Mijn droogrek is nog nooit buiten geweest, geen idee of ie dat aankanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:40 schreef Ama het volgende:
Mijn droogrek is nog nooit omgevallen. Zelfs niet nu er een poot is verbogen en hij niet meer helemaal stabiel staat.
Als het naar buiten kan doe ik dat want hoeft het niet naast mijn bed te staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn droogrek is nog nooit buiten geweest, geen idee of ie dat aankan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd daar niet van. Het voelt als bedelen. Maar komop jongens.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
LolwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die van mij ook niet, maar het moest even heel snel drogen allemaalquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn droogrek is nog nooit buiten geweest, geen idee of ie dat aankan
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het naar buiten kan doe ik dat want hoeft het niet naast mijn bed te staan.
Dat wil ik ook ooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Ik heb er een aparte kamer voor dus daar heb ik sowieso al geen last van!
En dat is gelukt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, maar het moest even heel snel drogen allemaal
Pffrt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat bijzonder.![]()
Moet je wel een hoop kamers hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Geen kinderen nemen dan hou je een hoop kamers over
quote:
Ik ga er maar vanuit dat ze niet goed naar de datums gekeken hebben of zo. Je zou denken dat de datum waarop de kosten gemaakt worden leidend is, niet de datum van declaratie.quote:
Al kom je 4 jaar later aankakken. Betalen zullen ze!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ze niet goed naar de datums gekeken hebben of zo. Je zou denken dat de datum waarop de kosten gemaakt worden leidend is, niet de datum van declaratie.
Ja, als ik er niet meer zou werken en drie maanden later pas kom aankloppen, sure. Niet een paar dagen.
Ze zien het vast in. Gevalletje met een half oog naar gekeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ze niet goed naar de datums gekeken hebben of zo. Je zou denken dat de datum waarop de kosten gemaakt worden leidend is, niet de datum van declaratie.
Ja, als ik er niet meer zou werken en drie maanden later pas kom aankloppen, sure. Niet een paar dagen.
Ja koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee, je bent gewoon te laat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
Finance mensen werken de hele tijd in het verleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |