las er net een paar quotes over idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je al gevraagd voor de dts docu ?
Is natuurlijk wel een apart dingetje ja, dat hij niet gefilmd wilde worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me opgegeven voor BB met als voorwaarde dat ze me niet mogen filmen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
las er net een paar quotes over idd.
Maar nee
Heb ik ook gedaan bij Bangbrosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me opgegeven voor BB met als voorwaarde dat ze me niet mogen filmen.
Er waren afspraken over gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een apart dingetje ja, dat hij niet gefilmd wilde worden.
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er waren afspraken over gemaakt.
Net na een optreden en Israel liep al de hele dag hele tijd ongevraagd mensen te filmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een apart dingetje ja, dat hij niet gefilmd wilde worden.
Lekker ite.quote:
Ja dat heb ik idd wel meegekregen, dat die heel irritant aanwezig waren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net na een optreden en Israel liep al de hele dag hele tijd ongevraagd mensen te filmen.
Iets willen en een afspraak hebben is wel een verschil.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hap hap hap
Dat zal lekker smaken
Eet maar op
Omdat die oorlog zoveel luchtvervuiling oplevert? How dare they!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnbaar stond Greta ook te protesteren tegen Israël bij het esf.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat heb ik idd wel meegekregen, dat die heel irritant aanwezig waren.
Op een gegeven moment is het gewoon genoeg geweest.
Bewuste uitlokking?
Hoe blij was miniToT met zn fiets?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik heb ne een pozza gegeten, Mini-ToT is nog met de zijne bezig.
https://vm.tiktok.com/ZIJngTGxA/quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat die oorlog zoveel luchtvervuiling oplevert? How dare they!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnbaar stond Greta ook te protesteren tegen Israël bij het esf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |