Wel lekker de hele buurt 6x besnuffeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vond de hond net ook
40 minuten doen over 1.7 kmhij nam zijn tijd
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis en het riool is weer omhoog gekomen in mijn badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het zit je niet mee deze week hequote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ik was er al een beetje bang voor. Na het douchen van gisteren liep het water al heel langzaam wegquote:
![]()
![]()
Nee. wel blij dat de nieuwe werkkleding vooralsnog wel goed is..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het zit je niet mee deze week he
of je kunt pro-actief zijn en de parasol inklappenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon te wachten op het moment dat mijn parasol het begeeft door die wind.
Kan iemand de wind wat lager zetten?
Maar dan is de schaduw wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je kunt pro-actief zijn en de parasol inklappen
Dat droogt ook wel zonder zon.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Oh, bedankt voor die wolk, probleem opgelost.
Nu hangt m'n was niet meer in de zon, maar dat komt wel goed
Ik durf die van mij ook nooit te gebruikenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon te wachten op het moment dat mijn parasol het begeeft door die wind.
Ik zit onder mijn vlinderstruikquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat wanneer het hard genoeg waait om de vlinderstruik te vellen er wel grotere problemen zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf die van mij ook nooit te gebruikenDie gaat een eigen leven leiden bij een beetje wind.
Ik denk dat mijn parasol wel eerder omgaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer het hard genoeg waait om de vlinderstruik te vellen er wel grotere problemen zijn
Mijn droogrek is nog nooit buiten geweest, geen idee of ie dat aankanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:40 schreef Ama het volgende:
Mijn droogrek is nog nooit omgevallen. Zelfs niet nu er een poot is verbogen en hij niet meer helemaal stabiel staat.
Als het naar buiten kan doe ik dat want hoeft het niet naast mijn bed te staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn droogrek is nog nooit buiten geweest, geen idee of ie dat aankan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd daar niet van. Het voelt als bedelen. Maar komop jongens.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
LolwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die van mij ook niet, maar het moest even heel snel drogen allemaalquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn droogrek is nog nooit buiten geweest, geen idee of ie dat aankan
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het naar buiten kan doe ik dat want hoeft het niet naast mijn bed te staan.
Dat wil ik ook ooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Ik heb er een aparte kamer voor dus daar heb ik sowieso al geen last van!
En dat is gelukt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, maar het moest even heel snel drogen allemaal
Pffrt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat bijzonder.![]()
Moet je wel een hoop kamers hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Geen kinderen nemen dan hou je een hoop kamers over
quote:
Ik ga er maar vanuit dat ze niet goed naar de datums gekeken hebben of zo. Je zou denken dat de datum waarop de kosten gemaakt worden leidend is, niet de datum van declaratie.quote:
Al kom je 4 jaar later aankakken. Betalen zullen ze!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ze niet goed naar de datums gekeken hebben of zo. Je zou denken dat de datum waarop de kosten gemaakt worden leidend is, niet de datum van declaratie.
Ja, als ik er niet meer zou werken en drie maanden later pas kom aankloppen, sure. Niet een paar dagen.
Ze zien het vast in. Gevalletje met een half oog naar gekeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ze niet goed naar de datums gekeken hebben of zo. Je zou denken dat de datum waarop de kosten gemaakt worden leidend is, niet de datum van declaratie.
Ja, als ik er niet meer zou werken en drie maanden later pas kom aankloppen, sure. Niet een paar dagen.
Ja koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee, je bent gewoon te laat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
Finance mensen werken de hele tijd in het verleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
Bijna weekend jongens [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vroeg ze al of, als de voorwaarden van mijn nieuwe contract blijkbaar retroactief zijn, of dat dan ook voor de loonsverhoging geldt?quote:
Daar stemden ze zeker niet mee in?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vroeg ze al of, als de voorwaarden van mijn nieuwe contract blijkbaar retroactief zijn, of dat dan ook voor de loonsverhoging geldt?
Hij zegt hier 24 graden, windkracht 3, en zon met wolken. Dat is niet echt herfstachtig te noemenquote:
hmm, te ver wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een nieuwe drugskoerier nodig?![]()
Lolquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen antwoord. Maar dat zou financieel wel voordeliger zijn. Dan wil ik best m'n declaratie intrekken.quote:
Vliegt de tijd voorbij.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:24 schreef Karzai het volgende:
Gaap kan wel ff wat gebruiken het laatste uurtje
Buienradarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
regen.
Maar buienradar zegt dat het droog is.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier heb ik regelmatig dit soort folder in de bus
Maar jij bent dan ook grootverbruikerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier heb ik regelmatig dit soort folder in de bus
Lol. Nog even en ze zitten ook op Thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Speedy bezorgingquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Nog even en ze zitten ook op Thuisbezorgd.
Oh ze komen gewoon langs hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruiktquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook grootverbruiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Hier heb je ook zo'n koerier,
"Op dit moment zijn we gesloten. Een winkelwagen samenstellen is wel mogelijk, deze kun je dan na 22.00 uur direct bestellen, uw naam invullen is niet nodig, wij zijn discreet"
Kun je ook alleen Flamez kingsize Slim Vloei, Servische granaatwerpers, condooms, de CD van Joost Klein, sterke drank, simkaarten en arganolie bestellen
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruiktEnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruiktik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huisnummers zijn soms zo enorm chaotischquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn autistisch hoofd blijft het toch raar vinden:
Bij een straat in Geldrop waar ik vandaag heb moeten bezorgen zit een Middelbare school. Die heeft gewoon nummer 2. Maar even verder op zit een verpleeg of verzorgingshuis met 3 huisnummers. 6, 8, en het recent bijgebouwde 10. nr 4 is er niet, Maar dat is op zich niet vreemd. Wel vreemd is dat de bus van nummer 10 eerder komt dan de bussen van 6 en 8 die wel gewoon naast elkaar staan....
Toen ESPN de huldiging van PSV uitzond kwamen ze langs de Casablanca. Toen grapte Kraay Jr tegen die andere commentator iets van Nou daar ben ik wel eens binnen geweest, maar dat is niet voor een culinaire belevenis..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Sommige dealers hebben echt mooie menukaarten. Ik vind dat altijd wel grappig. Ze liggen in Utrecht ook regelmatig in de brievenbus.
Soms heb je ook nog 10-01 10-02 enzovoort....quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huisnummers zijn soms zo enorm chaotischBij mijn vorige woning in de buurt zat 10, 10a, 10b, 10bis, 10bis a en 10bis b
Ik heb daar de eerste keer wel vijf rondjes gelopen voor ik wist waar ik binnen moest.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ESPN de huldiging van PSV uitzond kwamen ze langs de Casablanca. Toen grapte Kraay Jr tegen die andere commentator iets van Nou daar ben ik wel eens binnen geweest, maar dat is niet voor een culinaire belevenis..![]()
Morgenochtendquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat wanneer vertrek je eigenlijk?
Zag laatst dat mijn plaatselijke Blokker op thuisbezorgd zitquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat thuisbezorgd voor maaltijden is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:27 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Zag laatst dat mijn plaatselijke Blokker op thuisbezorgd zit
Sindskort staat de Turkse winkel uit de wijk hiernaast er ook op. Twee keer trouwens. 1x als Turkse supermarkt en nog een keer met zelfgemaakte warme maaltijden. Die lijst van de supermarkt is ook zo tering lang.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat thuisbezorgd voor maaltijden is.
Ja is op veel plekken zo tegenwoordig. De Lush staat er in meerdere steden ook opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:27 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Zag laatst dat mijn plaatselijke Blokker op thuisbezorgd zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |