SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
murp is admin op het fok!forum, hij heeft het vaak maar druk met DTS
"Wat vind jij daar nou van, van al dat bolken?"
-"Ik vind het kut, ik heb ook geen enkel idee waar het op slaat...."
"Maar de users zeggen dat het één van de meest populaire topics van het hele forum is!"
-"Ja, dat is dan ook de enige reden dat die tyfuszooi nog bestaat. De laatste keer dat we de boel dicht pleurden nam ons verkeer met de helft af. En Danny heeft al zoveel moeite om zijn Skoda Octavia af te betalen."
"Verdiep je je er dan nooit in, in wat er in DTS gebeurt en waarom het zo populair is?"
-"Nee, daar word ik niet voor betaald. Ik word soberso niet betaald en heb, had, en zal nooit enige interesse hebben in wat er in DTS gebeurt. Ik deel gewoon bans uit....""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HeheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Man, ik denk dat we wel voor DRIE seizoenen materiaal hebben als we het een beetje uitsmeren![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Begin maarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met gemak.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, ik denk dat we wel voor DRIE seizoenen materiaal hebben als we het een beetje uitsmeren
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben er, dus je blijft nog wel een uurtje of 3 posten.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slekker lapen!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je bent de digitale coke van HC?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben er, dus je blijft nog wel een uurtje of 3 posten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou, drie is wel de boel rekken hoor. Op een gegeven moment weten de kijkers het wel.quote:
Maar seizoen 1 gaat echt een hit worden!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent de digitale coke van HC?
Ik ga slapenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben er, dus je blijft nog wel een uurtje of 3 posten.![]()
Have fun met de rest♡♡♡♡![]()
quote:
GlurenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geef het max. 20 minuten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is er al joost nieuws.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dinsdag bij mij een vechtpartij. Tokkie wijffie van 16 heeft de buurvrouw (65) in elkaar geslagen. En dat omdat een buurman dat kut kind had aangesproken omdat ze haar hond overal laat schijten en ze het niet opruimt. Buurvrouw nam het op voor de buurman en kreeg toen tikken.quote:
Jammer dat ik niet thuis was. Had graag meegedaan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fijn buurtje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van 16?!? De tyfus....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dinsdag bij mij een vechtpartij. Tokkie wijffie van 16 heeft de buurvrouw (65) in elkaar geslagen. En dat omdat een buurman dat kut kind had aangesproken omdat ze haar hond overal laat schijten en ze het niet opruimt. Buurvrouw nam het op voor de buurman en kreeg toen tikken.
Jammer dat ik niet thuis was. Had graag meegedaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het laatste wat ik meekreeg dat zelfs de politie is ingeschakeld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Steeds gekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moeder stond erbij en keek ernaar. Ik zag ze toen ik de deur uit liep. Had een doktersafspraak. Hoorde een van de twee nog tegen de buurvrouw zeggen “dan mot je ‘s naar beneje komen”.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meedoen is ook niet de oplossing.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moeder stond erbij en keek ernaar. Ik zag ze toen ik de deur uit liep. Had een doktersafspraak. Hoorde een van de twee nog tegen de buurvrouw zeggen “dan mot je ‘s naar beneje komen”.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Raar volkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker wel. Zo doen we dat in Crooswijk. Poten af van m’n buren.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij had moeten zingen “en wie niet spriiiingt…”.
R.I.P DTS.![]()
Zo is dat, poten af!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel. Zo doen we dat in Crooswijk. Poten af van m’n buren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En dan ging zij janken en haar moeder de politie bellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel. Zo doen we dat in Crooswijk. Poten af van m’n buren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Act van volgend jaar ook al bekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar goed, ik ga slapen mensen.
Dromen van een DTS-docu-drama
quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dromen van een DTS-docu-drama
trustequote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dromen van een DTS-docu-drama![]()
Vinden ze nog mooi daar ook joh.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer pissen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan zeg ik dat ik de buurvrouw verdedigde. Politie is overigens wel door iemand gebeld. Toen ik terugkwam van de afspraak gingen ze net weg. Zag ook nog dat wijf met d’r ma jankend afdruipen “het is niet eerlijk” zei ze. Ik wist toen nog niet dat er gevochten was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ging zij janken en haar moeder de politie bellen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moet Dennis niet gaan rellen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als het in 1 van deze landen is The age of consent is slightly higher at 15 in France, Poland, Romania, Sweden, Czech Republic, Greece, Denmark, Iceland, and Slovenia, as well as in Thailand, North Korea, Cambodia, Costa Rica, and Uruguay.quote:
Is Dennis druk met andere dingen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Peukje doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
EnjoyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sta je dan op de parkeerplaats om 3:30 als een halve crimineel…quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
of anders met je smoel uit het raam hangenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sta je dan op de parkeerplaats om 3:30 als een halve crimineel…Uw ADH vitamine Worst
Deze nam ik vroeger vaak op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben bij vriendin.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sta je dan op de parkeerplaats om 3:30 als een halve crimineel…They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben blij dat ik niet rook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of anders met je smoel uit het raam hangen
Dat doe ik tegenwoordig vaakquote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of anders met je smoel uit het raam hangenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
50 euro.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heeft tenminste nog een eigen tuintje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch dat liedje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Miguelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja belgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Benieuwd of het morgen nog gezellig is in zweden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
http://huisbaasbob.nl/quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vuilniszakken.
[ afbeelding ]
Blijft leuk.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jos heeft alleen nog zijn oude trouwe zadel...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
http://huisbaasbob.nl/
Blijft leuk.
Drugs“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
https://www.bobdehuisbaas.nl/quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
http://huisbaasbob.nl/
Blijft leuk.
deze kan je ze allemaal tegelijk klikken en laten afspelen
Uw ADH vitamine Worst
Zo naar bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker tegen de billen aankruipen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze is nog wakkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker tegen de billen aankruipen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jos heeft alleen nog zijn oude trouwe zadel...
Komt goed morgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat een drugshond helemaal gek wordt.quote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Lekker slipe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Okeequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fanclub.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ja slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga pissen dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles voor mij.![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 11 mei 2024 06:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is je gegund.
Goedemorgen Heer GG.![]()
Val nu wel bijna om.Fijne dag,spreek je later.![]()
Je bent er ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik maak zelf uit wanneer ik post.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 06:33 schreef mario390 het volgende:
davor jij de hele nacht
maar je had kunnen 5 mal
brotzeit maken het komt
eh niemand“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[quote]Op zaterdag 11 mei 2024 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
tot later.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 11 mei 2024 06:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is je gegund.
Goedemorgen Heer GG.![]()
Val nu wel bijna om.Fijne dag,spreek je later.![]()
Hier net wakkeren aan de koffie
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-05-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 875 / +0 / +0 / 1801 / 2095
2. JustinK / 871 / +232 / +3 / 4158 / 4429
3. FreshFruit / 396 / +52 / +157 / 1661 / 1911
4. HappyCharly / 359 / +1 / +1 / 1512 / 1709
5. Dr.Mikey / 322 / +17 / +24 / 801 / 980
6. kree / 311 / +36 / +0 / 1572 / 1848
7. aloa / 199 / +11 / +0 / 2102 / 2241
8. Lovely / 184 / +8 / +0 / 1298 / 1437
9. devzero / 178 / +1 / +0 / 542 / 642
10. KillemWieft / 149 / +14 / +13 / 419 / 528
11. MizzezAmy / 138 / +7 / +1 / 888 / 1027
12. ieniminimuis / 119 / +58 / +0 / 545 / 619
13. Fogel / 85 / +18 / +0 / 453 / 528
14. aeque / 84 / +2 / +0 / 178 / 217
15. Superbadeendje / 84 / +2 / +8 / 672 / 756
16. greysbones / 74 / +1 / +0 / 734 / 771
17. Monsterkoekie / 70 / +7 / +0 / 629 / 700
18. Kissingbird / 70 / +0 / +0 / 884 / 921
19. hemarookworst / 61 / +2 / +5 / 379 / 436
20. drakin / 58 / +3 / +1 / 375 / 402SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Goed, zonnig nu nog fris maar overdag 22 gradenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooi, warmer moet niet.. Net lekker zoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goed, zonnig nu nog fris maar overdag 22 graden![]()
Wel fris in de avond maar beetje stevig tempo lopen is het primaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel fris in de avond maar beetje stevig tempo lopen is het prima![]()
En te veel mensen maarja, London op een vrijdag avondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lijkt mij wel leukquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
En te veel mensen maarja, London op een vrijdag avond![]()
Ik hou van musicals dus ik ga eens per jaar en dan pak ik er een paarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ontbijt buffet had een pancake machine
Heet en op je bord in 1 DTS puntHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zometeen op het vliegveld kijken wat ze hebben
Eerst security
Die is zo achterlijk streng op HeathrowHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alle vloeistoffen ook in de ruim bagage geknikkerd
Want daar moet het nog in één zo'n doorzichtig zakje passen en als je meer nodig hebt, heb je pechHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Smakelijk alvastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:50 schreef Bally-b het volgende:
Haha nummer 1 en 2 ik laat jullie
Eitje makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
In het ESF subforum vergelijkt iemand die klap al met die Mallorca-zaak!
En 2 mensen hebben er slecht van geslapen!![]()
![]()
O wat mooi. Ben nog vergeten te kijken toen ik naar bed gingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Het is goed te zien
Deze is vanaf de andere kant van de rivier genomen
(Niet door mij )
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En het is nog niet eens bekend gemaakt wat er is gebeurd toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:00 schreef ToT het volgende:
In het ESF subforum vergelijkt iemand die klap al met die Mallorca-zaak!
En 2 mensen hebben er slecht van geslapen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hij heeft sowieso niemand doodgetraptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het is nog niet eens bekend gemaakt wat er is gebeurd toch?man3
_!
![]()
Pffff in de rij staan om je koffer te droppen
Ik hou zoveel van Schiphol, het is daar zo goed geregeldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De Zweedse politie onderzoekt of er een misdaad is gepleegd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het is nog niet eens bekend gemaakt wat er is gebeurd toch?
Wat het meest te lezen is, is dat ij een Zweedse fotograaf geslagen zou hebben nadat die een opmerking had gemaakt over zijn dode ouders.
Maar hij zou ook een ESF-medewerkster verkeerd behandeld hebben, maar daar lees je minder over.![]()
Ach het is in ieder geval al het meest spraakmakende festival vanuit Nederlands perspectiefHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laatste wat ik hoorde was dat hij niet gediskwalificeerd wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee dat vermoed ik ook niet anders had hij wel vast gezetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hij heeft sowieso niemand doodgetraptman3
_!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daaromquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat vermoed ik ook niet anders had hij wel vast gezeten![]()
Ben je alweer terug. Dat was een kort tripjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pffff in de rij staan om je koffer te droppen
Ik hou zoveel van Schiphol, het is daar zo goed geregeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat had ik gisteren al gehoord dat dat gedacht word. De geruchtenstroom was al snelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De Zweedse politie onderzoekt of er een misdaad is gepleegd.
Wat het meest te lezen is, is dat ij een Zweedse fotograaf geslagen zou hebben nadat die een opmerking had gemaakt over zijn dode ouders.
Maar hij zou ook een ESF-medewerkster verkeerd behandeld hebben, maar daar lees je minder over.
Op gang. Ik heb het idee dat hij vanavond gewoon mee doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vermoed een hoop tam tam om nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij lijkt me het noorderlicht verdwenen te zijn. Heeft ESF ook ontvolgd op instagram, heeft elders allerlei filmpjes die hij gepost had allemaal verwijderd enz.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik gisteren al gehoord dat dat gedacht word. De geruchtenstroom was al snel
Op gang. Ik heb het idee dat hij vanavond gewoon mee doet![]()
Meer voor dudje, die is nog het zuipen van gisteren aan het verwerkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet ook niet hoe lang dat nodig heeft
Of hoe ver het is naar de gate
Maarja kan m niet van de plee trekken als het nog niet klaar isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja het heeft helemaal niets meer met een songfestival te maken inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Toch al jaren een freakshowfestival ipv songfestivalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Mogguh allemaal
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Graag, maar daar moet ik mijn bed voor uit…quote:I'm surrounded by morons!
Te veel moeitequote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Graag, maar daar moet ik mijn bed voor uit…![]()
![]()
Ik lig hier voorlopig nog goed en het buffet sluiten ze de komende 2 a 3 uur ook niet.quote:I'm surrounded by morons!
Nee, ik wil mn bed ook niet uitquote:Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Wanneer vlieg je weer terug?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik lig hier voorlopig nog goed en het buffet sluiten ze de komende 2 a 3 uur ook niet.![]()
Donderdag.quote:I'm surrounded by morons!
Vanavond naar Les Miserablesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker, in Londen vermaak je je nog wel ff
Maar miserabel op het podiumquote:I'm surrounded by morons!
Nah, ze zoeken het maar lekker zelf uit.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Heb je niks beters te doen?
Je had gisteren mee kunnen gaan naar Hadestownquote:
Stoel naast me was leeg en ze hebben nergens kaartjes gescandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wel, later, nu nog nietI'm surrounded by morons!
quote:Er is nog altijd geen besluit genomen over de deelname van Joost Klein aan de finale van het songfestival. Sinds organisator EBU gistermiddag aankondigde dat er een onderzoek is gestart naar een incident rond Klein, is er vooral nog veel onduidelijk. Ondertussen heeft de EBU de start van het stemmen op de finalekandidaten uitgesteld, tot er definitief uitsluitsel is over de Nederlandse inzending.![]()
Beetje laat om nu mee te komenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je had gisteren mee kunnen gaan naar Hadestown
Stoel naast me was leeg en ze hebben nergens kaartjes gescand
Fijne vlucht toegewenst! Jammer dat jullie er niet wat langer waren, was gezelligquote:
Ja heb ik nog nooit eerder meegemaakt dat het zo gingquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe je dat vaak?quote:I'm surrounded by morons!
Ja dudje heeft tussen 11 en 12 kind ophaal plichtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fijne vlucht toegewenst! Jammer dat jullie er niet wat langer waren, was gezelligHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I knowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dudje heeft tussen 11 en 12 kind ophaal plichtI'm surrounded by morons!
Dat scheelt alweerquote:I'm surrounded by morons!
@loveislikeakiss heb je vandaag toegang tot de skyteam lounge? Zo ja, hoe is die?I'm surrounded by morons!
Moet-ie zelf ook wel weer een teken van leven geven. Hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:57 schreef JustinK het volgende:
n Joost Klein aan de finale van het songfestival. Sinds organisator EBU gistermiddag aankondigde dat er een onderzoek is gestart naar een incident rond Klein, is er vooral nog veel onduidelijk. Ondertussen heeft de![]()
Geen commentaar zolang het onderzoek loopt natuurlijk. Dus dan maar ff off the grid blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie zelf ook wel weer een teken van leven geven. Hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn?![]()
idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen commentaar zolang het onderzoek loopt natuurlijk. Dus dan maar ff off the grid blijven.
De politie onderzoekt de zaak overigens ook.
Z'n lieve vrolijke malle imago lijkt wel down the drain te zijn zo.![]()
Denk dat ik zo het ontbijtbuffet maar eens ga onderzoeken.I'm surrounded by morons!
Hij leeft niet helemaal na gisterenquote:
4e wc bezoek nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ben nog steeds plebquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef Fogel het volgende:
@:loveislikeakiss heb je vandaag toegang tot de skyteam lounge? Zo ja, hoe is die?
En ik vlieg op terminal 4, sowieso nog niet eerder geweest
Hoe ver nog tot gold?
[ Bericht 3% gewijzigd door Fogel op 11-05-2024 09:13:01 ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat wordt een lange vluchtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij leeft niet helemaal na gisteren
4e wc bezoek nu![]()
![]()
We beginnen met koffie! Dan een tosti ham kaas, jus 'dOrange, uitsmijter en lekkere warme bolletjesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef Fogel het volgende:
Denk dat ik zo het ontbijtbuffet maar eens ga onderzoeken.![]()
Het nieuws er over wordt voorlopig ff gebolkt!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:12 schreef aloa het volgende:
Nog geen nieuws![]()
Wonderbaarlijk in deze tijd.![]()
![]()
Mogguh iedereenquote:![]()
De wasmachine draait al.
Tijd voor koffie en warme bolletjes
Voor jou alleen!?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We beginnen met koffie! Dan een tosti ham kaas, jus 'dOrange, uitsmijter en lekkere warme bolletjes![]()
SStop die bolkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het nieuws er over wordt voorlopig ff gebolkt!![]()
![]()
Nee, dat haal ik nooit. 's ochtends heb ik nooit honger en kan zo'n ontbijt nooit uit.quote:
Maar goed als je toch flink moet betalen voor het ontbijt in een hotel, dan maar effe goed bunkeren, toch?Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
Mja, ik moet ook bekennen dat in een hotel meer ontbijt dan thuis, zelfs al is het ontbijt inbegrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat haal ik nooit. 's ochtends heb ik nooit honger en kan zo'n ontbijt nooit uit.
Maar goed als je toch flink moet betalen voor het ontbijt, dan maar effe goed bunkeren, toch?I'm surrounded by morons!
Maar ook dan betaal je ervoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook bekennen dat in een hotel meer ontbijt dan thuis, zelfs al is het ontbijt inbegrepen.![]()
![]()
Zo mijn bolle lijf maar eens afspoelen.I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: