Jep, ze zoeken het maar uit allemaal. Ik ga de komende twee uur ook zeker niet meer kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:34 schreef Andromache het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik ga niet kijken. Ik was het niet van plan door die pro-Palliewappies die het verschil niet kunnen maken tussen een regering en een deelnemer, toen weer wel want ja, je bent toch fan, maar dit slaat alles. Fuck de EBU. Ze maken het ESF eigenhandig kapot. Doorgedraaide deughoeren.
De Joost-tapesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen er geen beelden zijn?
Zal dit getoond zijn?
Én er bovendien vóóraf afspraken gemaakt zijn om dat niet te doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop jij bij de hotelgasten ook zomaar de kamer binnen ook als ze nadrukkelijk aangeven dat niet te willen?
Die doet het bij mij al weken slecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:32 schreef Karina het volgende:
ff wat anders: klopt het dat de auto refresh niet werkt? Of ligt dat aan mij.
Niet meer meedoen lijkt me beterquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef core2duo het volgende:
AVRO moet zich hardmaken voor op herstelbetalingen als het echt om zoiets pietluttigs gaat. Volgende keer gratis meedoen. Want de uitsluiting is niet meer terug te draaien.
Komt door je adblocker.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die doet het bij mij al weken slecht.
Maar over 2 uur wel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, ze zoeken het maar uit allemaal. Ik ga de komende twee uur ook zeker niet meer kijken.
Waarom betalen? Je wilt toch niet meer mee doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En wie gaat die mogelijke miljoenen die je dat kost allemaal betalen? Dan staat men straks weer te zeiken over dat 'de belastingbetaler!' er voor op mag draven.
Dat sowieso, want nu kan men zich verschuilen achter 'onderzoek afwachten'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:31 schreef Verida het volgende:
Bah, bah, bah,
dit is een heel vies zaakje geworden, Niet te geloven dat zoiets als dit voor diskwalificatie zorgt.
en gewoon heel bizar dat de politie hierin mee is gegaan en voor mogelijke vervolging gaat zorgen.
Weet ik niet zeker…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat Israël juist meer stemmen vanuit NL krijgt
Zweedse politiewoordvoerdster aan de telefoon, was vanmiddag ook in RTL Boulevard, statement staat op internet en is voor jou verder net zo veel zoekwerk als voor mij, dus je mag zelf kiezen of je die moeite ervoor wil doen of nietquote:
Dit niet sinds gisteren al volgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef Kinga het volgende:
Dat ik deze shit al sinds vanochtend aan het volgen ben is ook bizar
quote:Noel Curran
Noel Curran (born 13 November 1965) is an Irish CEO, Chairperson and a former radio and television producer and journalist who has been the Director-General of the European Broadcasting Union since October 2017. He proved incompetent at this position and is said to be resigning.
Maar je kan niet tegenstemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker…
Er zijn hordes mensen in Nederland die zeggen (ik citeer) dat ze het “gore lef” heeft om een land te promoten die genocide pleegt. Ze het leger in wil om te vechten bij IDF. Ze had eerst een liedje had ingestuurd die genocide verheerlijkt.
Zodra het gaat beginnen wel, zéker met al dit gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |