Oh ik dacht je oudersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad ook wel een beetje een klein kind.
Ik heb twee neefjes die de hele tekst uit hun hoofd kennen, en voor de helft niet weten waar het over gaat. En ik heb het ze nooit laten horen! Ze horen dat op school, zij en al hun vriendjes en vriendinnetjes vinden het helemaal geweldig. Om die reden zou ik het heel verdrietig vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik werd net al gebeld. Of ik het al had gehoord en of we morgen nog wel samen gaan kijken. Natuurlijk zei ik maar wat moet je over de rest zeggen. Zo verwarrend.![]()
En chorizo, albondigas, patatas bravas en, en, enquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik trouwens jamón meenemen? En manchego?
*ril*quote:
Zie 105.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
Zouden ze het nog voor elkaar krijgen om voor het begin van de juyshow iets bekend te maken. Of is het straks, 'jammer jongens geen Europapa, hier hebben jullie de video, en doorrrr'.
quote:
Ook een goed nummerquote:
Men is het nog aan het “onderzoeken” dus er is niks anders bekend dan dat de jury het optreden van gisteren moet beoordelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
Een mens kan niet eens meer rustig verhuizen, alles is ONTPLOFT volgens mij. Ik lees veel horrorverhalen, ga hier natuurlijk nog even bijlezen maar heeft iemand al een beetje een samenvatting van wat hier een beetje de tendens is qua wat er gebeurd is?
Ik heb echt al sinds vanmiddag een beetje buikpijn
Mijn kinderen bestaan gelukkig niet genoeg om er echt besef van te hebben. Scheelt ook een hoop uitleg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:59 schreef Yesse het volgende:
Mijn mini is gelukkig te klein om het allemaal mee te krijgen. Wij hebben nog altijd Spotify om naar te luisteren.
Hmmquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Men is het nog aan het “onderzoeken” dus er is niks anders bekend dan dat de jury het optreden van gisteren moet beoordelen.
Dat is geen statement. In principe weten de mensen buiten de zaal niets, behalve dat die niet live optreed.quote:
Samenvatting: Jij gaat verhuizen en de hele wereld stort in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
Een mens kan niet eens meer rustig verhuizen, alles is ONTPLOFT volgens mij. Ik lees veel horrorverhalen, ga hier natuurlijk nog even bijlezen maar heeft iemand al een beetje een samenvatting van wat hier een beetje de tendens is qua wat er gebeurd is?
Het grootste gerucht gaat dat die een klap/klappen heeft gegeven aan een fotograaf. Maar dat dit nog zodanig in onderzoek zit, dat ze er nog niks over kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef Meke het volgende:
Ja nog buiten de stad ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Samenvatting: Jij gaat verhuizen en de hele wereld stort in.
Ik hoop dat je tevreden bent jongedame.
We weten wel wiens schuld het is jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Samenvatting: Jij gaat verhuizen en de hele wereld stort in.
Ik hoop dat je tevreden bent jongedame.
Ja precies, dat lees ik ook een beetje in de media, ik heb hier dus niet echt inside info gemist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het grootste gerucht gaat dat die een klap/klappen heeft gegeven aan een fotograaf. Maar dat dit nog zodanig in onderzoek zit, dat ze er nog niks over kunnen zeggen.
Aran weet het wel weer mooi te vertellen. Want dit statement zegt helemaal niksquote:
Nee vooral heel veel wilde geruchten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, dat lees ik ook een beetje in de media, ik heb hier dus niet echt inside info gemist.
Echt hequote:
Nouja dat Appie nog steeds achter Joost staat, denk dat hij daarop wijst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aran weet het wel weer mooi te vertellen. Want dit statement zegt helemaal niks
Ik meende juist dat die video werd getoond zodat de jury hem daarop kon beoordelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:00 schreef grazz het volgende:
Dus optreden semi 2 van NL laten ze alsnog zien na Luxemburg, alleen kan er door de jury niet op gestemd worden. Daarmee straf je hem dus al af. Laat hem morgen gewoon optreden. Als hij zelf nog wil tenminste..... Maar dat die vlaggen weg zijn gehaald vertelt mij dat als het klopt dat hij iemand uit het team heeft gemept, ze daar in ieder geval helemaal klaar met NL zijn. Ik zie het somber in.
Niemand heeft inside informatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, dat lees ik ook een beetje in de media, ik heb hier dus niet echt inside info gemist.
Maar dat zegt toch ook helemaal niks. We weten niet eens wat er gebeurd is en of Appie er dan wel bij was. Plus dat bijna alle beste vrienden wel achter hun vrienden blijven staan als er iets gebeurdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja dat Appie nog steeds achter Joost staat, denk dat hij daarop wijst.
Ja het was zo'n leuk jaar qua voorpret en nu ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niemand heeft inside informatie.
Wat een kutzooi
Ja eens hoor, maar tochquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch ook helemaal niks. We weten niet eens wat er gebeurd is en of Appie er dan wel bij was. Plus dat bijna alle beste vrienden wel achter hun vrienden blijven staan als er iets gebeurd
Precies. Het was pas een overduidelijk statement geweest als Appie had getweet dat hij het optreden wel even over kon nemenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch ook helemaal niks. We weten niet eens wat er gebeurd is en of Appie er dan wel bij was. Plus dat bijna alle beste vrienden wel achter hun vrienden blijven staan als er iets gebeurd
Je zag het eigenlijk gisteren al bij de persconferentie. Niet echt geïnteresseerd en dan nog dat erg flauwe 'hoezo niet?' bij het statement van de spokesperson van Israël.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef Meke het volgende:
Ik maak me wel een beetje zorgen om Joost. Ze gaven al aan een beetje moeite te hebben met het Songfestival'circus' qua organisatie etc, en nu keert het zich zo tegen je (wellicht terecht), wat zul je je dan eenzaam voelen
Heb ik daarom zo weinig vrienden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Help @Straniquote:
Ik verbaas mij juist elke keer nadat ik weer een supermarkt gesloopt heb, dat geen van mijn vrienden een twee met een hartje plaatstquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ik daarom zo weinig vrienden?
Ik gooi ze altijd meteen voor de bus als een situatie niet goed voelt.
Ja, alhoewel ik dat toen meer als baldadig interpreteerde. En we hem natuurlijk ook vaker onder een vlag zien zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zag het eigenlijk gisteren al bij de persconferentie. Niet echt geïnteresseerd en dan nog dat erg flauwe 'hoezo niet?' bij het statement van de spokesperson van Israël.
2quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verbaas mij juist elke keer nadat ik weer een supermarkt gesloopt heb, dat geen van mijn vrienden een twee met een hartje plaatst
Hé, misschien ben jij dan wel een vriend van mij, want ik plaats idd nooit dat soort tweets.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verbaas mij juist elke keer nadat ik weer een supermarkt gesloopt heb, dat geen van mijn vrienden een twee met een hartje plaatst
De hele Malmo Arena roept boe op het moment dat gezegd wordt dat Nederland niet optreedt.quote:
Mij gaat het meer erom dat die zelf eigenlijk geen vragen wilde beantwoorden aan hem en daarna dan zo inhaakt bij een vraag die de Israëlische zangeres helemaal niet zou mogen krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik dat toen meer als baldadig interpreteerde. En we hem natuurlijk ook vaker onder een vlag zien zitten.
Grazie millequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
De hele Malmo Arena roept boe op het moment dat gezegd wordt dat Nederland niet optreedt.
Het boegeroep in de Malmo Arena wanneer gezegd wordt dat Joost niet optreedt was 'brutal' (zelfde als brutal in het Engels)
Ja true, hij lijkt hier misschien toch niet helemaal voor gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mij gaat het meer erom dat die zelf eigenlijk geen vragen wilde beantwoorden aan hem en daarna dan zo inhaakt bij een vraag die de Israëlische zangeres helemaal niet zou mogen krijgen.
quote:
Klopt. Voor veel mensen wel (als echt blijkt dat die geslagen heeft). Maar ik vond dat daarvoor al wat vreemd van hem.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja true, hij lijkt hier misschien toch niet helemaal voor gemaakt.
Aan de andere kant bekijken we nu die persconferentie natuurlijk ook heel anders dan als er niets was gebeurd en hij morgen gewoon een topoptreden had gegeven met een mooie notering, dat vind ik ook altijd lastig aan dit soort dingen.
Joost heeft al gezegd dat hij het tot woensdag helemaal niet naar z'n zin had in Malmö, pas toen er publiek bij kwam begon hij het een beetje te voelen. Maar aan alles zie je dat hij het gewoon kut vindt, ook in die persco inderdaad. Hij stoort zich op de een of andere manier heel erg aan de EBU. Vervolgens wordt hij nog keihard genaaid met die running order. Geen reden om iemand een klap te verkopen uiteraard, maar dat is ook nog niet bevestigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mij gaat het meer erom dat die zelf eigenlijk geen vragen wilde beantwoorden aan hem en daarna dan zo inhaakt bij een vraag die de Israëlische zangeres helemaal niet zou mogen krijgen.
Dat van die klap staat volledig buiten alles wat ik zeg, dus geen idee wat het in deze 'discussie' toevoegtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost heeft al gezegd dat hij het tot woensdag helemaal niet naar z'n zin had in Malmö, pas toen er publiek bij kwam begon hij het een beetje te voelen. Maar aan alles zie je dat hij het gewoon kut vindt, ook in die persco inderdaad. Hij stoort zich op de een of andere manier heel erg aan de EBU. Vervolgens wordt hij nog keihard genaaid met die running order. Geen reden om iemand een klap te verkopen uiteraard, maar dat is ook nog niet bevestigd.
Zit je nu bij de verkeerde taal te kijken op Duolingo.quote:
Haha nee ik probeerde Strani een beetje op de kast te jagenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zit je nu bij de verkeerde taal te kijken op Duolingo.
Mil gracias
Dan had je wat in het Catalaans moeten zeggenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik probeerde Strani een beetje op de kast te jagen
Ja maar kan me ook niet voorstellen dat dat echt de aanleiding isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Redefine het volgende:
En die vijfde startpositie blijft nog steeds bizar. Vooral als het ook nog eens vrije keuze was van de producent.
Dat doet dan toch vermoeden dat dat plaatje wat steeds rondgaat misschien van vanmiddag was toen NL niet meedeed.quote:
Oh sí, bona idea!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had je wat in het Catalaans moeten zeggen
We moesten genaaid worden blijkbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Redefine het volgende:
En die vijfde startpositie blijft nog steeds bizar. Vooral als het ook nog eens vrije keuze was van de producent.
Dat "vrije keuze van de producent" is sowieso een slecht idee, zeker als de helft van de lootjes dat lijkt te zijn. Zeg dan gewoon dat je ergens een oude duitse Octopus hebt gekocht om de volgorde te bepalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Redefine het volgende:
Dat lijkt mij ook. De geruchten gaan dat het om een Israëlische journalist ging die nogal vervelend was (Spanje schijnt ook geklaagd te hebben). En een van de geruchten gaat over een opmerking over zijn ouders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar kan me ook niet voorstellen dat dat echt de aanleiding is
Dat denk ik eigenlijk ook. Waarbij de meeste journalisten er wel raad mee weten om dat dan als nepnieuws te brengen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat doet dan toch vermoeden dat dat plaatje wat steeds rondgaat misschien van vanmiddag was toen NL niet meedeed.
Of de Zweedse vader Abraham.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat "vrije keuze van de producent" is sowieso een slecht idee, zeker als de helft van de lootjes dat lijkt te zijn. Zeg dan gewoon dat je ergens een oude duitse Octopus hebt gekocht om de volgorde te bepalen.
Mensen zijn om minder boos geworden ja.quote:
Ja zoiets lijkt mij aannemelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. De geruchten gaan dat het om een Israëlische journalist ging die nogal vervelend was (Spanje schijnt ook geklaagd te hebben). En een van de geruchten gaat over een opmerking over zijn ouders.
Maar goed dit zijn slechts wilde geruchten, het kan nog van alles zijn
quote:
Met een vijfde startpositie kan je nog best een goed resultaat halen. Kijk naar Rusland in 2021 en 2019 en Oostenrijk in 2018. Maar het is gewoon kut dat we voor Israel moeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Redefine het volgende:
Waarbij er sowieso nog wel een verschil is tussen een opstootje waar per ongeluk een klap uit is gedeeld, een gerichte klap na een opmerking of iemand die meerdere keren staat in te hakken (pun intended) op de ander.quote:
Mogelijk kreeg Joost die vraag omdat hij zich gister tijdens de persco ook bemoeide met een vraag aan Eden Golan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. De geruchten gaan dat het om een Israëlische journalist ging die nogal vervelend was (Spanje schijnt ook geklaagd te hebben). En een van de geruchten gaat over een opmerking over zijn ouders.
Maar goed dit zijn slechts wilde geruchten, het kan nog van alles zijn
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:27 schreef H_T het volgende:
Zo, ik ben thuis na een dagje Duitsland. Heb ik nog iets gemist?
dit is bedoeld als een grapje
Dat fucking 'energieke' tussen haakjes, dat is wat ik zo irritant vind aan Cornald.quote:
Ik zat zelf ook aan zoiets te denken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mogelijk kreeg Joost die vraag omdat hij zich gister tijdens de persco ook bemoeide met een vraag aan Eden Golan.
Eden kreeg een vraag, delegatie zei dat ze niet alles hoefde te beanwoorden en Joost zei "why not?"
Ik kan me voorstellen dat de Israëlische pers toen ook dacht "dan gaan we Joost ook even wat irritante vragen stellen om te kijken of hij die wel beantwoord".
Is een gok van me maar ik verwacht dat het ongeveer zo gelopen zal zijn
Ik hoop heel erg dat dit ooit iets wordt waar we echt om kunnen lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:27 schreef H_T het volgende:
Wees blij dat het niet (betekenisvol) was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat fucking 'energieke' tussen haakjes, dat is wat ik zo irritant vind aan Cornald.
Ja maar daarom vraag ik me ook af waarom er nog geen statement isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij er sowieso nog wel een verschil is tussen een opstootje waar per ongeluk een klap uit is gedeeld, een gerichte klap na een opmerking of iemand die meerdere keren staat in te hakken (pun intended) op de ander.
Dat laat ook wel zien waarom geruchten altijd wel gevaarlijk zijn.
Ik ook Meke. Zou erg zonde zijn ook als het zo aflooptquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dit ooit iets wordt waar we echt om kunnen lachen
Hij had het al aan de stok met de Israëli's, ze zaten hem al opzichtig te pesten. Maar goed, andere "geruchten" zijn dat dit incident niks met de Israëlische delegatie te maken zou hebben (al zal z'n humeur er niet beter van zijn geworden).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook aan zoiets te denken.
Om rouwlapjes en ledbollen kunnen we lachen. Dit wordt een pittige, vrees ikquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
I seriously doubt it.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, eens. Je zou verwachten dat ze toch minimaal zouden zeggen dat er een onderzoek loopt, maar daar niks over mogen zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daarom vraag ik me ook af waarom er nog geen statement isDit brengt zoveel onduidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |