Wie zegt dat laatste dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:15 schreef probeer het volgende:
'Ze vertellen niet genoeg en niet snel genoeg' valt gewoon echt niet te rijmen met 'hij is te snel gediskwalificeerd'.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus dan hadden ze vrijdagavond al de knoop door moeten hakken over een mogelijke volledige diskwalificatie, en dat ook vrijdagavond al wereldkundig maken?
En dan het liefst ook nog vertellen wat er precies gebeurd is, liefst alle (mogelijk tegenstrijdige) verhalen?
Of waren alle boze mensen dan stiekem gewoon op de 'hoe kan je dat nu al beslissen, neem eerst eens een paar uur de tijd, tot bijvoorbeeld morgenmiddag, om eea uit te zoeken en te bespreken'-kar gesprongen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik snap dat dat onduidelijk is want ook ik heb geen idee of ze hem überhaupt hadden moeten diskwalificeren, daar spreek ik me dan ook helemaal niet over uit, weet ik niet, niemand weet het
Ze hadden beter moeten communiceren
Wat je weet, is dat de EBU vindt dat hij met dit incident hun regels heeft overtreden. Dat zijn ze van mening.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat weten we dus ook niet hé
Wederom, je doet alsof je veel meer weet dan je kan weten. Normaal gesproken baseer je je mening op de feiten, maar wat jij doet is al je mening klaar hebben en dan allerlei andere dingen er bij zoekt om dat te ondersteunen. Omdat de feiten nog niet bekend zijn.
Dat er nog wel wat uit te leggen is lijkt mij duidelijk maar jouw antwoord klopt 100% met de feiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat je weet, is dat de EBU vindt dat hij met dit incident hun regels heeft overtreden. Dat zijn ze van mening.
Ze hadden de straf over het songfestival zelf moeten tillen. Stel een rechter zegt nu van "Nee joh, valt allemaal wel mee." Dan is de schade toch al geschied.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:54 schreef sp3c het volgende:
Welke regel er is overtreden is alleen nog steeds niet helemaal duidelijk
Maar er is geen enkele verplichting voor de EBU om jou mede te delen wat in hun optiek de overtreding was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:54 schreef sp3c het volgende:
Welke regel er is overtreden is alleen nog steeds niet helemaal duidelijk
Totaal niet relevant wat een rechter bij een strafzaak hiervan vind maar dat kunnen we, geloof ik, nog wel 100x keer uitleggen hier zonder dat het besef indaalt dat het alleen relevant is wat de EBU ervan vond.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hadden de straf over het songfestival zelf moeten tillen. Stel een rechter zegt nu van "Nee joh, valt allemaal wel mee." Dan is de schade toch al geschied.²
Niemand heeft het over een verplichting. Het is gewoon slechte communicatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar er is geen enkele verplichting voor de EBU om jou mede te delen wat in hun optiek de overtreding was.
Ik snap dat het wringt maar dat is wel de realiteit.
Als ik morgen naar mijn baas ga en ik scheld hem compleet verrot, dan is er een gerede kans dat ik op non-actief word gesteld en naar een andere werkgever uit mag kijken. Mijn baas doet aangifte omdat hij vindt dat ik agressief was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hadden de straf over het songfestival zelf moeten tillen. Stel een rechter zegt nu van "Nee joh, valt allemaal wel mee." Dan is de schade toch al geschied.²
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niemand heeft het over een verplichting. Het is gewoon slechte communicatie.
Je moet wel iets, maar niemand heeft het over een verpliching. Oké.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze hadden niet moeten diskwalificeren natuurlijk. Als je dat wel doet, dan heb je al een afweging gemaakt en moet je uitleggen waarom.
Ja, of niet. Maar dan kan je dus kritiek krijgen.
Eens, ik vind ook dat er nog wel wat uit te leggen valt. Ik ben er ook vrij zeker van dat wanneer er geen aangifte was gedaan en er dus geen lopend onderzoek was, de EBU ook meer naar buiten had gebracht dan nu. Alleen lijken sommige mensen echt niet te willen begrijpen dat diskwalificatie ook zonder aangifte heel goed mogelijk was geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat er nog wel wat uit te leggen is lijkt mij duidelijk maar jouw antwoord klopt 100% met de feiten.
Dat is onzin. Het is precies andersom, de aangifte lijkt te worden gebruikt als excuus om juist geen openheid van zaken te geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:41 schreef Repentless het volgende:
[..]
De denkwijze lijkt nu: "Vanwege de aangifte is Klein gediskwalificeerd. Mocht er straks geen sprake zijn van een strafbaar feit volgens de rechter, was die aangifte en dus de diskwalificatie onterecht!"
Je kunt ook gewoon de volgende woorden lezen hoor. Als je het niet uitlegt krijg je dus kritiek.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel iets, maar niemand heeft het over een verpliching. Oké.
Ja, dat is jouw interpretatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het is precies andersom, de aangifte lijkt te worden gebruikt als excuus om juist geen openheid van zaken te geven.
Stukje projectie? Ik heb mijn mening erover, net zoals jij die van jou hebt. Om het over mijn persoon of mijn motieven te gaan hebben in deze, gaat echt helemaal nergens over. Totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de volgende woorden lezen hoor. Als je het niet uitlegt krijg je dus kritiek.
De vraag blijft eigenlijk: waarom ben je zo overtuigd van je eigen gelijk, zonder enige feitelijke onderbouwing? Waar komt die drang vandaan? Heb je iets persoonlijks tegen die Joost Klein?
Ja, dat is vreemd. Want, zoals je zelf ook al zegt, het politieonderzoek staat volledig los van de diskwalificatie. Welke regel er nou precies overtreden is zou alleen al veel verduidelijken, evenals of er sprake is geweest van geweld of niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw interpretatie.
Vind je het echt zo vreemd dat er, omwille van een lopend onderzoek en mogelijke beïnvloeding daarvan ("trial by media" e.d.) ervoor gekozen wordt om tot de juridische afwikkeling ervan inhoudelijk niet teveel mededelingen te doen?
Ik heb er juist geen mening over, want de feiten zijn niet bekend. Dat is het probleem, je mening is gebaseerd op lucht en het is frappant dat je dat niet in kan zien. Al die irrelevante zaken die je er steeds bij haalt (over het verleden van die Klein) is al helemaal bizar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Stukje projectie? Ik heb mijn mening erover, net zoals jij die van jou hebt. Om het over mijn persoon of mijn motieven te gaan hebben in deze, gaat echt helemaal nergens over. Totaal niet relevant.
Dat "is" niet vreemd, dat vind jij vreemd. Als er straks openheid van zaken wordt gegeven, omdat het de zaak verder niet meer kan beïnvloeden, ben je dan tevreden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, dat is vreemd. Want, zoals je zelf ook al zegt, het politieonderzoek staat volledig los van de diskwalificatie. Welke regel er nou precies overtreden is zou alleen al veel verduidelijken, evenals of er sprake is geweest van geweld of niet.
Het kan de zaak sowieso niet beïnvloeden natuurlijk, dat is gewoon een dom excuus. Nogmaals, de diskwalificatie en het politieonderzoek staan volledig los van elkaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat "is" niet vreemd, dat vind jij vreemd. Als er straks openheid van zaken wordt gegeven, omdat het de zaak verder niet meer kan beïnvloeden, ben je dan tevreden?
Natuurlijk heb je er wel een mening over.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik heb er juist geen mening over, want de feiten zijn niet bekend. Dat is het probleem, je mening is gebaseerd op lucht en het is frappant dat je dat niet in kan zien. Al die irrelevante zaken die je er steeds bij haalt (over het verleden van die Klein) is al helemaal bizar.
Wat ga je doen mocht blijken dat de diskwalificatie volledig buiten proportie is?
Dat is jouw insteek, prima. Maar goed, om bij jouw retoriek te blijven: dat kun je klaarblijkelijk niet inzien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het is precies andersom, de aangifte lijkt te worden gebruikt als excuus om juist geen openheid van zaken te geven.
In dit scenario ga je hopelijk dan even bij jezelf te rade waar je zo de mist in bent gegaan. Succesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als de diskwalificatie volledig buiten proportie is, zeg ik: dat is wel erg overdreven, volledig buiten proportie.
Lol. Je wilt het nogal graag persoonlijk maken, is het niet? Doe jij dan hetzelfde, mocht de diskwalificatie terecht zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In dit scenario ga je hopelijk dan even bij jezelf te rade waar je zo de mist in bent gegaan. Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |