SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze TT had ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze TT ga ik misschien aanpassen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me vandaag niet zo lekker
Hopelijk straks wel zin in barbecue want heb nog speklapjes liggen
Ik kom eten.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Free Joost Klein. Free free Joost Klein roepen ze.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey TDK.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had een speklap tt, verandering van spijs doet eten
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgende topicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een speklap tt, verandering van spijs doet eten![]()
![]()
Wow.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een speklap tt, verandering van spijs doet eten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joost inmiddels alweer in Nederland ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie je wel verschijnen dan. Ik vind barbecuen wel een taak voor de man, kan ik lekker blijven zittenquote:
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
quote:Deelnemers van Griekenland, Zwitserland en Ierland hebben niet meegelopen in de vlaggenparade tijdens de laatste repetitie van de finale van het Songfestival. Bambie Thug ontbrak zelfs helemaal tijdens deze laatste doorloop. Het rommelt achter de schermen sinds de diskwalificatie van Joost Klein.![]()
Hopen dat ze alles afschaffen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben wel benieuwd naar de opmerking van Joost.
Mja Zweden is het land van de consent, dus beter voorzichtig zijn.Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen zijn we het allemaal weer vergeten![]()
![]()
Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen zijn we het allemaal weer vergeten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou mooi zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja daaromquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen...Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Euro tat pa.![]()
![]()
Toch denk ik dat het een gezocht iets is.
Al opzoek naar een reden on hem te pakken die mevrouw zou wel een smak geld krijgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Justin,doe je ook mee met de DTS docu?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt er een docu?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Justin,doe je ook mee met de DTS docu?![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kermis ook al niet leuk meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker rellen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet stoer bij de Breakdance staan?quote:
Heb je wel wat gemist.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee bij de botsauto's niffoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet stoer bij de Breakdance staan?
Heb je wel wat gemist.![]()
Daar waren de lelijke chickies broer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kent het dus wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
vapes verkopen bij de botsautos, beetje import export
Ja jammerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LALALALALALAAA
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hij zat van de week bij een talkshow en vertelde Femke even de waarheid over hoe politie met de pers omgaat.Daar had ze niet van terug.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij zat van de week bij een talkshow en vertelde Femke even de waarheid over hoe politie met de pers omgaat.Daar had ze niet van terug.![]()
![]()
Proost.Ik moet nog halen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga jij anders even.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man.
Tijd voor Pizza. 🍕 👍Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb spare ribs en lekkerbekjes.quote:
Ik heb heel lui döner besteldquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moi Lovyquote:![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoi Fruitjequote:![]()
Wat een wedstrijd gisteren en een feest na afloop..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat een inkoppertje.quote:
In het Willem II stadion was het ook dikke fissa gisteren. Heb er nog last vanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoi Fruitje![]()
Wat een wedstrijd gisteren en een feest na afloop..![]()
Ben naar een random tentje gegaan in Berlijn en asociaal lekkere döner gegeten zoals ik dat nog nooit heb gegeten. Een Turk die een mix van schlagers en Turkse popmuziek draait in z'n zaak
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het zijn nochtans erg aardige mensen daarquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het Willem II stadion was het ook dikke fissa gisteren. Heb er nog last van![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat wat, zit je in het buitenland?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ben naar een random tentje gegaan in Berlijn en asociaal lekkere döner gegeten zoals ik dat nog nooit heb gegeten. Een Turk die een mix van schlagers en Turkse popmuziek draait in z'n zaak
quote:quote:Bambie Thug heeft de organisatie van het Songfestival opgeroepen om maatregelen te nemen tegen de Israëlische publieke omroep, zegt de zanger tegen het Ierse RTÉ News. De commentatoren maakten tijdens de halve finale opmerkingen over de non-binaire identiteit van Thug en zeiden dat hen "graag negatief praat over Israël".
Thug vindt dat Israël moet worden uitgesloten omdat met het commentaar de regels zijn gebroken. De Ierse omroep RTÉ wil niet zeggen of er een officiële klacht is ingediend tegen Israël. De RTÉ zegt wel dat de omroep niet heeft opgeroepen tot diskwalificatie van Israël.
Waarschijnlijk is deze kwestie het eerdergenoemde incident waarom Thug tijdens de repetitie niet op het podium stond.![]()
Een pizza special.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij heb daar feest gevierd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het Willem II stadion was het ook dikke fissa gisteren. Heb er nog last van![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik kan er ook gewoon steeds minder goed tegen.quote:
Oeh, lekkerbekjes. Met flink wat saus erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb spare ribs en lekkerbekjes.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet je nog welke het was? Dan ga ik die volgende keer checkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ben naar een random tentje gegaan in Berlijn en asociaal lekkere döner gegeten zoals ik dat nog nooit heb gegeten. Een Turk die een mix van schlagers en Turkse popmuziek draait in z'n zaak![]()
![]()
Nee toen de koning oranje pleepotten ging gooienquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb ooit in Duitsland ook die ervaring beleefd.Dat is in Nederland niet te krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ben naar een random tentje gegaan in Berlijn en asociaal lekkere döner gegeten zoals ik dat nog nooit heb gegeten. Een Turk die een mix van schlagers en Turkse popmuziek draait in z'n zaak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ravigotte.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, lekkerbekjes. Met flink wat saus erbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah heerlijk hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yes, lekker gewandeld en net lekker in de zon gezeten
GeenGeen idee meer, was bij U Hermannplatzquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet je nog welke het was? Dan ga ik die volgende keer checkenUw ADH vitamine Worst
Maar daar denk.je weer te laat aanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan er ook gewoon steeds minder goed tegen.![]()
![]()
@Mickytjuhquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kon gratis mee, dan sla ik niet over als het goed weer is en ze waarschijnlijk kampioen worden.quote:![]()
Hilarisch: de zoontjes van een maat van me waren er als de kippen bij om het veld te bestormen.
"Mogen we straks het veld op papa?"
-"Nee jongens, dat gaan we ff niet doen dus hè."
"Aaaaaaaaaaaahhhhh!"
Dus vlak voor het fluitsignaal die maat tegen mij:"ik ga ze ff terughalen bij het hek anders zijn ze er dadelijk zo overheen...."
*Grrrrrrrr kijkt naar het veld en ziet daar de jongste het gras al op stormen
"Godverdomme, die waren niet te houden...."
-"Ja, van wie zouden ze dat hebben?"
"Kop dicht Grrrrrrrr!"
Gelukkig heeft ze de foto`s nog.quote:
De 2 meest gangbare verhalen momenteel maken hem in ieder geval een stuk minder gewelddadig dan dat-ie gisteren leek.quote:
En in 1 versie was er slechts sprake van spraakverwarring.![]()
Snap ik idd, dan wil je daar wel live bij zijn en mee belevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kon gratis mee, dan sla ik niet over als het goed weer is en ze waarschijnlijk kampioen worden.![]()
Hilarisch: de zoontjes van een maat van me waren er als de kippen bij om het veld te bestormen.
"Mogen we straks het veld op papa?"
-"Nee jongens, dat gaan we ff niet doen dus hè."
"Aaaaaaaaaaaahhhhh!"
Dus vlak voor het fluitsignaal die maat tegen mij:"ik ga ze ff terughalen bij het hek anders zijn ze er dadelijk zo overheen...."
*Grrrrrrrr kijkt naar het veld en ziet daar de jongste het gras al op stormen
"Godverdomme, die waren niet te houden...."
-"Ja, van wie zouden ze dat hebben?"
"Kop dicht Grrrrrrrr!"
Haha mooi toch, ze rende bij Fc Grunn ook meteen het veld op![]()
Wat een verhaal he!! Echt niet leukquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:speedfight kun je ESF sluiten, we doen toch niet mee dit jaarSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Ik ga zelf wel halen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook mooi, maar ik begrijp het ouderhart wel, die mennekes zijn 11 en 9. Die zie je liever niet zo'n mensenmassa in stormen. Maar goed, ze zijn wel van het soort dat niet in zeven sloten tegelijk loopt en dit vergeten ze natuurlijk nooit meerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik idd, dan wil je daar wel live bij zijn en mee beleven
Haha mooi toch, ze rende bij Fc Grunn ook meteen het veld op![]()
Kijk dan,zo tap je toch geen bier?quote:
Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk dan,zo tap je toch geen bier?![]()
![]()
Zo ik dacht ik doe even een middag dutje
3 uur later...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wij gaan vanavond naar Raccoon![]()
Niet erg meer om het ESF te missen
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo ik dacht ik doe even een middag dutje
3 uur later...![]()
![]()
Hopelijk met een waarschuwing; verboden te zwaaien naar de camera!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:55 schreef Schakeltopia het volgende:
https://www.facebook.com/shownieuws/videos/355818467045746/![]()
Is het statement van de avro tros niet gewoon de waarheid?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De 2 meest gangbare verhalen momenteel maken hem in ieder geval een stuk minder gewelddadig dan dat-ie gisteren leek.
En in 1 versie was er slechts sprake van spraakverwarring.
https://www.avrotros.nl/a(...)ie-songfestival~527/
Ik vind het een beetje overtrokken om hierom te diskwalificeren.Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ik moet beetje gniffelenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk met een waarschuwing; verboden te zwaaien naar de camera!!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Is het ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het statement van de avro tros niet gewoon de waarheid?
Ik vind het een beetje overtrokken om hierom te diskwalificeren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar als je niet snel genoeg drinkt gaat het er wel zo uitzien!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk dan,zo tap je toch geen bier?Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overtrokken om hierom te diskwalificeren.![]()
![]()
Man ³ daarom gediskwalificeerd worden.. het moet godvergeten niet gekker worden..![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi docu materiaal.quote:
Nou hier is het laatste woord nog niet over gesprokenquote:
Ze moeten de naam van die cameravrouw ook even bekend maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DAAAAAGquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet mij filme, jullie spelen met mijn priveUw ADH vitamine Worst
De döner is al![]()
ben ff alles op grompfen![]()
Ja zodat ie haar leven kapot gemaakt kan worden ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten de naam van die cameravrouw ook even bekend maken.
Gek!![]()
Smakelijk itenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De döner is al![]()
nomnomnomquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De döner is al![]()
![]()
![]()
Ik heb nog spaghetti asperge ham roomsaus van gisteren
Uw ADH vitamine Worst
Als ze zo stoer is om tegen afspraken in iemand te filmen en provoceren die net van het podium komt en daar vervolgens ook nog eens aangifte tegen gaat doen. moet je ook een grote meid zijn ze veroorzaakt eigenhandig de grootste rel in de geschiedenis van dit evenement en vervolgens lekker anoniem blijven zeker.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zodat ie haar leven kapot gemaakt kan worden ja.
Gek!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ze zo stoer is om tegen afspraken in iemand te filmen en provoceren die net van het podium komt en daar vervolgens ook nog eens aangifte tegen gaat doen. moet je ook een grote meid zijn ze veroorzaakt eigenhandig de grootste rel in de geschiedenis van dit evenement en vervolgens lekker anoniem blijven zeker.![]()
Zou wortelboer hysterisch aan het schreeuwen zijn nu?Uw ADH vitamine Worst
Standaardquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Zou wortelboer hysterisch aan het schreeuwen zijn nu?![]()
Ja dat klopt dus van geen kant.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja zero tolerance geloof ik he?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overtrokken om hierom te diskwalificeren.![]()
![]()
Nieuwe hotelbed is ook goedgekeurd![]()
Is wel kleiner
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Als powenews echt komt provoceren staan de namen van de verslaggevers er ook gewoon bij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HC?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Freek de Jonge.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een patatspel?quote:I'm surrounded by morons!
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zat er al op te wachten.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
RRRRRREMOTE CONTROL IN MIJN HANDEN VERPULDERD!!!!!!!![]()
![]()
Hij is juist goed zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde hem wat mooier maken, maar toen kwam ik aan het pielen met watermerkjes enzo!
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Even de zon er op laten schijnenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde hem wat mooier maken, maar toen kwam ik aan het pielen met watermerkjes enzo!
Ik wilde die gloed om het "Gebolkt" verder uitbreiden met een licht-explosie vanuit zijn hart.quote:Maar er zat dus copyright op dat plaatje.
![]()
![]()
Mijn oom heeft daar een skybox.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Shake it like a Polaroid picture.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben ze die daar?quote:
Schijnbaar al weet ik niet of hij hem nog heeft paar jaar geleden wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry miss jacksonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:De AVROTROS komt zaterdag met het volgende statement:
"Na het optreden van afgelopen donderdag heeft zich een incident voorgedaan. Tegen duidelijk gemaakte afspraken in is Joost gefilmd toen hij net van het podium af kwam en zich moest haasten naar de greenroom. Op dat moment heeft Joost herhaaldelijk aangegeven niet gefilmd te willen worden. Daar werd geen gehoor aan gegeven. Dit heeft geleid tot een dreigende beweging van Joost naar de camera. Hierbij heeft Joost de camera niet aangeraakt. Van dit incident is melding gemaakt, gevolgd door een onderzoek van EBU en politie.
Gisteren en vandaag hebben we uitgebreid met de EBU overlegd en verschillende oplossingen aangedragen. Desondanks heeft de EBU toch besloten Joost Klein te diskwalificeren. AVRO TROS vindt de maatregel heel zwaar en disproportioneel. We staan voor goede omgangvormen, laat daar geen misverstand over bestaan, maar een maatregel tot uitsluiten staat in onze ogen niet in verhouding tot dit incident.
We zijn heel teleurgesteld en ontdaan, ook voor alle miljoenen fans die zo ontzettend naar vanavond toe leefden, Wat Joost Nederland en Europa heeft gebracht, had niet zo mogen eindigen"Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet doenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joost wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
Goh, die Joost he!
En dat hij gediskwalificeerd is!
En dan ook om deze reden!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu even de verklaring in tekst, niet iedereen heeft fb.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou bedankt dan SBEquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu even de verklaring in tekst, niet iedereen heeft fb.
Geen probleem,ik doe dat altijd zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joost de heftruckchauffeur!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe zou het anders moeten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen probleem,ik doe dat altijd zo.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joost de heftruckchauffeur!![]()
Boes boes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu even de verklaring in tekst, niet iedereen heeft fb.
Ik heb hem ook maar ff naar braille omgezet voor degenen onder ons die niet kunnen zien!![]()
![]()
Kan er geen smiley gemaakt worden van een boze Joost
Hendig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook maar ff naar braille omgezet voor degenen onder ons die niet kunnen zien!
Heer Vers kan allesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen probleem,ik doe dat altijd zo.![]()
![]()
Zo rolt Schakel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een mooie voorraad wc papierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@ieniminimuis PlePaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een mooie voorraad wc papier![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
Kan er geen smiley gemaakt worden van een boze Joost![]()
![]()
quote:Uw ADH vitamine Worst
Met als afkorting : BJ ?quote:I'm surrounded by morons!
Ben je al gevraagd voor de dts docu ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:46 schreef kree het volgende:
Nou songfestival hoef ik ook niet meer te kijken. HahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb me opgegeven voor BB met als voorwaarde dat ze me niet mogen filmen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
las er net een paar quotes over idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je al gevraagd voor de dts docu ?
Maar neeDo what you love, love what you do!![]()
Is natuurlijk wel een apart dingetje ja, dat hij niet gefilmd wilde worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me opgegeven voor BB met als voorwaarde dat ze me niet mogen filmen.![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
las er net een paar quotes over idd.
Maar nee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ik ook gedaan bij Bangbrosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me opgegeven voor BB met als voorwaarde dat ze me niet mogen filmen.Uw ADH vitamine Worst
Er waren afspraken over gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een apart dingetje ja, dat hij niet gefilmd wilde worden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er waren afspraken over gemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net na een optreden en Israel liep al de hele dag hele tijd ongevraagd mensen te filmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een apart dingetje ja, dat hij niet gefilmd wilde worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker ite.quote:
Ja dat heb ik idd wel meegekregen, dat die heel irritant aanwezig waren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net na een optreden en Israel liep al de hele dag hele tijd ongevraagd mensen te filmen.
Op een gegeven moment is het gewoon genoeg geweest.
Bewuste uitlokking?![]()
Iets willen en een afspraak hebben is wel een verschil.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hap hap hap
Dat zal lekker smaken
Eet maar opIk zat er godverdomme ook aan te denken dit te posten!
![]()
![]()
Schijnbaar stond Greta ook te protesteren tegen Israël bij het esf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo ook maar eens richting keuken.
Omdat die oorlog zoveel luchtvervuiling oplevert? How dare they!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnbaar stond Greta ook te protesteren tegen Israël bij het esf.![]()
![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat heb ik idd wel meegekregen, dat die heel irritant aanwezig waren.
Op een gegeven moment is het gewoon genoeg geweest.
Bewuste uitlokking?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe blij was miniToT met zn fiets?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik heb ne een pozza gegeten, Mini-ToT is nog met de zijne bezig.Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
https://vm.tiktok.com/ZIJngTGxA/quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat die oorlog zoveel luchtvervuiling oplevert? How dare they!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnbaar stond Greta ook te protesteren tegen Israël bij het esf.
Fietst al beter dan zijn vader.quote:
VolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je druk maken om een tokkie die niet mee mag doen met een liedjeswedstrijdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx voor de reminder!@:swj vindt het vast leuk als de discussie weer op gang komt!
![]()
F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: