SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik had nog niet door dat ik de LaPo had.quote:
wat danquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Antiklacht is dat ik plotseling alle tijd heb om in te pakken
Sollicitatie elders. De blauwe doos is bijzonder traagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het een belangrijke afspraak? je sollicitatie bij de blauwe doos?
dacht probeer eens wat andersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn eerder 🐝 schoenen dan 🐍 schoenen
hmm jammer. komt er een herkansing voor de afspraak van vandaag?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sollicitatie elders. De blauwe doos is bijzonder traag
Nop. Nou was ik niet heel erg enthousiast, dus niet het einde van de wereld. Ik baal meer van dit vroege tijdstip momenteelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm jammer. komt er een herkansing voor de afspraak van vandaag?
maar dan heb je toch juist tijd over? das toch positief?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop. Nou was ik niet heel erg enthousiast, dus niet het einde van de wereld. Ik baal meer van dit vroege tijdstip momenteel
Ik slaap al dagen van 2:00 tot 9:30-10:00quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan heb je toch juist tijd over? das toch positief?
Je hebt bijen aan je voetenquote:
10739 om precies te zijn.quote:
het is negen uur geweest hoe is dit vroeg?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop. Nou was ik niet heel erg enthousiast, dus niet het einde van de wereld. Ik baal meer van dit vroege tijdstip momenteel
ga eerder slapen dan. of ben je je aan het voorbereiden op je jetlagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik slaap al dagen van 2:00 tot 9:30-10:00
Vanavond ga ik een nachtje doorhalen.
Dit is geen fijne timing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |