quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
Bijna weekend jongens [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vroeg ze al of, als de voorwaarden van mijn nieuwe contract blijkbaar retroactief zijn, of dat dan ook voor de loonsverhoging geldt?quote:
Daar stemden ze zeker niet mee in?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vroeg ze al of, als de voorwaarden van mijn nieuwe contract blijkbaar retroactief zijn, of dat dan ook voor de loonsverhoging geldt?
Hij zegt hier 24 graden, windkracht 3, en zon met wolken. Dat is niet echt herfstachtig te noemenquote:
hmm, te ver wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een nieuwe drugskoerier nodig?![]()
Lolquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen antwoord. Maar dat zou financieel wel voordeliger zijn. Dan wil ik best m'n declaratie intrekken.quote:
Vliegt de tijd voorbij.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:24 schreef Karzai het volgende:
Gaap kan wel ff wat gebruiken het laatste uurtje
Buienradarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
regen.
Maar buienradar zegt dat het droog is.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier heb ik regelmatig dit soort folder in de bus
Maar jij bent dan ook grootverbruikerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier heb ik regelmatig dit soort folder in de bus
Lol. Nog even en ze zitten ook op Thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |