Dat wordt een lange vluchtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij leeft niet helemaal na gisteren
4e wc bezoek nu
We beginnen met koffie! Dan een tosti ham kaas, jus 'dOrange, uitsmijter en lekkere warme bolletjesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:05 schreef Fogel het volgende:
Denk dat ik zo het ontbijtbuffet maar eens ga onderzoeken.
Het nieuws er over wordt voorlopig ff gebolkt!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:12 schreef aloa het volgende:
Nog geen nieuws![]()
Wonderbaarlijk in deze tijd.
Mogguh iedereenquote:
Voor jou alleen!?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We beginnen met koffie! Dan een tosti ham kaas, jus 'dOrange, uitsmijter en lekkere warme bolletjes![]()
Stop die bolkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het nieuws er over wordt voorlopig ff gebolkt!
Nee, dat haal ik nooit. 's ochtends heb ik nooit honger en kan zo'n ontbijt nooit uit.quote:
Mja, ik moet ook bekennen dat in een hotel meer ontbijt dan thuis, zelfs al is het ontbijt inbegrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat haal ik nooit. 's ochtends heb ik nooit honger en kan zo'n ontbijt nooit uit.
Maar goed als je toch flink moet betalen voor het ontbijt, dan maar effe goed bunkeren, toch?
Maar ook dan betaal je ervoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook bekennen dat in een hotel meer ontbijt dan thuis, zelfs al is het ontbijt inbegrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |