Volgens mij verdienen ze er niet echt iets aan. Is volgens mij zelfs onwettig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik denk niet dat er een inzamelingsactie komt om Avrotros dan te compenseren voor de gederfde inkomsten van het niet meedoen.
En had ook Israël punten gekost. Nederland erbij scheelt maximaal 74 punten zou je zeggen (met de vraag wie er minder stemmen krijgt die anders naar NL waren gegaan)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:55 schreef Em31 het volgende:
Er werd massaal opgeroepen om op Israël te stemmen en alsnog was Joost zo close in de halve finale. Dat had Zwitserland en Kroatië sowieso stemmen gekost, dus het kwam in ieder geval niet echt slecht uit dat Nederland wegviel.
Bedoelde meer te zeggen dat ze overkomt als een een standvastige/krachtige vrouw en niet een angstige vrouw die nu psychologisch hulp nodig heeft. Even om tafel zitten om de lucht te klaren had blijkbaar geen zin.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik haal dat nergens uit.
Noch die machtspositie, noch die "potige Helga".
Het koste ons zogenaamd toch altijd klauwen vol geld om mee te doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik denk niet dat er een inzamelingsactie komt om Avrotros dan te compenseren voor de gederfde inkomsten van het niet meedoen.
Niet direct waarschijnlijk, maar als omroep helpt dit wel voor promotie doeleindenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij verdienen ze er niet echt iets aan. Is volgens mij zelfs onwettig.
Tegelijkertijd is het spelletje ook op een bepaalde wijze door Israël gespeeld natuurlijk. Die gaven als enige 12 punten aan Luxemburg, waarvan de zangeres, geheel toevallig, in Israël is geboren. Everybody is playing along.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
De vakjury's waren duidelijk politiek bezig. Ik persoonlijk vond het liedje niks, maar dit zou onder normale omstandigheden meer punten hebben gekregen.
Oekraïne, nummer 2 in semi 1. Krijgt de death slot. Nederland, nummer 2 in semi 2 (en natuurlijk eigenlijk gewoon de winnaar). Krijgt ongeveer de kutste positie die je kunt krijgen vlak voor Israël. Natuurlijk jongens, volledig logisch!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat sneeuwt een beetje onder in het hele verhaal, maar deze startvolgorde was echt te gênant voor woorden natuurlijk.
Het is moeilijk om precies te weten wat je over een jaar gaat doen. Maar na 2023 en 2024 denk ik dat de kans groot is dat ik volgend jaar iets anders te doen heb.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:02 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Het koste ons zogenaamd toch altijd klauwen vol geld om mee te doen.
Ik weet in ieder geval al dat ik niet ga kijken. Ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.
Anouk is nu al een soort JK Rowling, dat was dan nog wat erger geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:04 schreef Greys het volgende:
Stel je voor dat het in de esf tijd van Anouk verplicht was om al die social media meuk te moeten doen van Eurovision.
Stel je voor dat ze daar niet naar háár nee hadden geluisterd.
Als het had gewerkt was de zaal positief geladen voor Israël op kwam. Dat kan de reden voor deze volgorde zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oekraïne, nummer 2 in semi 1. Krijgt de death slot. Nederland, nummer 2 in semi 2 (en natuurlijk eigenlijk gewoon de winnaar). Krijgt ongeveer de kutste positie die je kunt krijgen vlak voor Israël. Natuurlijk jongens, volledig logisch!
Soms doe ik dat opzettelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neem jij soms beeldspraak iets te letterlijk?
Oh, ik ook hoor. Ik heb op Israël gestemd om te zieken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het spelletje ook op een bepaalde wijze door Israël gespeeld natuurlijk. Die gaven als enige 12 punten aan Luxemburg, waarvan de zangeres, geheel toevallig, in Israël is geboren. Everybody is playing along.
Dat kun je echt niet weten op basis van de informatie die er nu ligt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Bedoelde meer te zeggen dat ze overkomt als een een standvastige/krachtige vrouw en niet een angstige vrouw die nu psychologisch hulp nodig heeft. Even om tafel zitten om de lucht te klaren had blijkbaar geen zin.
Ik ben ook weleens boos geweest na een incidentje(wie niet) Maar dan ga je uiteindelijk met elkaar praten als het aangeboden word toch en elkaar aanhoren, oplossen en zand erover,
Maar los van alles: het is niet mijn soort muziek, maar Nemo heeft een mooi nummer neergezet, zijn optreden was super en ondanks dat ik totaal geen verstand heb van zangtechnieken, denk ik dat hij echt wel een prestatie neerzette met dat draaiende ding enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoewel ik blij ben met Zwitserland als winnaar is het wel weer een volledig georkestreerd gebeuren. Kroatië of Zwitserland mocht winnen, en zo geschiedde. Het feit dat je de nummer 4 van de halve finale uiteindelijk kunt laten winnen is wel een prestatie van Österdahl c.s.
Mja, maar Israel mag ook alles..EBU loves occupiersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, vorig jaar lieten de commentatoren van Azerbeidzjan hun microfoon openstaan tijdens Armenië om er gewoon doorheen te praten, en dat bleef ook bij een welgemeend “foei”
En toch is hij verwijderd uit mijn playlist. Ik heb het echt helemaal gehad met die designated winners.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar los van alles: het is niet mijn soort muziek, maar Nemo heeft een mooi nummer neergezet, zijn optreden was super en ondanks dat ik totaal geen verstand heb van zangtechnieken, denk ik dat hij echt wel een prestatie neerzette met dat draaiende ding enzo.
Wat zou de wereld toch mooi zijn zonder de Telegraaf.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-klap-in-het-gezicht
De Telegraaf doet wat van ze verwacht wordt. In het artikel komen de verstandigste woorden uit de mond van Frits Huffnagel…
Dat. Precies dat. De Nederlandse directheid is in sommige gevallen best wel een ding.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:08 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet weten op basis van de informatie die er nu ligt.
En ja, de meeste Nederlanders gaan dan met elkaar praten, maar je vergeet dat mensen uit andere landen soms niet zo direct zijn en eerder conflicten vermijden.
Ja dat is met de scores van de semi final erbij wel heel opmerkelijk. En suggereert dat er wel echt belang is om de gewenste winnaar de beste plek te geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oekraïne, nummer 2 in semi 1. Krijgt de death slot. Nederland, nummer 2 in semi 2 (en natuurlijk eigenlijk gewoon de winnaar). Krijgt ongeveer de kutste positie die je kunt krijgen vlak voor Israël. Natuurlijk jongens, volledig logisch!
Foutje van 1945 he.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat zou de wereld toch mooi zijn zonder de Telegraaf.
Achteraf kunnen de meeste het wel met elkaar eens zijn dat het misschien wel de meest ‘forgettable’ winnaar is geweest van de laatste zoveel jaar. Bijna niemand gaat dit nummer nog regelmatig draaien (datzelfde geldt ook voor Kroatië overigens). Blijft wel dat de act super knap was en het toch wel terecht is dat hij/hem veel punten bij de jury heeft gekregen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
En toch is hij verwijderd uit mijn playlist. Ik heb het echt helemaal gehad met die designated winners.
Mea culpa!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Foutje van 1945 he.
Nemo zit door die opmerking van @:Troel nu wel weer volledig rent free in mijn hoofd 😜
Ik vond Oekraïne ook best forgettable in 2022.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Achteraf kunnen de meeste het wel met elkaar eens zijn dat het misschien wel de meest ‘forgettable’ winnaar is geweest van de laatste zoveel jaar. Bijna niemand gaat dit nummer nog regelmatig draaien (datzelfde geldt ook voor Kroatië overigens). Blijft wel dat de act super knap was en het toch wel terecht is dat hij/hem veel punten bij de jury heeft gekregen.
Al vond ik de act van Frankrijk vermakelijker. Maarja, die had z’n slechtste optreden van de week tijdens de juryshow. Echt balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |