SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik had nog niet door dat ik de LaPo had.quote:
wat danquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Antiklacht is dat ik plotseling alle tijd heb om in te pakken
Sollicitatie elders. De blauwe doos is bijzonder traagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het een belangrijke afspraak? je sollicitatie bij de blauwe doos?
dacht probeer eens wat andersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn eerder 🐝 schoenen dan 🐍 schoenen
hmm jammer. komt er een herkansing voor de afspraak van vandaag?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sollicitatie elders. De blauwe doos is bijzonder traag
Nop. Nou was ik niet heel erg enthousiast, dus niet het einde van de wereld. Ik baal meer van dit vroege tijdstip momenteelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm jammer. komt er een herkansing voor de afspraak van vandaag?
maar dan heb je toch juist tijd over? das toch positief?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop. Nou was ik niet heel erg enthousiast, dus niet het einde van de wereld. Ik baal meer van dit vroege tijdstip momenteel
Ik slaap al dagen van 2:00 tot 9:30-10:00quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan heb je toch juist tijd over? das toch positief?
Je hebt bijen aan je voetenquote:
10739 om precies te zijn.quote:
het is negen uur geweest hoe is dit vroeg?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop. Nou was ik niet heel erg enthousiast, dus niet het einde van de wereld. Ik baal meer van dit vroege tijdstip momenteel
ga eerder slapen dan. of ben je je aan het voorbereiden op je jetlagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap al dagen van 2:00 tot 9:30-10:00
Vanavond ga ik een nachtje doorhalen.
Dit is geen fijne timing
Jetlag voorbereiding.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga eerder slapen dan. of ben je je aan het voorbereiden op je jetlag
vrolijk kleurtje wel tochquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt bijen aan je voeten
[..]
10739 om precies te zijn.
[..]
het is negen uur geweest hoe is dit vroeg?
Ik zei toch dat je naar de fysio moest.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Volgende week dinsdag fysio.
Gaat allemaal lekker snel wel
ik mag vrijdag naar de podoloogquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je naar de fysio moest.Maar ben je bij de podoloog geweest? En wat zei die?
misschien morgen, maar we wachten de weervoorspelling nog even afquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toe maar.
Ik heb er nog geen 5
wanneer ga je weer aan het pad verder?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mag vrijdag naar de podoloog
ben trouwens al bij een fysio geweest voor mijn been. toen voor oedeemtherapie
Van mijn wandelschoenen slijt altijd de hak aan de buitenkant het eerste weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ik loop ook denk ik naar buiten gekanteld met de voeten want na verloop van tijd zie je dat aan de slijtage van de zolen
Nja, dat is inderdaad nog even afwachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien morgen, maar we wachten de weervoorspelling nog even af
moest al een eind terugzoeken naar de laatste keer maar geen tijd en blessures
ja ze gaan een 3d scan maken ofzo en kijken hoe je loopt en grote kans dat daar dan wel iets van steunzooljes uitkomenquote:
maar geen last?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mijn wandelschoenen slijt altijd de hak aan de buitenkant het eerste weg.
Steunzooltjes, steunkousen, wanneer krijg je thuiszorg?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze gaan een 3d scan maken ofzo en kijken hoe je loopt en grote kans dat daar dan wel iets van steunzooljes uitkomen
Hmm, niet echt. Bij hardlopen kreeg ik wel vaak blessures.quote:
Heb je wel je fiets weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hebben ook nieuwe kleren op het werk. Andere kleur jassen waren er al een tijd, maar nu is ook de rest anders. Ipv rood geel zijn we nu te herkennen aan de kleur groen. Broeken blijven zwart.
Maar ik heb nog steeds geen groene jas btw..
Das de volgende stapquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Steunzooltjes, steunkousen, wanneer krijg je thuiszorg?
[..]
Hmm, niet echt. Bij hardlopen kreeg ik wel vaak blessures.
Niets mis met steunzooltjesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Steunzooltjes, steunkousen, wanneer krijg je thuiszorg?
[..]
Hmm, niet echt. Bij hardlopen kreeg ik wel vaak blessures.
Dat heb ik bij alle schoenenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mijn wandelschoenen slijt altijd de hak aan de buitenkant het eerste weg.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Die steunkousen heb ik niet aan. Doen teveel pijn ook
Als je daadwerkelijk shin splints hebt en dat de reden is dat het zeer doet dan doen je steunkousen ook niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Die steunkousen heb ik niet aan. Doen teveel pijn ook
ze steunt mij wel heel goedquote:
sidas met medium ondersteuningquote:
Die zien we wel goed uit. Ik weet niet welk merk ik heb, haal ze hier bij de klompenboer maar lijken er wel op.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sidas met medium ondersteuning
mijn hormonenhuishouding is het afgelopen jaar zo'n bende geweest dat ik platvoeten heb
ben naar een speciaalwinkel gegaan om de boel te laten meten omdat ik zoveel last hadquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zien we wel goed uit. Ik weet niet welk merk ik heb, haal ze hier bij de klompenboer maar lijken er wel op.
Nee dit komt door overbelasting. Gaat niet weg met steunkousenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien was het al lang over als je ze braaf had gedragen.
Nee dat was omdat de huisarts toen zei dat mijn aderen niet goed waren. Daarom heb ik die toen aangevraagd. Maar das het probleem helemaal nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk shin splints hebt en dat de reden is dat het zeer doet dan doen je steunkousen ook niks.
Want het is nu daadwerkelijk vastgesteld dat het shin splints zijn toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat was omdat de huisarts toen zei dat mijn aderen niet goed waren. Daarom heb ik die toen aangevraagd. Maar das het probleem helemaal niet
Ja deze huisarts zei dat gelijk. Heb het een van de eerste keren toen ik naar die praktijk ging gevraagd of dat het was. Toen zei die vrouw waarmee ik een afspraak had dat dat zo'n pijn doet,dat kon ik niet hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want het is nu daadwerkelijk vastgesteld dat het shin splints zijn toch?
Man man man.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja deze huisarts zei dat gelijk. Heb het een van de eerste keren toen ik naar die praktijk ging gevraagd of dat het was. Toen zei die vrouw waarmee ik een afspraak had dat dat zo'n pijn doet,dat kon ik niet hebben![]()
Dus nu kwam ik bij de nieuwe huisarts. Hij heeft die praktijk begin dit jaar overgenomen en het eerste wat hij zei was shin splints en dat komt ook overeen met mijn klachten
Scheelt dat je het nu weet. Nu even een half jaar rust houden, fysio doen, al je hippe sneakers inruilen voor schoenen met betere demping en je kan er weer tegenaanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja deze huisarts zei dat gelijk. Heb het een van de eerste keren toen ik naar die praktijk ging gevraagd of dat het was. Toen zei die vrouw waarmee ik een afspraak had dat dat zo'n pijn doet,dat kon ik niet hebben![]()
Dus nu kwam ik bij de nieuwe huisarts. Hij heeft die praktijk begin dit jaar overgenomen en het eerste wat hij zei was shin splints en dat komt ook overeen met mijn klachten
Nou ja, dat het shin splints is ziet een bouwvakker, varkensboer of bloemist ook nog wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus omdat het dat niet was volgens haar ben k daarna bij een fleboloog geweest. Die zeiden spataderen... nou ook niet. Toen internist . Binnenstebuiten gekeerd. Niets gevonden. Kwam ik weer terug bij de vorige praktijkhouder en die zei toen dat de klepjes niet meer functioneerde in de aderen. Zonder bewijs. Maar hij zei ja dat kan dat je aderen er goed uitzien . Niks aan te doen. Je kan goede compressie kousen kopen bij de Hema.quote:
Echt ongelooflijk. Je bent ook nog aan een spatader geholpen, toch? En ook nog echo's etc.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus omdat het dat niet was volgens haar ben k daarna bij een fleboloog geweest. Die zeiden spataderen... nou ook niet. Toen internist . Binnenstebuiten gekeerd. Niets gevonden. Kwam ik weer terug bij de vorige praktijkhouder en die zei toen dat de klepjes niet meer functioneerde in de aderen. Zonder bewijs. Maar hij zei ja dat kan dat je aderen er goed uitzien . Niks aan te doen. Je kan goede compressie kousen kopen bij de Hema.
Zijn we 2 jaar verder.
Yes. Zelfs nog gesneden in mijn been toenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk. Je bent ook nog aan een spatader geholpen, toch? En ook nog echo's etc.
Gelukkig hebben ze je benen niet geamputeerd uiteindelijk!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Yes. Zelfs nog gesneden in mijn been toen![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze je benen niet geamputeerd uiteindelijk!
had wel het probleem opgelostquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze je benen niet geamputeerd uiteindelijk!
Ja, of één of andere ernstige snackziekte.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
En ik.maar denken shin splints het blijkbaar niet want dat moet een onbeschrijfelijk pijn zijn ofzo :p
K was zelfs bang geworden voor ms of iets in die trant
Gisteren wel, vandaag als het goed is weer, want de persoon is er op aangesproken en zou het niet meer doenquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of één of andere ernstige snackziekte.
Afkoeling of zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ligt ook heel erg aan in welk stadium je het hebt. Als je er vroeg bij bent doet het wel zeer maar is de pijn niet ondragelijk zoals ze je verteld hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
En ik.maar denken shin splints het blijkbaar niet want dat moet een onbeschrijfelijk pijn zijn ofzo :p
K was zelfs bang geworden voor ms of iets in die trant
Dat ze ineens ontploft in de airfryer door paneerfalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze nuquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben naar een speciaalwinkel gegaan om de boel te laten meten omdat ik zoveel last had
het kan vast goedkoper maar dit was wel even de snelle juiste oplossing
eens. Dat je een hap neemt en dat je alleen maar het krokante gedeelte hebt, maar een lege binnenkant.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ontplofte bitterballen zijn altijd een beetje jammer
Maar dan verbrand je je muiltje ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eens. Dat je een hap neemt en dat je alleen maar het krokante gedeelte hebt, maar een lege binnenkant.
Dat is dan ook het enige voordeel eraan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan verbrand je je muiltje ook niet.
die laatste doe je gewoon zodat je groter lijktquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze nu
https://www.shoesupply.eu/gala-deluxe-voetbed.html
https://www.shoesupply.eu/bergal-soft-luxury-steunzolen.html
En deze voor m'n oneven poten
https://www.shoesupply.eu/saphir-hakverhoger.html
Ben al groot zatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die laatste doe je gewoon zodat je groter lijkt
Nou k stond huilend op werk. En dat zei ik ook tegen ze. Dus het was echt een verkleerde conclusie. De huid deed en doet zon pijn dat zelfs een scheermesje of een sok er tegen aan pijn doet. Maar ze leken het niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ligt ook heel erg aan in welk stadium je het hebt. Als je er vroeg bij bent doet het wel zeer maar is de pijn niet ondragelijk zoals ze je verteld hebben.
Beetje raar ook om het om die reden uit te sluiten.
Je hebt niet genoeg pijn dat het dit is.
ze nemen pijn bij vrouwen jammer genoeg niet zo serieusquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou k stond huilend op werk. En dat zei ik ook tegen ze. Dus het was echt een verkleerde conclusie. De huid deed en doet zon pijn dat zelfs een scheermesje of een sok er tegen aan pijn doet. Maar ze leken het niet serieus te nemen
Mja weet niet wat het was. Had mij toen ook al ziekgemeld op werk maar reageerde ze ook zo nonchalant op. En als ze er dan aanzaten en ik vertrok van de pijn reageerde ze verbaast. Oh van doet dit pijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze nemen pijn bij vrouwen jammer genoeg niet zo serieus
ik lag vorig jaar iedere maand een week op bed met pijnstillers en kruiken en kon niet doorslapen door de pijn, dus dan vertel je bij de dokter dat je een controle wil of er niets fout is gegaan bij de operatie en dat ze dan meteen kunnen kijken voor endometriose en de dokter zegt
nou, ja, endometriose komt wel met een hoop pijn hoor dus dat lijkt me niet waarschijnlijk
euhm kerel
Dus dit was niet genoeg pijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik lag vorig jaar iedere maand een week op bed met pijnstillers en kruiken en kon niet doorslapen door de pijn, dus dan vertel je bij de dokter dat je een controle wil of er niets fout is gegaan bij de operatie en dat ze dan meteen kunnen kijken voor endometriose en de dokter zegt
nou, ja, endometriose komt wel met een hoop pijn hoor dus dat lijkt me niet waarschijnlijk
euhm kerel
Nee gaat niet snel. Heb volgende week eerdte fysio maar huisarts zei dat ik er wel een paar maanden mee bezig zal zijn. Morgen overleggen met werkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
En nu weet je hoe je t heel snel weer kan laten herstellen?
Wel zo fijn dat ik toen mee ging en dat jij opperde dat ik dacht dat het misschien endo was en dat hij toen zei van ja dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euhm kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |