SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
murp is admin op het fok!forum, hij heeft het vaak maar druk met DTS
"Wat vind jij daar nou van, van al dat bolken?"
-"Ik vind het kut, ik heb ook geen enkel idee waar het op slaat...."
"Maar de users zeggen dat het één van de meest populaire topics van het hele forum is!"
-"Ja, dat is dan ook de enige reden dat die tyfuszooi nog bestaat. De laatste keer dat we de boel dicht pleurden nam ons verkeer met de helft af. En Danny heeft al zoveel moeite om zijn Skoda Octavia af te betalen."
"Verdiep je je er dan nooit in, in wat er in DTS gebeurt en waarom het zo populair is?"
-"Nee, daar word ik niet voor betaald. Ik word soberso niet betaald en heb, had, en zal nooit enige interesse hebben in wat er in DTS gebeurt. Ik deel gewoon bans uit....""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HeheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Man, ik denk dat we wel voor DRIE seizoenen materiaal hebben als we het een beetje uitsmeren![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Begin maarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met gemak.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, ik denk dat we wel voor DRIE seizoenen materiaal hebben als we het een beetje uitsmeren
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben er, dus je blijft nog wel een uurtje of 3 posten.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slekker lapen!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je bent de digitale coke van HC?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben er, dus je blijft nog wel een uurtje of 3 posten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou, drie is wel de boel rekken hoor. Op een gegeven moment weten de kijkers het wel.quote:
Maar seizoen 1 gaat echt een hit worden!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent de digitale coke van HC?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga slapenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben er, dus je blijft nog wel een uurtje of 3 posten.![]()
Have fun met de rest♡♡♡♡![]()
quote:
GlurenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geef het max. 20 minuten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is er al joost nieuws.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dinsdag bij mij een vechtpartij. Tokkie wijffie van 16 heeft de buurvrouw (65) in elkaar geslagen. En dat omdat een buurman dat kut kind had aangesproken omdat ze haar hond overal laat schijten en ze het niet opruimt. Buurvrouw nam het op voor de buurman en kreeg toen tikken.quote:
Jammer dat ik niet thuis was. Had graag meegedaan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fijn buurtje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van 16?!? De tyfus....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dinsdag bij mij een vechtpartij. Tokkie wijffie van 16 heeft de buurvrouw (65) in elkaar geslagen. En dat omdat een buurman dat kut kind had aangesproken omdat ze haar hond overal laat schijten en ze het niet opruimt. Buurvrouw nam het op voor de buurman en kreeg toen tikken.
Jammer dat ik niet thuis was. Had graag meegedaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het laatste wat ik meekreeg dat zelfs de politie is ingeschakeld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Steeds gekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moeder stond erbij en keek ernaar. Ik zag ze toen ik de deur uit liep. Had een doktersafspraak. Hoorde een van de twee nog tegen de buurvrouw zeggen “dan mot je ‘s naar beneje komen”.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meedoen is ook niet de oplossing.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moeder stond erbij en keek ernaar. Ik zag ze toen ik de deur uit liep. Had een doktersafspraak. Hoorde een van de twee nog tegen de buurvrouw zeggen “dan mot je ‘s naar beneje komen”.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Raar volkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker wel. Zo doen we dat in Crooswijk. Poten af van m’n buren.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij had moeten zingen “en wie niet spriiiingt…”.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo is dat, poten af!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel. Zo doen we dat in Crooswijk. Poten af van m’n buren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En dan ging zij janken en haar moeder de politie bellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel. Zo doen we dat in Crooswijk. Poten af van m’n buren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Act van volgend jaar ook al bekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar goed, ik ga slapen mensen.
Dromen van een DTS-docu-drama
quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
trustequote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: