Hypothetisch gezien zou alles zou hebben gekund .quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hier komen ze weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn ongetwijfeld allerlei clausules opgenomen in contracten, die ook AVROTROS getekend zal hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waarom betalen? Je wilt toch niet meer mee doen.
Niet, dit is gewoon speculatie.quote:
Hoe zie je dat voor je?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Is het al bekend dat we volgend jaar niet meer mee doen. Klote avrotros en npo ook die als soepstengels niet tegen deze balchelijke beslissing in durven gaan. Dit is zo buitenproportioneel. Ik ben echt woedend.
Hoezo gaan ze er niet tegenin?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Is het al bekend dat we volgend jaar niet meer mee doen. Klote avrotros en npo ook die als soepstengels niet tegen deze balchelijke beslissing in durven gaan. Dit is zo buitenproportioneel. Ik ben echt woedend.
Ik had gelukkig wat sociale afspraken vandaag, anders had ik hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef Kinga het volgende:
Dat ik deze shit al sinds vanochtend aan het volgen ben is ook bizar
Nou, het wordt niet uitgesloten met dat statement, dus we kunnen het niet uitsluiten inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hypothetisch gezien zou alles zou hebben gekund .
Nee hoor, wij hebben wel eens een brief gehad met 'geen capaciteit om dit uit te zoeken'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:32 schreef totebel het volgende:
[..]
Ook hier is de politie verplicht om elke aangifte op te nemen. Dat zal in Zweden niet anders zijn. Ik gok alleen dat de politie daar zijn vingers er ook niet aan wilde branden en dacht "laat t OM t maar uitzoeken".
Finaletopic komt er gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef Evangelion het volgende:
@:momo maak je wel een finaletopic? The show must go on.
Desalniettemin had de EBU dit anders kunnen oplossen. Hier zit echt wel smerig spel achterquote:
In ieder geval een liedje wat bleef hangen, zuiver gezongen of niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, precies? Er zijn natuurlijk verschillende soorten nummers die om verschillende redenen goed kunnen zijn. Duncan Laurence had een kneitergoed nummer en zong prachtig (zonder er een feest van te maken), Lordi was volledig uniek en knalde het dak eraf en Joost kan wellicht niet zo goed zingen, maar is dan weer een geweldige entertainer die er een knalfeest van maakt. Drie totaal verschillende dingen, maar allemaal absoluut een hoge klassering waardig, of kleuters wel of niet mee kunnen hummen
Je dvd's mag je bij @Scrummie inleverenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:38 schreef Andromache het volgende:
Waar kan ik mijn dvd's en cd's ritueel verbranden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |