Daar ben ik sowieso van overtuigd. En Oekraïne ook omdat de EBU er natuurlijk ook niet helemaal op zat te wachten dat we weer richting Kiev en een vervangende host moesten. Die televote van Oekraïne vond ik trouwens ook wel echt bizar hoog weerquote:Op maandag 13 mei 2024 15:18 schreef d_elise het volgende:
[..]
Maar Oekraïne werd ook tweede in hun semi en kregen startplek 2, dus het was sowieso raar. Misschien is het inderdaad bewust gedaan om twee grote televote magneten rondom Israël te zetten, zodat het misschien zou afleiden?
Dat is waar en ja dat was denk ik zeker de bedoeling. Alleen als die percentages van Italië klopten was dat helemaal niet te stoppen, maar naai je twee andere landen alsnog.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:18 schreef d_elise het volgende:
[..]
Maar Oekraïne werd ook tweede in hun semi en kregen startplek 2, dus het was sowieso raar. Misschien is het inderdaad bewust gedaan om twee grote televote magneten rondom Israël te zetten, zodat het misschien zou afleiden?
Nou ja, de Oekrainers zijn de afgelopen paar jaar wel heel erg verdeeld. Het zou vreemder zijn als je dat niet terug zou zien.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:20 schreef TheVulture het volgende:
Die televote van Oekraïne vond ik trouwens ook wel echt bizar hoog weer
Ja en Joost zou waarschijnlijk niet genoeg jurypunten krijgen om te winnen, dus dan er maar voor zorgen dat Kroatië en Zwitserland een gunstige startplek krijgen, zodat het een tweestrijd wordt wat het uiteindelijk ook geworden is.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso van overtuigd. En Oekraïne ook omdat de EBU er natuurlijk ook niet helemaal op zat te wachten dat we weer richting Kiev en een vervangende host moesten. Die televote van Oekraïne vond ik trouwens ook wel echt bizar hoog weer
Volgens dit filmpje van de Telegraaf werden alle deelnemers achter de schermen gefilmd en deed de cameravrouw ook gewoon haar werk.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:25 schreef Aadrianus het volgende:
Joost voelt een aantasting van zijn integriteit, en begrijpt niet waarom gemaakte afspraken niet worden nagekomen. Maar camerapersoon heeft daar geen oog voor.
Je bedoelt de code gekraaktquote:Op maandag 13 mei 2024 15:22 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ja en Joost zou waarschijnlijk niet genoeg jurypunten krijgen om te winnen, dus dan er maar voor zorgen dat Kroatië en Zwitserland een gunstige startplek krijgen, zodat het een tweestrijd wordt wat het uiteindelijk ook geworden is.
We hebben de puzzel opgelost
Ik snap die vrouw wel. Je zult dit maar tegenover je hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, het beeld is gevonden.
[ afbeelding ]
a) Telegraaf en b) waarom ontkent de EBU dan niet het verhaal van de AvroTROS dat er voor Joost andere afspraken waren gemaakt?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens dit filmpje van de Telegraaf werden alle deelnemers achter de schermen gefilmd en deed de cameravrouw ook gewoon haar werk.
EBU heeft toch juist gezegd dat er een andere lezing van het verhaal is dan wat AVROTROS zegt?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
a) Telegraaf en b) waarom ontkent de EBU dan niet het verhaal van de AvroTROS dat er voor Joost andere afspraken waren gemaakt?
Nee, dat gaat wat ver. Meer dat de gelegenheid wel heel mooi uitkwam. Zeg maar als een scheidsrechter die een grote fout goedmaakt met een penalty aan de andere kant na vasthouden bij een corner ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
Denken jullie dat het dan gewoon wachten was tot één van de drie een fout maakte?
- Nemo
- Baby Lasagna
- Joost
En helaas was het toevallig joost die ze als eerste konden pakken?
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2011 met Mandy Huydts, die zanger was trouwens afgelopen week nog aan het zingen in Eurovision Village. Mijn vriend die totaal niet met ESF bezig is en toen al helemaal niet moest keihard lachen toen ik 'm precies deze anekdote vertelde
De EBU heeft alleen gezegd dat "het verhaal" van de vrouw anders is. Dat is wat anders dan zeggen dat AT bullshit verklaartquote:Op maandag 13 mei 2024 15:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
EBU heeft toch juist gezegd dat er een andere lezing van het verhaal is dan wat AVROTROS zegt?
Sowieso is de EBU heel spaarzaam wat betreft de informatie die zij geven.
EBU heeft gezegd dat de cameravrouw een ander verhaal heeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
EBU heeft toch juist gezegd dat er een andere lezing van het verhaal is dan wat AVROTROS zegt?
Dat doet van Gaal ookquote:Op maandag 13 mei 2024 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou we hebben afgelopen weken vooral een ding geleerd en dat is dat Joost op ook normale vragen bijzonder (geïrriteerd) antwoord of reageert. Dus Joost even niks laten zeggen is waarschijnlijk verstandig
Ja dat klopt. Maar ik zat net terug te kijken naar de televote van 2023 voor Oekraine (189) met dat uitermate zwakke lied (maar wel de exposure van vervangen host) , dus misschien niet gek dat dit nu weer boven de 300 ging.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, de Oekrainers zijn de afgelopen paar jaar wel heel erg verdeeld. Het zou vreemder zijn als je dat niet terug zou zien.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lunging is geen "rennen met de vuist omhoog" hoor
als dat zo zou zijn, wat ik niet per se tegenspreek....quote:Op maandag 13 mei 2024 15:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens dit filmpje van de Telegraaf werden alle deelnemers achter de schermen gefilmd en deed de cameravrouw ook gewoon haar werk.
volgend jaar stuurt Nederland Glannis gracequote:Op maandag 13 mei 2024 15:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kunnen we dan beter niet naar het Songfestival sturen
Dat is niet zonder risico. Als ze wint, is ze helemaal niet meer uit te staanquote:Op maandag 13 mei 2024 15:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
volgend jaar stuurt Nederland Glannis grace
Dat is ze sowieso al nietquote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet zonder risico. Als ze wint, is ze helemaal niet meer uit te staan.
Die haalt de 2e repetitie niet eens.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat in haar voordeel spreekt is dat ze de vorige keer niet gediskwalificeerd is.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Volgend jaar stuurt Nederland Glennis Grace
en als ze niet wint mept ze de plaatselijke jumbo in elkaarquote:Op maandag 13 mei 2024 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
in een duet met Lil Kleine en dan mag Anouk er in de laatste 30 seconden als klap op de vuurpijl nog een N*** uitgooienquote:Op maandag 13 mei 2024 15:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Je weet dat ze wegens ruzie dagenlang in haar hotelkamer in Kyiv opgesloten is toen?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat in haar voordeel spreekt is dat ze de vorige keer niet gediskwalificeerd is.
Daar heb ik geen herinnering meer aan.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je weet dat ze wegens ruzie dagenlang in haar hotelkamer in Kyiv opgesloten is toen?
nieuwe challenge voor bankzitters?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik vind die woorden van de EBU niets waard zonder normale uitleg.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, "de cameravrouw ziet het anders" hebben ze gezegd. Nuanceverschilletjequote:Op maandag 13 mei 2024 15:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind die woorden van de EBU niets waard zonder normale uitleg.
"Het ligt wel wat anders" maar hoe dan? Want alles wat de AvroTros zegt is in lijn met wat de politie heeft gedeeld.
Dat is wel een belangrijke nuance inderdaad, want je bevestigt het statement.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, "de cameravrouw ziet het anders" hebben ze gezegd. Nuanceverschilletje
Mja, zij zijn er ook niet bij geweest toch? Zonder camerabeelden weten zij ook niet 100% zeker wat er gebeurd isquote:Op maandag 13 mei 2024 15:37 schreef Gutanoth het volgende:
Ergens lijkt het me ook sterk dat een publieke omroep zo stellig iets zegt zonder dat ze daar 100% zeker van zijn, ze staan er ook niet om bekend dat ze zo transparant zijn.
Dan zou ik als omroep wel wat minder stellig zijn geweest... maar dat moeten we dan maar afwachtenquote:Op maandag 13 mei 2024 15:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, zij zijn er ook niet bij geweest toch? Zonder camerabeelden weten zij ook niet 100% zeker wat er gebeurd is
Nouja ik weet het niet, ik vond de post van AT héél resoluut. Dat ben ik niet gewend van een publieke omroep.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, zij zijn er ook niet bij geweest toch? Zonder camerabeelden weten zij ook niet 100% zeker wat er gebeurd is
Kan het niet zo zijn dat de AvroTros de beelden gezien hebben en daarop geacteerd hebben ?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zou ik als omroep wel wat minder stellig zijn geweest... maar dat moeten we dan maar afwachten
Valt spugen en of water in iemands gezicht gooien eigenlijk onder niet aanraken?quote:Op maandag 13 mei 2024 13:25 schreef Aadrianus het volgende:
Joost maakt dreigende beweging richting camera, maar raakt camera noch persoon aan.
Ook vd gebalde vuist weten we niet of het klopt he?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:43 schreef Em31 het volgende:
Bij Even tot hier deden ze ook al een gebalde vuist![]()
bij ‘als je dat nog één keer doet’.
[ x ]
Wellicht als het je opdracht is om alle deelnemers te filmen en je baas telkens boos wordt als je ze niet allemaal goed op de plaat hebt staan.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:25 schreef d_elise het volgende:
Er is toch ook nog gewoon iets van menselijkheid? Als iemand je (meerdere keren) vraagt te stoppen met filmen, dan doe je dat toch gewoon? Ik snap niet dat dat niet als grensoverschrijdend wordt gezien. Dan kan later alsnog wel uitgelegd worden waarom, als dat niet al gedaan was.
Als er beelden waren geweest, was het in de loop van vrijdag al wel klaar geweest, lijkt me (welke kant de beslissing dan ook op ging)quote:Op maandag 13 mei 2024 15:43 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat de AvroTros de beelden gezien hebben en daarop geacteerd hebben ?
Dan kan het nog steeds zo zijn dat daar met Joost andere afspraken over zijn gemaakt, in overleg met Avrotros en EBU. Zoals AvroTros ook duidelijk heeft aangegeven. Waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat dat gewoon de waarheid is?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet zeker is dat 't de waarheid is.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:48 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds zo zijn dat daar met Joost andere afspraken over zijn gemaakt, in overleg met Avrotros en EBU. Zoals AvroTros ook duidelijk heeft aangegeven. Waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat dat gewoon de waarheid is?
ik denk dat je dat eens uit moet proberen bij een agentquote:Op maandag 13 mei 2024 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Valt spugen en of water in iemands gezicht gooien eigenlijk onder niet aanraken?
#meespeculerenkunjeleren
waarom zou de EBU dan van het statement van de AvroTros alleen het stuk over wat er gebeurd is tegenspreken en niet het stuk dat er afspraak zou zijn dat er niet gefilmd zou worden tegenspreken?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet zeker is dat 't de waarheid is.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 mei 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat je dat eens uit moet proberen bij een agent
Dat klinkt toch een beetje als 'de aarde is misschien wel plat'. Of, misschien ben jij wel een bot? Niks is zeker immers.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet zeker is dat 't de waarheid is.
De EBU is sowieso vrij zwijgzaam.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou de EBU dan van het statement van de AvroTros alleen het stuk over wat er gebeurd is tegenspreken en niet het stuk dat er afspraak zou zijn dat er niet gefilmd zou worden tegenspreken?
Misschien is hij wel Joods en ben jij nu een antisemietquote:Op maandag 13 mei 2024 15:54 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat klinkt toch een beetje als 'de aarde is plat'. Of, misschien ben jij wel een bot? Niks is zeker immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |