Israël heeft wss lopen jankenquote:
Of ze laten hem meelopen omdat hij morgen misschien wél mag…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
Er moet dus iets gebeurd zijn tussen de vlaggenparade en zijn rehearsal
Well done Bakuquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben benieuwd naar VI vanavond, Joost gecanceld, benieuwd welke haat dan prevaleert bij die seniele ouwe geit, ik zie de verwarring op zijn toet al voor me
Stefano Keizers genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie Joost er overigens niet voor aan (voor zover ik hem ken...) om over de schreef te gaan hoe dan ook. Bepaalde anderen wel.
Dat hoeft niet, het kan ook na of tijdens (of net ervoor) gemeld zijn en eerder plaatsgevonden hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Em31 het volgende:
Er moet dus iets gebeurd zijn tussen de vlaggenparade en zijn rehearsal
Of het heeft te maken met het interview, waarover misschien wel geklaagd is.quote:
Scheelt wel dat je hem niet kent natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie Joost er overigens niet voor aan (voor zover ik hem ken...) om over de schreef te gaan hoe dan ook. Bepaalde anderen wel.
Roddelpraat inschakelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Of het heeft te maken met het interview, waarover misschien wel geklaagd is.
SPECULATIES
Dan zou het ook voor griekenland moeten geldenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
SPECULATIES
dat is het sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeiden we vannacht niet wat voor malloot dat was
Eerlijk is eerlijk… er gebeurt nu wel iets dat nooit eerder is gebeurd. Maanlading verbleekt erbij.quote:
Een 'why not' lijkt me niet cancelwaardigquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
SPECULATIES
Altijd weer die Cornald maas die zich niet kan gedragenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:04 schreef Rebel- het volgende:
Maar dan is er een onderzoek naar de Nederlandse delegatie en niet specifiek tegen Joost.
De EBU heeft dit aan zichzelf te danken. Het was wachten tot iemand zijn mond niet meer kon houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joost is zich wel in rap tempo impopulair aan t maken
Dit lijkt meer op een banaanlanding dan een maanlanding.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk… er gebeurt nu wel iets dat nooit eerder is gebeurd. Maanlading verbleekt erbij.
Wat een slecht teken is voor Joost.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Aaah…Ben nu wel erg benieuwd. De TamTam uit Malmö is erg traag
En dan straks met dat belerende vingertje wijzen. Achterlijke organisatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:05 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
De EBU heeft dit aan zichzelf te danken. Het was wachten tot iemand zijn mond niet meer kon houden
Ik dacht dat Gover Meit van Joodse afkomst was, maar weet niet of dat klopt. Als dat zo is, dan zal hij vast niets tegen Israel gezegd hebben?quote:
Lijkt me heel sterk dat het daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:05 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
De EBU heeft dit aan zichzelf te danken. Het was wachten tot iemand zijn mond niet meer kon houden
Dat ben ik zelf ook deels en toch heb ik een gigantische pleuris hekel aan Israëlquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gover Meit van Joodse afkomst was, maar weet niet of dat klopt. Als dat zo is, dan zal hij vast niets tegen Israel gezegd hebben?
Welk interview?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
SPECULATIES
Dat lijkt mij ook niet. Wtf.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ga je toch ook niet zo maar doen als organisatie?
Daarna naar een swingersboot samen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Morgen om 21:00 lekker naar The Fall Guy in de Vue, wie gaat er mee.
Eerst met zn allen sushi eten in Amersfoortquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Morgen om 21:00 lekker naar The Fall Guy in de Vue, wie gaat er mee.
Als we dat nou eens wisten!quote:
Vreemd jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Maar hoe dan. Ze onderzoeken iets van gisteravond en ze halen Joost na de vlaggenparade pas uit het repetitieschema? Wat zijn dit voor minne streken.
Volgens Aftonblat niet te maken met perscoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:11 schreef Nexum het volgende:
Als dit met de persco te maken heeft dan overtreed EBU een hele hoop regels… dat is gewoon censureren
Ja, en weer in kamp NL. Eerst gedoe met Douwe Bob en die Hovi, en in 2018 was er iets met Waylon en pers?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:10 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar goed, alle jokes aside, dit is wel kut.
Ja Tyf ff op, dit heeft die sukkel volledig aan zichzelf en zijn kinderachtige gedrag te danken. Ik zei niet voor niets al dat hij moest oppassen niet teveel Israël shit aan te trekken. Nu mag hij op de blaren zitten. Sukkel dat het er is.quote:
quote:"We doen onderzoek naar een incident dat aan ons is gemeld", staat in een verklaring van de organiserende European Broadcasting Union (EBU).
Het ging toch iets dat na de 1/2 finale was gebeurd? Persco was er voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:11 schreef Nexum het volgende:
Als dit met de persco te maken heeft dan overtreed EBU een hele hoop regels… dat is gewoon censureren
Maar daar heeft het dus niets mee te maken, geen idee waarom mensen meteen die link denken te moeten leggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:11 schreef Nexum het volgende:
Ja wtf! Dat moet toch van invloed zijn als je niet gewoon alle repetities mee kunt doen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:08 schreef Momo het volgende:
Maar zelfs als hij de juryshow vanavond mag doen, dan raak je toch van streek zo.
Onze Joost gestruikeld over een plankje, stiekem voor zijn deur neergelegd door klierende tienermeisjes, na afloop van de show gisteravond.quote:
Nederland en Israël zijn al jaren geen ESF vriendjes inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, en weer in kamp NL. Eerst gedoe met Douwe Bob en die Hovi, en in 2018 was er iets met Waylon en pers?
Oh dus eigenlijk zeg je wij als Israël maken hier de dienst uit? Gtfoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja Tyf ff op, dit heeft die sukkel volledig aan zichzelf en zijn kinderachtige gedrag te danken. Ik zei niet voor niets al dat hij moest oppassen niet teveel Israël shit aan te trekken. Nu mag hij op de blaren zitten. Sukkel dat het er is.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja Tyf ff op, dit heeft die sukkel volledig aan zichzelf en zijn kinderachtige gedrag te danken. Ik zei niet voor niets al dat hij moest oppassen niet teveel Israël shit aan te trekken. Nu mag hij op de blaren zitten. Sukkel dat het er is.
Die was erna, maar is dat bevestigd dat dat het niet was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het ging toch iets dat na de 1/2 finale was gebeurd? Persco was er voor.
Je weet toch niet wanneer het ze ter ore is gekomenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Maar hoe dan. Ze onderzoeken iets van gisteravond en ze halen Joost na de vlaggenparade pas uit het repetitieschema? Wat zijn dit voor minne streken.
Nee Grazzie. Wat een rollercoasterquote:
Nee, ik zeg dat onze Joost zich ook gewoon moet gedragen op het ESF, iets dat hij gisteravond tijdens de persconferentie overduidelijk niet deed. Dus het laat zich raden dat meneer waarschijnlijk ergens stennis heeft lopen schoppen. Eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk zeg je wij als Israël maken hier de dienst uit? Gtfo
Dit geldt natuurlijk ook voor uitspraken als arme Joostquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Er is nog niets bekend waarover het gaat, lieverd.
Wie zegt dat Joost het is? Delegatie he. Kan ook Appie zijn of iemand anders etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat onze Joost zich ook gewoon moet gedragen op het ESF, iets dat hij gisteravond tijdens de persconferentie overduidelijk niet deed.
Dat was wel min ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat onze Joost zich ook gewoon moet gedragen op het ESF, iets dat hij gisteravond tijdens de persconferentie overduidelijk niet deed.
Niemand weet waar het over gaat maar jij wel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me geen reden om hem uit de repetities te schrappenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:13 schreef Eurochacha het volgende:
Maar is het al duidelijk dat Joost iets heeft gedaan of kan er ook iets tegen Joost zijn gedaan?
Dat is inderdaad heel gekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
Waarom moest dit in godsnaam duren tot na de vlaggenparade. Wat vaag dit.
Ja geef de Marokkaan maar de schuldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat Joost het is? Delegatie he. Kan ook Appie zijn of iemand anders etc
Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
Nee ok maar hypothetisch is het natuurlijk wel een schande wat Joost allemaal gedaan zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Meridiaan het volgende:
RUSTAAAGH mensen.
We weten nog niks officieels, er wordt hier van alles ingevuld en veroordeeld.
Wel als persoon X iets deed waar Joost over klaagde en X beweert dat niet te hebben gedaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me geen reden om hem uit de repetities te schrappen
Kan idd net zo goed grensoverschrijdend gedrag naar de blauwe kip zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel weer apart, Joost wordt onderzocht voor iets en meteen allerlei mensen hier die de schuld bij Israel denken te moeten leggen...
Wie zegt dat het Joost is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat Joost het is? Delegatie he. Kan ook Appie zijn of iemand anders etc
Waarom zouden ze Joost dan schorsen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:13 schreef Eurochacha het volgende:
Maar is het al duidelijk dat Joost iets heeft gedaan of kan er ook iets tegen Joost zijn gedaan?
Ergens in het kwartier tussen de vlaggenparade en Joost zijn repetitie dan? Anders laat je hem daar toch ook niet aan meedoen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet toch niet wanneer het ze ter ore is gekomen
Ik gok dat je onzin lultquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Dit was al eerder in de week, maar nu komen alle poepvliegen erop af.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef Scorpie het volgende:
https://www.puna.nl/news/(...)-ze-dit-stiekem-toch
Wat een snitch. Als hij dat niet wil wtf is het probleemquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef Scorpie het volgende:
https://www.puna.nl/news/(...)-ze-dit-stiekem-toch
Van de Blue Man Group?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het hoeft niet iets te zijn wat Joost heeft gedaan. Het kan ook zijn dat er dreiging is richting Joost.
Niet dat ik dat denk, maar laten we alle opties open laten.
Was al eerder deze week.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat een snitch. Als hij dat niet wil wtf is het probleem
kan toch eerder gebeurd zijn en de melding kwam later?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ergens in het kwartier tussen de vlaggenparade en Joost zijn repetitie dan? Anders laat je hem daar toch ook niet aan meedoen?
Maar dat heeft niets met de huidige situatie te maken, laat enkel zien dat Joost er nogal gefrustreerd uitzag gister na de show.quote:
Dit was het schijnbaar niet.quote:
Dat zou het volgens de EBU juist niet zijnquote:
Een willekeurige X-gebruiker (voormalig Twitter) roept wat, en domme mensen rennen er weer achteraan. Geweldig.quote:
Ja maar wie meldt het dan na de vlaggenparade pas, als het gisteravond is gebeurd?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kan toch eerder gebeurd zijn en de melding kwam later?
Zou kunnen jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:18 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft niet zo’n filmpje van na zijn optreden, misschien incident met de mensen die dat regelen enzo.
Je hebt het hier wel over Frutsel he, niet zo'n toon aanslaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een willekeurige X-gebruiker (voormalig Twitter) roept wat, en domme mensen rennen er weer achteraan. Geweldig.
Puur hypothetisch inderdaad gewoon walgelijk... En dat met dieren EN kleine kinderen. In het openbaar!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee ok maar hypothetisch is het natuurlijk wel een schande wat Joost allemaal gedaan zou kunnen hebben.
iedereen mag morgen meestemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:18 schreef Andromache het volgende:
Stel hij wordt er uit gehaald, mogen we dan wel meestemmen?
Dank voor de opheldering. Het is nu veel duidelijkerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Misschien is het wel.. Misschien is het wel.. Misschien is het wel.. Misschien is het wel.. Misschien is het wel.. Misschien is het wel..
Hij zat volgens mij ook niet in de green room bij het allerlaatste optreden, van de Herry’s ….quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:18 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft niet zo’n filmpje van na zijn optreden, misschien incident met de mensen die dat regelen enzo.
Dit zou heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik verheug me op de beelden van Joost, Stuntje en Appie in vogelpak die backstage met Israëlische beveiligers staan te vechten.
Mensen die willekeurige tweets en hersenscheten delen zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over Frutsel he, niet zo'n toon aanslaan
Bizar dat ze het nog onderzoeken eigenlijk. Mocht dit waar zijn dan is het klaar. Maar ja dat is hypothetisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Puur hypothetisch inderdaad gewoon walgelijk... En dat met dieren EN kleine kinderen. In het openbaar!
Vanavond lekker pijltjes keilen. Dat is de enige zekerheid die ik kan bieden, ouwe trekvogel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dank voor de opheldering. Het is nu veel duidelijker
Volgens mij stonden ze toen vooraan te dansen? Niet zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij ook niet in de green room bij het allerlaatste optreden, van de Herry’s ….
Ze stonden eerste in de rij te dansen jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze toen vooraan te dansen? Niet zeker
Misschien zat hij wel te snuiven genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze toen vooraan te dansen? Niet zeker
timmmmmm welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar mag je theoretisch niet iemand in elkaar timmeren achter de schermen?
Top toch? Voor Nederland niet maar verwacht een dq door wat policor fophefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:20 schreef Arcee het volgende:
Wat een ongekende flopshow is dit aan het worden.
Dat zou geniale omgekeerde psychologie zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk deze ophef. Is in mijn ogen echt alleen maar gunstig, serieus. Dit gaat in zijn voordeel spelen, mark my words. Als ie niet geDQ wordt tenminste
Dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
DE TROEFquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt mij ook echt niet gebeuren hoor. Ze hebben het hele draaiboek klaarliggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe dan ook, ik kan me geen enkele inzending van welk land dan ook herinneren dat eerder geschorst is. Is best een hele zware sanctie, zo voor de finale aan. Want niet alleen Joost hebben ze hiermee, ook de productie heeft een keertje minder om te oefenen om alles klaar te zetten, af te bouwen, techniek te regelen. Dat doen ze echt niet zomaar, lijkt me.
Nadeel is dat we WEER Mans Zalmerlow krijgen danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe dan ook, ik kan me geen enkele inzending van welk land dan ook herinneren dat eerder geschorst is. Is best een hele zware sanctie, zo voor de finale aan. Want niet alleen Joost hebben ze hiermee, ook de productie heeft een keertje minder om te oefenen om alles klaar te zetten, af te bouwen, techniek te regelen. Dat doen ze echt niet zomaar, lijkt me.
quote:"Over wat er aan de hand is, wordt druk gespeculeerd. Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd." (bron Telegraaf)
Samen met Jos Verstappen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:23 schreef hole1988 het volgende:
Kan ook zijn dat Joost niet tevreden is met zijn startplek en verhaal is gaan halen.
Nou dat weet je niet. Er is nu een besluit genomen en een bericht naar buiten gebracht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:21 schreef Jane het volgende:
Maar het is dus gisteravond gebeurd, maar nu pas gemeld? Apart.
begrijpend lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een statement op het podium willen maken is toch geen”incident after the semi-final”
indirect wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een statement op het podium willen maken is toch geen”incident after the semi-final”
Help me eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
begrijpend lezen is moeilijk.
Jawel toch? Stonden helemaal rechts bovenin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij ook niet in de green room bij het allerlaatste optreden, van de Herry’s ….
Huh, het liedje was toch een ode aan zijn ouders?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat het einde verhaal is, ik kan me niet voorstellen dat je dit doet en zo naar buiten brengt, als de kans groot is dat je een halve dag later weer vrolijk op het podium kan staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk deze ophef. Is in mijn ogen echt alleen maar gunstig, serieus. Dit gaat in zijn voordeel spelen, mark my words. Als ie niet geDQ wordt tenminste
Ey inderdaad. Op de plek van die powerpoint komt dan dus een andere afbeeldingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Ah, Blue screen of death is natuurlijk 100% geladen in de finale
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Cornald laat je eens horennnnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef TLC het volgende:
Gewoon AVROTROS een flinke boete laten betalen en Joost weer laten optreden
Tijdens een repetitie die bijna niemand ziet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nog dat een "vrouw" met baard won. Dat ging inderdaad echt om het optreden...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het ESF gaat om optreden, niet om wat ene Joost uit Schubbekutteveen vindt van de situatie in Israël.
Laten we eerst afwachten wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef TLC het volgende:
Hoezo zo voorbarig. Misschien is de conclusie dat Joost niks bijzonders heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het einde verhaal is, ik kan me niet voorstellen dat je dit doet en zo naar buiten brengt, als de kans groot is dat je een halve dag later weer vrolijk op het podium kan staan.
Ik gok dat het een DQ wordt
Mwa. Het is gewoon een idioot en van het begin af aan een risico-factor geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Catalunya. het volgende:
Ik denk dat we door deze ophef een hele onvergetelijke public vote gaan krijgen. De jurypunten gaan niet meer boeien, die zullen niets naar Nederland sturen.
Erg slimme marketing van Joost Klein. Maar dan moet hij wel niet gediskwalificeerd raken
Interestingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Sterker nog als Israël wint breekt de pleuris in de zaal uit. Stoelen gooien genot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef Evenstar het volgende:
Natuurlijk weten wij nog niks, maar ALS het met Israël te maken heeft dan wordt het nog meer chaos.
Er hoeft er maar 1 te zijn met beelden en die op Twitter te plaatsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tijdens een repetitie die bijna niemand ziet?
Benny, je bent geniaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Dan zou het best wel naai zijn om hem niet te laten repeteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo zo voorbarig. Misschien is de conclusie dat Joost niks bijzonders heeft gedaan.
Hadden toch al geld gespaard door geen pyro te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef TLC het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je dat soort media nog kan aanpassen als delegatie zijnde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Onder de aanname dat hij dit inderdaad wilde doen - dan ben je toch ook een natte tosti? Je gooit niet alleen je eigen glazen in maar ook die van heel ESF-minnend Nederland.quote:
Wie? We weten NIKS behalve dat er een onderzoek loopt..quote:
Ik denk niet dat Europese stemmers waarde hechten aan droge Hollandse kroegpraat van nietszeggende opa‘s die ze niet kennen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mwa. Het is gewoon een idioot en van het begin af aan een risico-factor geweest.
Maar laten we wachten wat de mening van Johan Derksen is. Daar wordt in het algemeen veel waarde aan gehecht.
Cornald zijn factuur is zo hoog dat er geen budget isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hadden toch al geld gespaard door geen pyro te gebruiken.
Herresquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Rebel- het volgende:
Trouwens, even een vraag.
Zeg je nou
- de Hérries
of
- de Herréeeees
?
Wie is Eric?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Em31 het volgende:
Statement klinkt wel logisch, maar lijkt me dat ze bij Eric ook wel hadden gezien dat hij iets droeg.
En zou ook wel raar zijn als Joost juist een statement wou maken bij een rehearsal zonder publiek?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Em31 het volgende:
Statement klinkt wel logisch, maar lijkt me dat ze bij Eric ook wel hadden gezien dat hij iets droeg.
Waren ze maar zo vlot met Jamela bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Jojoke het volgende:
Dit doet men niet zomaar. En het onderzoeken van een incident klinkt als iets wat al heeft plaatsgevonden.
Er gaat helemaal niet gestemd worden op iemand die niet meedoetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Europese stemmers waarde hechten aan droge Hollandse kroegpraat met opa‘s die ze niet kennen.
Ja precies. Iedereen boos op EBU. Gevolg. Televote winnaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:27 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dan zou het best wel naai zijn om hem niet te laten repeteren.
Mits televote geen doorgestoken kaart isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies. Iedereen boos op EBU. Gevolg. Televote winnaar.
Want hij is nu gediskwalificeerd?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niet gestemd worden op iemand die niet meedoet
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:29 schreef Jesper23 het volgende:
Joost heeft al z'n Instagram story's verwijderd, inclusief het bericht aan z'n ouders dat hij nu echt op het podium staat.
Ojeequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:29 schreef Jesper23 het volgende:
Joost heeft al z'n Instagram story's verwijderd, inclusief het bericht aan z'n ouders dat hij nu echt op het podium staat.
Ok, die is weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:29 schreef Jesper23 het volgende:
Geen halve maatregelen. En nu?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:29 schreef Jesper23 het volgende:
Wat voorbarig. Je weet helemaal niet wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het een DQ word zou NL zich echt voor een aantal jaar terug moeten trekken....
Dat is wel aannemelijk als je ook niet aan de generale repetitie mag meedoen.quote:
@Ceequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Rebel- het volgende:
Trouwens, even een vraag.
Zeg je nou
- de Hérries
of
- de Herréeeees
?
Procentenpolonaise???quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:30 schreef grazz het volgende:
groen bolletje bij NL, negatieve publiciteit is ook publiciteit
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:29 schreef Jesper23 het volgende:
Ebu en het beschermen van Israël neemt extreme vormen aan welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Lees op Facebook dat hij geschorst zou zijn om een incident met de Israëlische zangeres.
Specualtie over dit deel 25678945quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Lees op Facebook dat hij geschorst zou zijn om een incident met de Israëlische zangeres.
Zegt Gerda120934893 dat of iemand die kennis heeft?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei die hier nou eigenlijk? En waarom zat die met die doek over zijn harses?quote:
Zieke vormen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ebu en het beschermen van Israël neemt extreme vormen aan wel
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |