GVDquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:26 schreef KoningWouter het volgende:
Volgens eenvandaag zit Joost nu super verdrietig op zijn hotelkamer.
Hoe weten we dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is gewoon opgezet spel. Ook dat die cameravrouw niet om tafel wil. EBU wilde Joost niet, zoveel is duidelijk
Er zijn vast wel ergere dingen gebeurd dan een dreigende beweging naar een camera maken waar iemand achter zit die je steeds ongewenst lastigvalt, maar er is nog nooit iemand mid-contest voor gediskwalificeerd geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:27 schreef roos94 het volgende:
Wat ik mij afvraag. Dit esf bestaat al 60 jaar ofzo? Is nooit eerder een soort gelijk incident geweest , in al die jaren niet. Al die kandidaten gedragen zich vroom en keurig voor en achter de schermen, elke minuut van hun esf-tijd?
Jip zeg ik ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is gewoon opgezet spel. Ook dat die cameravrouw niet om tafel wil. EBU wilde Joost niet, zoveel is duidelijk
Dit is toch echt de eerste keer dat we een diskwalificatie zien terwijl het songfestival gaande is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:27 schreef roos94 het volgende:
Wat ik mij afvraag. Dit esf bestaat al 60 jaar ofzo? Is nooit eerder een soort gelijk incident geweest , in al die jaren niet. Al die kandidaten gedragen zich vroom en keurig voor en achter de schermen, elke minuut van hun esf-tijd?
Als hij z'n excuses aan wil bieden wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:27 schreef Remco het volgende:
[..]
Dus als jij aangifte zou doen ga je de volgende dag met diegene tegen wie je aangifte doet gezellig in gesprek?
Ik verzin niets. Ik schets welke ruimte er nog zit binnen de de verklaring van de AvroTros die bol staat van de vaagheden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je gaat nou allemaal dingen erbij verzinnen zodat Joost tóch fout zat?
Nou ja, precies? Er zijn natuurlijk verschillende soorten nummers die om verschillende redenen goed kunnen zijn. Duncan Laurence had een kneitergoed nummer en zong prachtig (zonder er een feest van te maken), Lordi was volledig uniek en knalde het dak eraf en Joost kan wellicht niet zo goed zingen, maar is dan weer een geweldige entertainer die er een knalfeest van maakt. Drie totaal verschillende dingen, maar allemaal absoluut een hoge klassering waardig, of kleuters wel of niet mee kunnen hummenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hasses? Het gaat niet om zuiver zingen, Joost heeft een knetterleuk liedje geschreven dat zelfs kleuters mee hummen. Precies waar het altijd bij een ESF om draaide.
Nou, wat dacht je van ons als gedupeerd publiek? Dit is een nationaal trauma.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef core2duo het volgende:
AVRO moet zich hardmaken voor op herstelbetalingen als het echt om zoiets pietluttigs gaat. Volgende keer gratis meedoen. Want de uitsluiting is niet meer terug te draaien.
En door.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
en slaat in een vloeiende beweging camera op de grond.
Niet dat ik daar van uit ga. Maar
Okee dat stuk had ik gemist.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als hij z'n excuses aan wil bieden wel.
Loop jij bij de hotelgasten ook zomaar de kamer binnen ook als ze nadrukkelijk aangeven dat niet te willen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou dat op jouw werk anders gaan? Als een klant of opdrachtgever of wie dan ook dat zou doen? Zou eruit vliegen bij ons hoor
'Snel jongens, Joost moet en zal fout zijn en we moeten wel iets vinden om het zo te spinnen dat het enorm ernstig is'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Als iemand naar mij een slaande of anderszins 'dreigende' beweging naar mij maakt, trap ik hem er ook uit.
AVROTROS wil de situatie natuurlijk zo veel mogelijk in hun voordeel beslechten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
‘Niet waar’ hoeft niet eens natuurlijk. Maar binnen de letterlijke bewoording van dit statement kan ook nog het volgende gebeurd zijn:
K: fuck off
M: sorry, orders from production
K: fuck off
M: just doing my job
K: maakt keelsnijgebaar en slaat in een vloeiende beweging camera op de grond. En wordt dan tegengehouden.
Niet dat ik daar van uit ga. Maar dan heb je wel een heel ander plaatje dan wat de AvroTros schetst, zonder dat het onwaarheden bevat.
Mannen zijn nooit zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:29 schreef Leandra het volgende:
Als een mannelijke cameraman de afspraken geschonden had en een vrouwelijke artiest tegen haar wil had gefilmd en was blijven filmen was het een compleet ander verhaal geweest.
Beetje dom van de organisatie om te benadrukken dat het een vrouwelijke medewerker ging, want juist haar geslacht doet er in dit geval niets toe.
Rustige jongen op de voetbal vroeger. Rullevant!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:29 schreef Strani het volgende:
Ik ben wel blij met de duiding van de voxpop op 1Vandaag.
Als de geslachten omgekeerd waren geweest dan was Joostje alleen maar de heldin van het ESC geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:29 schreef Leandra het volgende:
Als een mannelijke cameraman de afspraken geschonden had en een vrouwelijke artiest tegen haar wil had gefilmd en was blijven filmen was het een compleet ander verhaal geweest.
Beetje dom van de organisatie om te benadrukken dat het een vrouwelijke medewerker ging, want juist haar geslacht doet er in dit geval niets toe.
Ik denk dat Israėl juist meer stemmen vanuit NL krijgtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:29 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Dit heb ik ook gedachtgrotere kans om Israėl te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |