Wel lekker de hele buurt 6x besnuffeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vond de hond net ook
40 minuten doen over 1.7 kmhij nam zijn tijd
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis en het riool is weer omhoog gekomen in mijn badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het zit je niet mee deze week hequote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ik was er al een beetje bang voor. Na het douchen van gisteren liep het water al heel langzaam wegquote:
![]()
![]()
Nee. wel blij dat de nieuwe werkkleding vooralsnog wel goed is..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het zit je niet mee deze week he
of je kunt pro-actief zijn en de parasol inklappenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon te wachten op het moment dat mijn parasol het begeeft door die wind.
Kan iemand de wind wat lager zetten?
Maar dan is de schaduw wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je kunt pro-actief zijn en de parasol inklappen
Dat droogt ook wel zonder zon.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Oh, bedankt voor die wolk, probleem opgelost.
Nu hangt m'n was niet meer in de zon, maar dat komt wel goed
Ik durf die van mij ook nooit te gebruikenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit gewoon te wachten op het moment dat mijn parasol het begeeft door die wind.
Ik zit onder mijn vlinderstruikquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat wanneer het hard genoeg waait om de vlinderstruik te vellen er wel grotere problemen zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf die van mij ook nooit te gebruikenDie gaat een eigen leven leiden bij een beetje wind.
Ik denk dat mijn parasol wel eerder omgaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer het hard genoeg waait om de vlinderstruik te vellen er wel grotere problemen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |