Smakelijk alvastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:50 schreef Bally-b het volgende:
Haha nummer 1 en 2 ik laat jullie
Eitje maken
O wat mooi. Ben nog vergeten te kijken toen ik naar bed gingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Het is goed te zien
Deze is vanaf de andere kant van de rivier genomen
(Niet door mij )
[ afbeelding ]
En het is nog niet eens bekend gemaakt wat er is gebeurd toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:00 schreef ToT het volgende:
In het ESF subforum vergelijkt iemand die klap al met die Mallorca-zaak!
En 2 mensen hebben er slecht van geslapen!
En hij heeft sowieso niemand doodgetraptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het is nog niet eens bekend gemaakt wat er is gebeurd toch?
De Zweedse politie onderzoekt of er een misdaad is gepleegd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het is nog niet eens bekend gemaakt wat er is gebeurd toch?
Nee dat vermoed ik ook niet anders had hij wel vast gezetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hij heeft sowieso niemand doodgetraptman3
_!
Daaromquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat vermoed ik ook niet anders had hij wel vast gezeten
Ben je alweer terug. Dat was een kort tripjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pffff in de rij staan om je koffer te droppen
Ik hou zoveel van Schiphol, het is daar zo goed geregeld
Ja dat had ik gisteren al gehoord dat dat gedacht word. De geruchtenstroom was al snelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De Zweedse politie onderzoekt of er een misdaad is gepleegd.
Wat het meest te lezen is, is dat ij een Zweedse fotograaf geslagen zou hebben nadat die een opmerking had gemaakt over zijn dode ouders.
Maar hij zou ook een ESF-medewerkster verkeerd behandeld hebben, maar daar lees je minder over.
Ik vermoed een hoop tam tam om nietsquote:
Hij lijkt me het noorderlicht verdwenen te zijn. Heeft ESF ook ontvolgd op instagram, heeft elders allerlei filmpjes die hij gepost had allemaal verwijderd enz.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik gisteren al gehoord dat dat gedacht word. De geruchtenstroom was al snel
Op gang. Ik heb het idee dat hij vanavond gewoon mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |