebewoner een anonieme melding gedaan dat er ook andere zaken niet kloppen en kwam er een inspecteur (wie heeft die binnengelaten?)
Die constateerde van alles wat misschien niet klopt naar de letter van de wet (oa een plastic boeketje aan de voordeur en een religieus ding naast de voordeur en een jas aan de voordeur) maar of dat nou brandgevaarlijk is?
Uiteraard geen idee wie die anonieme hufter is (wel vermoeden) dus de brief van de inspecteur is nu naar iedereen gestuurd, dit houden we niet binnen het bestuur
pi_213594486
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

Grrrr weer een akkefietje in de flat. Er komt binnenkort een nieuwe richtlijn over brandveiligheid. Brief hadden wij nog niet gehad, maar nou heeft een medebewoner een anonieme melding gedaan dat er ook andere zaken niet kloppen en kwam er een inspecteur (wie heeft die binnengelaten?)
Die constateerde van alles wat misschien niet klopt naar de letter van de wet (oa een plastic boeketje aan de voordeur en een religieus ding naast de voordeur en een jas aan de voordeur) maar of dat nou brandgevaarlijk is?
Uiteraard geen idee wie die anonieme hufter is (wel vermoeden) dus de brief van de inspecteur is nu naar iedereen gestuurd, dit houden we niet binnen het bestuur
Gedoe! Wat voor zin heeft zo'n actie? Gaat je als bewoner ook alleen maar geld kosten, als zaken aangepast moeten worden.
pi_213594548
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:03 schreef Vanyel het volgende:
En de verwachtingen waren dat jullie na 6 maanden echt nog niet konden wisten dat het voor zo altijd mogelijk was, of had het meer te maken met :o :o :o maar twee vrouwen nee hoor nee!?
Familiegewijs (aan beide kanten) waren wij zo'n beetje de enigen die blij waren met deze voltreffer. Het varieerde van 'zucht' tot actieve en vrij akelige weerstand. Ze zijn ondertussen wel bijgedraaid, maar dat heeft bijna voor allemaal tot een eindje na de huwelijksdag geduurd.
pi_213594593
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gedoe! Wat voor zin heeft zo'n actie? Gaat je als bewoner ook alleen maar geld kosten, als zaken aangepast moeten worden.
Rancune. Op 1 etage staat iets niet helemaal handig bij een van de twee vluchtwegen op die etage. En degene die ik ervan verdenk (niet degene die normaal vervelend is) heeft een bloedhekel aan die persoon. Zet ook in de flatapp rare berichtjes die nergens op slaan en die worden dan weer weggehaald. Maar nu is iemand met een scootmobiel daar slachtoffer van. Die stond bij haar voordeur en dat mag nu niet meer (waar dan wel weten we nog niet) volgens de nieuwe regels. Ben benieuwd hoe ze dat in verzorgingstehuizen gaan doen
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 16:22:29 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213594842
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gek genoeg maakt mijn autocorrect van interrail interrail. Swype maakt integraal.

Hoe zou dat toch mogelijk zijn?? O-)
Ik swype, dat noem ik ook autocorrect. Hoe dat kan? Je doet iets met wiskunde of een afgeleide ( *) ) daar van? :+
pi_213594983
Tssss krijg net bericht dat het pakje om 3 uur is bezorgd. Toch in de brievenbus. Het is een katrol zodat ik kan oefenen met m’n schouder. Heb (nog lang) niet de bewegelijkheid als eerder -O-
pi_213595084
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:51 schreef Queller het volgende:

[..]
Familiegewijs (aan beide kanten) waren wij zo'n beetje de enigen die blij waren met deze voltreffer. Het varieerde van 'zucht' tot actieve en vrij akelige weerstand. Ze zijn ondertussen wel bijgedraaid, maar dat heeft bijna voor allemaal tot een eindje na de huwelijksdag geduurd.
-O-
Behalve als je geliefde een stiekeme moordenaar is of kinderen onaangenaam bejegent ben ik ook blij met je voltreffer ^O^
pi_213595159
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:48 schreef Vanyel het volgende:
-O-
Behalve als je geliefde een stiekeme moordenaar is of kinderen onaangenaam bejegent ben ik ook blij met je voltreffer ^O^
If so, dan heb ik het nog steeds niet ontdekt en weet ze het dus goed te verbergen. De ene familie zag v en v sowieso niet zitten. De andere familie wilde het gedoe niet, vond mij benedenmaats in vele opzichten en vreesde 'ach de kinderen dit komt nooit meer goed'. Er is van alles gebeurd en voorgevallen, maar hun moeder die met een v ging trouwen en hun vader die een m opscharrelde heeft ze (inmiddels 25 en 30) niet geschaad, zeggen ze zelf.

Nou ja, het kwam dus allemaal goed, maar het gleed er allemaal niet zo makkelijk in.
pi_213595356
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:53 schreef Queller het volgende:

[..]
If so, dan heb ik het nog steeds niet ontdekt en weet ze het dus goed te verbergen. De ene familie zag v en v sowieso niet zitten. De andere familie wilde het gedoe niet, vond mij benedenmaats in vele opzichten en vreesde 'ach de kinderen dit komt nooit meer goed'. Er is van alles gebeurd en voorgevallen, maar hun moeder die met een v ging trouwen en hun vader die een m opscharrelde heeft ze (inmiddels 25 en 30) niet geschaad, zeggen ze zelf.

Nou ja, het kwam dus allemaal goed, maar het gleed er allemaal niet zo makkelijk in.
Leugens :(

Die kinderen zijn hooguit begin 20 :D

Toen al onbeschadigd, voor zover mijn beperkte kennismaking met hen reikt.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 17:24:51 #198
63722 z80
I fink you freaky
pi_213595674
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb een collega die niet stil kan zijn. Bij alles, maar dan werkelijk alles moet geluid gemaakt worden. En als je drinken gaat halen moet je dit ook hardop zeggen, liefst nog een paar keer als er geen reactie komt.
Doodmoe wordt je er van. En er zijn meerdere collega's die blij zijn als deze geluidmaker er niet is.

En voor wat betreft de brand inspectie.
Als er alleen een paar opmerkingen zijn mbt decoratie is er weinig aan de hand. Het word pas vervelend als er bouwtechnische dingen niet voldoen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_213595859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:24 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik heb een collega die niet stil kan zijn. Bij alles, maar dan werkelijk alles moet geluid gemaakt worden. En als je drinken gaat halen moet je dit ook hardop zeggen, liefst nog een paar keer als er geen reactie komt.
Doodmoe wordt je er van. En er zijn meerdere collega's die blij zijn als deze geluidmaker er niet is.

En voor wat betreft de brand inspectie.
Als er alleen een paar opmerkingen zijn mbt decoratie is er weinig aan de hand. Het word pas vervelend als er bouwtechnische dingen niet voldoen.
Er staan wat dingen, min of meer, in de weg bij een vluchtweg (dan moet je wel 3x zo dik zijn dan ik). En wij hebben een trappenhuis los van het gebouw. Via een balkon kan je het trappenhuis in maar op de eerste etage is de balkondeur alleen met een sleutel te openen omdat er voorheen vrij regelmatig mensen via de buitenkant naar binnen kwamen, er werd ingebroken of men dacht “warme plek om te overnachten”. Maar dat slot moet er dus af.

Dit stond in de brief

“Vanaf 1 juli 2024 zal er een belangrijke wijziging plaatsvinden in de regelgeving (BBL) rondom brandveiligheid in woongebouwen. Het Besluit bouwwerken leefomgeving (Bbl) wordt daarom op dit onderdeel aangepast om de veiligheid van bewoners nog meer te waarborgen. Zo mogen er geen brandbare objecten meer in de gangen en andere gemeenschappelijke verkeersruimtes van woongebouwen staan. Dit geldt ook voor scootmobielen”
pi_213596060
Ik kijk doctor Who met mijn kinderen! *O* *O* *O*
pi_213596066
Wat een gedoe weer Kaatje 8)7
Van de katrol vermoedde ik eigenlijk al…dat is werk aan de winkel.
Het is toch een bursitis? En nu een stijve schouder?

Vanmiddag vlak voor de bui - lees wolkbreuk - kwam ik thuis en kon weer ruim over het pad lopen.
na / voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213596120
Katrol klinkt decadent.
Ik moet de beperking van mijn frozen shoulder proberen te fixen met een bezemsteel :'(
pi_213596198
Katrol kreeg ik vorig jaar te leen van de fysio maar natuurlijk netjes weer ingeleverd. Blijkt dat het nog geen 11 euro kost, dus zelf aangeschaft. Ik kan al veel meer meer uit mezelf niet m’n rechterarm goed omhoog krijgen (en nee..ik doe niet de oud-duise groet). Met de katrol lukt het aardig
pi_213596391
@Phaidra het lijkt droog!
Ik hoop alleen niet dat ze op gras kamperen want dat is links en rechts zwembad.
pi_213596614
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:phaidra het lijkt droog!
Ik hoop alleen niet dat ze op gras kamperen want dat is links en rechts zwembad.
Ja, bijna alles is weggetrokken zie ik :D. Ze stonden net nog in de file alleen. Sinds 15.20 onderweg ongeveer :{. En wel op gras, hopelijk valt het mee!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213596662
Hahaha ik zit nu pas weer op fok. Ik opende en zag 8 meldingen, vroeg me al af, ik heb toch niks geks of bijzonders gezegd vandaag.. wel dus _O- eh ja, swipen vroeg in de ochtend na 4.5u slaap gaat dus niet helemaal vlekkeloos _O-
pi_213596757
Mazzel, geopende pot met Amsterdamse uitjes gleed uit m’n handen, kon m net tegenhouden zodat ik nu niet hoef te dweilen
pi_213596792
Ergens zin in en wel trek.
Er was nog lunch over: broodje brie met honing en walnoten is lekker zeg! :Y)
  vrijdag 17 mei 2024 @ 19:58:18 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213597293
Zeg, is iemand van jullie weleens in het Museum MORE in Gorssel geweest? Is een uurtje genoeg daar? :?
pi_213597311
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, is iemand van jullie weleens in het Museum MORE in Gorssel geweest? Is een uurtje genoeg daar? :?
@Blues en @golfer volgens mij
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:03:16 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213597366
quote:
Ja en ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:04:54 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213597400
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja en ja
Goed verhaal, lekker kort! ^O^
pi_213597433
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik kijk doctor Who met mijn kinderen! *O* *O* *O*
Jaloers!!!
Ik ben de enige in de familie die het leuk vind...
pi_213597651
quote:
Ja hoor en Ja hoor :)

pi_213597655
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Hahaha ik zit nu pas weer op fok. Ik opende en zag 8 meldingen, vroeg me al af, ik heb toch niks geks of bijzonders gezegd vandaag.. wel dus _O- eh ja, swipen vroeg in de ochtend na 4.5u slaap gaat dus niet helemaal vlekkeloos _O-
pi_213597659
NOG MAAR 2 DAGEN WERKEN *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:34:56 #217
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213597774
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hoor en Ja hoor :)

[ afbeelding ]
Okee prima, dank :D Het zag er nogal pretentieus uit allemaal namelijk :o
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 mei 2024 @ 20:35:36 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213597781
quote:
Ja en Ja.
De Bos Ross-tentoonstelling destijds.

Wilde eigenlijk naar Brabant, maar ja de buien daar zorgen ervoor dat ik in de provincie bleef. Van Muiden naar Huizen. Leuke tocht.
Halverwege de route nog twee Duiters geholpen die bij Carpool Muidenberg de trein naar Amsterdam wilden pakken... Toch maar gezegd dat ze naar Almere Poort het dichtstbijzijnde treinstation was... :+

[ Bericht 29% gewijzigd door borisz op 17-05-2024 20:42:41 ]
pi_213597873
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leugens :(

Die kinderen zijn hooguit begin 20 :D

Toen al onbeschadigd, voor zover mijn beperkte kennismaking met hen reikt.
O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:24 schreef Blues het volgende:
NOG MAAR 2 DAGEN WERKEN *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
EN DAN?????

Ik heb weer iets gemist
pi_213597967
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:44 schreef Queller het volgende:

O+

EN DAN?????

Ik heb weer iets gemist
LET TOCH EENS OP DAN >:)
;)

2 weken vrij waarvan 1 week O+ Amalfikust O+
pi_213598022
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:51 schreef Blues het volgende:

[..]
;)

Jullie gaan nu al? Ik dacht eigenlijk in het najaar. Oh wat heerlijk
pi_213598064
quote:

;)

OEPS :o

Geniet ervan :*
pi_213598073
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:

Jullie gaan nu al? Ik dacht eigenlijk in het najaar. Oh wat heerlijk
We willen niet meer zo ver vooruit kijken. ;)
pi_213598155
quote:
Als je hard loopt…ja hoor.
Héle enge glazen trappen. In Gorssel. Leuk, dat er ook een werk hangt van Paul Citroen, een vroegere achterbuurman.
Blues en golfer waren in Ruurlo.
pi_213598582
@Blues ;( :* en *O* voor nog maar twee dagen werken! Heerlijk! Gaan jullie de eerste of tweede week weg?

Ik had gister minder leuke avond, het is wat dik net boven mn elleboog van prik-arm en ik denk rest v bovenarm ook beetje. Had overdag al af en toe beetje tintelend gevoel in onderarm en hand, en in avond had ik dat continue en ook beetje gevoel alsof mn hand op de tocht lag terwijl dat helemaal niet zo was. Zat me niet zo lekker. Vond mn hoofd ook lastig (doemscenario's). Om half twaalf toch maar even de hap gebeld, triagist vond het moeilijk beoordelen dus kreeg telefonisch consult met huisarts. Die gaf aan dat het wss extensive limb swelling is, dan kan het ook wat verder van de prikplek dik worden. En dat drukte dan wss net beetje op zenuw oid waardoor de tintelingen. Gaat vanzelf weg, meestal dag of 4-5. Hij zei dat het meestal 24-48u na prik begint dus dat klopt idd ook wel goed met het verloop (di eind vd middag geprikt). Voor ik sliep was het vervolgens rond 2u en om 6.30 werd ik weer wakker want ik had het warm }:| . Vandaar niet super scherp :+ . Ik dacht er juist een keer goed vanaf te komen, want behalve dat ik het steeds heel warm heb en klein beetje hoofdpijn, had ik eigenlijk nauwelijks last.

Morgen nichtje logeren, dus die leidt me vast genoeg af en dan is het hopelijk na het weekend allemaal verdwenen!
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:31:50 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213598608
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Goed verhaal, lekker kort! ^O^
Leuk voor een uurtje hoor.
Ik zou bij mooi weer liever gaan wandelen daar in de buurt, Epse en Oxe zijn prachtige plekken, leuke route te wandelen daar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213598719
Ik had van de week mijn nieuwe jas binnengekregen, wel een maat te groot om het lijf maar voor mijn armen en nog wat delen heb ik m wel nodig. Maar met groot komen ook hele lange mouwen. Vanmiddag die aangepast en elastiek in gezet. Was al blij met de jas, nú helemaal
pi_213599074
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:30 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues ;( :* en *O* voor nog maar twee dagen werken! Heerlijk! Gaan jullie de eerste of tweede week weg?

Ik had gister minder leuke avond, het is wat dik net boven mn elleboog van prik-arm en ik denk rest v bovenarm ook beetje. Had overdag al af en toe beetje tintelend gevoel in onderarm en hand, en in avond had ik dat continue en ook beetje gevoel alsof mn hand op de tocht lag terwijl dat helemaal niet zo was. Zat me niet zo lekker. Vond mn hoofd ook lastig (doemscenario's). Om half twaalf toch maar even de hap gebeld, triagist vond het moeilijk beoordelen dus kreeg telefonisch consult met huisarts. Die gaf aan dat het wss extensive limb swelling is, dan kan het ook wat verder van de prikplek dik worden. En dat drukte dan wss net beetje op zenuw oid waardoor de tintelingen. Gaat vanzelf weg, meestal dag of 4-5. Hij zei dat het meestal 24-48u na prik begint dus dat klopt idd ook wel goed met het verloop (di eind vd middag geprikt). Voor ik sliep was het vervolgens rond 2u en om 6.30 werd ik weer wakker want ik had het warm }:| . Vandaar niet super scherp :+ . Ik dacht er juist een keer goed vanaf te komen, want behalve dat ik het steeds heel warm heb en klein beetje hoofdpijn, had ik eigenlijk nauwelijks last.

Morgen nichtje logeren, dus die leidt me vast genoeg af en dan is het hopelijk na het weekend allemaal verdwenen!
Wo 29 mei vliegen, wo 5 juni retour.
1 juni word ik daar dus 65 O+

Hopelijk trekt t snel weg.
Veel plezier met nichtje *O*
pi_213599121
Maar eerst gaan we zondag 26 mei nog varen met de (klein-) kinderen door Delft.
Leuk begin vd vak *O*
pi_213599159
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:04 schreef AnneX het volgende:

Als je hard loopt…ja hoor.
Héle enge glazen trappen. In Gorssel. Leuk, dat er ook een werk hangt van Paul Citroen, een vroegere achterbuurman.
Blues en golfer waren in Ruurlo.
Blues en golfer waren in Gorssel hoor :D
pi_213599474
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Weet je dat wel zeker? :7 :P
pi_213599513
In Gorssel wonen vrienden van ons en ben ik vaak geweest. Maar nog nooit in het museum :P. Prachtige omgeving idd!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_213599725
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

Weet je dat wel zeker? :7 :P
*)

Stom dat je zo'n strijd moet leveren voor die ooglift trouwens :(
  vrijdag 17 mei 2024 @ 23:18:14 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213599946
quote:

[..]
;)

Lekker! Doen julie toch beter dan wij. Wij zitten 5 dagen in Limburg in de caravan van vrienden, op hun oprit :D

Morgen begint onze vakantie van 2 weken. Vooral hard werken aan huis en tuin. Ben blij dat we ook nog even naar Limburg gaan.
Spoilers!
  vrijdag 17 mei 2024 @ 23:18:37 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213599951
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:52 schreef Blues het volgende:

[..]
*)

Stom dat je zo'n strijd moet leveren voor die ooglift trouwens :(
Oh ja. Dat vind ik ook nog.
Spoilers!
pi_213599974
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ow…in mijn herinnering gingen jullie op de heenweg naar Sapora(?) in Enschede , over Ruurlo.

Wat naar @vlindertje89 ! Iets vergelijkbaars had ik ook eens na een griepprik.
Hele linkerarm en -hand inclusief uitval. Ook ‘s nachts om 4 uur toch maar een tel. consult met hap. Inderdaad doem scenarios in het hoofd.
Toevallig en gelukkig was er nog ibu in huis van een bezoekje kaakchirurg.
Het nare gevoel langzaam weg in dagen. Had er geen diagnose bijgekregen.
pi_213600037
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lekker! Doen julie toch beter dan wij. Wij zitten 5 dagen in Limburg in de caravan van vrienden, op hun oprit :D

Morgen begint onze vakantie van 2 weken. Vooral hard werken aan huis en tuin. Ben blij dat we ook nog even naar Limburg gaan.
Wáar komt het tuinhuis te staan eigenlijk? Antwoord: duh…in de tuin.
Is het gelukt met de planken oliën?

Vanmorgen om 6 uur helder wakker. Maar eens opgestaan om 8 uur. Om 16 uur ingestort. Om 20 uur naar bed gewankeld. Nu weer wakker.
Aan de overkant is een joelerig tentfeest aan de gang. Als start van een een 3546 x joelerig driedaags sportief dorpsfeest. w/
  vrijdag 17 mei 2024 @ 23:30:46 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213600074
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 23:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wáar komt het tuinhuis te staan eigenlijk? Antwoord: duh…in de tuin.
Is het gelukt met de planken oliën?

Vanmorgen om 6 uur helder wakker. Maar eens opgestaan om 8 uur. Om 16 uur ingestort. Om 20 uur naar bed gewankeld. Nu weer wakker.
Aan de overkant is een joelerig tentfeest aan de gang. Als start van een een 3546 x joelerig driedaags sportief dorpsfeest. w/
Het tuinhuis komt op het grote terras waar we hebben gegeten te staan.

Gelukt met oliën _O- Dat is een paar weken werk :D Morgen begin ik.
Spoilers!
pi_213600075
Honderd en acht delen van het Europapa topic. 😂
ESF / [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #108 Droom groot
pi_213600106
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 23:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het tuinhuis komt op het grote terras waar we hebben gegeten te staan.

Gelukt met oliën _O- Dat is een paar weken werk :D Morgen begin ik.
Ja het is inderdaad een klus met al die planken.
Nou ja, het hoeft niet echt netjes - als met schilderen- gewoon lekker in de olie soppen. Gaan timmermannen het in elkaar zetten?
Ben benieuwd😇

@fietsie hoe is het met je ouders? Wonen er ook kinderen dichterbij dan jij?
pi_213600213
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 23:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ow…in mijn herinnering gingen jullie op de heenweg naar Sapora(?) in Enschede , over Ruurlo.

https://www.facebook.com/share/p/TuJSCks3RzmDD5JF/
pi_213600631
quote:
Hendig, die fb memories! Dan deden wij Gorssel op een andere keer trouwens.
Schiet mij morgen wel te binnen.
In Enschede ‘moesten’ wij naar het Textielmuseum. Insert verhaal van sch.vader, die werd geboren in E.
Toen ook zijn geboortehuis bezocht. Nu een giga horecapand Steakhouse in zijstraat van Plein daar. Voor mensen die E. kennen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213600649
Ja, nu weet ik het weer! het was even zoeken. Wij waren naar Hannah van Hendrik geweest, een giga voorstelling in de hangars van vliegveld Twente. Wat een belevenis was dat!
En op de terugweg langs Gorssel, in augustus 2022. Snikheet was het.
Met dank voor het terughalen van de herinnering 💐

Jolig en galmend tentfeest is stil.
En ik klaarwakker.
Blijkbaar zijn de vergunningen tegenwoordig tot 2 uur?!
  zaterdag 18 mei 2024 @ 07:16:36 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213601172
Goedemorgen op deze prachtige zonnige zaterdag *O*
  zaterdag 18 mei 2024 @ 07:24:28 #245
217702 Lonaa
Honger!
pi_213601177
Slaap is overrated.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 08:00:12 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213601253
Goedemorgen *O* Vakantie *O*
Spoilers!
pi_213601509
Goedemorgen :W
Duimen voor 3 redelijk droge festivaldagen.
pi_213601535
Mogge!

Lekker geslapen maar 2 uurtjes meer had best gemogen
  zaterdag 18 mei 2024 @ 09:57:06 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213602397
Mijn nieuwe rugtas is zo mooi. Nog mooier dan op de website. En aan alle kanten zo enorm handig en praktisch O+

De sportieve en nette handtassen zijn overigens ook mooi. En mijn waterfles past er in, wat toch het belangrijkst is.

@Dr_Flash, tijd voor tas 11?
Spoilers!
  zaterdag 18 mei 2024 @ 09:58:23 #250
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213602412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn nieuwe rugtas is zo mooi. Nog mooier dan op de website. En aan alle kanten zo enorm handig en praktisch O+

De sportieve en nette handtassen zijn overigens ook mooi. En mijn waterfles past er in, wat toch het belangrijkst is.

@:dr_flash, tijd voor tas 11?
Gaan we ANWB-stelletje spelen? _O-
  zaterdag 18 mei 2024 @ 10:02:41 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213602446
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
*;
Spoilers!
pi_213602730
Vandaag een dubbele veggiebox + fruit. Maar pas eind middag. Irritant, ik wil nu bedenken wat we eten }:|

@vlimdertje89 je moet op die site even wachten tot er weer een datum dichterbij is op jouw parkeerplaats, dan verschijnt ie vanzelf.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 10:35:04 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213602847
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Leuk voor een uurtje hoor.
Ik zou bij mooi weer liever gaan wandelen daar in de buurt, Epse en Oxe zijn prachtige plekken, leuke route te wandelen daar
Ja dat staat OOK op de planning :Y
pi_213602932
quote:

[..]
Heuj }:|
pi_213602949
Zon!? Wat is deze?
Ik heb bioscoopkaartjes gekocht voor mijn uitje met maatje, want het werd geen wandelweer :')
Een kijken of we na afloop nog een rondje kunnen doen, net voor de regen.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 10:43:21 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213602974
quote:

[..]
Misschien wil LS ook wel een afritsbroek.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 10:48:41 #257
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213603035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
*;
Oh, mag niet hoor ik net O-)
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 10:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Heuj }:|
  zaterdag 18 mei 2024 @ 10:52:34 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213603117
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh, mag niet hoor ik net O-)
[..]

;(
Spoilers!
pi_213603197
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
;(
Even overleggen was sympathiek geweest :7

Voorstel: als ik met Fles het petje blijf delen, dan mag jij met hem rugzakken ^O^
  zaterdag 18 mei 2024 @ 11:03:53 #260
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213603249
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Even overleggen was sympathiek geweest :7

Voorstel: als ik met Fles het petje blijf delen, dan mag jij met hem rugzakken ^O^
Heeft Fles er zelf ook nog wat over te zeggen offeh... :?
pi_213603350
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Heeft Fles er zelf ook nog wat over te zeggen offeh... :?
L_S en ik zetten het op de agenda als we donderdag sushi gaan eten en dan komen we er bij je op terug ^O^

@JFlip notuleert :+
  zaterdag 18 mei 2024 @ 11:13:33 #262
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213603363
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 11:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
L_S en ik zetten het op de agenda als we donderdag sushi gaan eten en dan komen we er bij je op terug ^O^

@:JFlip notuleert :+
Oh fijn. Dan betaal me die rugzak ook maar zelf :D :P
pi_213603429
pi_213603471
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag een dubbele veggiebox + fruit. Maar pas eind middag. Irritant, ik wil nu bedenken wat we eten }:|

@:vlimdertje89 je moet op die site even wachten tot er weer een datum dichterbij is op jouw parkeerplaats, dan verschijnt ie vanzelf.
Dank!
Goede reminder, even kijken of er toevallig voor vandaag of morgen nog wat op staat in de buurt!
Edit: niet dit weekend, maar volgende zaterdag. Meteen geregeld, thanks!
pi_213603484
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh fijn. Dan betaal me die rugzak ook maar zelf :D :P
Fijn dat je het eens bent met de procedure. Je voorstel wordt meegenomen O+
  zaterdag 18 mei 2024 @ 11:24:23 #266
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213603505
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn dat je het eens bent met de procedure. Je voorstel wordt meegenomen O+
Mooi. Graag levering voor eind juni want dan heb ik hem nodig :P
pi_213603511
quote:
80s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Mooi. Graag levering voor eind juni want dan heb ik hem nodig :P
Hoho ho! Nu loop je vooruit op besluitvorming :D
  zaterdag 18 mei 2024 @ 11:27:56 #268
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213603541
Dan declareer ik hem wel. Moet verdorie ook alles zelf doen hier :{w
  zaterdag 18 mei 2024 @ 11:33:15 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213603613
Over rugzakken gesproken: @Blues is gered van een Limburgse camping zie ik net _O-

pi_213603696
Ik ga richting bioscoop. Kung fu panda waits for no one (8>
  zaterdag 18 mei 2024 @ 11:44:32 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213603762
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga richting bioscoop. Kung fu panda waits for no one (8>
Veel plezier *O*
  zaterdag 18 mei 2024 @ 12:15:41 #272
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213604089
Was bij de Hanos vanmorgen vroeg
Een kilo garnalenschalen en koppen gekocht, trek er een bouillon van, met ui, peen, knoflook en specerijen. Smaakt fantasties heel diep naar garnalen/kreeft
  zaterdag 18 mei 2024 @ 12:40:17 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213604399
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 11:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

@:JFlip notuleert :+
Nou, ik dat als jij donderdag die rugzak gaat aanschouwen, je je gewoon bij onze rugtasclub voegt O+

Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen inderdaad. Enige bureaucratie is wel op zijn plaats bij gewichtige zaken.
Spoilers!
  zaterdag 18 mei 2024 @ 12:43:02 #274
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213604445
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Enige bureaucratie is wel op zijn plaats bij gewichtige zaken.
Welkom bij het Gilde der Pennenliksters :')
pi_213604495
  zaterdag 18 mei 2024 @ 13:01:18 #276
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213604661
quote:
echt he :') Ik zie die filmpjes op Facebook weleens langskomen. "Super makkelijk, maar een kwartiertje werk!" ja en 10 minuten klaarzetten en een uur in de oven en een half uur afkoelen en twee uur opstijven en dan nog af flamberen en whatnot. Als je t geld niet rekent is het voor niks! *O*
pi_213604703
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
echt he :') Ik zie die filmpjes op Facebook weleens langskomen. "Super makkelijk, maar een kwartiertje werk!" ja en 10 minuten klaarzetten en een uur in de oven en een half uur afkoelen en twee uur opstijven en dan nog af flamberen en whatnot. Als je t geld niet rekent is het voor niks! *O*
Ik ga zo aan een test recept beginnen…ben benieuwd
pi_213604909
Misschien wisten jullie het al. Maar voor dit recept heb ik 10 teentjes knoflook nodig en ik vind dat pellen enorm rotwerk. Las laatst ergens dat je de teentjes even in heet water moet moet leggen. En het klopt, in no-time waren ze gepeld
pi_213604952
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Over rugzakken gesproken: @:Blues is gered van een Limburgse camping zie ik net _O-

[ afbeelding ]
*)
pi_213604984
As we speak wordt er hier door g bosbessenijs met basilicum gemaakt :9~
  zaterdag 18 mei 2024 @ 13:51:09 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213605212
quote:

Ik ben zo blij dat de meeste receptensites tegenwoordig een knop bovenaan hebben gezet waarmee je direct naar het recept springt.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 mei 2024 @ 14:00:45 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213605297
Gewandeld door Almere. Het Oosterwoldpad
Wat een feest. Almere Boven, Groene Kathedraal en daarna Oosterwold waar alles mogelijk is O+.
Alleen jammer dat er nu ook standaard rijtjeshuizen worden neergezet. Daar heeft de gemeente niet goed opgelet bij de verkoop van de grond.
pi_213605319
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat de meeste receptensites tegenwoordig een knop bovenaan hebben gezet waarmee je direct naar het recept springt.
Die gebruik ik inderdaad tegenwoordig
pi_213605473
Zo fast and slow rendag zit nu in de fase fast (pressure cooker) straks 2 uur slowcooker.
Er was vergeten aan te geven dat de boemboe even aangebakken moest worden. Misschien hoeft het hier niet maar toch maar gedaan, vond het zo raar.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 15:02:14 #286
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213605662
Ik moest zo lachen

Grachtengordel GroenLinks stemmers.
pi_213605683
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik moest zo lachen

Ik ook, echt geweldig
  zaterdag 18 mei 2024 @ 16:44:12 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213606943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik moest zo lachen

Ik kreeg hier totaal geen havermelkvibe van. Ik haal er Hillegersbergse en Gooise VVD'ers uit :D

Plakshot _O_
Spoilers!
  zaterdag 18 mei 2024 @ 16:49:58 #289
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213607047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik kreeg hier totaal geen havermelkvibe van. Ik haal er Hillegersbergse en Gooise VVD'ers uit :D

Plakshot _O_
Werken die bij E&Y?
Gooise VVD ken ik vooral van BuZa (en van oude adel). BuZa lui zijn wel een stuk sympathieker.
pi_213607333
quote:

[..]

Plakshot _O_
:Y
Heel VVD :Y
Die truien over de schouders O+
Net als de Heren vroegah toen ik nog hockeyde.
pi_213607367
quote:

[..]

Plakshot _O_
Deel van de vroegere vriendenkring. Deels echt en deels meedoeners. Af en toe zie ik wat foto’s van het buurtcafé en daar vrijwel iedereen
  zaterdag 18 mei 2024 @ 18:51:21 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213608679
Actiefoto van @Cat-astrophe gevonden _O_

pi_213608716
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Actiefoto van @:cat-astrophe gevonden _O_

[ afbeelding ]
Geen identiteitscrisis B-)
  zaterdag 18 mei 2024 @ 19:11:13 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_213608856
Nee je zit prima op je plek daar zo te zien :P
pi_213609289
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geen identiteitscrisis B-)
Lijkt op onze kat!

Toen hij bij het kattenhotel (zo noemen de vrienden hun huis tijdens het oppassen) was..
pi_213611282
Even tot hier was weer genieten. Nu helaas weer 6 maanden zonder -O-
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 22:27:50 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213611301
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Vond alleen Marko schuitmaker leuk gedaan, de rest erg veel van hetzelfde.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 22:38:12 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213611432
DerTheo (Nederland 1) is ook erg leuk :)
pi_213611608
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
DerTheo (Nederland 1) is ook erg leuk :)
Oh ja gaan we zo kijken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
We gaan in juni naar Carré om ze te zien ^O^
pi_213611812
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:46 schreef Yinny het volgende:

[..]
Lijkt op onze kat!
[ afbeelding ]
Toen hij bij het kattenhotel (zo noemen de vrienden hun huis tijdens het oppassen) was..
Lekker relaxt O+
pi_213611816
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Actiefoto van @:cat-astrophe gevonden _O_

[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')