Jetlag voorbereiding.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga eerder slapen dan. of ben je je aan het voorbereiden op je jetlag
vrolijk kleurtje wel tochquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt bijen aan je voeten
[..]
10739 om precies te zijn.
[..]
het is negen uur geweest hoe is dit vroeg?
Ik zei toch dat je naar de fysio moest.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Volgende week dinsdag fysio.
Gaat allemaal lekker snel wel
ik mag vrijdag naar de podoloogquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je naar de fysio moest.Maar ben je bij de podoloog geweest? En wat zei die?
misschien morgen, maar we wachten de weervoorspelling nog even afquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toe maar.
Ik heb er nog geen 5
wanneer ga je weer aan het pad verder?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mag vrijdag naar de podoloog
ben trouwens al bij een fysio geweest voor mijn been. toen voor oedeemtherapie
Van mijn wandelschoenen slijt altijd de hak aan de buitenkant het eerste weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ik loop ook denk ik naar buiten gekanteld met de voeten want na verloop van tijd zie je dat aan de slijtage van de zolen
Nja, dat is inderdaad nog even afwachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien morgen, maar we wachten de weervoorspelling nog even af
moest al een eind terugzoeken naar de laatste keer maar geen tijd en blessures
ja ze gaan een 3d scan maken ofzo en kijken hoe je loopt en grote kans dat daar dan wel iets van steunzooljes uitkomenquote:
maar geen last?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mijn wandelschoenen slijt altijd de hak aan de buitenkant het eerste weg.
Steunzooltjes, steunkousen, wanneer krijg je thuiszorg?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze gaan een 3d scan maken ofzo en kijken hoe je loopt en grote kans dat daar dan wel iets van steunzooljes uitkomen
Hmm, niet echt. Bij hardlopen kreeg ik wel vaak blessures.quote:
Heb je wel je fiets weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hebben ook nieuwe kleren op het werk. Andere kleur jassen waren er al een tijd, maar nu is ook de rest anders. Ipv rood geel zijn we nu te herkennen aan de kleur groen. Broeken blijven zwart.
Maar ik heb nog steeds geen groene jas btw..
Das de volgende stapquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Steunzooltjes, steunkousen, wanneer krijg je thuiszorg?
[..]
Hmm, niet echt. Bij hardlopen kreeg ik wel vaak blessures.
Niets mis met steunzooltjesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Steunzooltjes, steunkousen, wanneer krijg je thuiszorg?
[..]
Hmm, niet echt. Bij hardlopen kreeg ik wel vaak blessures.
Dat heb ik bij alle schoenenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mijn wandelschoenen slijt altijd de hak aan de buitenkant het eerste weg.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Die steunkousen heb ik niet aan. Doen teveel pijn ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |