Dat zou eventueel kunnen - maar het zag er vooral uit alsof het wat bewolkt was. Maar ik geef toe, heb niet heel uitgebreid gekeken haha.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ziet het vaak niet met het blote oog hè, maar wel met een camera. En liefst een langere sluitertijd.
En wat denk je van lichtvervuiling in de grote stad!?quote:Op zondag 12 mei 2024 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Geen zin om op zoek te gaan naar het Noorderlicht, woon denk ik iets te ingesloten.
Als je tussen Voorst en Wilp avonds langs de IJssel loopt, zie je er soms letterlijk honderden. Liep daar jaren geleden met mijn man, die had nog nooit een ooievaar in het echt gezien, hij: Kijk!!! Een Ooievaar!! En toen lande er nog een stel, en nog meer, en meer, binnen een kwartier zat het veld vol. Prachtig gezicht.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:32 schreef Blues het volgende:
Mooi dagje om in Elswout naar ooievaars te gluren
Beetje ver voor nuquote:Op zondag 12 mei 2024 12:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als je tussen Voorst en Wilp avonds langs de IJssel loopt, zie je er soms letterlijk honderden. Liep daar jaren geleden met mijn man, die had nog nooit een ooievaar in het echt gezien, hij: Kijk!!! Een Ooievaar!! En toen lande er nog een stel, en nog meer, en meer, binnen een kwartier zat het veld vol. Prachtig gezicht.
En als je bij Groenlo naar Duitsland gaat kom je bij het Zwilbrocker Fenn, daar kan je Flamingo's zien, zitten er een paar dozijn.
https://www1.wdr.de/nachr(...)rocker-venn-100.html
Zuidelijke deel van Texel? Is niet zo ver voor jouquote:Op zondag 12 mei 2024 12:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Beetje ver voor nu
Maar kan me voorstellen dat hij niet wist wat ie zag
Ik ben ook nog op zoek naar een goeie gluurplek naar lepelaars.
Waarneming gaat me helpen
Succes is vrees ik meer van toepassing. Broertje is er vandaag niet dus alle verwachtingen rusten op mij. Mijn moeder was met haar verjaardag vorige maand al verbolgen dat ze niet twee, maar één cadeau van me kreeg dus we zullen zien of het cadeau vandaag voldoetquote:Op zondag 12 mei 2024 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt lekker @:Tele6!
Veel plezier bij je ouders. Of succes. Wat het meest van toepassing is
En dank![]()
Wij doen thuis nooit aan Moederdag of Vaderdag. Ik vind Moederdag wel een ingewikkelde dag (vandaar ook de emotionele instabiliteit vandaag).
Ik heb vanochtend wat onkruid tussen tegels vandaan gehaald en van de opsluitbanden af, dus bij grootste deel is weer zichtbaar waar de stenen eindigen en het "gras"veld begint. De was hangt en rest zit in de droger, en ik maakte een beter dan verwacht smakend 'carrot cake' ontbijt (ei, banaan, peen julienne, havermout, walnoot - in magnetron 2.5min, beetje yoghurt erop). Nu even op de bank met kat tot de droger klaar is en dan even naar de hockey voor wat gezellige afleiding.
Wauwquote:Op zondag 12 mei 2024 12:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Succes is vrees ik meer van toepassing. Broertje is er vandaag niet dus alle verwachtingen rusten op mij. Mijn moeder was met haar verjaardag vorige maand al verbolgen dat ze niet twee, maar één cadeau van me kreeg dus we zullen zien of het cadeau vandaag voldoet
Ik ben van juni dus mijn vader loopt 1 vaderdag op haar voor. Dat krijgt hij ook altijd te horen, de arme man
Heel begrijpelijk dat je 't ingewikkeld vindt, nogmaals knuffelfijn dat je wat goeie dingetjes te doen hebt. Het is wel weer om in de tuin te rommelen idd. B en ik hebben vrijdag zijn balkon opgeruimd en dan kan je meteen genieten van het resultaat van je werk
Jouw moeder?quote:Op zondag 12 mei 2024 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hopelijk is deze moeilijke dag snel voorbij voor je @:vlindertje89
Succes @:Tele6 wat een ingewikkeldheid weer. En eigenlijk is je moeder zowat de grootste verliezer, want echt genieten van wat ze wel krijgt lijkt niet in haar pakket te zitten.
En! Weet je wie er een kadobon voor Clevers heeft gekregen!?![]()
Lekker danquote:Op zondag 12 mei 2024 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Parkeerde ooit mijn auto vlakbij een ooievaarsnest in Zutphen, had wel meegekregen dat er daar een was, maar verder niet over nagedacht. Zag er later uit alsof iemand een emmertje Joghurt er op leeggekiepert had, die beesten kunnen echt goed schijten.
Een goede tent/keten om te eten.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:20 schreef borisz het volgende:
Het laatste avondmaal in Kleve is bij Momi, een fusion Vietnamees.
Garnalendimsum vooraf lekker
Salade met Scallops prima. Scallops goed. Salade iets te veel mayo waardoor dat net te veel de overhand nam.
Rest en met foto's volgt dinsdag of woensdag 😋
Nee, broer had simpelweg andere plannen. Hij was er vorige week even.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:Tele6 Dat je broer er niet bij is, is dat nog steeds een uitvloeisel van een paar maanden geleden?
Lekker op het balkon lunchen nu. Vanmiddag wanneer het te warm is blijf ik binnen.
Voordat je weer wat verkeerds zegt er weer iets compleet verkeerd wordt opgevat?quote:
Jup. En mijn moeder wordt er aan het eind van de dag ook niet redelijker op. De gemiddelde driejarige moet je na 19:30 ook niet meer te serieus nemenquote:Op zondag 12 mei 2024 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voordat je weer wat verkeerds zegt er weer iets compleet verkeerd wordt opgevat?
Ik deed een like maar het is een knuffel geworden.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:29 schreef Barreltje het volgende:
@:vlindertje89 ik snap je wel hoor..
Ik vind vandaag ook een lastige dag..
Het kost me zelfs moeite om mn eigen moeder een fijne moederdag te wensen..
En mn moeder heeft het totaal niet door.. stuurt mn zusje een foto van haar moederdag verrassing , stuurt ze dat moederdag voor iedereen een gouden randje heeft..
Ehm.. nope.
Maar goed. Vandaag wel bloemen naar de moeder van de chef gebracht die nu hier in het land is , terwijl hij nog aan het werk is. Op de een of andere manier is dat dan weer niet ingewikkeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |