beter volgende keer alles opvangen in potten en meenemenquote:
ik hou van mijn tieten maar soms zou ik liever een jongetje zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:29 schreef JJH het volgende:
Ik mag mezelf gelukkig prijzen, als ik dat hier zo af en toe lees.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:29 schreef JJH het volgende:
Ik mag mezelf gelukkig prijzen, als ik dat hier zo af en toe lees.
Ik houd ook van jouw tieten, en ben ook blij dat ik een jongetje ben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hou van mijn tieten maar soms zou ik liever een jongetje zijn
Fijn vooruitzicht.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben wel blij met dit nieuws want dat betekend dat ik er waarschijnlijk van af kan komen en die hoop was ik bijna kwijt
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd ook van jouw tieten, en ben ook blij dat ik een jongetje ben.
Godsamme.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze nemen pijn bij vrouwen jammer genoeg niet zo serieus
ik lag vorig jaar iedere maand een week op bed met pijnstillers en kruiken en kon niet doorslapen door de pijn, dus dan vertel je bij de dokter dat je een controle wil of er niets fout is gegaan bij de operatie en dat ze dan meteen kunnen kijken voor endometriose en de dokter zegt
nou, ja, endometriose komt wel met een hoop pijn hoor dus dat lijkt me niet waarschijnlijk
euhm kerel
Logisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben wel blij met dit nieuws want dat betekend dat ik er waarschijnlijk van af kan komen en die hoop was ik bijna kwijt
T klinkt net als datenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
De bus wordt gewoon gecanceld waar je bij zit
Misschien zien ze ongure types staan en rijden dan doorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Beter dan als je er in zitquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou jou nooit cancellenquote:
* dud0r steekt black pudding inquote:
dat hadden dudje en ik met de trein van heathrow naar londonquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
zie je die nu pas?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:15 schreef datismijnmening het volgende:
*opent twitter*
Eerste filmpje is een man die een benzinepomp in zijn reet steekt.
*sluit twitter*
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
als je geen jerrycan bij je hebt moet je toch watquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:15 schreef datismijnmening het volgende:
*opent twitter*
Eerste filmpje is een man die een benzinepomp in zijn reet steekt.
*sluit twitter*
[ afbeelding ]
dejavuquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je geen jerrycan bij je hebt moet je toch wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |