Ik heb heel lui döner besteldquote:
Moi Lovyquote:
quote:
Hoi Fruitjequote:
Wat een inkoppertje.quote:
In het Willem II stadion was het ook dikke fissa gisteren. Heb er nog last vanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoi Fruitje![]()
Wat een wedstrijd gisteren en een feest na afloop..
Het zijn nochtans erg aardige mensen daarquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het Willem II stadion was het ook dikke fissa gisteren. Heb er nog last van![]()
Wat wat, zit je in het buitenland?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ben naar een random tentje gegaan in Berlijn en asociaal lekkere döner gegeten zoals ik dat nog nooit heb gegeten. Een Turk die een mix van schlagers en Turkse popmuziek draait in z'n zaak
quote:
quote:Bambie Thug heeft de organisatie van het Songfestival opgeroepen om maatregelen te nemen tegen de Israëlische publieke omroep, zegt de zanger tegen het Ierse RTÉ News. De commentatoren maakten tijdens de halve finale opmerkingen over de non-binaire identiteit van Thug en zeiden dat hen "graag negatief praat over Israël".
Thug vindt dat Israël moet worden uitgesloten omdat met het commentaar de regels zijn gebroken. De Ierse omroep RTÉ wil niet zeggen of er een officiële klacht is ingediend tegen Israël. De RTÉ zegt wel dat de omroep niet heeft opgeroepen tot diskwalificatie van Israël.
Waarschijnlijk is deze kwestie het eerdergenoemde incident waarom Thug tijdens de repetitie niet op het podium stond.
Een pizza special.quote:
Jij heb daar feest gevierd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het Willem II stadion was het ook dikke fissa gisteren. Heb er nog last van![]()
Ik kan er ook gewoon steeds minder goed tegen.quote:
Oeh, lekkerbekjes. Met flink wat saus erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb spare ribs en lekkerbekjes.
Weet je nog welke het was? Dan ga ik die volgende keer checkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ben naar een random tentje gegaan in Berlijn en asociaal lekkere döner gegeten zoals ik dat nog nooit heb gegeten. Een Turk die een mix van schlagers en Turkse popmuziek draait in z'n zaak
Nee toen de koning oranje pleepotten ging gooienquote:
Ik heb ooit in Duitsland ook die ervaring beleefd.Dat is in Nederland niet te krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ravigotte.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, lekkerbekjes. Met flink wat saus erbij.
Ah heerlijk hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yes, lekker gewandeld en net lekker in de zon gezeten
Geen idee meer, was bij U Hermannplatzquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet je nog welke het was? Dan ga ik die volgende keer checken
Maar daar denk.je weer te laat aanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan er ook gewoon steeds minder goed tegen.
@Mickytjuhquote:
Kon gratis mee, dan sla ik niet over als het goed weer is en ze waarschijnlijk kampioen worden.quote:
Gelukkig heeft ze de foto`s nog.quote:
De 2 meest gangbare verhalen momenteel maken hem in ieder geval een stuk minder gewelddadig dan dat-ie gisteren leek.quote:
Snap ik idd, dan wil je daar wel live bij zijn en mee belevenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kon gratis mee, dan sla ik niet over als het goed weer is en ze waarschijnlijk kampioen worden.![]()
Hilarisch: de zoontjes van een maat van me waren er als de kippen bij om het veld te bestormen.
"Mogen we straks het veld op papa?"
-"Nee jongens, dat gaan we ff niet doen dus hè."
"Aaaaaaaaaaaahhhhh!"
Dus vlak voor het fluitsignaal die maat tegen mij:"ik ga ze ff terughalen bij het hek anders zijn ze er dadelijk zo overheen...."
*Grrrrrrrr kijkt naar het veld en ziet daar de jongste het gras al op stormen
"Godverdomme, die waren niet te houden...."
-"Ja, van wie zouden ze dat hebben?"
"Kop dicht Grrrrrrrr!"
Wat een verhaal he!! Echt niet leukquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:speedfight kun je ESF sluiten, we doen toch niet mee dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |