abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213541104
En een mooie meevaller voor vlindertje. *O*
pi_213541353
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 09:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier @:Sarabi! Hopelijk gezellig druk en goede verkoop :)
Helaas. Hopelijk hebben we wel in ieder geval quitte gespeeld.

En het helpt dat we op Hemelvaartsdag echt een goed festival hebben.

Nu tijd voor een warm bad en daarna de finale van De Mol met lekker hapjes/drankjes.
pi_213541362
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is stom :*
Maar, uitgesloofd in de tuin, tell me more!

Ik wilde vanmiddag naar de hockey fietsen, maar eerst even langs de karwei outlet. Even vragen of ze nog korting konden geven op de loungeset die daar voor ¤600 stond, maar online nu voor ¤559 te bestellen was door kortingsactie. Kwam ik daar, hing er ineens een blaadje 30% korting op alle loungesets. Die was 'r vrijdag nog niet. Ik wilde eigenlijk dezelfde als mn buren kopen, maar door deze mega korting werd ineens een andere betaalbaar, waar ik nu al een klein bankje van had. Die was ¤899, in de outlet vrijdag ¤700, op de site nu met korting ¤675 en nu met de 30% extra in de outlet maar ¤490 _O_

Dus buren gebeld, naar huis gefietst, buurvrouw en ik allebei met de auto daarheen (5min rijden) en dat hele ding in de auto getetrist en die staat nu in mijn tuin O+

[ link | afbeelding ]
Rechts had ik al, links incl tafeltje is nieuw. Het zeil ligt er tijdelijk om alle paardenbloemen hopelijk dood te maken :+ en de heg links ga ik nog snoeien, dinsdag haal ik mn elektrische heggenschaar op van marktplaats :). Let ook op de opsluitband die aan de onderkant weer keurig zichtbaar is.. daar heb ik een hoop mos en ander onkruid af zitten schrapen vanochtend :D
Mooi O+
pi_213541414
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nu tijd voor een warm bad en daarna de finale van De Mol met lekker hapjes/drankjes.
Ahh wat jammer. Hopelijk iig quitte idd, en fijn dat Hemelvaartsdag wel een goeie was! En nog best veel te gaan ook, toch?
Geniet van je bad en finale met hapjes!

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mooi O+
Thanks O+
pi_213541448
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Horen net dan een van onze bewoners gisteren is verdronken -O- Nog geen idee of we 'm "echt" kennen (er zijn er zo'n 800). Maar toch zo verdrietig, voor zijn vrienden hier, maar ook voor zijn familie en vrienden daar. Geen afscheid kunnen nemen.
Dat is ontzettend verdrietig. Vlucht je naar wat je denkt dat een veilig land voor je is, verdrink je daar. Dat overkwam ook een asielzoeker hier in mijn gemeente.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 mei 2024 @ 21:40:34 #106
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213541496
@Vanyel :*

Kaatje, wat verdrietig zeg.

Goed getroffen Vlindertje! Dat gaat echt een fijn plekje worden.

Vandaag was een fijne dag na 2 veel te gehaaste en onoverzichtelijke dagen. Beetje huishouden, beetje tuinieren, lekker kipje van de bbq. Ook migraine maar dat was te verwachten en ingecalculeerd.

Nog 1 week werken en dan hebben we 2 weken vakantie.
Spoilers!
pi_213541535
Ik heb ook 2 weken vakantie binnenkort *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 mei 2024 @ 21:48:08 #108
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_213541597
t komt helaas vaker voor bij niet autochtonen. Ook verhoudingsgewijs verdrinken veel mensen uit oost europa. Hier is (was) zwemles heel erg de standaard. En het lijkt natuurlijk erg makkelijk wanneer je er naar kijkt. Alleen de onderstromingen zijn zo gevaarlijk.
Er zijn altijd wel waarschuwingen en in 2016 hebben we ook heel vaak aangegeven dat zwemmen gevaarlijk is.

Ik had ook een best lekkere dag. Wel in de ochtend last van mijn schouder, was ook vannacht wakker geworden omdat ik waarschijnlijk een verkeerde beweging maakte (dekbed af) en dat zeurde na. Maar verder vandaag lekker veel gelezen op het balkon toen er nog geen zon was (zon is echt te warm) en daarna met de broek verder (die is af *O* ), stof gestreken voor het komende project en een jurk aangepast. Morgen bijpassend garen halen en dan is die ook draagbaar.
En nog steeds niet al te veel pijn (en weer pijnstilling, per ongeluk, overgeslagen). Heerlijke bijkomstigheid van al dat spul is dat ik verder ook veel minder pijn heb.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 21:52:54 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213541662
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is stom :*
Maar, uitgesloofd in de tuin, tell me more!

Ik wilde vanmiddag naar de hockey fietsen, maar eerst even langs de karwei outlet. Even vragen of ze nog korting konden geven op de loungeset die daar voor ¤600 stond, maar online nu voor ¤559 te bestellen was door kortingsactie. Kwam ik daar, hing er ineens een blaadje 30% korting op alle loungesets. Die was 'r vrijdag nog niet. Ik wilde eigenlijk dezelfde als mn buren kopen, maar door deze mega korting werd ineens een andere betaalbaar, waar ik nu al een klein bankje van had. Die was ¤899, in de outlet vrijdag ¤700, op de site nu met korting ¤675 en nu met de 30% extra in de outlet maar ¤490 _O_

Dus buren gebeld, naar huis gefietst, buurvrouw en ik allebei met de auto daarheen (5min rijden) en dat hele ding in de auto getetrist en die staat nu in mijn tuin O+

[ link | afbeelding ]
Rechts had ik al, links incl tafeltje is nieuw. Het zeil ligt er tijdelijk om alle paardenbloemen hopelijk dood te maken :+ en de heg links ga ik nog snoeien, dinsdag haal ik mn elektrische heggenschaar op van marktplaats :). Let ook op de opsluitband die aan de onderkant weer keurig zichtbaar is.. daar heb ik een hoop mos en ander onkruid af zitten schrapen vanochtend :D
En rechts moet ook gras voorstellen? :+ beetje bemesten, eventueel mcpa (werkt ook tegen paardenbloemen) dan wordt het mooier.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213541903
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En rechts moet ook gras voorstellen? :+ beetje bemesten, eventueel mcpa (werkt ook tegen paardenbloemen) dan wordt het mooier.
Rechts heb ik al wat eerder opgegeven dan links :+ . Wil vooral de paardenbloemen eruit, het mos daar vind ik niet zo erg. En er groeit ook iets met paarse bloemetjes dat ik wel gezellig vind. Maar ik ga niet met onkruidverdelgers aan de gang, zeker niet met spul voor professioneel gebruik :)

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 12-05-2024 22:55:23 ]
  zondag 12 mei 2024 @ 22:14:00 #111
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_213541929
Even tot hier is geweldig vanavond _O-
pi_213541936
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook 2 weken vakantie binnenkort *O*
Lekkerrr!
Gaan jullie nog weg?

Wij nog 2 wk werken en dan ook lekker 2 wk vrij *O*
pi_213541944
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Rechts heb ik al wat eerder opgegeven dan links :+ . Wil vooral de paardenbloemen eruit, het mos daar vind ik niet zo erg. En er groeit ook iets met paarse bloemetjes dat ik wel gezellig vind. Maar ik ga niet met onkruidverdelgers aan de gang, zeker niet meer spul voor professioneel gebruik :)
Mooie set! Nog fijner met het voordeel *O*
pi_213542000
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Horen net dan een van onze bewoners gisteren is verdronken -O- Nog geen idee of we 'm "echt" kennen (er zijn er zo'n 800). Maar toch zo verdrietig, voor zijn vrienden hier, maar ook voor zijn familie en vrienden daar. Geen afscheid kunnen nemen.
Vreselijk :'( :{
pi_213542011
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Even tot hier is geweldig vanavond _O-
Kijken het nu, begin belooft al veel goeds ^O^
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 22:28:05 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213542066
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Rechts heb ik al wat eerder opgegeven dan links :+ . Wil vooral de paardenbloemen eruit, het mos daar vind ik niet zo erg. En er groeit ook iets met paarse bloemetjes dat ik wel gezellig vind. Maar ik ga niet met onkruidverdelgers aan de gang, zeker niet meer spul voor professioneel gebruik :)
Middelen voor professioneel gebruik in de juiste dosering zijn onderzocht en voldoende veilig geacht. Schoonmaakazijn gebruiken als herbicide is bijvoorbeeld niet toegestaan, lijkt me ook niet ideaal voor het bodemleven. Sommige mensen gebruiken bijvoorbeeld een gieter IPV een drukspuit :') Je moet verder weten wat je doet hoor maar dit trigger de me.

Tegen mos zou je wat ijzersulfaat kunnen gebruiken. Het is ook een meststof maar mos kan er niet tegen. Wel oppassen met tegels (roestvlekken)
pi_213542369
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Middelen voor professioneel gebruik in de juiste dosering zijn onderzocht en voldoende veilig geacht. Schoonmaakazijn gebruiken als herbicide is bijvoorbeeld niet toegestaan, lijkt me ook niet ideaal voor het bodemleven. Sommige mensen gebruiken bijvoorbeeld een gieter IPV een drukspuit :') Je moet verder weten wat je doet hoor maar dit trigger de me.

Tegen mos zou je wat ijzersulfaat kunnen gebruiken. Het is ook een meststof maar mos kan er niet tegen. Wel oppassen met tegels (roestvlekken)
Ik ben dus iemand die echt niet weet wat ik doe met dit soort dingen ;) daarom wil ik er niet mee aan de slag. En vanwege milieu overwegingen (azijn zou ik ook niet gebruiken).
pi_213542469
Paardebloemen zijn wel weer goed voor bijen O+

quote:
De paardenbloem wortelt diep met zijn penwortel en haalt de kalk uit de diepere laag van de bodem en maakt dit beschikbaar voor de bovenste laag van de bodem. De lange penwortel zorgt er ook voor dat mineralen uit de diepere lagen van de bodem beschikbaar komen voor het gewas. Tijdens de bloei van maart tot mei en van september tot november maken de honingbij en andere insecten gebruik van de paardenbloem als voedselbron. Als de wortel afsterft maakt de pendelaar, een regenworm, gebruik van deze gangen. Ook de wortels van het gras maken dankbaar gebruik van deze gangen. Een bijkomstig voordeel is dat de gangen van de paardenbloemwortel zorgen voor goede beluchting en afwatering van de bodem.
  zondag 12 mei 2024 @ 23:27:27 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213542622
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik ben dus iemand die echt niet weet wat ik doe met dit soort dingen ;) daarom wil ik er niet mee aan de slag. En vanwege milieu overwegingen (azijn zou ik ook niet gebruiken).
Groot gelijk. Er is ook geen enkele reden om dat soort planten en mossen te bestrijden.
Spoilers!
pi_213542785
Bij mij achter staat een hele wadi vol "onkruid" nu in volle bloei, er zijn vast mensen die het vreselijk vinden met alle koekoeksbloem, stinkende gouwe, margrieten, klaprozen, boterbloemen, distels. Ik vind het fenomenaal _O_
pi_213542893
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 23:08 schreef Blues het volgende:
Paardebloemen zijn wel weer goed voor bijen O+
[..]

Mja, mn buurvrouw is alleen allergisch voor die pluisjes als ze uitgebloeid zijn. Dus dat is wat onpraktisch ;) ik blijf nu namelijk plukken, ik kan rustig op maandag voor mn gevoel alle bloemen en in knop zittende bloemen geplukt hebben en dan staan er op dinsdag vanuit het niks ineens 8 pluizenbollen :+ . Daarnaast heb ik genoeg andere dingen voor de bijen, ik wil er ook zelf nog kunnen zitten :P
pi_213542903
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 23:49 schreef Tele6 het volgende:
Bij mij achter staat een hele wadi vol "onkruid" nu in volle bloei, er zijn vast mensen die het vreselijk vinden met alle koekoeksbloem, stinkende gouwe, margrieten, klaprozen, boterbloemen, distels. Ik vind het fenomenaal _O_
Ik ook! O+
pi_213543277
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:03 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mja, mn buurvrouw is alleen allergisch voor die pluisjes als ze uitgebloeid zijn. Dus dat is wat onpraktisch ;) ik blijf nu namelijk plukken, ik kan rustig op maandag voor mn gevoel alle bloemen en in knop zittende bloemen geplukt hebben en dan staan er op dinsdag vanuit het niks ineens 8 pluizenbollen :+ . Daarnaast heb ik genoeg andere dingen voor de bijen, ik wil er ook zelf nog kunnen zitten :P
Je moet ook geen bloemen plukken, maar ze met penwortel en al eruit halen. Dan is het nog maar de vraag of ze weg blijven, maar geeft wel meer kans.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 13 mei 2024 @ 07:38:31 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_213543462
Hallo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_213543472
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is haast jammer dat het nu weer afgelopen is. Ik vind het ook zo veel fijner hoe ze die onthulling niet oneindig rekken en uitstellen, maar het gewoon vertellen en dan volgende week de terugkijkaflevering. Was weer een prachtig seizoen vond ik.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 07:50:32 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213543495
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik dacht vanwege de (andere) insecten maar es de wolluis in m'n appelbomen op een andere manier te lijf te gaan. Maar het werd alleen maar meer. Het beetje bloei dat er in zat viel er allemaal uit. Donderdag dus maar Decis het gepakt. Alle luizen zijn dood
pi_213543520
Koffie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_213544008
Mooi tuinsetje @vlindertje89 ^O^

Onze tuin is voor een groot deel echt fantastisch groen, waarbij we het hele voorjaar voortdurend verschillende soorten struiken en bloemen in bloei staan. Komt gewoon aanwaaien/stond er al en op wat licht snoeiwerk na doen we er niks aan. O+
(Er zijn wel delen waar het iets uit de hand loopt,
:') maar dat heeft nu even geen prioriteit)

Er is alleen ook wel een groot deel waar we nog in gevecht zijn met de braam. Die steken we met wortels en al uit, maar het is een enorme klus. (Boze katten zijn er niks bij, hoe deze braam gewoon met passie terug aanvalt }:| )

En we zijn bezig met de plek voor het te bouwen verblijf voor de konijnen. Dat is ook wel een euh… klusje…. :') er moest 30 (?) jaar hedera, taxus en oude vergane meuk uit. ik ga morgen eens proberen de grond gelijk te trekken. Kan ik daarna het materiaal bestellen.

pi_213544079
Wow Candaas dat is nogal wat!
Maar heerlijk groen O+
pi_213544082
Moggel!
Alweer bijna een uurtje aan het thuiswerken *)
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 09:30:51 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213544137
Moggel. Rustig uitchecken. Pa pikt me hier om 10.15 uur op.
Mn benen voelen na drie wandeldagen nog goed aan. 🙂
Het was ook mn eerste wandeldriedaagse. Met drie dagen aaneengesloten wandelen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_213544185
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ahh wat jammer. Hopelijk iig quitte idd, en fijn dat Hemelvaartsdag wel een goeie was! En nog best veel te gaan ook, toch?
Geniet van je bad en finale met hapjes!
[..]
Thanks O+
Ja, mei is lekker druk.
Vrijdag tm maandag mogen we deze week weer. En die week erna nog vrijdag tm zondag. De rest van de zomer is het iets meer verdeeld.

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 07:44 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Het is haast jammer dat het nu weer afgelopen is. Ik vind het ook zo veel fijner hoe ze die onthulling niet oneindig rekken en uitstellen, maar het gewoon vertellen en dan volgende week de terugkijkaflevering. Was weer een prachtig seizoen vond ik.
Ja, dit is zo veel beter dan hoe ze het in Nederland doen.
En die laatste terugkijkaflevering is onderling ook altijd zo gezellig.

Zat je goed qua mol? Ik niet :D
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 09:45:58 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213544266
M'n ma is vrijwilligster bij een project waarvan ze deze week met de groepen 8 van beide basisscholen naar Buchenwald gaan. M'n pa is ook mee, zij gaan met de auto. Makkelijker met instappen, rolstoel kan mee en dan kunnen ze in een hotel IPV jeugdherberg.

Zouden om 6u weg gaan. Toen ik om 6:20 op stond ging de voordeur ook open. Ze waren alweer terug, buschauffeur had zich verslapen.

Appte net of ze wel op pad waren. 8 uur waren ze uiteindelijk op pad 8)7 Maar m'n pa reed al vanaf Rheine (een uurtje vanaf hier) voor de bus, want z'n navigatie deed het niet meer en hij had geen idee.

Tering wat voor beunhaas ben je dan. Ik snap best dat je geen geen hele route uit schrijft als je altijd met navigatie rijdt, maar enigszins een idee hebben welke richting je op gaat lijkt me als buschauffeur toch best handig :')
pi_213544289
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 02:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je moet ook geen bloemen plukken, maar ze met penwortel en al eruit halen. Dan is het nog maar de vraag of ze weg blijven, maar geeft wel meer kans.
Dat snap ik wel, heeft inderdaad grotere kans van slagen. Ik probeer af en toe er een paar uit te halen met wortel en al, maar tot dat bij allemaal gelukt is zal ik toch ook zoveel mogelijk het bij moeten houden met bloemen plukken zodat buurvrouw zo min mogelijk last heeft. Allemaal in 1x eruit halen is gewoon niet echt praktisch haalbaar, dat komt neer op zo ongeveer het hele grasveld links en strookje rechts er uit halen. En was ook om uit te leggen waarom ik ze niet gewoon laat zitten ondanks goed voor de bijen :)
pi_213545090
Postnl is zo vervelend, pakje zou vrijdag komen, toen zaterdag, vanochtend bericht dat het morgenmiddag zou komen en net dat het rondom het middaguur komt. Dus nu thuiswerken (het is hier met 22,5 ook koeler *O* ).

Wat een fijne tuin @Candaasje Geen strak tegelgebeuren (zou ook niet bij jullie passen denk ik) maar een hemeltje voor van alles en nog wat.

Wat een gedoe @derLudolf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213545122
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 23:49 schreef Tele6 het volgende:
De 3500m2 waarop wij nu wonen is 30cm hoog 'onkruid' met tientallen soorten kleine bloemetjes er tussen, vlinders, bijen en hommels.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_213545152
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
De 3500m2 waarop wij nu wonen is 30cm hoog 'onkruid' met tientallen soorten kleine bloemetjes er tussen, vlinders, bijen en hommels.
De hemel voor een fotograaf.

Tegenover mijn huis is nu een nieuwbouwwijk (zo'n jaar of 7 nu) maar daar heeft een hele tijd niets gestaan. Appartementen waren afgebroken en door problemen werd er niet gebouwd. Was zo mooi, heel veel wilde bloemen
pi_213545204
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mos is prachtig, gister anderhalf uur gewandeld (70 minuten naar boven, 20 naar beneden) waarbij een deel van de omgeving bestond uit rotsen volledig onder de mos O+
pi_213545213
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Postnl is zo vervelend, pakje zou vrijdag komen, toen zaterdag, vanochtend bericht dat het morgenmiddag zou komen en net dat het rondom het middaguur komt. Dus nu thuiswerken (het is hier met 22,5 ook koeler *O* ).

Wat een fijne tuin @:Candaasje Geen strak tegelgebeuren (zou ook niet bij jullie passen denk ik) maar een hemeltje voor van alles en nog wat.

Wat een gedoe @:DerLudolf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
  maandag 13 mei 2024 @ 11:55:55 #140
217702 Lonaa
Honger!
pi_213545253
Als alle witte kutzooi op kan houden met rondvliegen, that would be great.
  maandag 13 mei 2024 @ 11:56:54 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213545254
Wittewat ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 13 mei 2024 @ 12:00:31 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213545291
Fuck. Woensdag wordt ons tuinhuis geleverd. Ik ben dan alleen thuis en kan dan alles alleen naar binnen dragen :'(
Spoilers!
  maandag 13 mei 2024 @ 12:02:34 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213545315
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuck. Woensdag wordt ons tuinhuis geleverd. Ik ben dan alleen thuis en kan dan alles alleen naar binnen dragen :'(
Denk je niet dat ze jullie helling afrijden en het dan uitladen ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_213545320
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vet, woensdag krachttraining *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 13 mei 2024 @ 12:18:15 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_213545477
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:56 schreef fietsie het volgende:
Wittewat ?
Hooikoorts. Snot. Hoofdpijn. Er vliegt witte natuur rond.
  maandag 13 mei 2024 @ 12:34:53 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_213545640
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hooikoorts. Snot. Hoofdpijn. Er vliegt witte natuur rond.
Ahja dat, herkenbaar.

Ben (tegen de verwachting in) fan geworden van spoelen met zoutwater..
  maandag 13 mei 2024 @ 12:38:04 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213545669
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
Denk je niet dat ze jullie helling afrijden en het dan uitladen ?
Nee, dat denk ik zeker niet. Vooral niet omdat het in de schuur moet komen te liggen ;)
Spoilers!
  maandag 13 mei 2024 @ 12:39:44 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213545678
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vet, woensdag krachttraining *O*
Ja nee, dit is echt veel en veel te voor me. De eerste helft werd laatst al geleverd en daar heb ik een deel van naar binnen gedragen en daar was ik 2 dagen kapot van. Maar het moet maar.
Spoilers!
pi_213545708
Kan het niet buiten blijven liggen totdat J thuis is? Of neemt "men" het dan mee?
  maandag 13 mei 2024 @ 12:48:43 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213545748
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan het niet buiten blijven liggen totdat J thuis is? Of neemt "men" het dan mee?
Nou, men rijdt er dan mogelijk tegenaan. Al is het geen winter dus dat risico is kleiner nu. Ik zie het wel. Afhankelijk van de heftruck die ze hebben, kan het misschien wel op de oprit gelegd worden.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')