Je had gisteren mee kunnen gaan naar Hadestownquote:
quote:Er is nog altijd geen besluit genomen over de deelname van Joost Klein aan de finale van het songfestival. Sinds organisator EBU gistermiddag aankondigde dat er een onderzoek is gestart naar een incident rond Klein, is er vooral nog veel onduidelijk. Ondertussen heeft de EBU de start van het stemmen op de finalekandidaten uitgesteld, tot er definitief uitsluitsel is over de Nederlandse inzending.
Beetje laat om nu mee te komenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je had gisteren mee kunnen gaan naar Hadestown
Stoel naast me was leeg en ze hebben nergens kaartjes gescand
Fijne vlucht toegewenst! Jammer dat jullie er niet wat langer waren, was gezelligquote:
Ja heb ik nog nooit eerder meegemaakt dat het zo gingquote:
Doe je dat vaak?quote:
Ja dudje heeft tussen 11 en 12 kind ophaal plichtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fijne vlucht toegewenst! Jammer dat jullie er niet wat langer waren, was gezellig
I knowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dudje heeft tussen 11 en 12 kind ophaal plicht
Dat scheelt alweerquote:
Moet-ie zelf ook wel weer een teken van leven geven. Hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:57 schreef JustinK het volgende:
n Joost Klein aan de finale van het songfestival. Sinds organisator EBU gistermiddag aankondigde dat er een onderzoek is gestart naar een incident rond Klein, is er vooral nog veel onduidelijk. Ondertussen heeft de
Geen commentaar zolang het onderzoek loopt natuurlijk. Dus dan maar ff off the grid blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie zelf ook wel weer een teken van leven geven. Hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn?
idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen commentaar zolang het onderzoek loopt natuurlijk. Dus dan maar ff off the grid blijven.
Hij leeft niet helemaal na gisterenquote:
Nee ben nog steeds plebquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef Fogel het volgende:
@:loveislikeakiss heb je vandaag toegang tot de skyteam lounge? Zo ja, hoe is die?
Dat wordt een lange vluchtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij leeft niet helemaal na gisteren
4e wc bezoek nu
We beginnen met koffie! Dan een tosti ham kaas, jus 'dOrange, uitsmijter en lekkere warme bolletjesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef Fogel het volgende:
Denk dat ik zo het ontbijtbuffet maar eens ga onderzoeken.
Het nieuws er over wordt voorlopig ff gebolkt!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:12 schreef aloa het volgende:
Nog geen nieuws![]()
Wonderbaarlijk in deze tijd.
Mogguh iedereenquote:
Voor jou alleen!?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We beginnen met koffie! Dan een tosti ham kaas, jus 'dOrange, uitsmijter en lekkere warme bolletjes![]()
Stop die bolkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het nieuws er over wordt voorlopig ff gebolkt!
Nee, dat haal ik nooit. 's ochtends heb ik nooit honger en kan zo'n ontbijt nooit uit.quote:
Mja, ik moet ook bekennen dat in een hotel meer ontbijt dan thuis, zelfs al is het ontbijt inbegrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat haal ik nooit. 's ochtends heb ik nooit honger en kan zo'n ontbijt nooit uit.
Maar goed als je toch flink moet betalen voor het ontbijt, dan maar effe goed bunkeren, toch?
Maar ook dan betaal je ervoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook bekennen dat in een hotel meer ontbijt dan thuis, zelfs al is het ontbijt inbegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |