Ja maar daarom kan ik dus ook mede niet begrijpen waarom het meteen een diskwalificatie moest zijn. Ik verwacht steeds dat we erger horen, want inderdaad veruit het populairst. Dan moet je toch zeker van je zaak zijn?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar waarom? Hij was 1 van de populairdere acts. Die had voor veel kijkcijfers en stemmen gezorgd.
Hem eruit willen werken is, gezien zijn populariteit, enorm stom.
Het is allemaal de schuld van de RAI en het uitlekken van die televote scores!!!quote:Op maandag 13 mei 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze dachten dat alleen Kroati Isral kon verslaan (zie het grote verschil in televoting in de semi tussen Isral en Zwitserland ). Nederland zou een deel van de Kroatische televoting weglokken, waardoor Isral de winnaar werd.
/complot
Ja, het beeld is gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
van zo'n beeld dat er iemand met zulke schoudervullingen rent achter een vrouw aan moet dan toch beeld zijn?!?!!
ik zie namelijk helemaal zo'n tekenfilm voor me
Dit zou wel kunnen.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze dachten dat alleen Kroati Isral kon verslaan (zie het grote verschil in televoting in de semi tussen Isral en Zwitserland ). Nederland zou een deel van de Kroatische televoting weglokken, waardoor Isral de winnaar werd.
/complot
Mijn aluhoedje zegt dat die 250 televotepunten van Nederland wel eens nodig waren om met name Kroatie en wellicht ook Zwitserland in ieder geval te helpen een extra boost te geven tov de televote van Israel.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar waarom? Hij was 1 van de populairdere acts. Die had voor veel kijkcijfers en stemmen gezorgd.
Hem eruit willen werken is, gezien zijn populariteit, enorm stom.
vuisje nog omhoogquote:Op maandag 13 mei 2024 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, het beeld is gevonden.
[ afbeelding ]
Is dat echt beter dan de Deense act die tegen de Nederlandse presentator zegt "I want to fuck you?" Dat had toch ook wel een diskwalificatie opgeleverd tegenwoordigquote:Op maandag 13 mei 2024 15:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘And that BITCH from Holland!’
Die sloopte nog haar halve kleedkamer toch
Het feit dat ie startplek 5 kreeg precies voor Israel als nummer 2 uit die halve finale (en veronderstelde winnaar) was natuurlijk ook al best een vaag teken.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik raak dat gevoel ook maar niet kwijt en ik haat het, want ik ben helemaal niet zo'n complotdenker.
Hoe dit gegaan is, is gewoon zo bizar... Niet eens alleen de diskwalificatie op zich, maar de hele tijdlijn. Compleet bizar.
Ik voel me bedreigd.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, het beeld is gevonden.
[ afbeelding ]
Wanneer was dat?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat echt beter dan de Deense act die tegen de Nederlandse presentator zegt "I want to fuck you?" Dat had toch ook wel een diskwalificatie opgeleverd tegenwoordig.
Ik denk dat ze 'm met name om jouw laatste alinea al hebben willen naaien met die startplek bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 mei 2024 15:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar daarom kan ik dus ook mede niet begrijpen waarom het meteen een diskwalificatie moest zijn. Ik verwacht steeds dat we erger horen, want inderdaad veruit het populairst. Dan moet je toch zeker van je zaak zijn?
Enige wat ik kan bedenken is dat hij misschien niet makkelijk mee te werken was omdat hij hun social media niets vond, maarja hallo we hebben wel meer diva’s gehad hoor, de afgelopen jaren.
Dit leek me ook altijd zo’n sympathieke kerel.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat echt beter dan de Deense act die tegen de Nederlandse presentator zegt "I want to fuck you?" Dat had toch ook wel een diskwalificatie opgeleverd tegenwoordig.
Ik geloof niet in complotten, maar ben hier al sinds het eerste nieuws naar buiten kwam half van overtuigd.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zou wel kunnen.
Shit nu geloof ik ook in complotten.
Dat denk ik ook inderdaad. Dachten we eigenlijk al voordat we de running order wisten.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 'm met name om jouw laatste alinea al hebben willen naaien met die startplek bijvoorbeeld
Die laatste zinquote:Op maandag 13 mei 2024 15:16 schreef d_elise het volgende:
We zijn niet de enige die aan dit complot denken gezien het aantal likes![]()
[ x ]
2011 met Mandy Huydts, die zanger was trouwens afgelopen week nog aan het zingen in Eurovision Village. Mijn vriend die totaal niet met ESF bezig is en toen al helemaal niet moest keihard lachen toen ik 'm precies deze anekdote verteldequote:
Maar Oekrane werd ook tweede in hun semi en kregen startplek 2, dus het was sowieso raar. Misschien is het inderdaad bewust gedaan om twee grote televote magneten rondom Isral te zetten, zodat het misschien zou afleiden?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad. Dachten we eigenlijk al voordat we de running order wisten.
En als we het gaan hebben over ongevraagd lichamelijk contact was er nog niet zolang geleden een bloedirritant ventje: Michael Ben David.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, kunnen we ons nog die Silvia Night herinneren in 2006? Volgens mij had je die elke dag wel kunnen diskwalificeren
Lunging is geen "rennen met de vuist omhoog" hoorquote:Op maandag 13 mei 2024 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
van zo'n beeld dat er iemand met zulke schoudervullingen rent achter een vrouw aan moet dan toch beeld zijn?!?!!
ik zie namelijk helemaal zo'n tekenfilm voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |