abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213536799
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Parkeerde ooit mijn auto vlakbij een ooievaarsnest in Zutphen, had wel meegekregen dat er daar een was, maar verder niet over nagedacht. Zag er later uit alsof iemand een emmertje Joghurt er op leeggekiepert had, die beesten kunnen echt goed schijten.
Lekker dan :+

Mijn opbrengst van de dag:
Blues in F&F / Vrije vogels #8

Ik fiets nog een keer terug als er kuikens zijn en hopelijk pa & ma op nest.
pi_213536815
@Tele6 ingewikkeld toch dat brein van je moeder ;(
@vlindertje89 :*

Wij 'doen' nooit aan moederdag. Maar toch stuurde zoonF een appje :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 14:55:56 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213536889
https://www.komoot.nl/tour/1575858982?ref=aso
Arrive in Xanten!
Langs de velden, door het bos en als laatste de Boxtelse Bahn. Een spoor dat in 1925 gesloten werd. Tegenwoordig is het een fietspad.

Nu Eis!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 12 mei 2024 @ 17:33:57 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_213538760
Boem is ho, Krak is boom.
Vandaag rondje rommelmarkt en met de fiets een eindje weg. Komt er een zooitje noodvoertuigen met toeters en bellen langs. Bleek een klapper te zijn in een bocht. Je mag daar 60kMh. Zie nu de foto's bij bild.de.
Dat was geen 60kMh. En gezien de werknemers van deze uitzender ook niet het een klein beetje meer.
Rijden standaard als aso, telefoon aan het oor en hebben altijd voorrang.
Echter blijk een boom hier maling aan te hebben en gewoon te zijn overgestoken.
https://www.bild.de/regio(...)c8f354c11a41309a9d66

Fietsrondje werd een rondje langs ma. Waarom, geen idee, maar moest blijkbaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 18:20:14 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_213539210
Het laatste avondmaal in Kleve is bij Momi, een fusion Vietnamees.

Garnalendimsum vooraf lekker
Salade met Scallops prima. Scallops goed. Salade iets te veel mayo waardoor dat net te veel de overhand nam.

Rest en met foto's volgt dinsdag of woensdag 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 12 mei 2024 @ 18:26:28 #81
63722 z80
I fink you freaky
pi_213539288
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:20 schreef borisz het volgende:
Het laatste avondmaal in Kleve is bij Momi, een fusion Vietnamees.

Garnalendimsum vooraf lekker
Salade met Scallops prima. Scallops goed. Salade iets te veel mayo waardoor dat net te veel de overhand nam.

Rest en met foto's volgt dinsdag of woensdag 😋
Een goede tent/keten om te eten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 12 mei 2024 @ 18:29:23 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_213539328
@vlindertje89 ik snap je wel hoor..
Ik vind vandaag ook een lastige dag..
Het kost me zelfs moeite om mn eigen moeder een fijne moederdag te wensen..

En mn moeder heeft het totaal niet door.. stuurt mn zusje een foto van haar moederdag verrassing , stuurt ze dat moederdag voor iedereen een gouden randje heeft..
Ehm.. nope.

Maar goed. Vandaag wel bloemen naar de moeder van de chef gebracht die nu hier in het land is , terwijl hij nog aan het werk is. Op de een of andere manier is dat dan weer niet ingewikkeld? 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_213539403
Ach @Barreltje, dat is ook (extra) confronterend ja :*
Misschien dat moeder van de chef gevoelsmatig iets verder weg staat en het daarom minder ingewikkeld voelt? Dat je van je moeder meer zou verwachten dat ze begrijpt hoe het voor jou voelt omdat ze dat ook meer (van de zijlijn) heeft meegemaakt met je?
pi_213539455
Moeilijk is dat voor jullie twee. :* :* En ik vond het al zo mooi dat heel veel advertenties langskwamen waarin rekening werd gehouden met vrouwen die graag moeder hadden willen zijn maar waar dat (nog) niet zo was.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 12 mei 2024 @ 18:40:32 #85
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213539463
Vlinder en Barrel :*

Hier wordt moederdag elk jaar minder moeilijk. Ik ben heel blij dat dat slijt. Maar mijn redenen zijn natuurlijk totaal anders dan die van jullie.
Spoilers!
pi_213539556
Ieder zijn redenen. Zelfs met kinderen kan moederdag behoorlijk meh zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213539662
Het slijt níet-moeders…het emo gevoel slijt…
Zó gesleten, dat ik in eerste instantie vanmorgen niet begreep hoe het voor vlindertje een emo dag was…😘

Vanmiddag was het een geslaagde muzikale culturele middag in het dorp op allerlei plekken en in tuinen.
Ook prachtige plaatjes met alle fietsende passanten, die afstapten om mee te genieten. 🎶 🎼
pi_213539694
Het plan was shakshuka naar een recept van Ottolenghi uit Plenty.
Het werd een broodje kroket. Ook lekker.

Morgen kan ook. :Y)

Wat een zieke klap z80 o|O en een goeie prestatie van borisz _O_
pi_213539786
Horen net dan een van onze bewoners gisteren is verdronken -O- Nog geen idee of we 'm "echt" kennen (er zijn er zo'n 800). Maar toch zo verdrietig, voor zijn vrienden hier, maar ook voor zijn familie en vrienden daar. Geen afscheid kunnen nemen.
pi_213539810
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:Tele6 Dat je broer er niet bij is, is dat nog steeds een uitvloeisel van een paar maanden geleden?

Lekker op het balkon lunchen nu. Vanmiddag wanneer het te warm is blijf ik binnen.
Nee, broer had simpelweg andere plannen. Hij was er vorige week even. ^O^
pi_213539879
De plantjes werden gewaardeerd. Ik heb een rondleiding gekregen door het verbouwde huis en mijn moeder heeft een hoop verhalen verteld. Ook even met m'n vader kunnen praten dus dat was wel fijn. Nu mooi op tijd er weer vandoor :W :D
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 20:09:11 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213540510
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:14 schreef Tele6 het volgende:
Nu mooi op tijd er weer vandoor :W :D
Voordat je weer wat verkeerds zegt er weer iets compleet verkeerd wordt opgevat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213540544
quote:
12s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Voordat je weer wat verkeerds zegt er weer iets compleet verkeerd wordt opgevat?
Jup. En mijn moeder wordt er aan het eind van de dag ook niet redelijker op. De gemiddelde driejarige moet je na 19:30 ook niet meer te serieus nemen :+
pi_213540551
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:29 schreef Barreltje het volgende:
@:vlindertje89 ik snap je wel hoor..
Ik vind vandaag ook een lastige dag..
Het kost me zelfs moeite om mn eigen moeder een fijne moederdag te wensen..

En mn moeder heeft het totaal niet door.. stuurt mn zusje een foto van haar moederdag verrassing , stuurt ze dat moederdag voor iedereen een gouden randje heeft..
Ehm.. nope.

Maar goed. Vandaag wel bloemen naar de moeder van de chef gebracht die nu hier in het land is , terwijl hij nog aan het werk is. Op de een of andere manier is dat dan weer niet ingewikkeld? 8)7
Ik deed een like maar het is een knuffel geworden.
:*
pi_213540587
De roofspecht komt steeds vaker de ingang vh vogelhuis verder uithakken in de hoop versche koolmeeskoteletjes te kunnen jatten.
1 klap in mn handen en weg is die, maar toch }:|
pi_213540833
Wat fijn @Lucky_Strike dat het slijt :* en inderdaad, ieder zijn eigen reden! Doet niks af aan hoe het voelt.

@Vanyel was jouwe vandaag meh? Ik hoop het niet voor je!

@Tele6 dat klinkt als een meevaller? En slim, op tijd weer weg haha!

@Kaatje1 wat heftig :'( :* dat zal een raar idee zijn als je er weer bent. En zo zielig voor de familie enz inderdaad ;(
pi_213540884
Is hier al jaren meh.
Vandaag hebben we het lekker genegeerd en ons uitgesloofd in de tuin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_213541037
Dat is stom :*
Maar, uitgesloofd in de tuin, tell me more!

Ik wilde vanmiddag naar de hockey fietsen, maar eerst even langs de karwei outlet. Even vragen of ze nog korting konden geven op de loungeset die daar voor ¤600 stond, maar online nu voor ¤559 te bestellen was door kortingsactie. Kwam ik daar, hing er ineens een blaadje 30% korting op alle loungesets. Die was 'r vrijdag nog niet. Ik wilde eigenlijk dezelfde als mn buren kopen, maar door deze mega korting werd ineens een andere betaalbaar, waar ik nu al een klein bankje van had. Die was ¤899, in de outlet vrijdag ¤700, op de site nu met korting ¤675 en nu met de 30% extra in de outlet maar ¤490 _O_

Dus buren gebeld, naar huis gefietst, buurvrouw en ik allebei met de auto daarheen (5min rijden) en dat hele ding in de auto getetrist en die staat nu in mijn tuin O+

Rechts had ik al, links incl tafeltje is nieuw. Het zeil ligt er tijdelijk om alle paardenbloemen hopelijk dood te maken :+ en de heg links ga ik nog snoeien, dinsdag haal ik mn elektrische heggenschaar op van marktplaats :). Let ook op de opsluitband die aan de onderkant weer keurig zichtbaar is.. daar heb ik een hoop mos en ander onkruid af zitten schrapen vanochtend :D
pi_213541063
Daar kan je het vast goed uithouden!
pi_213541097
Wat triest Kaatje…van de bewoner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')