Lekker danquote:Op zondag 12 mei 2024 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Parkeerde ooit mijn auto vlakbij een ooievaarsnest in Zutphen, had wel meegekregen dat er daar een was, maar verder niet over nagedacht. Zag er later uit alsof iemand een emmertje Joghurt er op leeggekiepert had, die beesten kunnen echt goed schijten.
Een goede tent/keten om te eten.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:20 schreef borisz het volgende:
Het laatste avondmaal in Kleve is bij Momi, een fusion Vietnamees.
Garnalendimsum vooraf lekker
Salade met Scallops prima. Scallops goed. Salade iets te veel mayo waardoor dat net te veel de overhand nam.
Rest en met foto's volgt dinsdag of woensdag 😋
Nee, broer had simpelweg andere plannen. Hij was er vorige week even.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:Tele6 Dat je broer er niet bij is, is dat nog steeds een uitvloeisel van een paar maanden geleden?
Lekker op het balkon lunchen nu. Vanmiddag wanneer het te warm is blijf ik binnen.
Voordat je weer wat verkeerds zegt er weer iets compleet verkeerd wordt opgevat?quote:
Jup. En mijn moeder wordt er aan het eind van de dag ook niet redelijker op. De gemiddelde driejarige moet je na 19:30 ook niet meer te serieus nemenquote:Op zondag 12 mei 2024 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voordat je weer wat verkeerds zegt er weer iets compleet verkeerd wordt opgevat?
Ik deed een like maar het is een knuffel geworden.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:29 schreef Barreltje het volgende:
@:vlindertje89 ik snap je wel hoor..
Ik vind vandaag ook een lastige dag..
Het kost me zelfs moeite om mn eigen moeder een fijne moederdag te wensen..
En mn moeder heeft het totaal niet door.. stuurt mn zusje een foto van haar moederdag verrassing , stuurt ze dat moederdag voor iedereen een gouden randje heeft..
Ehm.. nope.
Maar goed. Vandaag wel bloemen naar de moeder van de chef gebracht die nu hier in het land is , terwijl hij nog aan het werk is. Op de een of andere manier is dat dan weer niet ingewikkeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |