beter volgende keer alles opvangen in potten en meenemenquote:
ik hou van mijn tieten maar soms zou ik liever een jongetje zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:29 schreef JJH het volgende:
Ik mag mezelf gelukkig prijzen, als ik dat hier zo af en toe lees.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:29 schreef JJH het volgende:
Ik mag mezelf gelukkig prijzen, als ik dat hier zo af en toe lees.
Ik houd ook van jouw tieten, en ben ook blij dat ik een jongetje ben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hou van mijn tieten maar soms zou ik liever een jongetje zijn
Fijn vooruitzicht.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben wel blij met dit nieuws want dat betekend dat ik er waarschijnlijk van af kan komen en die hoop was ik bijna kwijt
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd ook van jouw tieten, en ben ook blij dat ik een jongetje ben.
Godsamme.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze nemen pijn bij vrouwen jammer genoeg niet zo serieus
ik lag vorig jaar iedere maand een week op bed met pijnstillers en kruiken en kon niet doorslapen door de pijn, dus dan vertel je bij de dokter dat je een controle wil of er niets fout is gegaan bij de operatie en dat ze dan meteen kunnen kijken voor endometriose en de dokter zegt
nou, ja, endometriose komt wel met een hoop pijn hoor dus dat lijkt me niet waarschijnlijk
euhm kerel
Logisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben wel blij met dit nieuws want dat betekend dat ik er waarschijnlijk van af kan komen en die hoop was ik bijna kwijt
T klinkt net als datenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
De bus wordt gewoon gecanceld waar je bij zit
Misschien zien ze ongure types staan en rijden dan doorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Beter dan als je er in zitquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou jou nooit cancellenquote:
* dud0r steekt black pudding inquote:
dat hadden dudje en ik met de trein van heathrow naar londonquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
zie je die nu pas?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:15 schreef datismijnmening het volgende:
*opent twitter*
Eerste filmpje is een man die een benzinepomp in zijn reet steekt.
*sluit twitter*
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
als je geen jerrycan bij je hebt moet je toch watquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:15 schreef datismijnmening het volgende:
*opent twitter*
Eerste filmpje is een man die een benzinepomp in zijn reet steekt.
*sluit twitter*
[ afbeelding ]
dejavuquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je geen jerrycan bij je hebt moet je toch wat
Maar jullie hadden wel mooi weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat hadden dudje en ik met de trein van heathrow naar london
nou is het wel de regel dat als ik met hem op reis ga, er ergens iets fout moet gaan
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie je die nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie je die nu pas?Ja feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
en dan een scheetje laten met een vlam erbij voor de grote finalequote:
Dat kan echt niet meer anno 2024quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd ook van jouw tieten, en ben ook blij dat ik een jongetje ben.
Brandt het wel schoonquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:27 schreef JJH het volgende:
Klysma's kun je beter niet met benzine doen denk ik.
In naam van de wetenschapquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:27 schreef JJH het volgende:
Klysma's kun je beter niet met benzine doen denk ik.
heb het mooie weer meegenomenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar jullie hadden wel mooi weer.
Nu regent het. Niet dat het me boeit, zit toch de hele dag in een gebouw zonder ramen.
Wie spoelde z'n anus ook alweer schoon met een waterpomp in het Vondelpark en moest naar het ziekenhuis toen die pomp werd vervangen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:28 schreef JJH het volgende:
Er staat trouwens ook behoorlijk druk op die pomp.
Wim Hof jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie spoelde z'n anus ook alweer schoon met een waterpomp in het Vondelpark en moest naar het ziekenhuis toen die pomp werd vervangen?
God waar las ik dat nou laatst.
Je kunt echt nergens meer normaal een broodje eten zonder dat er een of andere idioot z'n anus gaat spoelen in de vijver.quote:
Dit klinkt niet heel wetenschappelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb het mooie weer meegenomen
het mooie weer hoort erbij als ik vrij heb, dan kan ik cabrio rijden
Japie is de bron van goed weer
dus wil je minder regen? geef mij je vakantiedagen
Krijg 't er helemaal koud vanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie spoelde z'n anus ook alweer schoon met een waterpomp in het Vondelpark en moest naar het ziekenhuis toen die pomp werd vervangen?
Publiekelijk ook echtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt echt nergens meer normaal een broodje eten zonder dat er een of andere idioot z'n anus gaat spoelen in de vijver.
bij het protest hier in utrecht ging er eentje een ander oraal bevredigenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is getest, toen mijn vader die auto had, had hij al het goede weer op vrije dagenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit klinkt niet heel wetenschappelijk
Wasknijpers?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm... ik moet echt m'n kleding in de zon laten drogen straks, maar weet niet of dat slim is met deze wind...
Straks is alles weg
Je hebt nog de hele middag ervoorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
0 motivatie om nog de rattenkooi helemaal te boenen vandaag maar het moet maar.
Ik ben ook niet van het uitstellen,het kan beter snel gedaan zijn, kan je de rest van de dag leuke dingen doenquote:
Ik ben tegen beter weten in heel erg van het uitstellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het uitstellen,het kan beter snel gedaan zijn, kan je de rest van de dag leuke dingen doen
Goh.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben tegen beter weten in heel erg van het uitstellen.
Ligt eraan wat het is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben tegen beter weten in heel erg van het uitstellen.
Ik ook nietquote:
Zat ik daar maarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:17 schreef Karzai het volgende:
Tis niet echt druk vandaag in de winkel iedereen zit op het strand natuurlijk met dit weer
25 nog steedsquote:
Dan stap ik bijna in de autoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, dan spreek ik je over 2 uur wel weer
* dud0r steekt ijsje inquote:
Die voelt zich genaaid door BBB dus dat gaat 'm al niet worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland loopt warm voor premier Graus
“Dion is de belichaming van het Nederland van nu, is er al sprake van Graus-koorts?"
Gisteren wel, vandaag als het goed is weer, want de persoon is er op aangesproken en zou het niet meer doenquote:
Oh ja lang weekendquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
Wat een onzin dat alles weer is gesloten hier op 1ste pinksterdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
vond de hond net ookquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:54 schreef JJH het volgende:
In de tuin was het net heerlijk.
Scheelt echt dat 't lekker waait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |