Oh ik dacht je oudersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad ook wel een beetje een klein kind.
Ik heb twee neefjes die de hele tekst uit hun hoofd kennen, en voor de helft niet weten waar het over gaat. En ik heb het ze nooit laten horen! Ze horen dat op school, zij en al hun vriendjes en vriendinnetjes vinden het helemaal geweldig. Om die reden zou ik het heel verdrietig vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik werd net al gebeld. Of ik het al had gehoord en of we morgen nog wel samen gaan kijken. Natuurlijk zei ik maar wat moet je over de rest zeggen. Zo verwarrend.![]()
En chorizo, albondigas, patatas bravas en, en, enquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik trouwens jamón meenemen? En manchego?
*ril*quote:
Zie 105.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
Zouden ze het nog voor elkaar krijgen om voor het begin van de juyshow iets bekend te maken. Of is het straks, 'jammer jongens geen Europapa, hier hebben jullie de video, en doorrrr'.
quote:
Ook een goed nummerquote:
Men is het nog aan het “onderzoeken” dus er is niks anders bekend dan dat de jury het optreden van gisteren moet beoordelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
Een mens kan niet eens meer rustig verhuizen, alles is ONTPLOFT volgens mij. Ik lees veel horrorverhalen, ga hier natuurlijk nog even bijlezen maar heeft iemand al een beetje een samenvatting van wat hier een beetje de tendens is qua wat er gebeurd is?
Ik heb echt al sinds vanmiddag een beetje buikpijn
Mijn kinderen bestaan gelukkig niet genoeg om er echt besef van te hebben. Scheelt ook een hoop uitleg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:59 schreef Yesse het volgende:
Mijn mini is gelukkig te klein om het allemaal mee te krijgen. Wij hebben nog altijd Spotify om naar te luisteren.
Hmmquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Men is het nog aan het “onderzoeken” dus er is niks anders bekend dan dat de jury het optreden van gisteren moet beoordelen.
Dat is geen statement. In principe weten de mensen buiten de zaal niets, behalve dat die niet live optreed.quote:
Samenvatting: Jij gaat verhuizen en de hele wereld stort in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
Een mens kan niet eens meer rustig verhuizen, alles is ONTPLOFT volgens mij. Ik lees veel horrorverhalen, ga hier natuurlijk nog even bijlezen maar heeft iemand al een beetje een samenvatting van wat hier een beetje de tendens is qua wat er gebeurd is?
Het grootste gerucht gaat dat die een klap/klappen heeft gegeven aan een fotograaf. Maar dat dit nog zodanig in onderzoek zit, dat ze er nog niks over kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
Ja nog buiten de stad ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Samenvatting: Jij gaat verhuizen en de hele wereld stort in.
Ik hoop dat je tevreden bent jongedame.
We weten wel wiens schuld het is jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Samenvatting: Jij gaat verhuizen en de hele wereld stort in.
Ik hoop dat je tevreden bent jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |