HC?quote:
Freek de Jonge.quote:
Een patatspel?quote:
Ik zat er al op te wachten.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
RRRRRREMOTE CONTROL IN MIJN HANDEN VERPULDERD!!!!!!!
Hij is juist goed zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde hem wat mooier maken, maar toen kwam ik aan het pielen met watermerkjes enzo!
Even de zon er op laten schijnenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde hem wat mooier maken, maar toen kwam ik aan het pielen met watermerkjes enzo!
Ik wilde die gloed om het "Gebolkt" verder uitbreiden met een licht-explosie vanuit zijn hart.quote:
Mijn oom heeft daar een skybox.quote:
Shake it like a Polaroid picture.quote:
Hebben ze die daar?quote:
Schijnbaar al weet ik niet of hij hem nog heeft paar jaar geleden wel.quote:
quote:
quote:De AVROTROS komt zaterdag met het volgende statement:
"Na het optreden van afgelopen donderdag heeft zich een incident voorgedaan. Tegen duidelijk gemaakte afspraken in is Joost gefilmd toen hij net van het podium af kwam en zich moest haasten naar de greenroom. Op dat moment heeft Joost herhaaldelijk aangegeven niet gefilmd te willen worden. Daar werd geen gehoor aan gegeven. Dit heeft geleid tot een dreigende beweging van Joost naar de camera. Hierbij heeft Joost de camera niet aangeraakt. Van dit incident is melding gemaakt, gevolgd door een onderzoek van EBU en politie.
Gisteren en vandaag hebben we uitgebreid met de EBU overlegd en verschillende oplossingen aangedragen. Desondanks heeft de EBU toch besloten Joost Klein te diskwalificeren. AVRO TROS vindt de maatregel heel zwaar en disproportioneel. We staan voor goede omgangvormen, laat daar geen misverstand over bestaan, maar een maatregel tot uitsluiten staat in onze ogen niet in verhouding tot dit incident.
We zijn heel teleurgesteld en ontdaan, ook voor alle miljoenen fans die zo ontzettend naar vanavond toe leefden, Wat Joost Nederland en Europa heeft gebracht, had niet zo mogen eindigen"
Niet doenquote:
Joost wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
Goh, die Joost he!
En dat hij gediskwalificeerd is!
En dan ook om deze reden!
Nu even de verklaring in tekst, niet iedereen heeft fb.quote:
Nou bedankt dan SBEquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu even de verklaring in tekst, niet iedereen heeft fb.
Geen probleem,ik doe dat altijd zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joost de heftruckchauffeur!
Hoe zou het anders moeten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen probleem,ik doe dat altijd zo.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joost de heftruckchauffeur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |