Speedy bezorgingquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Nog even en ze zitten ook op Thuisbezorgd.
Oh ze komen gewoon langs hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruiktquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook grootverbruiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Hier heb je ook zo'n koerier,
"Op dit moment zijn we gesloten. Een winkelwagen samenstellen is wel mogelijk, deze kun je dan na 22.00 uur direct bestellen, uw naam invullen is niet nodig, wij zijn discreet"
Kun je ook alleen Flamez kingsize Slim Vloei, Servische granaatwerpers, condooms, de CD van Joost Klein, sterke drank, simkaarten en arganolie bestellen
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruiktEnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruiktik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huisnummers zijn soms zo enorm chaotischquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn autistisch hoofd blijft het toch raar vinden:
Bij een straat in Geldrop waar ik vandaag heb moeten bezorgen zit een Middelbare school. Die heeft gewoon nummer 2. Maar even verder op zit een verpleeg of verzorgingshuis met 3 huisnummers. 6, 8, en het recent bijgebouwde 10. nr 4 is er niet, Maar dat is op zich niet vreemd. Wel vreemd is dat de bus van nummer 10 eerder komt dan de bussen van 6 en 8 die wel gewoon naast elkaar staan....
Toen ESPN de huldiging van PSV uitzond kwamen ze langs de Casablanca. Toen grapte Kraay Jr tegen die andere commentator iets van Nou daar ben ik wel eens binnen geweest, maar dat is niet voor een culinaire belevenis..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Sommige dealers hebben echt mooie menukaarten. Ik vind dat altijd wel grappig. Ze liggen in Utrecht ook regelmatig in de brievenbus.
Soms heb je ook nog 10-01 10-02 enzovoort....quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huisnummers zijn soms zo enorm chaotischBij mijn vorige woning in de buurt zat 10, 10a, 10b, 10bis, 10bis a en 10bis b
Ik heb daar de eerste keer wel vijf rondjes gelopen voor ik wist waar ik binnen moest.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ESPN de huldiging van PSV uitzond kwamen ze langs de Casablanca. Toen grapte Kraay Jr tegen die andere commentator iets van Nou daar ben ik wel eens binnen geweest, maar dat is niet voor een culinaire belevenis..![]()
Morgenochtendquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat wanneer vertrek je eigenlijk?
Zag laatst dat mijn plaatselijke Blokker op thuisbezorgd zitquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat thuisbezorgd voor maaltijden is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:27 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Zag laatst dat mijn plaatselijke Blokker op thuisbezorgd zit
Sindskort staat de Turkse winkel uit de wijk hiernaast er ook op. Twee keer trouwens. 1x als Turkse supermarkt en nog een keer met zelfgemaakte warme maaltijden. Die lijst van de supermarkt is ook zo tering lang.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat thuisbezorgd voor maaltijden is.
Ja is op veel plekken zo tegenwoordig. De Lush staat er in meerdere steden ook opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:27 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Zag laatst dat mijn plaatselijke Blokker op thuisbezorgd zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |