Als ik morgen naar mijn baas ga en ik scheld hem compleet verrot, dan is er een gerede kans dat ik op non-actief word gesteld en naar een andere werkgever uit mag kijken. Mijn baas doet aangifte omdat hij vindt dat ik agressief was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hadden de straf over het songfestival zelf moeten tillen. Stel een rechter zegt nu van "Nee joh, valt allemaal wel mee." Dan is de schade toch al geschied.²
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niemand heeft het over een verplichting. Het is gewoon slechte communicatie.
Je moet wel iets, maar niemand heeft het over een verpliching. Oké.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze hadden niet moeten diskwalificeren natuurlijk. Als je dat wel doet, dan heb je al een afweging gemaakt en moet je uitleggen waarom.
Ja, of niet. Maar dan kan je dus kritiek krijgen.
Eens, ik vind ook dat er nog wel wat uit te leggen valt. Ik ben er ook vrij zeker van dat wanneer er geen aangifte was gedaan en er dus geen lopend onderzoek was, de EBU ook meer naar buiten had gebracht dan nu. Alleen lijken sommige mensen echt niet te willen begrijpen dat diskwalificatie ook zonder aangifte heel goed mogelijk was geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat er nog wel wat uit te leggen is lijkt mij duidelijk maar jouw antwoord klopt 100% met de feiten.
Dat is onzin. Het is precies andersom, de aangifte lijkt te worden gebruikt als excuus om juist geen openheid van zaken te geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:41 schreef Repentless het volgende:
[..]
De denkwijze lijkt nu: "Vanwege de aangifte is Klein gediskwalificeerd. Mocht er straks geen sprake zijn van een strafbaar feit volgens de rechter, was die aangifte en dus de diskwalificatie onterecht!"
Je kunt ook gewoon de volgende woorden lezen hoor. Als je het niet uitlegt krijg je dus kritiek.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel iets, maar niemand heeft het over een verpliching. Oké.
Ja, dat is jouw interpretatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het is precies andersom, de aangifte lijkt te worden gebruikt als excuus om juist geen openheid van zaken te geven.
Stukje projectie? Ik heb mijn mening erover, net zoals jij die van jou hebt. Om het over mijn persoon of mijn motieven te gaan hebben in deze, gaat echt helemaal nergens over. Totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de volgende woorden lezen hoor. Als je het niet uitlegt krijg je dus kritiek.
De vraag blijft eigenlijk: waarom ben je zo overtuigd van je eigen gelijk, zonder enige feitelijke onderbouwing? Waar komt die drang vandaan? Heb je iets persoonlijks tegen die Joost Klein?
Ja, dat is vreemd. Want, zoals je zelf ook al zegt, het politieonderzoek staat volledig los van de diskwalificatie. Welke regel er nou precies overtreden is zou alleen al veel verduidelijken, evenals of er sprake is geweest van geweld of niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw interpretatie.
Vind je het echt zo vreemd dat er, omwille van een lopend onderzoek en mogelijke beïnvloeding daarvan ("trial by media" e.d.) ervoor gekozen wordt om tot de juridische afwikkeling ervan inhoudelijk niet teveel mededelingen te doen?
Ik heb er juist geen mening over, want de feiten zijn niet bekend. Dat is het probleem, je mening is gebaseerd op lucht en het is frappant dat je dat niet in kan zien. Al die irrelevante zaken die je er steeds bij haalt (over het verleden van die Klein) is al helemaal bizar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Stukje projectie? Ik heb mijn mening erover, net zoals jij die van jou hebt. Om het over mijn persoon of mijn motieven te gaan hebben in deze, gaat echt helemaal nergens over. Totaal niet relevant.
Dat "is" niet vreemd, dat vind jij vreemd. Als er straks openheid van zaken wordt gegeven, omdat het de zaak verder niet meer kan beïnvloeden, ben je dan tevreden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, dat is vreemd. Want, zoals je zelf ook al zegt, het politieonderzoek staat volledig los van de diskwalificatie. Welke regel er nou precies overtreden is zou alleen al veel verduidelijken, evenals of er sprake is geweest van geweld of niet.
Het kan de zaak sowieso niet beïnvloeden natuurlijk, dat is gewoon een dom excuus. Nogmaals, de diskwalificatie en het politieonderzoek staan volledig los van elkaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat "is" niet vreemd, dat vind jij vreemd. Als er straks openheid van zaken wordt gegeven, omdat het de zaak verder niet meer kan beïnvloeden, ben je dan tevreden?
Natuurlijk heb je er wel een mening over.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik heb er juist geen mening over, want de feiten zijn niet bekend. Dat is het probleem, je mening is gebaseerd op lucht en het is frappant dat je dat niet in kan zien. Al die irrelevante zaken die je er steeds bij haalt (over het verleden van die Klein) is al helemaal bizar.
Wat ga je doen mocht blijken dat de diskwalificatie volledig buiten proportie is?
Dat is jouw insteek, prima. Maar goed, om bij jouw retoriek te blijven: dat kun je klaarblijkelijk niet inzien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het is precies andersom, de aangifte lijkt te worden gebruikt als excuus om juist geen openheid van zaken te geven.
In dit scenario ga je hopelijk dan even bij jezelf te rade waar je zo de mist in bent gegaan. Succesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als de diskwalificatie volledig buiten proportie is, zeg ik: dat is wel erg overdreven, volledig buiten proportie.
Lol. Je wilt het nogal graag persoonlijk maken, is het niet? Doe jij dan hetzelfde, mocht de diskwalificatie terecht zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In dit scenario ga je hopelijk dan even bij jezelf te rade waar je zo de mist in bent gegaan. Succes
Nee, want ik weet niets over wat er gebeurd is dus kan ook geen mening vormen. Een positie die aan te raden isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lol. Je wilt het nogal graag persoonlijk maken, is het niet? Doe jij dan hetzelfde, mocht de diskwalificatie terecht zijn?
Hij is een beetje naast zijn schoenen gaan lopen zeg maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:47 schreef Repentless het volgende:
Ik had nog nooit van deze gozer gehoord voorafgaand aan zijn inzending voor het ESF. Dat is niet om 'edgy' te zijn, ik kende hem oprecht niet.
N.a.v. dit hele gebeuren ben ik eens wat interviews op gaan zoeken. Ik kwam deze tegen tien hij 17 was:
Hier zit wat mij betreft een hele vriendelijke, verstandige jonge kerel voor je die uitstekend kan spreken en gewoon heel down-to-earth is, ondanks het zelf gecreëerde succes dat hij dan op jonge leeftijd al heeft.
Als ik dat dan hiermee vergelijk:
Dan is er mijns inziens wel een behoorlijk duidelijk verschil merkbaar in overdreven uitbundigheid, continu lollig proberen te doen en de artiest uithangen. De 17-jarige Joost Klein lijkt mentaal een heel stuk volwassener dan de 26-jarige.
Lol. Die reden is het politieonderzoek en de eventuele juridische gevolgen daarvan. Maar stel dat er op jouw werk een mededeling wordt gedaan dat een bepaalde collega is ontslagen vanwege ontoelaatbaar gedrag. Daarin wordt medegedeeld dat "in het kader van het lopende onderzoek geen verdere mededelingen kunnen worden gedaan anders dan dat volgens ons ontslag terecht is", dan ga jij naar je werkgever toe om opheldering te vragen? En als je die niet krijgt, dan vind je dat ze slecht communiceren en bekritiseer je je werkgever, omdat je vindt dat ze jou de volledige reden met alle ins en outs moeten geven?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niets over wat er gebeurd is dus kan ook geen mening vormen. Een positie die aan te raden is
Mocht hij, bijvoorbeeld, iemand de telefoon uit de hand geslagen hebben, zoals wordt gespeculeerd, dan is diskwalificatie een logische keuze. Maar dan was er ook geen reden om daar niets over te zeggen, dat is het probleem hier.
Of het is gewoon een actquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:47 schreef Repentless het volgende:
De 17-jarige Joost Klein lijkt mentaal een heel stuk volwassener dan de 26-jarige.
Oh, ongetwijfeld. Maar dan kan het zomaar zijn dat je die act te ver doortrekt en daardoor mensen tegen je in het harnas jaagt en bepaald laakbaar gedrag gaat vertonen.quote:
Ik snap dat dat irritant is. Maar je kunt het ook omdraaien: wat een eer dat je de kans hebt om te zien hoe ze daadwerkelijk is als ze niet in de spotlight staatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Maar dan kan het zomaar zijn dat je die act te ver doortrekt en daardoor mensen tegen je in het harnas jaagt en bepaald laakbaar gedrag gaat vertonen.
Zo kan ik me nog een gesprek herinneren van jaren geleden tussen de heren van Evers staat op: Rick, Niels en Edwin. Het ging toen over Anouk. Ze zeiden toen dat als ze binnenkwam in de studio (buiten de uitzending om), dat ze een hartstikke leuk, aardig en gezellig mens was. Maar zodra de uitzending en het interview begonnen, dat ze dan qua houding en interactie in een klap volledig omturnde in Anouk de nonchalante, ongeïnteresseerde 'rockbitch'. Kortom, de act dus. Ze gaven toen aan hoe irritant ze dat vonden.
Tja, een "eer". Uiteindelijk zijn het gewoon allemaal mensen en zijn mensen als Edwin, Niels en Rick minstens even beroemd/bekend als iemand als Anouk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap dat dat irritant is. Maar je kunt het ook omdraaien: wat een eer dat je de kans hebt om te zien hoe ze daadwerkelijk is als ze niet in de spotlight staat
Nee dat is onzin, bij voelt bal geef je de rode kaart ook niet na de wedstrijd nadat de tuchtcommissie zich erover heeft gebogenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hadden de straf over het songfestival zelf moeten tillen. Stel een rechter zegt nu van "Nee joh, valt allemaal wel mee." Dan is de schade toch al geschied.²
Als het uit de hand slaan van een telefoon al een strafrechtelijke vervolging voor bedreiging op moet leveren wordt het nog heel druk in de rechtbanken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Het zijn ook maar minderwaardige wezens he ..
/s
Kom, laten we in een ander topic nog eens gaan zeiken over hoe de islamitische cultuur niet bij de onze past, oa door hun denkbeelden over mannen en vrouwen
Beter voorbeeld is een 2de gele kaart en schorsing de wedstrijden er op.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, bij voelt bal geef je de rode kaart ook niet na de wedstrijd nadat de tuchtcommissie zich erover heeft gebogen
Hij speelde hier zijn Europapa karakter.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij is een beetje naast zijn schoenen gaan lopen zeg maar.
Wat is deze rare dooddoener de hele tijd danquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar er is geen enkele verplichting voor de EBU om jou mede te delen wat in hun optiek de overtreding was.
Ik snap dat het wringt maar dat is wel de realiteit.
Ja, dat denk ik ook. Zijn ego werd opgeblazen als een ballon.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij is een beetje naast zijn schoenen gaan lopen zeg maar.
Voorbeeld was prima, zit niet te zeurenquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beter voorbeeld is een 2de gele kaart en schorsing de wedstrijden er op.²
Ga je bozig doen omdat mijn voorbeeld beter is.quote:
sp3c is nooit bozig.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga je bozig doen omdat mijn voorbeeld beter is.²
Voor mij maakt ie graag een uitzondering. Vraag maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |