bij het protest hier in utrecht ging er eentje een ander oraal bevredigenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie spoelde z'n anus ook alweer schoon met een waterpomp in het Vondelpark en moest naar het ziekenhuis toen die pomp werd vervangen?
God waar las ik dat nou laatst.
is getest, toen mijn vader die auto had, had hij al het goede weer op vrije dagenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit klinkt niet heel wetenschappelijk
Wasknijpers?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm... ik moet echt m'n kleding in de zon laten drogen straks, maar weet niet of dat slim is met deze wind...
Straks is alles weg
Je hebt nog de hele middag ervoorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
0 motivatie om nog de rattenkooi helemaal te boenen vandaag maar het moet maar.
Ik ben ook niet van het uitstellen,het kan beter snel gedaan zijn, kan je de rest van de dag leuke dingen doenquote:
Ik ben tegen beter weten in heel erg van het uitstellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het uitstellen,het kan beter snel gedaan zijn, kan je de rest van de dag leuke dingen doen
Goh.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben tegen beter weten in heel erg van het uitstellen.
Ligt eraan wat het is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben tegen beter weten in heel erg van het uitstellen.
Ik ook nietquote:
Zat ik daar maarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:17 schreef Karzai het volgende:
Tis niet echt druk vandaag in de winkel iedereen zit op het strand natuurlijk met dit weer
25 nog steedsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |