Maar jullie hadden wel mooi weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat hadden dudje en ik met de trein van heathrow naar london
nou is het wel de regel dat als ik met hem op reis ga, er ergens iets fout moet gaan
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie je die nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie je die nu pas?Ja feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
en dan een scheetje laten met een vlam erbij voor de grote finalequote:
Dat kan echt niet meer anno 2024quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd ook van jouw tieten, en ben ook blij dat ik een jongetje ben.
Brandt het wel schoonquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:27 schreef JJH het volgende:
Klysma's kun je beter niet met benzine doen denk ik.
In naam van de wetenschapquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:27 schreef JJH het volgende:
Klysma's kun je beter niet met benzine doen denk ik.
heb het mooie weer meegenomenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar jullie hadden wel mooi weer.
Nu regent het. Niet dat het me boeit, zit toch de hele dag in een gebouw zonder ramen.
Wie spoelde z'n anus ook alweer schoon met een waterpomp in het Vondelpark en moest naar het ziekenhuis toen die pomp werd vervangen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:28 schreef JJH het volgende:
Er staat trouwens ook behoorlijk druk op die pomp.
Wim Hof jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie spoelde z'n anus ook alweer schoon met een waterpomp in het Vondelpark en moest naar het ziekenhuis toen die pomp werd vervangen?
God waar las ik dat nou laatst.
Je kunt echt nergens meer normaal een broodje eten zonder dat er een of andere idioot z'n anus gaat spoelen in de vijver.quote:
Dit klinkt niet heel wetenschappelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb het mooie weer meegenomen
het mooie weer hoort erbij als ik vrij heb, dan kan ik cabrio rijden
Japie is de bron van goed weer
dus wil je minder regen? geef mij je vakantiedagen
Krijg 't er helemaal koud vanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie spoelde z'n anus ook alweer schoon met een waterpomp in het Vondelpark en moest naar het ziekenhuis toen die pomp werd vervangen?
God waar las ik dat nou laatst.
Publiekelijk ook echtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt echt nergens meer normaal een broodje eten zonder dat er een of andere idioot z'n anus gaat spoelen in de vijver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |