Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of één of andere ernstige snackziekte.
Afkoeling of zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ligt ook heel erg aan in welk stadium je het hebt. Als je er vroeg bij bent doet het wel zeer maar is de pijn niet ondragelijk zoals ze je verteld hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
En ik.maar denken shin splints het blijkbaar niet want dat moet een onbeschrijfelijk pijn zijn ofzo :p
K was zelfs bang geworden voor ms of iets in die trant
Dat ze ineens ontploft in de airfryer door paneerfalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze nuquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben naar een speciaalwinkel gegaan om de boel te laten meten omdat ik zoveel last had
het kan vast goedkoper maar dit was wel even de snelle juiste oplossing
eens. Dat je een hap neemt en dat je alleen maar het krokante gedeelte hebt, maar een lege binnenkant.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ontplofte bitterballen zijn altijd een beetje jammer
Maar dan verbrand je je muiltje ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eens. Dat je een hap neemt en dat je alleen maar het krokante gedeelte hebt, maar een lege binnenkant.
Dat is dan ook het enige voordeel eraan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan verbrand je je muiltje ook niet.
die laatste doe je gewoon zodat je groter lijktquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze nu
https://www.shoesupply.eu/gala-deluxe-voetbed.html
https://www.shoesupply.eu/bergal-soft-luxury-steunzolen.html
En deze voor m'n oneven poten
https://www.shoesupply.eu/saphir-hakverhoger.html
Ben al groot zatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die laatste doe je gewoon zodat je groter lijkt
Nou k stond huilend op werk. En dat zei ik ook tegen ze. Dus het was echt een verkleerde conclusie. De huid deed en doet zon pijn dat zelfs een scheermesje of een sok er tegen aan pijn doet. Maar ze leken het niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ligt ook heel erg aan in welk stadium je het hebt. Als je er vroeg bij bent doet het wel zeer maar is de pijn niet ondragelijk zoals ze je verteld hebben.
Beetje raar ook om het om die reden uit te sluiten.
Je hebt niet genoeg pijn dat het dit is.
ze nemen pijn bij vrouwen jammer genoeg niet zo serieusquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou k stond huilend op werk. En dat zei ik ook tegen ze. Dus het was echt een verkleerde conclusie. De huid deed en doet zon pijn dat zelfs een scheermesje of een sok er tegen aan pijn doet. Maar ze leken het niet serieus te nemen
Mja weet niet wat het was. Had mij toen ook al ziekgemeld op werk maar reageerde ze ook zo nonchalant op. En als ze er dan aanzaten en ik vertrok van de pijn reageerde ze verbaast. Oh van doet dit pijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze nemen pijn bij vrouwen jammer genoeg niet zo serieus
ik lag vorig jaar iedere maand een week op bed met pijnstillers en kruiken en kon niet doorslapen door de pijn, dus dan vertel je bij de dokter dat je een controle wil of er niets fout is gegaan bij de operatie en dat ze dan meteen kunnen kijken voor endometriose en de dokter zegt
nou, ja, endometriose komt wel met een hoop pijn hoor dus dat lijkt me niet waarschijnlijk
euhm kerel
Dus dit was niet genoeg pijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik lag vorig jaar iedere maand een week op bed met pijnstillers en kruiken en kon niet doorslapen door de pijn, dus dan vertel je bij de dokter dat je een controle wil of er niets fout is gegaan bij de operatie en dat ze dan meteen kunnen kijken voor endometriose en de dokter zegt
nou, ja, endometriose komt wel met een hoop pijn hoor dus dat lijkt me niet waarschijnlijk
euhm kerel
Nee gaat niet snel. Heb volgende week eerdte fysio maar huisarts zei dat ik er wel een paar maanden mee bezig zal zijn. Morgen overleggen met werkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
En nu weet je hoe je t heel snel weer kan laten herstellen?
Wel zo fijn dat ik toen mee ging en dat jij opperde dat ik dacht dat het misschien endo was en dat hij toen zei van ja dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euhm kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |