Nee ivm antisemieten claimsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze meneer er ook uit gestuurd worden?
Vrij standaard, kan de FIFA, KNVb, UEFA, FIAA, etc, etc, etc. Als jij je niet aan de afspraken houdt, kan de organisatie je er uit knikkeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in de statuten staat, maar je steekt er tonnen in en de organisatie kan zo besluiten om je eruit te flikkeren... dat is toch wel opmerkelijk.
Wat als er in de toekomst iets verzonnen wordt? Dat kun je nooit snel genoeg weten en dan moet je hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in de statuten staat, maar je steekt er tonnen in en de organisatie kan zo besluiten om je eruit te flikkeren... dat is toch wel opmerkelijk.
Dat is meestal he dat je twee kanten aan een verhaal hebt...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat als er in de toekomst iets verzonnen wordt? Dat kun je nooit snel genoeg weten en dan moet je hetzelfde doen.
Until proven innocent.quote:
Waarom zou de EBU zichzelf diskwalificeren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze meneer er ook uit gestuurd worden?
Wel eerst in elkaar zetten hè. Want een stapel losse velletjes is geen catalogus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Straks m'n Ikea catalogus verbranden in de tuin
En intensief speurwerk!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Petra lost dat wel op met haar jarenlange ervaring
Ja, maar dit incident is nog under investigation he... we weten helemaal niet of het ook daadwerkelijk is gebeurd. Dan gooit de FIFA je er niet uit hoor, net als elke zichzelf respecterende organisatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Vrij standaard, kan de FIFA, KNVb, UEFA, FIAA, etc, etc, etc. Als jij je niet aan de afspraken houdt, kan de organisatie je er uit knikkeren.
Misschien als ' Half Time act' ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Het blijft apart dat Joost nog steeds daar is....
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:54 schreef Evenstar het volgende:
Dat men Israël er bij haalt is toch niet gek als je kijkt hoe zij zich gedragen daar in Malmö.
EBU heeft het over zero-tolerance en dat iedereen zich veilig moet voelen. Ondertussen zijn er meerdere beelden en posts op social media met bewijs dat sommigen van de Israëlische delegatie zich niet gedragen en zelfs deelnemers letterijk als "target" neerzetten op social media. Spanje, Ierland, Nederland, hebben er allemaal mee te maken gehad. Als je echt serieus bent in je zero-tolerance dan pak je dit ook aan. Anders lul je maar wat en ben je niet serieus te nemen.
Niet relevant. Er worden heel vaak mensen uit organisaties geknikkerd, vóór een rechter heeft besloten dat die persoon schuldig is. Gaat om wat de organisatie er van vindt, de juridische kant van de zaak is volledig irrelevant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar dit incident is nog under investigation he... we weten helemaal niet of het ook daadwerkelijk is gebeurd. Dan gooit de FIFA je er niet uit hoor, net als elke zichzelf respecterende organisatie.
Zo'n net bericht opgesteld en dan #since2017 erin.quote:
ESF is geen verdienmodel toch? Je steekt er alleen geld in en je krijgt er niks voor terug tenzij ze met prijzengeld werkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zou dit ook gebeurd zijn als het ging om een artiest van de Big 5 of Zweden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:21 schreef silverevlis het volgende:
Ik hoop wel dat Joost naar huis mag en niet dat hij het land niet mag verlaten vanwege het onderzoek. Weet ik veel hoe dat werkt.
Zou dit ook gebeurd zijn onder Jon Ola Sand? Wat een shitshow allemaal.
Duidelijk statement!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Npo radio 2 heeft ook gelijk de jaarlijkse Eurovisie top 50 gecanceld.
Alles voor de perfecte shitshowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die niet kijken en het ESF niet boeit maar wel willen dat Israel wint
Of Israelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou dit ook gebeurd zijn als het ging om een artiest van de Big 5 of Zweden?
Ga je mee brommers kiekenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Verida het volgende:
Ik ben toch echt wel heel erg benieuwd wat Joost gezegd heeft
Ik denk dat hij net als zijn vriend Acid het hierbij laat. Hij is groot in Duitsland Oostenrijk Zwitserland. Hij hoeft in principe in Nederland niet meer zoveel.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ha die staat er alleen voor het eten. Als ze daadwerkelijk en dan ook een echte statement maakt doneer ik 250 euro aan een goed doel.
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou dit ook gebeurd zijn als het ging om een artiest van de Big 5 of Zweden?
CNN, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Daar mag wel "alleged" tussen, er is nog niets bewezen.
Waarom geen kort geding?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Al ruimschoots lang geleden besprokenquote:
Het wordt altijd gelijk verwoord alsof er een aanranding heeft plaatsgevonden. Wat dus al zeker niet zo is.quote:
Achterkant opfikken. Aandrijving zit toch voor (denk ik)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Straks m'n Ikea catalogus verbranden in de tuin
Weet alleen nog niet wat ik m'n m'n Volvo moet doen, die is half Chinees.
Dat er wat heeft plaatsgevonden wordt door niemand ontkend toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Daar mag wel "alleged" tussen, er is nog niets bewezen.
Of juist nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:37 schreef W00fer het volgende:
Als Joost er tegenin gaat wordt het alleen maar erger. Appelleren is riskeren.
Het zal niet aardig zijn geweest, maar ik betwijfel - met name vanwege Cornald - dat het echt een ernstige bedreiging was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Verida het volgende:
Ik ben toch echt wel heel erg benieuwd wat Joost gezegd heeft
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:37 schreef Thrts het volgende:
Ierland heeft ''aanklacht'' ingediend bij EBU
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:37 schreef Thrts het volgende:
Goed zo. Pak ze met hun eigen middelen. Dat gaat natuurlijk over Israël. Die moeten nu helaas worden gediskwalificeerd omdat het onderzoek niet voor vanavond kan worden afgerond...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:37 schreef Thrts het volgende:
Ik ben niet zo van de complottheorieën hoor maar is dit niet gewoon de "dezelfde impact als de maanlanding" waar mijnheer Klein al een tijdje over spreekt?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
Petitie petitie![]()
Get Joost klein back into Eurovision 2024
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |